๑۩۞۩๑ The Godfather II ๑۩۞۩๑

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
به نام خدا

1239136640.jpg

The Godfather II يك بازي ويدئوي مي باشد كه بر مبناي فيلم جالب و جنجالي The Godfather Part II مي باشد كه در سال 1974 و به عنوان يك فيلم درام جنايي توسط Coppola و Mario Puzo هدايت و كارگرداني مي شد.

اين بازي نيز توسط الكترونيك آرتز (EA)براي سه پلتفرم PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows منتشر شده و در دسترس مي باشد ، اين نسخه سومين شماره از اين سري را شامل مي شود كه دو سري قبلي شامل The Godfather: The Game و The Godfather مي شد.
كه دومين نسخه ي اين سري در سال 2006 توسعه و نشر يافت ، همچنين سازندگان اين بازي خبر از انتشار اين بازي براي پلتفرم Wii خبر دادند كه سال بعد و متناسب با اين كنسول منتشر خواهد شد.
The Godfather II يك اكشن ماجرايي و سوم شخص در سبك تير اندازي مي باشد كه اين سبك طرفداران زيادي دارد و اكثر گيمرها (از جمله خود من!) اين سبك را بيشتر ترجيح مي دهند.
البته اين بازي كمي هم به سبك استراتژي تمايل پيدا كرده به گونه اي كه هنگام مواجه با رقيب بايد به گونه اي برنامه ريزي نماييد كه بتوانيد بهترين راه را براي از بين بردن دشمن به كار بنديد تا بتواند شهرهاي زيادي را در تسخير خود در بياوريد.

اين نسخه نيز داراي چند كاركتر اصلي مي باشد كه هر يك از اين كاركترهاي هدفي را دنبال مي نمايد مثلاً كاركتر Michael Corleoneرهبر خانواده Corleone در تلاش است تا حرفه ي خانوادگي خود را قانوني نمايد و يا Dominic كه يكي از كارترهاي منفي و در دسته جنايتكاران حضور پر رنگ دارند او موظف است كه از عمل كردهاي Corleone در نيويورك،ميامي و هاوانا(پايتخت كوبا!!)حمايت نمايد و او را در رسيدن به اهدافش ياري نمايد.
Aldo Trapani:او كاركتر اصلي بازي قبلي بوده و يكي از اعضاي Don و از خانواده ي Corleone مي باشد كه در بازي قبلي توسط يك تيرانداز كمين كرده در كوبا كشته مي شود.
;Tom Hagen او مشاوره Dominic مي باشد.
Hyman Roth او رئيس يك توده يهودي مي باشد و با گروه Rosato brothers متحد شده است.
ساير كاركترهاي به شرح زير است كه كشف كردن هدف و مشخصات آنان را به شما واگذار مي نمايم:

Pat Geary ، Frank Pentangeli ، Tommy Cipolla ، Henry Mitchell ، Jimmy Lira

اما آيا اين همه تبهكار نيازي به مجريان قانون ندارند؟
جواب اين سوال مثبت است كه اين مجريان قانون به شرح زير مي باشند:
پليس كه همانند بازي اول با رشوه امورات خود را مي گذرانند!
CIA كه گاهگداري بازيكن آنها را از توطئه هايي كه در بازي بسيار مي باشند آگاه مي كند .
Cuban Military كه گروه هاي رهبر سياسي، فيدل كاسترو در هاوانا هستند كه رقيبي سرسخت تر از پليس ها به شما مي آيند.

1239194652.jpg


اين بازي در مرحله زماني 1950 تا 1960 و در بيش از سه شهر و در كشورهاي مختلف اتفاق و روايت خواهد شد كه اين مكان ها عبارت اند از هاوانا ،نيو يورك ، ميامي و فلوريدا.
Michael Corleone نيز Dominic را به عنوان حامي خانواده انتخاب مي كند تا بتواند ساير خانواده هاي را شكست بدهد و كنترل امور را به عهده بگيرد و بدين ترتيب بزرگترين Don در آمريكا شود.

بازي در 31 دسامبر 1958 و در كوبا آغاز مي شود (جايي كه چهره هاي انقلابي زيادي را به خود ديده!)شما در ابتدا با شخصيت دومنيك آشنا مي شود و پس از آن شما مي تواند او را به هر كاري وادار نماييد و او مطيع الامر شماست!و شما با دومنيك مي توانيد دلايل حضور ساير خانواده ها را بفهميد و با شخصيت هر يك از آنان آشنا شويد.
پس از گفتگوهايي كه بين مايكل و Aldo و فردو صورت مي گيرد شما بايد آنها را تا فرودگاه اسكورت نماييد كه در بين راه شما با درگيري هايي مواجه خواهيد شد كه دليل آن اين است كه شورشي ها در كوبا انقلاب كرده و كنترل را در دست گرفته اند پس از اينكه به فرودگاه مي رسيد Aldo توسط يكي از شورشي ها و توسط اسنايپر مورد اصابت گلوله قرا مي گيرد و كشته مي شود.
و دومنيك پس از آن به شهر نيويورك مي رود تا گروه Don ‌را گسترش دهد.
پس از شش هفته Tony و Carmine Rosato از خانواده شان جدا مي شوند و اولين هدف شما اين است كه نيروها و سربازان تازه اي را به استخدام خود دربياوريد و دشمن را در خاك خودشان شكست بدهيد!پس از اينكه شما توانستيد يكي يكي دشمنان را از سر راه برداريد مي توانيد سربازان زياد و با نيروهايي جديد را در استخدام خود دربياوريد او پس از اينكه قدرتمند مي شود از جانب فردي به صلح دعوت مي شود كه اين پاپوشي بيش براي به دام انداختن دومنيك نبوده و در اين جريان دومنيك به شدت در مخمصه مي افتد ولي جان سالم به در مي برد !

گيم پلي بازي شباهت بسياري به نسخه هاي قبلي دارد البته دچار تغييرات و بهبودهايي نيز شده كه چندان محسوس نيستند ،The Godfather II يك بازي سوم شخص تيراندازي و روندي غير خطي دارد و يك بازي open world, محسوب مي شود در طي بازي اصلي مأموريت هاي جانبي زيادي وجود دارد كه انجام آنها به عهده خود شماست و با انجام اين مأموريت ها مي توانيد امتياز بيشتري كسب نمايد و با امتياز بدست آمده مي توانيد سلاح ها و ساير لوازم خود را آپگريد نماييد بازي علاوه بر سبك تيراندازي كه اساس بازي را تشكيل مي دهد نيز دو سبك مبارزه اي يا به اصطلاح hand-to-hand به همراه رانندگي در بازي گنجانده شده كه باعث جذابيت بيشتر بازي و درگير شدن گيمر مي شود.
شما مي توانيد دشمن خود را با زانو،لگد، با ضربات سر از پا دربياوريد و يا از او اطلاعاتي بدست آوريد و يا به عنوان گروگان استفاده نماييد .
دربازي انواع سلاح هاي شات گان handguns, , و machine guns وجود دارد كه هر كدام شامل زير گروه هايي مي شود كه بعضي از آنها با قابليت تخريب بالا بعضي با قدرت پايين مي شود كه بنابه امتيازي كه داريد مي توانيد سلاح هاي قوي تري را انتخاب كنيد و يا به اصطلاح جواز حمل آن را كسب نماييد.

بازي تأكيد زيادي بر دستور دادن گيمر به سربازان دارد و بازيكن به طور مستقيم مي تواند به يك گروه از سربازهاي زير دستش دستور حمله به يك نقطه حساس را بدهد و يا آنها را براي يك حمله غافلگيرانه هماهنگ كنيد البته سربازها هم به دسته هاي گوناگون و با تكنيك هاي خاصي درجه بندي مي شوند و شما مي توانيد بنابه شرايط موجود سربازان مناسب را انتخاب كنيد تا بتوانيد نتيجه بهتري بگيريد و با كمترين ضرر بيشترين ضربه را به دشمن بزنيد چون در بازي هر يك از خانواده ها شيوه ي نبردي متفاوت دارند و با يك تاكتيك خاص خود جنگ مي كنند و اين وظيفه شماست كه نقطه ضعف هر يك را شناسايي كنيد و با تدبيري هوش مندانه بر آنها غلبه نماييد.
البته اين فقط شما نيستيد كه هميشه يورش مي بريد بلكه ممكن است رقيب هر لحظه شما را غافلگير كند و ضرر زيادي به شما وارد نمايد و براي جلوگيري از حمله غافلگيرانه دشمن بايد هر لحظه آماده باشيد تا حملات دشمن را به خوبي دفع نماييد ،همچنين در طي درگيري ها كاركترهاي كليدي بازي كشته نمي شوند بلكه زخمي شده و پس از مدتي بهبودي كامل خود را بدست مي آورند اما اين مسئله در مورد زير دستان آنها صدق نمي كند و براي از بين بردن افراد كليدي نيازمند به جمع آوري اطلاعات هستيد و پس از جمع كردن اطلاعات لازم مي توانيد با يك توطئه حريف را غافلگير كرده و ترور نماييد!


The Godfather II يك بازي multiplayer هم هست و مي توان آنرا به صورت آنلاين و با ظرفيت 16 نفر بازي نمود كه بخش آنلاين تا كنون شامل 6 نقشه و 4 نوع گيم پلي مي باشد.


بازي چندان به سيستم قدرتمندي نياز ندارد و مي توانيد بازي را با يك سيستم متوسط اجرا نماييد كه سيستم مورد نياز بازي به شرح زير است :
Operating System:Windows XP (SP2) or Windows Vista

CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or AMD 64 3000+ processor

Memory: 1 GB (2 GB for Vista)

Hard Drive Space: 9 GB of free space

Graphics Hardware: 256 MB video card with Shader 3.0

Nvidia GeForce 7800 GT or ATI Radeon X1600 Pro

( Sound Hardware DirectX 9.0c compliant card)
 

marine-33

کاربر سایت
May 6, 2009
86
نام
دانیال
در چند ساعت اول بازی به نظر جذاب می آد ولی بعد از اون به شدت تکراری میشه و در کل بازی جیز دیگری ندارد که به بازیکن ارائه کند.اما این بازی میتواند برای حداکثر یک هفته شما را سرگرم کند.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
دوستان کسی نمی دونه تو Pack جدید چه آچیومنت هایی قرار داره؟ من هر جا گشتم نتونستم پیدا کنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر