Pic Pic

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
Pic Pic یک بازی فکری با حدود 1200 پازل و معما می باشد. کل بازی از سه پازل متفاوت تشکیل شده که هر کدام از این پازلها دارای 400 مرحله ی متفاوت هستند :
1- پازل مارپیچ که در آن شما باید از یک سمت مارپیچ وارد می شوید و پس از طی کردن راه صحیح از میان مارپیچهای پیچ در پیچ از سمت خروجی آن خارج می شوید.
2- جدول اعداد که بصورت یک خانه ی جدولی مکعبی شکل می باشد که بعضی از خانه های آن بوسیله ی اعداد یک تا 9 پر شده اند. وظیفه ی شما اینست که دو خانه با شماره ی یکسان را به هم وصل کنید با این شرط که تعداد خانه های طی شده بین آن دو عدد بعلاوه ی دو برابر با عدد موجود در آن دو خانه باشد. مثلا برای دو عدد 7 باید 5 خانه طی شود تا به یکدیگر برسند و برای عدد دو کافیست که تنها آندو خانه را پررنگ نمائید. البته در مورد خانه هایی که عدد یک در آنها وجود دارد , تنها کافیست که همان خانه را پررنگ کنید.
3- در پازل سوم هم مانند پازل دوم اعدادی در بعضی خانه های جدول قرار دارد و وظیفه ی شما این است که نه خانه ای که در اطراف هر خانه وجود دارد را متناسب با عدد موجود در آن خانه پر کنید طوری که به ماهیت عدد کناری آن لطمه ای وارد نشود.
پازل اول نسبتا آسان ولی دو پازل دیگر کمی مشکل و درگیر کننده هستند. پس از حل کردن هر کدام از معماهای این بازی و پر کردن خانه های هر جدول , تصویری انتزاعی از یک شی پدیدار می شود که به جذابیت بازی می افزاید.
حال اگه می خواهید 1200 معمای جذاب را همیشه همراه خود داشته باشید , فرصت را از دست ندهید.

عکسهایی از بازی :
http://ds.nintendolife.com/games/ds/pic_pic/screenshots

لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/179698319/Pic_Pic__E_.rar
4mb
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر