راهنمای خرید و کپی‌خور کردن Wii در ایران

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
کلا هر کی طالب باشه بازی اصل براش میتونم بیارم:d
البته شوخی بود
من خودم به شدت به رد استیل علاقه دارم وا اگه بتونم وی رو جور کنم اولین بازی همین این خواهد بود که برای کپی منتظر نمیمونم و همون اصل رو....:)
مطمئن باشید که در این مورد هم مشکل بزرگی به وجود نخواهد اومد...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دوستان سلام
یک مطلبی دارم درباره شرکت Nintendo و محصولاتش . وقتی آدم چیزی رو تجربه نکرده و درست وحسابی از چیزی سر در نمیاره نباید حتی در موردش حرف بزنه چه برسه به اینکه بخواد نظر بده یا قضاوت بکنه . درست در لحظه ای که فکر میکردم نهایت سرگرمی و تفریح رو در دست دارم فهمیدم که اصلا این طور نیست .
درست ماجرا وقتی شروع شد که یکی از دوستان قدیمی و گیمر خودم رو دیدم . یک چیز مستعطیلی شکل از کیفش در اورد بیرون . چیزی که 5 دقیقه بازی کردن با اون ذهنیت من رو تمام و کمال عوض کرد . Nintendo DS lite بود .سفید رنگ . دنیام رو عوض کرد . دنیای دکمه زدن رو فراموش کردم و وارد دنیای لمس کردم شدم .به قدری خلاقانه درست کردن این وسیله بازی رو که در کلام و نوشتن جا نمیگیره. 100% یک چیز تجربی هست.تازه من وارد جزئیات نشدم یکم دموی بازی رو دیدم و بعد رفتم داخل قسمت آموزشی کنسول و چند تا مینی گیم.فقط قسمت نقاشی کردنش به 10000000000000 ساعت بازی کردن با PS2 و Xbox حال میداد. خوب که یاد گرفتم یه 20 دقیقه ای بازی کردم { لامذهب آدم رو میبرد فضا } . وقت خداحافظی رسیده بود . نمیتونستم از DS ش دل بکنم . بهم گفت که میتونم برم خونش تا بیشتر با هم باشیم. خونه نگو بگو کلکسیون مرکزی شرکت Nintendo . هرچی ساخته شده بود رو داشت از کنسول دستی گرفته تا خانگی . بعد از صحبت های معمولی رفتیم سر اصل مطلب یعنی کلکل بازی .
آقا 55 تا بازی اورجینال GC داره . تا اون روز فکر میکردم که GC رو برای روحیه لطیف خودشون { ژاپنی ها } طراحی کردن و کنسولش گرافیک نداره و بازی ها اون هم به Mario و Zelda ختم میشه . نگو بازی های داره که از نظر بصری و رنگ بندی و داشتن داستان و نوآوری حرف اول رو میزنن . میشه بگی هر نوع بازی که اراده کردم داشت . قدرت سخت افزاری وحشت ناکی هم داره . در بازی Super Smash Bros در شلوغ ترین لحظه اصلا بازی افت فریم پیدا نمیکرد . حتی میشد در همون ثانیه بازی رو Stop کرد و با دسته حالت متوقف شده کل شخصیت ها رو دید بدون کوچک ترین افت فریم. تازه بازی ساخت 2001 بود . اینقدر هم مینی گیم داره که نگو . یکی از جالب ترین مینی گیم هاش عنوان بندی پایانی بازی بود که اسم عوامل میامد و شما که از دید اول شخص در یک صفینه بودید باید نوشته ها رو با تیر میزدید.

بازی The Legend of Zelda : Wind Waker رو هم تجربه کردم . میشه گفت نوع آوری محض به حساب میاد { خوب هرچی باشه از مغز خلاق شیگیرو میاموتو بیرون امده } . گرافیک جالب . محیط های با بالا ترین کیفیت رنگ امیزیه شده. بازی بسیار بسیار گسترده و در این حال پیچیده و خشونت نسبتا بالا . باید فکر رو بکار بندازی و گرنه در بازی وا میمونی . یکی دیگر از قسمت های جالب بازی سفر های دریای اون هست . مثلا برای سفر از یک جا به جای دیگه 30 دقیقه در حال حرکت هستی.
بازی حالت مخفی کاری هم داره البته نه از نوع Sam Fisher . بازی داری تعداد زیادی نوآوری هست که یکی از انها رو میشه بیان داستان بازی رو گفت . به این صورت که تصاویر نقاشی شده به سبک قدیمی و پیش پا افتاده که دارای یک نوع زبان باستانی هست نشون میده و در زیر تصویر نوشته ها رو به صورت زیر نویس می بینید.اهنگ گوش نوازی در این بین نواخته میشه. و جالب اینکه در هیچ قسمت از فضای گسترده بازی Loading نمی بینید. { به گفته دوستم که گیمر کهنه کاری هست : این بازی رو 4 بار تموم کرده که بار اول اون 3 ماه طول کشیده }

بعد نوبت رسید به مجموعه ارزنده Resident Evil . RE0 و RE1 و RE4 . واقعا من که قرق در گرافیک و نور پردازی بازی شده بودم . چین و چروک صورت زامبی ها در RE4 میشود دید.از اون دو تا هم نمیتونم چیزی بگم چون وصف کردن اونها خیلی سخته.

از هرچی بگزریم از MGS : TS که نمیشه گذشت. امکانات بازی رو تا حد قابل قبولی افزایش داده بودن. از قبیل M9 . حدف گیری از دید اول شخص. فریز کردن دشمن. و.... خلاصه عجیب فاز داد. البته گرافیکش در حد GC نبود { شاید 30% از کل قدرت سخت افزار استفاده کردن }. مشه بگیم یک باز سازی ساده بود.

بازی Metroid Prime هم که اگه مثل من از اول شخص خوشتون بیاد دیگه ول کنش نیستی . یک بازی اکشن و فکری رو با گرافیک بالا . اینقدر فکریه که باید اکثر جاها در بازی رو به خاطر بسپاری تا گیج نشی.

و اینقدر بازی های جور وا جور که هم به ادم روحیه میده .به فکرکردن وا میداره .می ترسونه . هیجان و تحرک میده. این کنسول از هر جهت کامل هست . دوستم بعد از 3 سال و تموم کردن 50 تا بازی حتی یک بار کنسول رو به دست تعمیر کار نداده.
خلاصه فهمیدم که تمام برداشت های خودم و حرفهای دوستام در مورد کنسول Nintendo GameCube خیلی بچه گانه و از سر نداشتن اطلاعات کافی و حقیقی بوده. اینکه میگفتن کنسول بچه هاست و نمیدونم بازی نداره و از این جور حرفها . حلا ببین با اینکه کنسول GC دسته معمولی داره و قدرت انصافا بالای چقدر بازی های متنوع براش امده که من رو مجبور کرد که پیش خودم و دیگران و شما ها اعتراف کنم که یکی از بزرگ ترین اشتباهام در دوران گیمر بودنم نخریدن کنسول GC بوده و تصمیم دارم با خریدن کنسول Nintendo Wii جبران مافات کنم . کنسولی که 20 برابر GC قدرت داره . قیمتش بسیار مناسب هست . با قابلیت های که داره بینهایت بازی انحصاری براش میاد. Nintendo در ساخت آن از مرغوب ترین وسایل استفاده کرده { مثل همیشه }.و تا سال دیگه که قدرت
اصلی اون مشخص میشه و عنوان های بزرگ رو با استفاده از قابلیت خود به صورت انحصاری در میاره همین طور که حالا بازی های Far Cry و SC DA و tony Hawk رو در اختیار داره .تازه Red Steel رو هم در نظر بگیرید که هوش مصنوعی در آن هوش مصنوعی کامل شده بازی F.E.A.R هست . خودتون که می دونید بازی اول شخص محبوب ترین سبک در جهان هست و کنسول Wii بهتری راه برای بازی کردن این سبک . در ضمن منتظر بازی جدید { که احتمالا ترسناک و فکری } و شخصیت جدید دیگری در دنیای بازی ها باشید . میاموتو داره روی یک پروژه جدید و سری کار میکنه .
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
این جوری که تو پروفایل شما نوشته شده اسم شما فریدون هست اما من جایی ندیدم
به هر حال ببخشید اگه اشتباه هست
در مورد اینکه بقیه فکر میکنن بازی های این کنسول بچه گانه هست خیلی باهات هستم :)
یکی از بزرگترین دغدغه های طرفداران این کنسول اینه که به بقیه حالی کنن که این کنسول بازی هاش اونجوری که فکر میکنید نیست:(

نینتندو در بازی هاش همیشه از حداکثر قابلیت کنسول استفاده میکنه و همیشه به این معروفه سری زلدا وMetroid Prime هم مشخصه این هستن
میشه یه ازش بپرسی چند گرفته؟ من هر چه قدر میگردم کمتر پیدا میکنم
کاری نکنید که به این یگانه ایمیل بزنم ها!!!

یه موردی هم بگم
میاموتو اصلا خیلی به بازی های ترسناک علاقه داره!!
. کنسولی که 20 برابر GC قدرت داره . قیمتش بسیار مناسب هست . با قابلیت های که داره بینهایت بازی انحصاری براش میاد. Nintendo در ساخت آن از مرغوب ترین وسایل استفاده کرده { مثل همیشه }
20 رو فکر کنم اشتباه تایپی بوده منظورت همون 2 هست(که یه کم هم روش اضافه شده چون میشه تقریبا گفت دو برابر PS2 قدرت داره)
قیمت هم خوب آره!!
بازی های انحصاری که بله مثلا پرنس وی با بقیه کلا فرق میکنه البته بازی هایی مولتی پلتفرم اکثرا برای اون دو تای دیگه میاد که مثل اینکه شما مشکل نداری:)
من بیشتر از میاموتو منتظر کوجیما هستم که یه چیزی بسازه برای این کنسول
در ضمن کسی اطلاعی در مورد ارتباط DS با wii داره؟
مثلا تو رد استیل بتونید اسلحه رو انتخاب کنید با DS که واقعا =P~
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دوستان سلام
اسی جون اگر وقت کردی لیست بازی های لانچ Wii رو بزار . بعد چند تا سئوال دارم که بی زحمت ....
1. این Wii بصورت مکشی بازی ها رو میگیره درسته ؟؟؟
2. پس چه جوری بازی های GC رو میشه داخلش گذاشت؟؟؟
3. کل بازی های GC رو ساپورت میکنه ؟؟
4. میدونم که Wii از DVD باحجم 9 گیگ حمایت میکنه اما بازی هاش در چه DVD عرضه میشه. 4.7 گیگ یا 9گیگ.؟؟؟
5.بعد قیمت بازی هاش در چه حد هست ؟؟؟
6. بغییر از بازار توپ خانه از کجا میشه ارزون تر تهیه کرد ؟؟؟
7. بازی هاش لیسانس بندی جهانی هست یا رجیون فریه؟؟؟
8. برای Download بازی های کلاسیک باید از چی استفاده کرد؟؟
9. Wii حافظه دائمی داره داخلش ؟؟ مثل HDD یا یه هم چین چیزی.
10.من Wii رو همین جور که هست میخوام و اون رو با هیچ چیز مقایسه نمیکنم
11. راسته که میگن میاموتو داره یک بازی جدید رو میسازه که الهام گرفته از Gears of War و Resident Evil 4 . درست هست یا نه؟؟
12. قیمت دسته های کلاسیک Wii چقدر هست؟؟ { برای بازی های مثل Super Smash Bros : Brawl }

ببخشید که درد سر شدم برات . حالا میفهم که چی میگفتی . حق داشتی اینقدر از Nintendo حمایت میکردی و میکنی . ببخشید که اینقدر زیاد سئوال میکنم . از حول Wii دارم می افتم تو GC .
به عشق Wii دارم GC بازی میکنم .امروز یک دل سیر Super Smash Bros : Melee رو بازی کردم { به عشق Super Smash Bros Brawl } و تا رئیس بازی هم رسیدم و دخلش رو اوردم . حتی یک اپسیلون هم فکر نمیکردم که اینقدر خلاقانه ساخته باشن . خلاصه شاید و اگر پولم ردیف بشه و بازی لانچ های درست و حسابی داشته باشه { البته بازی لانچ زیاد برام مهم نیست } و مغازه داران محترم پول خون پدر شون رو از ما نگیرن و بازی های عرضه شدش رو بیارن به احتما زیاد { خیلی زیاد } تو همین 30 یا 40 روز دیگه که برسه تو ایران یکی میگیرم .
پیروز باشید
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
wii با ورنکردنی ترین کنسول تاریخ

سلام به دوستان
شرمنده ام کردین که وقت گذاشتین و پستم رو خوندید . ولی خوندن و شنیدن کجا و دیدین و بازی کردن کجا . چند روزه که یاد گذشته افتادم و اون رو از نظر گذروندم . پسر من خودم یکی از Nintendo User های قدیمی هستم و خودم خبر ندارم . زیر تختم رو ریختم بیرون . دست به اکتشاف تاریخ زدم و اثار باستانی رو از انجا بیرون اوردم که خودم کف کردم. آثار مکشوفه از این قرار است :

یک عدد کنسول Super Nintendo Famicom به اضافه 5 بازی . { وای که تمام دوران بچه گیم اومد جلوی چشمم فکر کنم 6 یا 7 سالم بود }

یک عدد کنسول قابل حمل به اسم Nintendo Game Boy با 2 تا بازی که یکیش واقعا دنیای خاطره هست . Super Mario Land

خلاصه اشک تو چشمم جمع شده بود مثل همین حالا . ولی نمیدونم چرا Nintendo 64 نبود یا نیست یا من نمی دونم کجاست . کنسولی که فقط Mario 64 به تمام بازی های PS1 میارزید و یک تنه دنیای بازی های دو بعدی رو به بهترین شکل ممکنه به سه بعدی تبدیل کرد . کاری که SEGA و CAPCOM در آن موفق نبودن .{ دسته N64 اولین آنالوگ جهان رو به همراه داشت }
جالب تر از همه این که هر دوتا کنسول عتیقه بنده مثل روز اول کار میکنن و...... لاکردار دسته SNF انگار آکبنده. عجیب فاز داد بازی کردن با اون . حالا که با یک دید باز به کل این دوران نگاه میکنم می بینم که تنها کنسول های که فقط برای بازی کردن به بازی احتیاج داشتند و بس کنسول های Nintendo من هستن . منظورم یعنی اینکه مثل PS1 & PS2 دم و دقیقه خراب نمیشده . به قول بابا میگه : دستگاه های بازی Sony مثل قلک هست هرچی کار میکنی باید بریزی توش .من هم با اون موافقم چون تا حالا پول یک دونه GameCube رو خرج لنز PS2 کردم. بعد نشستم و گفتم خوب من چرا GC نخریدم . بعد حرفهای یک سری بیخبر مثل خودم یادم اومد:
کنسول بچه هاست
بچه بازییه
بازی نداره
قارچ خور و اون یارن گوش درازه شد بازی { منظورش Mario & Link بودند }
ِبازی هاش رو DVD نیست
اینقدر لنزش کوچک هست که اگر خراب بشه نمیشه به اون دست زد { حرف یکی از دوستام که تعمیر کاره و پشت شهرداری کار میکنه }
کپی خور نشده
دسته هاش مضخرفه
و........
اما واقعیت اینه: بازی های داره که من رو داره مجاب به خریدن Wii میکنه . تا وقتی که خریدم از دوستم بازی های RE 0.1.4 و MGS :TS و .... بگیرم و حالشو ببرم در کنار بازی Red Steel و Wii Sports و.....

حالا نگو که هم بازی داشت . هم کنسول خانوادگی بود .{ مثلا حالا بجز من و برادرم کسی نمی تونه با 360 بازی کنه . بازی هاش سخته } . بازی های فوق العاده زیبا و ترسناک و فکری داره که عمرا هیچ کنسول دیگه ای تو نسل حاضر نداشته باشه. بعد استفاده کردن Nintendo یا بهتر بگم سیاست این شرکت نسبت به Mini DVD این بوده که لنز مسیر کمتری نسبت به DVD رو برای خوندن بازی حرکت میکنه و این کار چند مزیت داره . 1 . عمر لنز چند برابر زیاد میشه.2. Loading بازی های خیلی کم میشه و در خیلی از مواد در بازی های GC اصلا چیزی به اسم Load نمی بینید. 3. بخاطر کوچک بودن ان جابجا کردن آن راحت تر و احتمال کثیف شدن و صدمه فیزیکی به بازی ها تا حد قابل ملاحضه ای کم و در نهایت عمر بازی های زیاد میشه. من بیچاره به حرف یک سری ادم .... گوش کردم و خودم رو از داشتن این کنسول قدرت و کم ضرر محروم کردم . خوش بحال کسای که دارن.
درضمن یک چیز دیگه در مورد کار با GC رو جالب دیدم که میگم براتون . شده وقتی که بخواید بازی رو از اول یعنی از صفحه Press Start بیارید که یا نشده و یا اینکه به خاطر مشکلی که پیش امده احتیاج دارید که کنسول رو Reset کنید
درسته.. .این کار میدونید یعنی چی { منظورم Reset } یعنی انکه کنسول بد بخت و لنز بیچاره دوباره باید از اول بازی رو بخونن و این میشه کم شدن عمر لنز و کنسول . در ثانی یک بار کل برق سیستم قطع و وصل میشه که خودش به تنهای میتونه به مرور به سخت افزار کنسول اسیب برسونه . اما Nintendo امده و در کنسول GC این کار رو کاملا به شکل نو آورانه ای درست کرده . شما وقتی که می خواهید به هر دلیلی بازی رو از ابتدا شروع کنید دکمه Reset کنسول رو میزنید بازی به صفحه Press Start بر میگرده . {حال کردید نه } با این کار Nintendo عمر کنسول و وقت مفید بازی کردن با آن رو بسیار افزایش داده. پس حال فهمیدن که چرا اسی جون و دیگر دوستان { و خودم از چند روز پیش } اینقدر محکم پشت Nintendo وایستادیم . می بینید که این شرکت بر خلاف رقیبان خود که فقط به فکر پر کردن حساب بانکی خود هستن به فکر مشتری و طرفداران خود هست و با کمترین پول بیشترین سرگرمی و بهترین جنس سخت افزاری رو به انها عرضه میکنه .{ البته این حرف من این طور نیست که بگم Nintendo فکر پول نیست . نه . ولی کنسولهاش از نظر کار کرد و بازدهی خوب و عمر طولانی حرف اول و آخر رو میزنه } . دسته های GC که اصلا احتیاج به باز کردن و تمیز کردن نداره . دقیقا بر عکس دسته های PS1 & PS2 . همون طوری که کنسول های عتیقه بنده با اینکه از 6 سالگی بازی میکردم با اونه بعد ارث رسیده به برادرم و .. تا حالا حتی یک با پشت دسته ها رو باز نکردیم . قیمت کنسول های Nintendo بسیار مناسب هست که میشه با کمی سختی و صبر ان را تهیه کرد .
راستی چند تا عکس از کل زیر خاکی ها انداختم که تولینک های پایین می تونید ببینید . اگه یکم دقت کنید تاریخ عرضه بازی ها رو می بینید . تاریخ عرضه و بازی کردن این جانب با بازی Super Mario Land بر میگرده به 17 سال پیش یعنی سال 1989 .
ببخشید که وقتتون رو میگیرم با این پر حرفی ها ولی خوب دیگه چه میشه کرد . نمی خوام شما هم مثل من تو خواب غفلت و بی خبری بمونید.
http://i14.tinypic.com/4gs0etl.jpg
http://i13.tinypic.com/33onwbc.jpg
http://i13.tinypic.com/2gshmrs.jpg
http://i14.tinypic.com/4dwgeux.jpg
http://i14.tinypic.com/2gsmp87.jpg
http://i13.tinypic.com/2iurl2o.jpg
http://i14.tinypic.com/2zi7s04.jpg
http://i13.tinypic.com/43xdgcl.jpg
http://i14.tinypic.com/42tly6u.jpg
http://i13.tinypic.com/2ujow2v.jpg
http://i14.tinypic.com/30t0y00.jpg

پیروز باشید
 
آخرین ویرایش:

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
من واقعا از اسم این تایپک بدم میاد
اگه بشه این رو با NWFC (باید بفهمید دیگه!!) ترکیب کرد خیلی عالی میشه
از مدیران واقعا در خواست این رو دارم چون مطالب داره تو دو جای مختلف منتشر میشه

-----------------------------------------------------------------------------------
فریدون جان یه سوال داشتم
با این اوصاف که گفتی . یعنی الان واقعا از خرید 360 پشیمون شدی ؟!
یعنی اینقدر اثر داشته Wii ؟

اینجوری که نشون میده بد جوری تکون خورده :D
اما فکر نکنم از خرید 360 پشیمون شده باشه ;)

فریدون جان ممنون از عکسهات واقعا عالی بود واسه خودش عالمی داره :cheesygri

دسته های GC که اصلا احتیاج به باز کردن و تمیز کردن نداره . دقیقا بر عکس دسته های PS1 & PS2 . همون طوری که کنسول های عتیقه بنده با اینکه از 6 سالگی بازی میکردم با اونه بعد ارث رسیده به برادرم و .. تا حالا حتی یک با پشت دسته ها رو باز نکردیم . قیمت کنسول های Nintendo بسیار مناسب هست که میشه با کمی سختی و صبر ان را تهیه کرد .
خوب من این کارها رو کردم :D
فکر کنم یه 7-8 ساله بودم از سر بیکاری نشستم تمام دل و رودش رو بیرون آوردم جالب اینه که منی که اونموقع از الترونیک هیچی حالیم نمیشد یه سری قطعات رو ا از دسته اول در آوردم به دومی که انداختم درست کار میکرد :)
واسه خودم انیشتینی هستم ها...!!

فقط یه موضوعی رو به شما بگم
مثل اینکه شما بیشتر از خریدن wii قصد دارید بازی های GC رو بکنید و برای همین هم میخواهید یه دسته کلاسیک بگیرید اما لازم نیست این دسته رو بخری میتونی همون دسته ها GC رو از یه جایی گیر بیاری و به کنسول بندازی و بازی کنی(دسته های Wavebird هم ساپورت میشن) ;)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
فریدون جان یه سوال داشتم
با این اوصاف که گفتی . یعنی الان واقعا از خرید 360 پشیمون شدی ؟!
یعنی اینقدر اثر داشته Wii ؟
اصلا یک همچین فکری نکن .
اینجوری که نشون میده بد جوری تکون خورده
100%
اما فکر نکنم از خرید 360 پشیمون شده باشه
باز هم 100%
فریدون جان ممنون از عکسهات واقعا عالی بود واسه خودش عالمی داره
خواهش میکنم . وقتی عکس میگرفتم هم میخندیدم و هم اشک از چشمام میومد .
فقط یه موضوعی رو به شما بگم
مثل اینکه شما بیشتر از خریدن wii قصد دارید بازی های GC رو بکنید
نه نه نه . من از GC و DS عاشق Wii شدم .خوب . بعد رو یک سری از بازی های GC بد جوری علاقه نشون دادم که بازی کردن با این بازی ها 100% احتیاج به دسته کلاسیک داره . بازی های مثل . Wind waker یا Super Smash Bros و کل RE ها و + MGS TS . پس در نتیجه اول Wii و وقتی به پیسی در بازی خوردی بازی های GC .
واسه خودم انیشتینی هستم ها...!!
نمی گفتی هم میدونستم
لازم نیست این دسته رو بخری میتونی همون دسته ها GC رو از یه جایی گیر بیاری و به کنسول بندازی و بازی کنی(دسته های Wavebird هم ساپورت میشن)
ممنون از اطلاعاتت .کارت درسته ;) :love:
 

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
نه نه نه . من از GC و DS عاشق Wii شدم .خوب . بعد رو یک سری از بازی های GC بد جوری علاقه نشون دادم که بازی کردن با این بازی ها 100% احتیاج به دسته کلاسیک داره . بازی های مثل . Wind waker یا Super Smash Bros و کل RE ها و + MGS TS . پس در نتیجه اول Wii و وقتی به پیسی در بازی خوردی بازی های GC .
سعید جان اشتباه متوجه شدی:
دسته GC = دسته کلاسیک Wii

واسه اطمینان این هم ورودی دسته های GC:
nintendo-revolution-side.jpg

gamecube.jpg

;)
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
...

منم شدیدا به وی علاقه مند شدم
میدونم گرافیک انچنانی نداره ولی یه جوریه شاید بخاطر کنترلراشه
شایدم قیمت خوبش
راستی دقیقا قیمتش چنده؟
فکر میکنید تو ایران تا سال اینده چقد باشه قیمتش
شاید بعد از پلی استیشن3 بگیرم

:cheesygri
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
دوست من Osos عزيز.
ازت براي عكسها بي نهايت متشكرم ...
من 2بار فقط با SNES بازي كردم ولي مزه F-Zero و Megaman هنوز زير دندونامه.
يه مدتي هم GB يكي از دوستام دستم بود كه روزي 4تا باتري بايد ميخريدم براش ...
چه حالي ميداد اون GB با اون آهنگا و گرافيك.
هيچي اون حال رو نميده.
...
تورو خدا يه روزي زبونم لال خواستي اين 2تا كنسولت رو بفروشي، حتما با من تماس بگير.
يه غر بزنم و برم!
آخه مرد حسابي/نا حسابي تو چطوري تونستي اونا رو زير تخت بزاري و 360 رو بيرون؟!
: (
دلم شيكست وقتي شنيدم اونا زير تختت بودن ...
بابا حيفه.
بابا Nintendo ه.
بابا ...
چي بگم.
باور كن دلم شيكست گفتي از زير تخت پيداشون كردم.
براي من كه كسي از اين كنسولا نميخريد، ولي اگه ميخريد هيچوقت زير تخت نميزاشتمشون.
هركس يه طوريه.
بگذريم.
خلاصه خيلي حال كردم كه يه كسي يه همچين چيزي داره و از داشتنش خوشحاله، ميدوني كه فرهنگه Nintendo تو ايران ...
: )
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

Zelda

کاربر سایت
Sep 25, 2005
375
نام
علی
سلام دوستان .. پیشنهاد میکنم برید www.gametrailers.com یه ویدیو هست که 3 نسخه Call Of Duty 3 رو با هم مقایسه میکنه .. ( کیفیت HD حتما بگیرید چون تفاوتها رو خوب متوجه نمیشید ) .. نشون میده که تقریبا نسخه 360 و PS3 به هم نزدیک هستند ولی متاسفانه نسخه Wii توی یه عالمه دیگست ... یعنی گرافیکش شاید در حده Call Of Duty 1 بود ولی به هرحال این موضوع واضحه که هیچ کلنگی نمیره پولشو حروم کنه بره Call Of Duty 3 نسخه Wii بگیره .. این کنسول بازیهای بسیار جالبه منحصر به فردی داره...
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
osos!!
بازی سوپر ماریو لند تو با مال من چرا فرق میکنه؟؟!!
ببینم؟! این هم غول آخرش توی قصر واریو هستش؟
منم یاد گذشته ها کردم!
Super Mario Land
Super Warion Land
Tetris
....
دنیایی داشتن ها...!
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
SUPERMHR جان
فكر كنم شما نسخه دوم رو داري كه 6 Golden Coins هم بهش ميگن و منم اونو رو GB بازي ميكردم.
ولي دوست ديگرمون osos نسخه اول رو دارند (خدا نيگر داره براش).
راستي، GB دست دوم سراغ ندارين؟
امروز عكساش رو ديدم بد هوس كردم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر