معرفی شخصیت Nero

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
به علت محبوبیت این شخصیت نو پا، اینبار قرار شد به معرفی سرنوشت نیرو بپردازیم. امیدوام مورد توجه قرار بگیرد.

توجه : برای اطلاعات بیشتر در مورد بعضی از شخصیت های نام برده شده در داستان به معرفی شخصیت Dante مراجعه کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nero small.jpg

"افسانه ها را هیچ گاه نمی توان به زبان آورد. اما این را میدانم که اسپاردا هم دل داشت. دلی که می توانست کسی دیگری را دوست بدارد، یک انسان را ! و این چیزی است که تو از آن محرومی! " - نیرو

نیرو کاراکتر اصلی یا به اصطلاح پروتاگونیست چهارمین شماره از سری بازی های Devil May Cry می باشد. تا کنون چیز زیادی از شخصیت مرموز او فاش نشده اما میدانیم که، پیدایش او از شهر Fortuna صورت گرفته. پسر بچه ای یتیم و تنها که به وسیله دو خواهر و برادر به نام های Kyrie و Credo پیدا شد و از آن لحظه زندگیش با آنان پیوند خورد و با آنها بزرگ شد. گذشته و ریشه اصلی او قبل از این اتفاقات هنوز اعلام نشده، اما با توجه به شباهت ها و علائمی که دیده می شوند احتمال میرود از نوادگان و خون اسپاردا باشد. او کاراکتریست که علاقه بسیاری به طعنه زدن، و نیشخند دارد و از آشفتگی بیزار است. او دارای سه سلاح اصلی به نام های "رز آبی، ملکه سرخ و دستی شیطانی به نام Devil Bringer " است. نیرو شوالیه ای مقدس در فرقه شمشیر است، فرقه ای مذهبی که Sparda را پرستش و دنیا را در مقابل شیاطین حفظ می کنند. او کار های خاص را برای فرقه انجام می دهد. طبیعت سرکش نیرو در فرقه باعث شده که همیشه تنها کار کند. نیرو ترجیح می دهد همیشه مثل یک گرگ تنها باشد. او و Kyrie عاشق یکدیگر هستند و این عشق نقش بسزایی را در طول داستان DMC4 ایفا میکند.

در آغاز بازی شاهد هستیم که نیرو بعد از جدال با شیاطین که اکنون در کوچه و خیابان آزادانه حرکت میکنند خود را به فستیوال می رساند. در آنجا کادوی Kyrie را به او داده و تصمیم به ترک مجلس می گیرد چون دیگر از مواعظ Sanctus خسته شده است. درست قبل از اینکه محل را ترک کند، دانته از سقف محل وارد سالن شده، و رهبر فرقه یا همان Sanctus را به قتل می رساند. Credo و افرادش بلافاصله وارد عمل شده و به سمت دانته هجوم می برند اما هیچ کدام یارای مقابله با او را ندارند. Credo به سمت رهبر فرقه می رود و Kyrie نیز به خاطر برادرش به دنبالش راهی می شود. نیرو که می بیند دیگر راهی باقی نمانده با هر دو پا مستقیم بر روی صورت دانته فرود می آید. هر دو با هم وارد مبارزه شده و بعد از یک مبارزه نفس گیر و با وجود ضربه هایی که نیرو به دانته وارد کرد، در پایان دانته سالم تر از همه در مقابل نیرو ایستاد و خاطر نشان شد که؛ آنها همه مشابهند و اشاره کرد به یکی از سربازان مرده که بعد از مرگ چهره واقعی شان دیده می شد که در حقیقت شیطان بوده اند. بعد نیرو شاهد فرار دانته از صحنه شد و از اینجا داستان گشتن نیرو به دنبال دانته آغاز می شود.

dmc4-kyrie1.jpg

بعد از فرار دانته، هر سه، محل را ترک کردند، تا از وضع شهر که که مورد حمله شیاطین قرار گرفته بود مطلع شوند. در زمانی که Kyrie و Credo بازماندگان را به سمت مرکز فرماندهی هدایت می کردند، نیرو با شیاطین مبارزه کرد. بعد از آن نیرو راه خود را به سمت قلعه Fortuna ادامه داد زیرا به Credo گزارش داده شده بود که دانته از آن مکان تصمیم به فرار گرفته بود. بعد از ترک Furtuna نیرو با موجودی به نام Berial، که شیطانی بزرگ و حکمران آتش جهنم بود مبارزه کرد.

بعد از شکست Berial، نیرو به سمت قلعه رفت، و در آنجا با شخصی به نام Gloria برخورد کرد، عضو جدید فرقه. بعد از آن در داخل قلعه نیرو با Bael، غوکی بزرگ و شیطانی که از یخ است، مبارزه کرد. همچنین در آنجا با Agnus، رئیس بخش کیمیا گری فرقه ملاقاتی داشت. Agnus آشکار کرد که او دروازه های جهنم را باز کرده تا شیاطین وارد این دنیا شوند، و نیز راهی پیدا کرده که به طریق آن می تواند انسان را به فرشتگان بتدیل کند و خود نیز نامی برای آن انتخاب کرده بود: "مراسم معراج" ؛ اما در حقیقت انسان ها به شیطان تبدیل می شدند اما در ظاهر یک فرشته. او همچنین اظهار کرد که Sanctus قصد دارد با استفاده از این قدرت دنیا را فتح کند. بعد از صحبت هایی که این دو با هم داشتند، وارد جنگ شدند و نیرو تقریبا در شرف مرگ بود که با استفاده از دست شیطانی اش خود را از بند رها کرد. بدین شکل بعد از رهایی، نیرو به سمت Yamato، شمشیر برادر دانته، ویرجیل، رفت تا دوباره آن را احیا کند.

نیرو مسیر خود را به سمت مرکز فرماندهی تغییر داد، زیرا حدس میزد که Credo باید از بیشتر این جریانات باخبر باشد. نیرو بر سر راهش از روی پلی رد شد که به غاری ختم می شد و این غار با آبشار پنهان شده بود. بعد از رد شدن از آبشار و غار نیرو خود را در جنگلی بسیار بزرگ یافت. در جنگل با شیاطین بسیاری جنگید و حتی Echidna، شیطانی اژدها مانند که جنگل را همانند بچه هایش می دانست جنگید و او را از بین برد. در پایان نیرو مرکز فرماندهی را پیدا کرد اما قبل از ورود به مرکز با Credo رو در رو شد. Credo بنا به دستور Sancus (او نمرده) به سمت نیرو حمله کرد اما نیرو با بی میلی وارد جنگ شد زیرا می دانست که مرگ Credo باعث رنجش Kyrie خواهد شد. نیرو پیروز میدان شد اما Kyrie در آن لحظه نیرو و بازوی شیطانی او را دید، و اشتباها فکر کرد که نیرو قصد کشتن Credo را داشت. Angus از آن سمت Kyrie را گرفت تا راهی برای Sanctus باشد تا به نیرو نزدیک شود. Credo نیز با دیدن این صحنه دست از جنگ با نیرو کشید.

Cg_credo.jpg

در داخل مرکز فرماندهی نیرو با Agnus جنگید اما نتوانست او را شکست و Kyrie را نجات دهد. او به دنبال آنها رفت اما بر سر راهش باز هم با دانته روبرو شد. دانته از نیرو درخواست کرد که Yamato رو به او دهد اما نیرو از این کار سر باز زد و این دو دوباره با هم درگیر شدند. با این که نیرو به خوبی میتوانست از Yamato استفاده کند، دانته او را شکست داد اما از کشتن او سر باز زد. با اینکه دانته شمشیر برادرش را میخواست اما دید که فعلا نیرو بیشتر از او به آن نیاز دارد؛ پس شمشیر را از اون نگرفت تا هنوز در دست نیرو بماند. بعد نیرو با گفتن نام خود به دانته محل را ترک کرد.

سپس نیرو Sanctus را در کنار مجسمه غول پیکر Savior پیدا کرد. نیرو با شجاعت با Savior جنگید اما نمیتوانست مجسمه یا خود Sanctus را نابود کند زیرا اسیر بودن Kyrie آزادی عمل را از او می گرفت. Sanctus شمشیر Yamato را از نیرو گرفت و با آن Credo را که به سمتش هجوم آورده بود کشت. دانته و تریش (همان Gloria) نیز خود را به محل رساندند تا به این داستان خاتمه دهند.

Sanctus نیرو را به داخل قلب Savior فرو برد تا باشد مجسمه از نیروی او استفاده کند. Credo از دانته آخرین درخواست خود را خواست، نجات نیرو و Kyrie. از این لحظه به بعد بازیکن کنترل دانته را در دست می گیرد. دانته شمشیر Yamato را به دست می آورد و آن را مستقیم در مغز مجسمه فرو میکند و به این وسیله نیرو بیدار شده و از درون قلب، که اسیر شده بود فرار میکند. بعد از کمی کش مکش با مجسمه نیرو خود را در مقابل Sanctus می بیند. نیرو او را شکست داد و Sanctus خشمگین بود که چرا اسپاردا نباید شمشیر و قدرتش را در اختیارش قرار دهد تا نیرو را نابود کند. نیرو به Sanctus گفت که : "هر چند اسپاردا یک شیطان بود، اما او هیچگاه شیطان بودن و راه شیطان بودن را قبول نداشت، اسپاردا قلب داشت، قلبی که بتواند کسی را دوست بدارد؛ تنها چیزی که تو نداری و همه چیز را در قدرت خلاصه کردی."
نیرو Kyrie را نجات داد، Sanctus را کشت و از داخل Savior فرار کردند.

در جایی که دیگر احساس می شود پایان داستان هست، Savior تغییر کرده و خصلت Sanctus را به خود گرفت. نیرو تصمیم گرفت که در کنار دانته با او بجنگد، در این لحظه نیرو از خدای خود طلب پوزش می کند به علت اینکه خود را نفرین شده می دانسته (نیمه شیطان و نیمه انسان بودن). نیرو مجسمه را از بین برد و شیطان بودن خود را قبول کرد اما بدون خصلت شیطانی. او از دانته به علت همه کار هایی که انجام داده تشکر کرد و شمشیر را به او پس داد، اما دانته آن را به نیرو بازگرداند. نیرو از دانته پرسید که آیا دوباره همدیگر را ملاقات خواهند کرد؟ و دانته با دست تکان دادن به او جواب داد. Kyrie به سمت نیرو آمد و خوشحال از پایان این ماجرا به زندگی ادامه دادند.

dmc4-nero2.jpg

ظاهر:

نیرو یک کت آبی بلند که سر شانه هایش با نشان های فرقه شمشیر تزئین شده می پوشد. جلیقه قرمز رنگی در زیر کت و تی شرتی سیاه رنگ نیز در زیر جلیقه دیده می شود. نیرو دو انگشتر بر روی دست انسانی خود دارد؛ یکی بر روی انگشت اشاره که نماد فرقه شمشیر بر روی آن دیده می شود، و دیگری بر روی انگشت حلقه او که شکل یک گل رز بر روی آن حک شده است؛ که همین نشان بر روی سگک کمر، گیره کت، و دکمه های کتش دیده می شود.او همانند دانته و ویرجیل دارای موهایی سفید و چشمانی آبی است.
در طول بازی شاهد بعضی از نشانه هایی که دال بر رابطه نیرو با اسپارداست می شویم. مانند رابطه او با شمشیر Yamato و شباهت ظاهری او. هر چند هنوز این اطلاعات از طرف کپکام به صورت کامل فاش نشده.

موارد دیگر:

- صدا و حرکت های نیرو به وسیله شخصی به نام Johnny Yong Bosch انجام شده، که قبلا در Adam Park و سری سریال های Power Rangers ایفای نقش کرده است.

- در سری DMC نیرو تنها شخصیت قابل بازی است که از دست چپ خود برای گرفتن شمشیر استفاده میکند.

- نیرو در این سری از بازی ها اولین کسی که زبانش را به فحش و ناسزا باز می کند.

dmc4-misc03.jpg

******************************************

1-Kyrie :

او در شهر Fortuna متولد و بزرگ شده، و نیز خواهر فرمانده شوالیه های مقدس گروه "فرقه شمشیر" می باشد، همچنین او خواننده مراسم فستیوال شمشیر است. Kyrie از کودکی با نیرو دوست و معشوقه بوده است. او گردنبدی به گردن دارد که نیرو در اوایل بازی به عنوان هدیه در مراسم به او میدهد. به نظر می رسد عشق بین نیرو و Kyrie قبل از جریانات DMC4 به وجود آمده است، اما در طول بازی عشق این دو نفر وارد کشمکش های بسیاری می شود.

2-Credo:

"الویت اول ما دستگیری شخصی است به نام دانته!" - Credo
او فرمانده اول و ژنران شوالیه های مقدس شهر Fortuna ـست. از دلایلی که او به این مقام رسیده می توان در توانایی بالای بسیار و مهارت عجیب در شمشیر زنی، و وفاداری بی چون و چرای فرقه شمشیر اشاره کرد. به عنوان ژنرال او صد ها شوالیه را زیر پرچم فرماندهی خود دارد. در ضمن او برادر Kyrie است. Credo نیرو را به عنوان عضوی از خانواده خود قبول کرده، هرچند هنوز از مهارت های او اطلاعی ندارد.

BlueRose.jpg

3-Blue Rose :

سلاحی شخصی و خود ساخته با بردی زیاد. طراحی منحصر به فرد آن در قسمت لوله تفنگ باعث می شود با هر بار کشیدن ماشه، دو گلوله بسیار تخریب گر مگنوم به صورت همزمان از آن خارج شود. نیرو نتها عضو فرقه شمشیر است که اجازه حمل اسلحه ای گرم همانند رز آبی را دارد. زیرا فرقه معتقد است استفاده از سلاح گرم باعث شرمساری است. همانند سلاح های دو قلوی دانته، نیرو نیز میتواند با انتقال انرژی از دست شیطانی اش به اسلحه قدرت تخریب آن را بالا ببرد.

RedQueen.jpg

4-Red Queen:

ملکه سرخ ورژن مخصوصی از شمشیر های استفاده شده توسط فرقه شمشیر است که به دست دانشمند فرقه به نام Agnus ساخته شده. منحصر به فرد بودن این سلاح در دسته موتور مانند آن است که همانند یک موتور سیکلت با چرخاندن آن دور انرژی شمشیر بالا رفته و زمان آزاد شدن این انرژی تیغه شعله ور شده و ضربه سهمگینی به حریف وارد می شود. هر چند بعدا دیده می شود که Credo نیز همانند این شمشیر را دارد، اما مدرکی دال بر اینکه آن نیز کارایی همانند ملکه سرخ دارد یا نه دیده نشده.

5-Devil Bringer:

بهتر است از این مورد هم به عنوان سلاح یاد کنیم. سلاحی است کار آمد که دست راست نیرو به آن وابسته است. هنوز منشا اصلی این دست نامشخص است اما نیروی بسیار عجیبی به نیرو اهدا کرده است. او می تواند به وسیله این دست فاصله ها و زمان را کوتاه کند و نیز میتواند دشمنان را از فواصل دور به چنگ آورد. دستش بعد از بدست آوردن شمشیر Yamato، دچار تغییراتی شد و اینکه صدایی در ذهنش که می گفت "قدرت، قدرت بیشتری به من دهید" دائما در ذهنش می پیچید. دست نیرو شاید دچار اختلالی در رابطه اش با Kyrie شده بود (به دلیل شیطانی بودن ذات نیرو) اما بعد از نجات Kyrie به دست نیرو، Kyrie با این مسئله کنار آمد.

750px-Yamato_3.jpg

6-Yamato:

یاماتو شمشیر اختصاصی ویرجیل (برادر دانته) است که در شماره های DMC3, DMC1 و 4 دیده می شود. شمشیری است افسانه ای که قبل از خود ویرجیل به وسیله پدرش حمل می شد و به عنوان یادگاری به ویرجیل رسیده بود.

7-Sanctus :

رهبر فرقه شمشیر، نایب Sparda و فرمانده ارشد قبلی شوالیه های مقدس. به عنوان رهبر Fortuna، او تمام کار های فرقه را بر عهده دارد و نیز به عنوان همه کاره قصد دارد با استفاده از Savior دنیا را فتح کند.

8-The Savior:

مجسمه ای شیطانی که به نماد و خاطره اسپاردا و در ستایش او ساخته شده است و در DMC4 نمایان می شود. با این وجود می توان از آن به عنوان خدایی شیطانی نام برد، ظاهر بیرونیش دارای ساختار پیچیده ایست. در اطراف خود و به صورت معلق هزاران سنگ و چیزهای گرانبها از شیاطین را نگاه می دارد و در پشتش مدالی روحانی همواره به دنبالش است.

NDT_DMC4.jpg

امیدوارم لذت برده باشید.

--------------------------------------------------------
نسخه PDF همراه با عکسهای کامل از زیر دانلود کنید.
 

Attachments

  • Nero.rar
    1.2 MB · مشاهده: 122

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
نیرو ! یا نِرو ؟ ! :D
من فکر کنم نِرو درسته تو بازی هم همینجوری تلفظ می کرد ! شاید من اشتباهی میشنیدم !
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
نیرو ! یا نِرو ؟ ! :D
من فکر کنم نِرو درسته تو بازی هم همینجوری تلفظ می کرد ! شاید من اشتباهی میشنیدم !
نه تو بازی هم نیرو تلفظ میشه و اصلا اصل تلفظ همین کلمه اینطوریه. با خودم خیلی کلنجار رفتم که نرو بنویسم یا نیرو که آخر تصمیم گرفتم تلفظ درستش رو انتخاب کنم. ;)
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
سلام. آقا فردین عالی بود. فقط یه سوال اسپاردا که به ورجیل شمشیر داده به دانته هم چیزی داده؟ یا بهش ارث رسیده؟ راستی امکانش هست که نیرو نوه اسپاردا باشه؟:biggrin1:
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
سلام. آقا فردین عالی بود. فقط یه سوال اسپاردا که به ورجیل شمشیر داده به دانته هم چیزی داده؟ یا بهش ارث رسیده؟ راستی امکانش هست که نیرو نوه اسپاردا باشه؟:biggrin1:
چون ویرجیل برادر بزرگتر بود بهش رسیده. اما در مورد دانته مطمئن نیستم چون من قبل از شماره 4 قبلی ها رو بازی نکرده بودم و بعد از بازی رفتم دنبال داستان های قبلی که شد معرفی دانته.

در مورد نوه بودم هم فکر نکنم. هر چند هیچ چیز معلوم نیست و باید منتظر بود کپکام جزئیات بیشتری از این شخصیت مرموز در اختیار بذاره.
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
دستت درد نکنه فردینه عزیز جالب بود:love:
سلام. آقا فردین عالی بود. فقط یه سوال اسپاردا که به ورجیل شمشیر داده به دانته هم چیزی داده؟ یا بهش ارث رسیده؟ راستی امکانش هست که نیرو نوه اسپاردا باشه؟:biggrin1:
خوب من یک خلاصه ای از داستانه اش بگم که شما هم اینشاله مورده استفاده قرار بگیره:biggrin1:
خوب داستان برمیگرده به جرء3 یعنی DMC3 در اون زمان قبل از اینکه اسپاردا قیبش بزنه به بچه های خودش هدیه داد یکی شمشیره به ورجیل به نام Yamato و یک شمشیر به دانته به نامه Rebellion داده شد ولی در این میون دانته دو تا اصلحه به نامهای Ebony a Lvory می باشد ولی من دقیقا نمیدونم کی این دوتا اصلحه را به دانته داد ولی اصلحهای قدرتمندی هستند و در جزء1و3 و4برای کشتنه قولها خوب ازش استفاده میکرد:biggrin1:
و مادر انها هم کردبند Amulet را به دوتاشان داد که این کردبند همون کلیده شمشیر اسپاردا است و یکیش قرمز و اون یکی هم آبی می باشد:love:
نه امکانش نیست که نیرو نوه اسپاردا باشد چرا برای اینکه وقتی ورجیل در قسمته اول از دانته شکست میخوره به دره پرتاب میشه و میره پیشه رهبر فرقه شمشیر، و در اونجا آزمایشاتی رویش انجام میدهند و اون در اونجا میمیره ولی قدرتش میرسه به نیرو و به دسته راسته میره و از اونجا به بعد نیرو نمی ادم ونمی شیطان تبدیل میشه :love::eek:
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
دمت گرم عزیز قسمت گردنبند رو میدونستم اخه 3 و 4 رو بازی کردم بعد یعنی دیگه ورجیل بر نمیگرده؟ یعنی یه جورایی Nero برادر Dante هست:biggrin1:
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
دمت گرم عزیز قسمت گردنبند رو میدونستم اخه 3 و 4 رو بازی کردم بعد یعنی دیگه ورجیل بر نمیگرده؟ یعنی یه جورایی Nero برادر Dante هست:biggrin1:
اره یکجواریی اخه وقتی نیرو خودشه به قدرت میکنه همون جا که دانته پردش میکنه بعد نیرو قدرتش نشونه دانته میده وقتی دانته اون را مبینه یاده ورجیل در قسمته اول میافته برای همین گذاشت شمشیر ورجیل دستش باشه برای همین:love:
متاسفانه اره ورجیل دیگه بر نمیگرده مگر انکه بربگردیم به قبل از قسمته 3 اونموقعه ورجیل هنوز زنده بود :((
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
من خودم همین الان دانلود و امتحان کردم مشکلی نداشت.:confused: نمیدونم مشکلتون چیه بگین شاید حل کنیم.

فایل PDF به صورت زیپ شده قرار داده که اول با برنامه Winrar بازش کنید و بعد PDF رو با برنامه ای مثل Acrobat Reader اجرا کنید.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
ولی در این میون دانته دو تا اصلحه به نامهای Ebony a Lvory می باشد
تا اونجا که مغزم یاری میکنه Gun ها رو خود Dante ساخته بود.

با اینکه حالم از این مرتیکه به هم میخوره(:D) ولی ممنون فردین جان...وقتی که گذاشتی یه دنیا ارزش داره.
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
بین تا جای که من میدانم وقتی میزنم دانلود این جوری حداقل داخله یک سایت اپلودش کن تا بشه
attachment.php

اخه نه سایزی نه چیزی وقتی سایز نزنه نمیشه دانلود کرد خودتان ببینید:confused:
 

Attachments

  • 2009-03-01 12-42-01 ب.png
    2009-03-01 12-42-01 ب.png
    5.8 KB · مشاهده: 106

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر