Pro Evolution Soccer 2010 | PC

Galerie_Pro_Evolution_Soccer_2010_Galeria_1_17215_1009_08042009.jpg


Pro Evolution Soccer 2010

boxart_default.jpg


سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل
تاریخ انتشار: پاییز 2009
ژانر: Soccer Simulator
درجه: ESRB:Rating Pending

مقدمه

کونامی امروز Pro Evolution Soccer 2010 را رسماٌ announce کرد و به طرفداران PES قول داد که تغییرات مهمی را در گیم پلی بازی اعمال کرده و آن را به واقعی ترین شبیه ساز مسابقات فوتبال بدل سازد.
به گفته ی کونامی گیم پلی،گرافیک،اتمسفر،انمیشن ها و حرکات جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
Naoya Hatsumi تهیه کننده ی بازی در این باره گفته است:"ما بازخوردها و نظرات هواداران را درباره ی تغییر و تحول سری PES در این چند وقت اخیر دنبال کرده ایم و در PES 2010 ایده ها و درخواست های هوادران را اعمال خواهیم کرد.ما می خواهیم که PES 2010 بیشتر باب طبع فوتبال دوستان باشد و در عین حال از تجربه ی گیم پلی بازی های قبلی این سری که عامل موفقیت این سری بوده نیز استفاده کند.PES 2010 ظاهر بهتری خواهد داشت،گیم پلی بهتری خواهد داشت و تا جایی که دستگاه های امروزی توان داشته باشند از قدرت آنها استفاده خواهد کرد."
PES 2010 در پاییز امسال برای PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل عرضه خواهد شد.کونامی هنوز عرضه ی نسخه ی Wii بازی را تأیید نکرده است.

نکات

گیم پلی: دفاع فشرده ی منطقه ای بازی و بستن فضا سبب می شود که به فکر راه های تازه ای برای گلزنی باشید.بازی مبتنی بر شبیه سازی واقعی فوتبال است و به همین دلیل برای پیروزی نیاز به یک استراتژی صحیح و عکس العمل هایی سریع دارید.دروازه بان ها در PES 2010 باهوش تر خواهند بود و توانایی شوت گیری آنها ارتقا خواهد یافت.سیستم کنترل داوران بازی بهبود یافته است و داوران از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود و تصمیمات سنجیده تری را در طول بازی خواهند گرفت.

گرافیک بهبود یافته: گرافیک بازی دستخوش تغییر بزرگی شده است.چهره و انیمیشن های بازیکنان بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک شده است.از جمله اینکه با استفاده از یک سیستم نورپردازی پیشرفته که سبب ایجاد تفاوت در شرایط مختلف می شود بیان احساسات بازیکنان طبیعی تر به نظر خواهد رسید.جزئیات استادیوم ها نیز پیشرفت چشم گیری کرده است و هم چمن ورزشگاه و هم تماشاگران بهتر نمایش داده می شوند.

انیمیشن ها و حرکات جدید: مهارت های فردی بیشتری در PES 2010 وجود دارد که از جمله ی آنها حرکات فریب دهنده ی جدید است که بر روی جریان بازی تأثیرگزار خواهد بود.المان های بسیاری از نو ساخته شده اند؛انیمیشن های دریبل زدن،چرخیدن و شوت زدن به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند و تفاوت فاحشی بین سرعت یک پاس هنگامی که از یک بازیکن ایستاده فرستاده می شود و زمانی که یک بازیکن در حال دویدن آن را می فرستد وجود دارد.

جو ورزشگاه: واکنش تماشاگران به اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد متنوع تر از قبل است و تشویق ها و سرودهای جدیدی اضافه شده است.میهمان و میزبان بودن نیز تأثیر بیشتری نسبت به قبل دارد و تماشاگران نسبت به شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می دهند.به عنوان مثال رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر خواهد بود.

هوش مصنوعی: کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.همکاری مدافعین و خط میانی برای پوشش دادن فضاهای خالی و خنثی کردن حملات بهتر از قبل است و پوشش اعمال شده توسط بازیکنان خط میانی برای مدافعین سطح پایین تر بیشتر از مدافعین سطح بالا خواهد بود.به این ترتیب احتمال خوردن گل های آسان کاهش پیدا کرده است و PES 2010 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.در هنگام حمله بازیباز قادر است بازیکنان بیشتری را به سمت دروازه ی حریف بفرستد و آنها را در فضاهای مختلف پخش کند که منجر به افزایش احتمال گلزنی می شود.در PES 2010 طرح ریزی به اندازه ی دادن پاس های سریع اهمیت خواهد داشت و سیستم جدید به بازیباز اجازه می دهد که کنترل بیشتری روی بازیکنانش داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام زدن ضربات ایستگاهی،بازیباز قادر است حرکات بازیکنانش را که در محوطه ی جریمه در انتظار توپ هستند تنظیم کند.

خصوصیان فردی: در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

استفاده از استراتژی: یک سیستم سنجش قدرت جدید به بازیبازها اجازه می دهد که قبل از شروع بازی استراتژیشان را با استفاده از یک روش سریع اما جامع تعیین کنند.تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.

پنالتی ها: سیستمی کاملاٌ جدید استفاده شده است که کنترل،جایگیری و دقت بهتری را امکان پذیر می سازد.

---------------
منبع:
Code:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=310550

منبع اصلی:
Code:
http://www.vg247.com/2009/04/08/konami-pes-2010-will-recreate-real-football-as-closely-as-the-current-hardware-will-allow/#more-29466
 
آخرین ویرایش:

darklord_7

کاربر سایت
Jul 9, 2008
253
نام
shayan
اگه یه بازی باشه که ارزش انتظار داره همین pes هست شما هیچ بازی تو دنیانمیتونی پیدا کنی مثل این بازی ادم سرگرم کن هیچ بازی تاکید میکنم!!!!
 

mohsen.rajabi

کاربر سایت
Nov 28, 2006
113
ایول
ولی یه چیزی.....
اعلام شده که چه لیگهایی و تیم های باشگاهی و ملی کاملا" طبیعی هستند؟

نه دوست من هنوز اعلام نشده اما فکر می کنم امسال کونامی می خواد لیسانس تمام تیمها رو بگیره

منبعتون P30World هستش درسته ؟؟؟!!!

بله دوست من اصلاح شد (یادم رفته بود)
 

the dark knight

کاربر سایت
Aug 9, 2008
1,547
نام
سروش
نه دوست من هنوز اعلام نشده اما فکر می کنم امسال کونامی می خواد لیسانس تمام تیمها رو بگیره

سلام!
خواستم نظر خودمو نسبت به اين قضيه بگم
به نظر من -كه هم فيفا و هم pesرو بازي كردم-ساكر از لحاظ گرافيكي , اجرايي, طبيعي بودن بازي و... از فيفا خيلي بهتره
ولي خودم به شخصه از فيفا بيشتر لذت ميبرم.چون وقتي مثلا دارم با تيم ارسنال بازي ميكنم جلو اسم تيم حريفم ننوشته لندن شمالي! بلكه نوشته ارسنال اف سي. يا مثلا به جاي منچستر يونايتد ننوشته man red !
البته اين حرف هايي كه زدم به خاطر فن بازي و اينجور حرفا نبود. من خودم بيشتر طرفدار pes هستم تا فيفا.
ولي خوب, هر فوتبالي يه خوبياي داره و يه بديايي.
به نظر من pesهيچ چيزي كم نداره به جز ليسانس تيم ها...
من هم اين پست رو به خاطر اين زدم كه خوشحالي خودم رو نسبت به اين شايعه كه كونامي مي خواد امسال ليسانس همه تيم ها رو بخره اعلام كنم.







يا حق
 

mohsen.rajabi

کاربر سایت
Nov 28, 2006
113
تقدیم به شما PES دوستان

دوستان برای اولین بار KONAMI در سری بازیهای PES از Motion capture استفاده کرد .

برای تایید گفته های من لینک زیر را حتما ببینید ...........................

تماشای ویدئو :

Code:
http://www.youtube.com/watch?v=HHQg727s4mM

دانلود

Code:
http://www.2shared.com/file/6023042/aa2f52bb/Motion_Capture.html?
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
چه عجب یک حرکتی زد این کونامی:biggrin1:
ولی خدا کنه این لیسانس تیم ها درست بشه که از همه چیز مهم تره.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
دوستان برای اولین بار KONAMI در سری بازیهای PES از Motion capture استفاده کرد .
پس قبلا چجوری حرکات رو میساختن؟ دفه اول نیست همیشه همینطوریه!
 

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
سلام

ممنون دوست من خبری خوبی بود منتظر این بازی توپ هستیم

دوستان توضیحاتی در مورد قسمت Become a Legend داده نشده که آیا بهبود پیدا کرده یا نه هوش مصنوعی در این قسمت واقعا داغون هست توضیحاتی داده نشده .

با تشکر .
 

w.rooney

کاربر سایت
May 10, 2008
406
به نظر من یکی از ایرادهای PES اینه که تاکتیک(کار گروهی) زیاد نقشی در پیروزی یا نباختن نداره.یا بهتر بگم در این بازی تنوع فرمیشن زیاد هست اما بازی بر اساس تغییر فرمیشن تغییر نمیکنه.میشه از یک طریق به هر تیم با هر سیستمی گل زد.
درست نمی گم؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر