همه چیز در مورد سریال Fringe [ پست اول تاپیک خوانده شود ]

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
انتشار Cover Art ـه فصل ِ چهارم فرینج

fringes4dvdartback1-600x300.jpg


دقایقی پیش نسخه DVD و Blu-Ray فصل چهارم فرینج برای پیش خرید در فروشگاه های معتبر اینترنتی قرار گرفت و در ادامه کاور آرت یکی از نسخه ها به صورت رسمی منتشر شد .

در پایین ترجمه متن Back Cover رو میتونید ببینید ، ضمن این که این محصول از تاریخ 4 سپتمبر در فروشگاه های معتبر قابل خرید هستش .
تو کی هستی ؟ بعد از اینکه پیتر برای نجات دو دنیا خودش رو فدا میکنه در این فصل به طرز مرموزی دوباره پیشمون برمیگرده با این تفاوت که اینبار اون یه شخص فراموش شدس ! اولیویا ، والتر و بقیه ، هیچ کسی پیتر رو به خاطر نمیاره درست مثل این که اصلا تا به حال وجود خارجی نداشته . در این بین ـا بین " تغییرشکل دهنده ها " که حالا توسط شخص ناشناخته ای رهبری میشن شروع به تخریب همه چیز میکنن و اینجاست که دو جهانی که قبلاً دشمن هم بودن باید برای شناسایی و نابودی دشمن فعلیشون با هم همکاری کنن . 4 ـمین فصل از فرینج که شامل 22 قسمت میشه اینبار نیز به سنت قبل شامل درگیری با پدیده های حیرت انگیز ، طرح اسرار پیچیده و گمراه کنند و داستان دراماتیک ِ شخصیت محور میشه و به کار خودش ادامه میده . در این فصل اتفاقاتی که رخ میده میتونه ثابت کنه که پر قدرت ترین منبع ـی که در دستان ما قرار داره یه جور دستگاه آخر الزمانی یا یه قدرت ماوراء طبیعه نیست بلکه چیزی ـه به اسم " عشـق " !

 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
فرینج و 3 اپیزود پایانی

attachment.php


بر طبق مصاحبه ای که اخیرا ً از Wyman منتشر شده 3 قسمت پایانی سریال فرینج به صورت پارت های به هم پیوسته بوده و پایان سریال رو تشکیل میدن و این در حالی هستش که در تمامی 4 فصل اخیر تنها دو قسمت آخر به صورت پارت های به هم پیوسته نمایش داده شده بودن .

با این تفاصیر باید منتظر پایانی بزرگ و احتمالا ً دراماتیک برای فرینج بود .
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
جاشوا جکسون از اتا و بازی در فصل 5 ـم حرف میزند

fringe-peter-season-5.jpg


جاشوا جکسون بازیگر نقش پیتر بیشاب در سری فرینج در مصاحبه ای در مورد بازی در کنار بازیگر نقش اتا ( دخترش ) و فصل پنجم فرینج چنین میگوید :

باید بگم که تو این چند وقته اوقات بسیار خوبی رو با Georgina شخصی که نقش دختر من رو در سریال بازی میکنه داشتم و خیلی خوشحالم که میتونم بیشتر از فصل 4 ـم در کنارش بازی کنم . جورجیا دختر جوون و دوستداشتنی هست که انرژی و زنده دلی زیادی رو با بازی در نقشش به سریال میاره . در واقع میشه گفت شخصیت اون توی سریال یجورایی ترکیبی از سرد بودن اولیویا و بی پروایی پیتر هستش و فکر میکنم در انتها چیز جالبی از آب در بیاد . فکر میکنم همین کار باعث وارد شدن بُعد جدیدی به رابطه پیتر و والتر بشه چون الان خود پیتر هم پدر هستش و نگرانی های والتر در مورد فرزندش رو بیشتر درک میکنه .

جکسون ادامه میده که :

به عنوان یک پسر ، یه بچه شما خیلی کم میتونید احساسی که پدر یا مادر داره رو درک کنید مگه اینکه خودتون هم تو همون جایگاه قرار بگیرین . و فکر میکنم الان پیتر به خوبی حس والتر رو درک میکنه و میفهمه نگرانی والتر حتی برای بیرون رفتن پیتر واسه ی یک لحظه از خونه بی مورد نبوده و این یه حس پدرانس . و الان که پیتر خودش پدر شده یه راه ارتباطی جدیدی در رابطه پیتر و والتر باز میشه که قبلاً وجود نداشته .

مطمئناً در انتهای این سفر دو چیز مهم برای پیتر وجود داره و انتظار اون رو میکشه .
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
ویمن : فصل پنجم فرینج دور از انتظار خواهد بود

fringefarout1.jpg


ویمن در مصاحبه ای قول پایانی درخور و دور از انتظار را برای فصل نهایی فرینج داد ! وی در مصاحبه با Digital Spy در مورد فصل پنجم فرینج و برنامه های وی در مورد چگونگی طرح اتفاقات داستان و به پایان بردنش گفت :

این پرش رو به جلوی داستان مطمئناً با تغییرات و پیچ و خم ها و چیز های زیادی همراهه که حتی فکرشم نمیتونید بکنید ( اشاره داره به داستان در سال 2036 ) و این کار زمینه داستانی جالبی رو به سریال میاره با تغییرات بصری که به دلیل جلو رفتن سال ها در آینده به وجود اومده و ما شاهدش هستیم .

ویمن ادامه میده که :
تو فصل پنجم موارد زیادی هست که شما رو شگفت زده کنه و باعث بشه بگین " اوه خدای من این دیگه چی بود !! " ؛ برای مثال خود اون ایده ای که تو فصل قبل در اپیزود 19 دیدیم این فصل ادامه همون داستان هم خودش هیجان انگیره یا حتی جایی که سریال تموم شد . در کل فکر میکنم این فصل فرصت های زیادی برای بازگویی داستان به روشی دیگه که مخاطب انتظارش رو نداره در دستانمون هست چیزایی که باعث بشه به تلنگر محکمی حین دیدن سریال بهتون بزنه .
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
جزئیات کتاب جدید فرینج با نام " دفترچه یادداشت ِ سپتمبر "

septembersnotebookfringe.jpg


در کمتر از 24 ساعت گذشته جزئیات جدیدی از کتاب فرینج با نام " فرینج : دفترچه یادداشت ِ سپتمبر " منتشر شد و در فروشگاه های معروف و معتبر برای پیش خرید قرار گرفت .

September's Notebook توسط تارا بنت و پائول تری نوشته میشود و همان طور که در عکس بالا نیز مشاهده میکنید در بخش پایینی کاور کتاب " The Bishop Paradox " به صورت زیرنویس حک شده که بنا بر آن گفته میشود شاهد بازگویی حقایق جدیدی در مورد بخش فرینج از زبان شخصیت مرموز و محبوب فرینج یعنی سپتمبر خواهیم بود ( لازم به ذکر است که کتاب مورد نظر در حین برگزاری پنل فرینج در کامیک-کان امسال تایید شده بود )

فرینج : دفترچه یادداشت ِ سپتمبر یکی از با ارزشمندترین کالکشن های موجود برای طرفداران و بینندگان این فرنچایز خواهد بود که به بازگویی نکات ریزتر از زبان آبزرور معروف یعنی سپتمبر در مورد سرگذشت پیچیده اولیویا دانم ، والتر بیشاپ و پیتر بیشاپ میپردازد . شخصیت های آن ها را باز تر کرده و حقایق جدیدی را در مورد بخش فرینج و مسیو داینامیک مطرح میکند . کما اینکه میتوان انتظار توضیح بیشتر در مورد وجودیت " کهرباها " و " آبزرورها " را از این کتاب داشت .

انشتار دفترچه یادداشت سپتمبر برای ماه فبریه 2013 در نظر گرفته شده که با توجه به زمان پخش فصل پنجم میتوان انتظار داشت که ارتباط های جالب و ناگفته ای را به فصل های گذشته و اللخصوص فصل پنجم داشته باشد .

 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
عنوان قسمت دوم از فصل ِ پنجم فرینج مشخص شد

fringe-in-absentia2.jpg


ساعاتی پیش نام رسمی اپیزود دوم از فصل پنجم و آخر فرینج توسط یکی از اعضای ارشد ساخت سریال مشخص شد .

بر اساس گقته J.H Wyman قسمت دوم فرینج با نام زیر بر روی آنتن خواهد رفت :

" In Absentia "

جمله مورد نظر به نوعی لاتین ِ جمله " In The Absence " هستش که میتونه بنا به موقعیت های مختلف " در غیاب ؛ در فقدان ، یا در غیبت " معنی بشه .

تنها باید صبر کرد و دید این غیاب به چه شخص یا شی ء ای اشاره داره ؛ که شاید نزدیک ترین نظریه به :
نبود اولیویا در سال 2036 اشاره داشته باشه و با بازگو کردن داستان این که چرا و به چه دلیل در اپیزود 19 فصل قبل وجود نداشت همه چیز رو مشخص کنه .
 
Last edited by a moderator:

genaveh

کاربر سایت
Mar 6, 2006
1,435
نام
علی
درود
چندتا سوال داشتم در مورد داستان :
چرا والتر میترسید با خاموش شدن اون دستگاه پیتر غیب بشه؟ کاملا فراموش کردم :-/
و اینکه پیتر توی خط زمانی جدید بالاخره بچه این والتر خودمون هست یا نه ؟
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
خب تاپیک رو بیاریم بالا که امروز قراره بعد از سال ها (!) انتظار ، اولین اپیزود سیزن 5 پخش بشه و بریم ببینیم بالاخره سرانجام کار چی میشه ! :D
من رسمآ همه چی یادم رفته و فکر کنم موقع دیدنش کلی سوال برام پیش بیاد ! :-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر