Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
با این بده بستونی که Freeform و Hulu و Marvel راه انداختن و را به را بازیگر های Runaways با Cloak and Dagger عکس می ندازن، کراس اور بین Cloak and Dagger و Runaways رو تقریبا تایید شدست
بازیگر مولی هم تقریبا کراس اور بین این دو رو تیز کرد

فصل اول Runaways بهترین سریال MCU TV Series تا به امروزه \m/ #FACT


----------------------------------------------------------
خبر هایی هست مبنی بر این که Friends قراره ریبوت بشه و به نظر این بین فقط Matt Leblanc هست که باهاش مخالفه
در کل به نظرم دوره سیتکام های اینجوری تموم شده و عمدتا ریبوت ها هم با کله خوردن زمین
عمدتا فن ها دوست دارن با همون خاطرات قدیمی سر کنن تا این که ریبوت بیاد گند بزنه به خاطراتشون و بعدم کنسل بشه بره
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,502
نام
سپهر
153336585480069230-750x500.jpg


چه اتفاقاتی در فصل دوم مجموعه «شکارچی ذهن» (MindHunter) خواهد افتاد؟ بنابر گزارش وبسایت (That Hashtag Show)، فصل دوم سریال شکارچی ذهن در مورد قتل کودکان در شهر آتلانتا است.

این سریال درام/جنایی ساخته «دیوید فینچر» (David Fincher)، داستانی را در سال 1979 روایت می‌کند که در اولین روزهای روانشناسی و مشخصات جنایی در اداره‌ی تحقیقات فدرال، شکارچی ذهن در پی تحقیق و تفحص در مورد دو تن از مأمورین FBI، هولدن فورد (با بازی جاناتان گروف) و بیل تنچ (با بازی هولت مک کلانی)، قاتلین سریالی را به زندان می‌اندازد تا در مورد شیوه‌ی انجام این جنایات و تفکرات آنها در مورد چگونگی انجام قتل‌ها اطلاعات بیشتری کسب کند. علاوه بر گروف و مک کلانی، «آنا ترو» (Anna Torv)، «هانا گراس» (Hannah Gross)، «کاتر اسمیت» (Cotter Smith)، «استیسی روکا» و «الکس مورف» (Alex Morf) در این مجموعه هنرنمایی می کنند.

همانند فصل اول، فصل دوم سریال شکارچی ذهن به زندگی واقعی قاتل های زنجیره ای می پردازد. وبسایت That Hatshtag Show خبر داده است که فصل جدید، فقط در مورد رفتار ها و تفکرات قاتل ها تحقیق نمی کند، بلکه بیشتر بر روی قتل های کودکان در شهر آتلانتا خواهد پرداخت که در بین سالهای 1979 و 1981 اتفاق افتاده است.

این سریال محصول شبکه «نتفلیکس» (Netflix) شخصیت جدیدی به نام «وین ویلیامز» (Wayne Williams) را به فصل دوم اضافه کرده است؛ قاتل سریالی که محکوم به قتل دونفر است اما دادستان باور دارد که وی مسئول قتل کودکان هم بوده، زیرا وقتی ویلیامز به زندان می افتد، قتل های کودکان هم متوقف می شود.

هنوز تاریخ پخش فصل دوم شکارچی ذهن از سوی شبکه نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: TV Series Finale
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,502
نام
سپهر
153345185452320270-750x500.jpg


بازیگر بریتانیایی »پاتریک استوارت» (Patrick Stewart) دوباره در نقش «ژان-لوک پیکارد» (Jean- Luc Picard) در سری جدید Star Trek از شبکه (CBS All Access) ظاهر می شود.

شنبه، صفحه رسمی توییتر «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) اعلام کرد که پاتریک استوارت دوباره در نقش نمادین «ژان-لوک پیکارد» (Jean- LucPicard) در سری جدید پیشتازان فضا از شبکه CBS All Access حضور می یابد که بخش جدیدی از زندگی پیکارد را به تصویر می کشد.

استورات 78 ساله نقش کاپیتان سفینه را در مجموعه «پیشتازان فضا: نسل نوین» (Star Trek: New Generation) که در سالهای 1987 تا 1994 از تلویزیون پخش می شد، بازی می کرده و در کنار آن، در چهار فیلم از دنیای پیشتازان فضا حضور داشته است که آخرین آن در سال 2002 اکران شده بود. هنوز تاریخ دقیقی از پخش فصل دوم مجموعه (Discovery) اعلام نشده است.

استورات در توییتر خود از بازگشتش به دنیای پیشتازان فضا این گونه گفته است:

غیرمنتظره اما سوپرایزی لذت بخش است تا خودم را هیجان زده و قوی پیدا کنم که در نقش ژان- لوک پیکارد بازگردم و همراه وی، به جستجوی ابعاد جدیدی باشم.


منبع : TV Insider
 
  • Like
Reactions: arash1996

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
وافعا ادم کیف میکنه تدوین این سریال رو میبینه 8-> قشنگ روح رو جلا میده \m/
من جای کمیل بودم یکی میخوابوندم زیر گوش مادر ـه :D صد رحمت به نا مادری ! همیشه فک میکردم حرفا خاله زنک بازی مال ایرانیاست نگو اینا خودشون اسطورن تو این مورد :D ! در مورد این باب نش هم به نظرم قاتل نیست ولی احتمال میدم یـ ریگی به کفشش باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر