Know How: Think and Play Outside the Box

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
Know How: Think and Play Outside the Box----------------------


Know How یک بازی فکری بسیار درگیرکننده می باشد که رها کردن آن پس از شروع بازی بسیار مشکل می باشد (من پس از تمام کردن حدود 40 مرحله به سختی DS رو حاموش کردم).
کسانی که بازی Traffic Jam را در PC بازی کرده باشند که جزو بازیهای دسکتاپی می باشد با گیم پلی این بازی آشنا هستند.

طریقه ی انجام این بازی اینگونه هست که در یک صفحه ی مربع شکل یک جعبه ی مکعبی شکل قرار دارد که تنها در یکی از جهات چهارگانه و برعکس آن بسته به مرحله حرکت می کند و در انتهای آن جهت یک راه خروج از آن صفحه وجود دارد که وظیفه ی شما اینست که این مکعب را به سمت راه خروجی راهنمایی کنید.
البته مسلما کار به این سادگی هم نیست و در مقابل این مکعب , موانع مکعب شکل دیگری نیز وجود دارند که باید با عقب و جلو بردن این موانع راه را برای مکعب اصلی باز کنید.
در مراحل ابتدایی حل کردن معماها ساده می باشد ولی پس از چند مرحله معماها چالش بر انگیز می شوند و حتی مکعبهایی با قابلیتهایی متفاوت اضافه می شوند تا کار بیش از پیش سخت شود.

گرافیک بازی به صورت 3 بعدی و مناسب این سبک می باشد. دوربین بصورت ایزومتریک هستش ولی امکان تغییر زاویه ی بازی نیز وجود دارد.

صداگذاری و موسیقی بازی شاید تنها نکته ضعف این بازی باشد که چندان هم پر اهمیت نیستند ولی خب می توانستند بر جذابیت بازی بیفزایند.

تعداد مراحل بازی هم به اندازه کافی زیاد هستش و همه را راضی می کنه. به هر حال اگر می خواهید کمی از مغز خود استفاده کنید این بازی بشدت فکری را از دست ندهید.

عکسهایی از بازی :

http://images.google.com/images?um=1&tab=wi&hl=en&q="Know+How"+Think+and+Play+Outside+the+Box


لینک دانلود : 10mb

http://www.megaupload.com/?d=UDSF4RIP

http://torrents.thepiratebay.org/4715729/[NDS]Know_How[EUR].zip.4715729.TPB.torrent
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر