معرفی شخصیت Dante

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
300px-Dante_4.png

دانته شخصیت اصلی سری بازی های Devil May Cry و یک دو رگه ی انسان/شیطان میباشد. او فرزند اسپاردا و اوا و نیز برادر دوقلوی ویرجیل می باشد.

گذشته دانته :

بعد از مرگ (ناپدید شدنش) پدرش، دانته و خانواده اش مورد تهاجم شیاطین قرار گرفتند. در همان حال ویرجیل ناپدید و مادرش کشته شد. پس از نجات یافتن دانته از این مهلکه او تمام وقت خود را صرف یاد گیری و کنترل قدرت های خود کرد تا انتقام خانواده اش را بگیرد و همان هدف پدرش را دنبال کند. بعد از یادگیری کامل او مغازه ای نیز برای شروع کارش باز کرد.

ظاهر دانته :

دانته همانند پدر و برادرش دارای موهای سفید می باشد که این رنگ تنها میراث باقی مانده از خانواده او می باشد و اکنون همه او را با این مشخصه می شناسند. او به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهد و لباس های مورد علاقه اش حاوی یک کت قرمز رنگ و شلوار سیاه رنگ می باشد. (اما از پیراهن های متفاوت استفاده می کند.)

پیدایش دانته :

در شماره اول و آغازین بازی دانته توسط تریش استخدام می شود؛ زنی مرموز که هدفش همانند مادر مرحومش جلوگیری از بازگشت پادشاه شیاطین، Mundus می باشد. نقشه او فرستادن دانته برای کشتن گارد های موندوس بود حتی اگر به قیمت جان دانته تمام می شد، اما با این کار او راه خود را برای رسیدن به موندوس هموار می کرد. در همین راستا دانته با برادر خود ویرجیل روبرو می شود. شخصی که اکنون برای موندوس کار می کرد و در پی کشتن دانته بود. از آن سمت تریش که به نحوی دیدش به دانته عوض شده بود از هدف اصلیش دست کشید و به کمک دانته رفت تا بعد از نجات او به کمک هم موندوس را تا ابد در دنیای شیاطین زندانی کنند. بعد از آن ماجرا تریش نیز همکار دانته شد. یعنی شغل شریف سلاخی شیاطین.

بعد از موفقیت نسخه اول زیاد هم دور از انتظار نبود که کپ کام به سراغ نسخه دوم این بازی برود. در شماره دوم بازی کارگردان نسخه اول (Hideki Kamiya) حضور نداشت و این پروژه به دست گروهی جداگانه سپرده شد و آن گروه نیز مسیری جدا را انتخاب کردند. شخصیت دانته به کلی عوض شد. اینبار دانته کمتر حرف میزد و آن غرور همیشگی دانته غایب بود.

در شماره دوم تمرکز اصلی بازی بر روی کمک به شخصی به نام Lucia بود، برای مقابله با Arius یکی از بزرگترین تاجرین بین المللی که قصر داشت با استفاده از قدرت شیاطین دنیا را به تسخیر خود در بیاورد. در پایان بازی دانته باید وارد دنیای شیاطین میشد تا سرکرده شیطان ها را از فرار متوقف کند، اما دروازه ها بسته شدند و دانته به تله افتاد. دانته بعد از اینکه متوجه شد دیگر راه بازگشتی به دنیای انسان ها وجود ندارد، تصمیم گرفت به عمیق ترین مکان این دنیای شیطانی برود. ( بعد از پایان بازی و نمایش صفحه Credits یک کات سینس اضافی به نمایش در می آید که Lucia در دفتر دانته بر روی صندلی نشسته و با شنیدن صدای موتور سیکلت دانته به سمت بیرون میدود).

شماره سوم بازی Devil May Cry 3: Dante's Awaking، بیشتر به سمت شماره اول بازی سوق گرفت و دانته جوان و از خود راضی ما بازگشته بود. هرچند شماره سوم نیز توسط گروهی که شماره دوم را ساخته بودند، ساخته شد اما این شماره خیلی به DMC1 نزدیک بود و میتوانست موفقیتی دیگر برای این سری به ارمغان بیاورد. در این شماره بازی کنان میتوانستند از صحبت ها و متلک هایی که دانته برای شیطان های میانداخت لذت ببرند. بخش داستانی بازی اینبار شامل درگیری دانته و برادر دوقلویش Virgil بود. ویرجیل سعی در باز کردن دروازه دنیای شیاطین به این دنیا برای به دست آوردن قدرت کامل پدرش اسپاردا میباشد. که در آن سوی جریان دست رسی به شمسیر اسپاردا یعنی Force Edge نیز میسر خواهد شد. در ادامه دانته با زنی به نام Lady روبرو میشود کسی که توسط پدرش Arkham تحت تعقیب است. (Arkham) با برادر دانته، ویرجیل همکاری می کند اما خود نقشه های جداگانه ای در سر دارد.) در پایان دانته سهم خود را از شمشیر اسپاردا طلب میکند و ویرجیل نیز زندگی ابدی در دنیای جهنمی شیاطین را انتخاب میکند. از آن سو لیدی نیز از دست پدرش خلاص میشود و در کنار دانته به مبارزه با شیاطین می پردازد. دانته نیز یک اسم همیشگی برای مغازه خود برمیگزند. "Devil May Cry" یا "شیطان هم می گرید".

خصوصیات :

دانته شماره اول به طور باور نکردنی گستاخ بود، هر چه از دهنش خارج میشد به شیطان ها میگفت و از این کار لذت میبرد. با گذشت زمان او بالغ تر میشد اما هیچگاه اخلاق و رفتارش درست نشد. او فوق العاده به ظاهر خود اهمیت میدهد و به هیچ قیمتی نمی گذارد که ظاهر و زیبایی او به هم بریزد حتی در زمان درگیری با شیطان های قول پیکر. دانته همیشه سعی می کند خود را انسانی سنگ دل و بی ملاحضه به دیگران نشان دهد. اما در حقیقت او منطقی بسیار قوی دارد و خوبی و بدی را به درستی تشخیص میدهد و همیشه صحیح ترین کار را انجام میدهد حتی اگر کاری را به مسخره و بازی بگیرد باید بدانید که نقشه ای در سر دارد.
با وجود نیمه شیطانی در وجود دانته او حتی لحظه ای اجازه نداده که سمت و خوی شیطانی اش بر او غلبه کند و همیشه انسان خوبی بوده، همانند Trish و Brad. حتی در کارتون انیمه ای اخیرا پخش شد کاملا دل رئوف و مهربان دانته بر خلاف ظاهرش قابل تشخیص است و تا جایی که قادر باشد به دیگران کمک میکند. ناگفته نماند او علاقه بسیار بسیار زیادی به پیتزا و بستنی توت فرنگی دارد.

توانایی ها و قابلیت های دانته :

دانته قابلیت در خود دارد که او را از بسیاری شیطان های دیگر متمایز می کند؛ حالت فیزیکی بدن دانته به طور غیر قابل باوری مقاوم و نیرومند است و به این راحتی ها از پا در نمی آید و میتواند دیمون هایی(Demon) هایی چند برار جسه خود را از پای در آورد. او بشدت فرز و چابک است، قادر است تا ارتفاعات بسیار زیادی پرش کند و حتی بر روی یک راکت در حال پرواز سواری کند. به علاوه او میتواند قدرت خود را در حالت های مختلفی به اجسام اطرافش انتقال دهد؛ مانند اسلحه هایش.
دانته قانونی برای خود دارد و آن اینکه او هیچ انسانی را نمی تواند و نخواهد کشت. اما این را هم خاطر نشان میشود که "گاهی اوقات انسان ها بسیار مزخرف تر از شیاطین میشوند." - Devil May Cry انیمه.
بدن او قابلیت ترمیم جراحات وارده را دارد و حتی در مقابل بدترین جراحات نیز مقاومت نشان میدهد. اما این را هم بگویم که در صورت ادامه بیش از حد این جراحات این قابلیت رفته رفته ضعیف تر شده و امکان مرگ دانته هست. به شکر وجود بخش شیطانی دانته او میتواند با اختیار خود قسمت شیطانی خود را آزاد کند که اصطلاحا Devil Trigger گفته میشود. این قابلیت که در سری این بازی دیده شده چهره اصلی دانته را نمایان و قدرت تمام قابلیت هایی که دانته دارد را چند برابر میکند؛ به علاوه تعدادی قابلیت جدید که به او اضافه میشوند.
در DMC4 به ظاهر قدرت دانته به اندازه پدرش نیست اما آنقدری هست که بتواند از اطرافیانش به خوبی محافظت کند. پس از اینکه دانته Agnus را شکست داد به او دلیل اینکه نمی تواند خود را بالا بکشد را می گوید. او گفت :"دلیل شکست سریع تو این است که انسانیتت را تسلیم کردی".
این سخن اشاره به این دارد : هر شیطانی که عشق ورزی و محافظت از دیگران را سرلوحه کار خود قرار دهد و آن را به ویرانی و کشتار ترجیح دهد می تواند از تمامی قدرت شیطانی خود بهره ببرد. (هر چند که دانته، ویرجیل و نیرو از این قاعده مستثنا هستند زیرا اینها در کنار سرشت شیطانی خود روح انسانی نیز در بدنشان وجود دارد).

سلاح های دانته :

سلاح های همیشگی و شناخته شده دانته تشکیل یافته اند از Rebellion، Sparda(Force Edge) و Ebony & Ivory . او همچنین در هر شماره از بازی از یک شات گان نیز استفاده می کند که هر باز با مدل جدیدی دیده شده است. به علاوه او در هر شماره از بازی سلاح های هیولاها و شیطان هایی که میکشد را بر میدارد اما در بین هر بازی آنها را در دفترش که حالا مثل موزه شده است نگهداری می کند.

دیگر بازی ها :

Shin Megami Tensei Nocturne : در این بازی دانته استخدام شده بود تا بازیکن را بکشد.
Viewtiful Joe : یکی از کاراکتر های قابل بازی که این بازی برای کنسول های PS2 و PSP ریلیز شدند.
یکی از کاراکتر های کارتی در بازی SNK vs. Capcom: Card Fighter.

نسخه زیبای PDF به علاوه عکس های دیگر شخصیت های یاد شده در متن.

 
آخرین ویرایش:

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
آقا ممنونم که گذاشتی خیلی باحال بود من که خودم به شخصه خیلی حال کردم
چون یک چیزهایی بود که من نمیتونستم
آقا فریدن این که گذاشتی برای دانلود .دانلود نمیشه اگر میشه بذارینش داخله سایته رپیدشیر یا داخله این سایته http://www.persiangig.com
تا ما بتوانیم دانلود کنیم:-"
مرسی:love:
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
آقا فریدن این که گذاشتی برای دانلود .دانلود نمیشه اگر میشه بذارینش داخله سایته رپیدشیر یا داخله این سایته http://www.persiangig.com
تا ما بتوانیم دانلود کنیم:-"
چرا عزیز دانلود نمیشه؟ من الان امتحان کردم درست بود. فایل هایی که به عنوان پیوست قرار داده میشه همه بر روی سرور سایت آپلود میشن که نباید مشکلی برای دانلود داشته باشید.
 

se.phi.roth

Give Me More Powerrr
کاربر سایت
Apr 17, 2008
4,801
نام
حسین
دستت درد نکنه حالا درست شد
مرسی:love:
حتما بقیه داستان را بذار
مثلا ورجیل یا اسپاردا که پدر دانته و ورجیل است:love:
یا بقیه شان
بازهم مرسی:love:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر