Napoleon:Total War

uk_02.jpg

نسخه جدید توتال وار یعنی Napoleon: Total War در فوریه 2010 یعنی حدود 6 ماه دیگر منتشر می شود. این بازی که نسخه تکمیلی امپایر است دگرگونی های زیادی در امپایر خواهد داشت. البته هنوز جزئیات دقیق تری اعلام نشده فقط در این حد که چندین نبرد مشهور از جمله نبرد حماسی و معروف واترلو در بازی کاملا وجود دارد. کمپین 3 مرحله ای ویپه ناپلئون یونیت های جدید و مطابق با زمان به اضافه چندین جنگ تاریخی آن دوره و خیلی چیزهای دیگر. البته گفته می شود که نرم افزار مودینگ هم داخل این مجموعه خواهد بود.
اطلاعات بیشتر اینجا:
http://www.sega.co.uk/games/napoleon-total-war/?t=EnglishUK
لینک دانلود تریلر:
http://video.sega.co.uk/video_uploads/napoleon-tw-final-english-1280x720.mp4
اطلاعات کلی


  • بازی از همون موتور امپــایر با نام Warscape استفاده می کنه.
  • بازی فقط برای PC میاد.
  • سیستم مورد نیاز مشابهِ سیستمِ موردِ نیازِ امپایرِ.
  • در حال حاضر بازی در وضعیت پیش از نسخهء آلفاست.
  • زمان انتشار پیش بینی شده: 26 فوریهء 2010
  • قیمت پیش بینی شده: بین £24.99 تا €32.49
  • نشر از طریق شرکت SEGA و Steam

امکانات


  • کمپین ها: یک کمپین به همون شیوهء سنتیِ (مثل Grand Campaign های پیشین) در اروپا، به علاوهء سه کمپین داستانی که به صورت اپیزود اپیزود هستن. کمپین ایتالیا (1796-1797)، کمپین خاورِمیانه (1798 - 1801) و کمپینِ سلطه بر اروپا (1805 - 1812). که داستان های این کمپین ها از طریق میان پرده (دمو) های بین بازی روایت میشه. همچنین در این کمپین ها ماموریت های جانبی هم وجود داره.
  • کشور های قابل بازی: فرانسه (پروس و بریتانیا بقیهء کشورهای اروپایی هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند)
  • هر ترن برابر 2 هفته است.
  • کمپین مپ به شدت از نظر مقیاس بزرگ شده و شهر های بسیاری رو در خودش جا داده.
  • 322 یونیت، با مدل ها و تکسچر های جدید و طراحی شده مخصوص تک تک یونیت ها.
  • محدودیت حداکثر 10 هزار نفر در هر جنگ.
  • قابلیت نمایش 64 چهرهء مختلف روی پایین ترین جزئیات گرافیکی.
  • قابلیت مرمت کشتی ها در حین جنگ.
  • تاثیر ژنرال ها بیشتر شده، خصوصاً از نظر روحیه خیلی تاثیر گذار هستن.
  • قابلیت انتخاب ژنرال هاتون از توی لیست، که هر ژنرال هم خصوصیات ویژهء خودش رو داره.
  • سیستم فرسایش و خستگی نیرو ها.
  • مودهای مولتی پلیرِ جدید که با بازی کاملاً هماهنگ هستند و یک ستِ کامل از قابلیت های آنلاین: اچیومنت های استیـــم، پاداش های گیم پلی، ادیتورِ یونیفرم و قابلیت ارتباط از طریق صدا.
  • نصبِ پک ناپلئون توی خود امپایر هم تاثیر میذاره، بدین صورت که یونیت ها و درخت های تکنولوژیِ جدیدی رو به امپایر اضافه می کنه و همچنین امپایر رو با انجیـن جدید هماهنگ می کنه.
  • تاثیرات فصلی توی بازی، از جمله آب و هوا که توی بازی تاثیر میذاره (بارون روی سلاح ها تاثیر میذاره و ...)

منبـــــــــــــــع

منبع خودم::biggrin1:فروم وزین توتال وار فارسی با تشکر از R-teen و cyrusempire
 
آخرین ویرایش:

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
ممنون از این که این جا هم پستش کردید دوستِ عزیز، اما در موردِ اون اسکرین شات بگم که تویِ اونجا یکی از یوزر ها به اشتباه این رو گذاشته بود و این عکس از Napoleon TW نیست، بلکه یکی از مود هایِ Medieval II TW ـه، من تو اون تاپیک هم گفتم اینو ولی نمی دونم چرا پستم نیست الان، به هر روی، ممنون. :happy:
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
بچه ها یه سری اسکرین شات از ناپلون توتال وار گذاشتم
در ضمن ببخشید اون اسکرین شات قبلی مال مدیوال بود منم حذفش کردم
http://www.eurogamer.pt/view_screenshot.php?******=PCℑ=assets/articles//a/7/3/2/7/2/7/0002_004.jpg.jpg
http://www.eurogamer.pt/view_screenshot.php?******=PCℑ=assets/articles//a/7/3/2/7/2/7/0004_006.jpg.jpg
http://www.eurogamer.pt/view_screenshot.php?******=PCℑ=assets/articles//a/7/3/2/7/2/7/0005_008.jpg.jpg
با تشکر از emperor 69
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
زندگینامه ناپلئون بناپارت
ناپلئون بناپارت بزرگترین سردار تاریخ اروپا در ۱۵ اوت ۱۷۶۹ میلادی در جزیره کورس در نزدیکی فرانسه در خانواده ای پر جمعیت و فقیری به دنیا آمد و در دوران طفولیت پدرش را به سبب بیماری روده ی اثنی عشر از دست داد. او و برادر بزرگترش ژوزف مسئولیت خانواده خود را به عهده گرفته بودند که ناپلئون در این زمینه فعال تر و مفیدتر می نمود. وی در دوران جوانی به ارتش فرانسه پیوست و توانست درجه ژنرالی را کسب کند و از آن پس زنرال بناپارت خوانده شد. در این زمان گفته شده که ژنرال جوان به دختری به نام دزیره کلاری دختر پارچه فروش معروف علاقه مند شده و به وی قول ازدواج داده اما بعد از سفر به مصر و همراه ساختن مصریان با خود و بازگشت مجدد به فرانسه و تغییر مقامش به کنسول اول آن کشور دیگر سراغی از آن دختر نگرفت. در این زمان با پاشیده شدن خانواده بوربن های حاکم بر فرانسه ناپلئون با خود اندیشید:« تاج سلطنت بر زمین افتاده و تنها برای برداشتن آن نیاز به یک دست دارد تا آن را روی سر خود قرار دهد ».
به این ترتیب ناپلئون با ازدواج با ژوزفین که زنی بیوه و دارای دو فرزند بود اما فردی نفوذی در کشور به شمار می آمد توانست خود را امپراطور فرانسه معرفی کند و زوزفین نیز در مقام امپراطوریس جای گرفت. گفته شده ناپلئون در دوران زندگی خود به هیچ یک از ادیان معتقد نبوده اما در زمان تاجگذاری به دلیل جلب رضایت اطرافیان از مقام پاپ در اسپانیا تقاضا کرد که در مراسم تاجگذاری وی شرکت نماید. اما نکته ی جالب این است که در مراسم تاجگذاری هنگامی که پاپ قصد داشت تاج را بر سر امپراطور قرار دهد ناپلئون تاج را از دستان پاپ گرفت تا خود ان را روی سر بگذارد.
ناپلئون در مدت حکومت بر فرانسه به فتوحات زیادی دست یافت. در اوایل این کشور گشایی ها برای مردم ارزش زیادی داشت و با کوچک ترین خبر از پیروزی در جنگ ها به خیابان ها می ریختند و شادی می کردند اما بعد از چند سال این فتوحات برایشان امری عادی تلقی می شد. ناپلوئن برادرش ژوزف را به حکومت اسپانیا منصوب کرد اما مردم آن دیار زوزف بناپارت را نپذیرفتند و او را به فرانسه بازگرداند ند.
ناپلئون بعد از سفر به اتریش و ملاقات با دوشیزه ماری لوئیز دختر امپراطور اتریش تصمیم به جدایی از ژوزفین گرفت. البته این تصور که ناپلئون مردی عاشق پیشه بوده و به طور هوس بازانه قصد ازدواج با ماری لوئیز را کرده کاملا اشتباه است بلکه ناپلئون به فکر آینده اش بود. او به عنوان امپراطور فرانسه باید وارثی برای تاج و تخت خود می داشت که بعد از وی امور مملکت را در دست گیرد و ژوزفین نمی توانست این خواسته او را عملی کند. البته شایسته گفتن است که ناپلئون با احترام کامل از همسرش جدا شد و اموال زیادی را به او بخشید و اعلام کرد که لقب امپراطوریس را تا اتمام زندگی از ژوزفین نخواهد و او همواره شایسته ی این لقب بئده و خواهد بود.
به این ترتیب ناپلئون با تجدید فراش خود صاحب پسری گردید که از همان کودکی لقب امپراطور روم را به او داد.(فرزند ناپلئون در سن نوجوانی به بیماری سل مبتلا گردید و از بین رفت و نتوانست جانشین پدر شود).
اما این دوران چندان به طول نینجامید به طوری که در سال ۱۸۱۴ میلادی ناپلئون به جزیره الب تبعید شد اما توانست به فرانسه برگردد و به مدت صد روز امور کشور را به دست گیرد. به این دوران سلطنت صد روزه نیز می گویند. سر انجام ناپلئون در جنگ واترلو در حالی که سربازانش از شدت برف کور شده بودند خود را به قوای سه گانه اروپا (اتریشِِِ . انگلستان .روسیه) تسلیم کرد. ناپلون همواره برای سربازانش ارزش زیادی قائل بود و در جنگ به استثنای زمانی که در چادر به برنامه ریزی مشغول بود اوقات خود را با سربازانش می گذراند و خود را سرباز خدمتگذار فرانسه می نامید. دولت انگلستان امپراطور بزرگ را در سال۱۸۱۵میلادی با عنوان ژنرال بناپارت به جزیره سنت هلن در نزدیکی آفریقا تبعید کرد که در نهایت به مدفن ناپلئون تبدیل شد. در تمام مدتی که امپراطور در جزیره به سر می برد سر هود سون لاوکه از طرف انگلستان به سمت حکمرانی جزیره منصوب شده بود از هر نظر مراقب ناپلئون بود که مبادا قصد فرار و بازگشت به فرانسه را داشته باشد. از این نظر او را مورد آزار و اذیت زیادی قرار داد. طبق دستور انگلیس ها در جزیره هیچ کس نمی توانست امپراطور ناپلئون را با لقبی به جز ژنرال بناپارت مورد خطاب قرار دهد. حتی سربازان انگلیسی که در جزیره خدمت می کردند گاهی به خاطر این موضوع مورد باز خواست قرار می گرفتند. همچنین ناپلئون برای اسب سواری در جزیره می بایست یک افسر انگلیسی را با خود به همراه داشته باشد و به همین منظور اغلب از گردش در جزیره صرف نظر می کرد زیرا حضور یک مراقب انگلیسی برایش غیر قابل تحمل بود.سرانجام امپراطور بزرگ فرانسه در تاریخ 5 مه ۱۸۲۲ میلادی در اثر عازضه کبدی چشم از جهان فرو بست.گفته شده بیماری کبد در اثر نا مساعد بودن اب و هوایی آن منطقه ناپلئون را زمین گیر کرد. همچنین او در سال های آخر زندگی خود از دولت انگلستان در خواست کرد تا او را برای معالجه به اروپا بفرستند اما دولت انگلستان با این درخواست موافقت نکرد و نهایت طوری وانمود کرد که ناپلئون در اثر سرطان روده اثنی عشر (همانند پدرش)جان خود را از دست داد. جسد امپراطور فرانسه حدود ده سال بعد از مرگش به فرانسه منتقل شد.
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
جملات ناپلئونی :

ناپلئون بناپارت : مرگ حقیقی مرگ امید است

ناپلئون بناپارت : من در جهان یک دوست داشتم و آن خودم بود

ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .

ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .

ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می ساز

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح نامید دارند مقصرترین مردم هستند.

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است

جواب کوبنده به سبک ناپلئونی

در جنگی که میان انگلستان و فرانسه رخ داده بود و تلفات زیادی هم داشت فرمانده انگلیسی با عصبانیت رو کرد به ناپلیون و گفت :ما برای شرافتمان می جنگیم ولی شما فرانسوی ها به خاطر پول می جنگید

و ناپلیون در کمال خونسردی پاسخ داد :کاملا درسته چون ادم ها همیشه به دنبال چیزی هستن که ندارن و ما هم برای بدست اوردن چیزی که نداریم می جنگیم مثله شما
 

sofd

کاربر سایت
Apr 17, 2009
247
نام
مهدی
جواب کوبنده به سبک ناپلئونی

در جنگی که میان انگلستان و فرانسه رخ داده بود و تلفات زیادی هم داشت فرمانده انگلیسی با عصبانیت رو کرد به ناپلیون و گفت :ما برای شرافتمان می جنگیم ولی شما فرانسوی ها به خاطر پول می جنگید

و ناپلیون در کمال خونسردی پاسخ داد :کاملا درسته چون ادم ها همیشه به دنبال چیزی هستن که ندارن و ما هم برای بدست اوردن چیزی که نداریم می جنگیم مثله شما


با این جمله خیلی حال کردم :love:
خدا کنه توی بازی هم از این جملات بشنویم:biggrin1:
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
با این جمله خیلی حال کردم :love:
خدا کنه توی بازی هم از این جملات بشنویم:biggrin1:
دوست عزیز توی توتال وار همیشه از این جملات قصار در هنگام لود بازی زیر نویس میشود
اگه انگلیسیت یکم خوب باشه میتونی ازشون استفاده کنی.
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
من عاشق بازیهای استراتژی تاریخی علی الخصوص Civ IV هستم (اگه بشینم پای Civ IV یه چند هفته ای خودم رو از کار و زندگی می ندازم!)ولی متاسفانه تا حالا توتال وار بازی نکردم...:(
واقعا" تو کفشم ولی تا حالا هر جا رفتم این بازی رو نداشتن!(حتی وست!)
یه واقعه از نبرد واترلو یادم اومد خواستم گفته باشم(چون در مورد واترلو هستش بطور غیر مستقیم به ناپلئون ربط داره):
در پایان نبرد واترلو هم زمانی که تمام سربازان فرانسه کشته شده بودند فرمانده ی گارد انگلیسیها به سربازان باقی مانده ی فرانسوی گفت:فرانسوی های دلیر شما بخوبی جنگیدید ، اگه قبول کنید تسلیم شید ما به شما آسیبی نمی رسونیم...
فرمانده گارد فرانسه با صدای بلند جواب داد:هرگز!(Mard)
بعد انگلیسیها تمام فرانسویهای باقیمونده رو قتل عام کردند...
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
خدا کنه به سنگینی empire نباشه چون بد جور کند بود هرچند فکر کنم 1911 بازی رو له کرده بود با اون
کرک کردنش
 

nariman-potter

کاربر سایت
Feb 22, 2009
327
نام
نریمان
من عاشق بازیهای استراتژی تاریخی علی الخصوص Civ IV هستم (اگه بشینم پای Civ IV یه چند هفته ای خودم رو از کار و زندگی می ندازم!)ولی متاسفانه تا حالا توتال وار بازی نکردم...:(
واقعا" تو کفشم ولی تا حالا هر جا رفتم این بازی رو نداشتن!(حتی وست!)
یه واقعه از نبرد واترلو یادم اومد خواستم گفته باشم(چون در مورد واترلو هستش بطور غیر مستقیم به ناپلئون ربط داره):
در پایان نبرد واترلو هم زمانی که تمام سربازان فرانسه کشته شده بودند فرمانده ی گارد انگلیسیها به سربازان باقی مانده ی فرانسوی گفت:فرانسوی های دلیر شما بخوبی جنگیدید ، اگه قبول کنید تسلیم شید ما به شما آسیبی نمی رسونیم...
فرمانده گارد فرانسه با صدای بلند جواب داد:هرگز!(Mard)
بعد انگلیسیها تمام فرانسویهای باقیمونده رو قتل عام کردند...
به شدت توصیه میکنم توتال وار بازی کنید
خیلی از CIV بهتره
توی توتال وار فارسی عضو شو حتما عاشق این بازی میشی:
http://www.totawar.ir
بازی رو چطور پیدا نکردی؟؟؟
خوب خرید اینترنتی کن........
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر