hooman1995

کاربر سایت
Dec 26, 2016
508
TS4K.png


سلام، طبق گفته‌ی شان رایان خالق شیلد، تبدیل 4K به پایان رسیده.​
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,485
نام
سپهر
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,485
نام
سپهر
152170454940460214-750x500.jpg


«آلیسون ویلیامز» (Allison Williams) به تیم بازیگری سریال محصول شبکه نتفلیکس، «سرگذشت ناگوار» (A Series Of Unfortunate Events) پیوست.

اطلاعات دقیقی از نقش وی همچنان منتشر نشده است، اما مشخص است که او در فصل دوم و سوم این مجموعه حضور خواهد داشت. فصل دوم از تاریخ 30 مارس (10 فروردین) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. او به تیم بازیگری که در آن «نیل پاتریک هریس» (Neil Patrick Harris)، «مالینا ویزمن» (Malina Weeseman) ، «لوییز هاینز» (Louis Hynes) ، «جان کیوزاک» (Joan Cusack)، «ویل آرنت» (Will Arnett) و خیلی کسانی دیگر که در این مجموعه نقش آفرینی می کنند، پیوسته است.

«ویلیامز» در سال پیش، فیلم برنده اسکار، «برو بیرون» (Get Out) را بازی کرده بود. او همچنین بخاطر بازی در سریال محصول شبکه (HBO) به نام «دخنران» (Girls) در نقش «مارنی» (Marnie) معروف شده بود. او قرار است به عنوان بازیگر مهمان در مینی سریال شبکه (Showtime) به نام «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) حضور می یابد که در آن ستاره ای چون «بندیکت کامبربچ» (Benedict Cumberbatch) بازی می کند،

«سرگذشت ناگوار» براساس رمانی پرفروش از «لمونی سنیکت» (Lemony Snicket) می باشد که این کتاب سرگذشت غم انگیز سه بچه ی بسیار بدشانس است، که گرچه بچه هایی زیبا و باهوش هستند، اما زندگی شان پُر از رنج و بدبختی است.

پارامونت تی وی و نتفلیکس تصمیم به ساخت سریالی بر اساس این رمان در سال 2014 گرفته بودند که ده سال پیش فیلمی بر اساس همین رمان با بازی «جیم کری» (Jim Carrey) ساخته شده بود. این سریال توسط «هندلر» (Handler) ساخته شده است و تهیه کنندگان اجرایی آن نیز خود «هندلر» و برنده جایزه امی، «بری سوننفلد» (Barry Sonnenfeld) که فیلم هایی چون «مردان سیاه پوش» (Men In Black) و «خانواده آدامزها» (The Adams Family) در کارنامه خود دارد، هستند.





منبع : Variety
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,141
نام
پویان
سلام.فصل سوم narcos مثل دو فصل اولش قشنگ هست؟
سلام
آره!
من عید پارسال فصل یک و دو رو دیدم
الان دارم فصل سه رو میبینم! کاملا عالیه!
گرچه هیچ بدمنی برای من دیگه دون پابلو نمیشه!

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,485
نام
سپهر
152179430050403775-750x500.jpg


شبکه کابلی پریمیوم «استارز» (Starz)، تاریخ پخش سریال های تازه خود به نام «ویدا» (Vida) و «هواردز اند» (Howard’s End) را اعلام کرد.

سریال کوتاه «هواردز اند» (Howard’s End) که براساس رمانی به همین نام از «ادوارد مورگان فوستر» (Edward Morgan Foster) ساخته شده است، تاریخ پخش آن روز یک شنبه 8 آپریل (18 فروردین) می باشد. این سریال چهار قسمتی داستان دو خواهر با نام های مارگارت (با بازی Hayley Atwell) و هلن (با بازی Philippa Coultand) را دنبال می کند، دو خواهر مستقل و خلاف عرف که عشقی را دنبال می کنند و برای تغییر دنیای خود، به آن معنا می بخشند. در این سریال هم چنین «متیو مک فیدن» (Matthew MacFyden)، «جولیا اورمند» (Julia Ormond) و «ترسی المن» (Tracey Ullman) نیز بازی می کنند.

سریال دیگر به نام «ویدا» (Vida) که درام/کمدی نیم ساعته است، در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) پخش خواهد شد. داستان این سریال در مورد خواهر آمریکایی-مکزیکی متفاوت با نام های اما (با بازی Mishel Prada) و لین ( با بازی Melissa Barrera) که مجبور می شوند به محله قدیمی خود بازگردند. در حالیکه، آن ها حقیقتی شوکه آور در مورد هویت مادرشان متوجه در می یابند.


منبع : TV Insider
 
  • Like
Reactions: arash1996

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,618
نام
Leo Fitz
تقریبا چند روز میگذره از تموم کردن stranger things،ولی روز به روز دارم جذبش میشم...
شاید ساعات اولیه بعد اینکه تموم کردمش،برام یه سریال صرفا خوب بود ولی الان یکی دوروزه دارم جسته و گریخته،سکانس هایی که جالب بودند رو میبینم و تو یوتیوب حواشی رو دنبال میکنم...
واقعا بعضی از این سکانس ها برام جذابن!اصلا دوبار نگاه کردن رو دوست ندارم!اگه این اخلاقو نداشتم شاید چند مرتبه از اول میدیدمش...
چندتا فیلم و سریال تو لیست تماشا هست ولی دیگه اصلا رغبت نمیکنم اونارو ببینم...
سریال better call soul و narcos شاید از بهترینا هستن که در دسترسن،ولی دوست ندارم این جو تینیجری و فانتزی و شاید حتی عاشقانه stranger things از کلم بره بیرون...
چی بود این لامصب:|
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,485
نام
سپهر
دم عید هست و اگه میخواین توی این 15 روز سریال درست و حسابی ببینید، این گزینه ها هستند (منظورم سریال های تولید 2018)

Sneaky Pete Season 2 (مخصوص کسانیکه با فصل اول حال کردند عاشق کار های گراهام یوست و با جاستیفاید خاطره دارند، این رو دست ندن!)
Collateral (مینی سریال کوتاه و خوش ساخت با بازی کری مولیگان)
Channel Zero Season 3 (سریال آنتولوژی هست، پس حتما نیازی نیست که فصل های اول و دوم را نگاه کرده باشید)
 

hs_gamer

کاربر سایت
Jul 26, 2013
726
نام
حمزه
نقدهای فصل آخر The Americans هم کم کم داره میاد و فعلاً با 4 نقد مثل همیشه، متای فوق العاده بالایی داره، و فعلاً 91ـه.
خیلی سخته خداحافظی با یکی از بهترین و آندرریت ترین سریال‌ها... کلاً اف ایکس و سریال هاش خیلی آندرریتن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر