معرفی شخصیت Rebecca Chambers

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
Rebbeca Chamber

"اسمم ربکا چمبرزه ، اما برای تو افسر چمبرزم." این اولین سخنان ربکا در معرفی خود به بیلی بود.

ابتدا به معرفی مشخصات کلی می پردازیم:

200px-Rebecca_Chambers copy.jpg

تاریخ تولد : 1980
گروه خونی :
AB
جنسیت : مونث

قد : 1متر و 60 سانتی متر

نژاد : سفید پوست

شغل : پزشک
S.T.A.R.S.
وضعیت تاهل : مجرد

وضعیت فعلی‌: زنده

پیشینه:

دختری با استعداد که توانست در سن 18 سالگی از دانشگاه فارق‌التحصیل شود.توانایی او در شیمی و داروشناسی باعث عضویت او در S.T.A.R.S. و جوانترین عضو در تیم براوو شد.
[FONT=&quot]
حوادث منطقه [/FONT]
Arklay :

"اولین ماموریتم و تقریبا من از دستورات سرپیچی کردم. احتمالا برام گرون تموم بشه." - ربکا چمبرز

در بیست و سوم جولای 1998 ربکا به همراه تیم براوو برای بدست آوردن اطلاعاتی از یک جنایت مخوف به کوه های Arkley فرستاده می شوند. در حین جست و جو آنها متوجه یک کامیون نظامی که حامل گاردهای ویژه ارتشی و نیز اطلاعاتی از یک زندانی به نام Billy Coen بود می شوند که طبق گذارشات در این زندانی برای اعدام راهی منطقه نظامی بوده است.
در ادامه جستجوی منطقه ربکا متوجه قطار Ecliptic Express از تشکیلات سازمان سری Umbrella می شود. ربکا تصمیم می گیرد که به تیم در مورد یافته خود گذارش ندهد چون اعتقاد داشت خود میتواند کارها را پیش ببرد. ربکا در اولین ورود خود به قطار با صحنه عجیبی از یک مسافر روبرو می شود.مسافر تقریبا به یک زامبی شبیه بود که احتمال حمله ناشناخته ای به قطار را میداد. او توانست در مقابل زامبی از خود دفاع کند و اولین ملاقاتش را با زندانی فراری، بیلی داشته باشد.بعد از رسیدن گذارشی از مرگ Edward Dewey (عضو تیم براوو) توسط یک حیوان تغییر یافته مقدمات تشکیل تیم موقت شامل ربکا و بیلی فراهم شد.
قطار دوباره شروع به حرکت می کند اما اینبار به وسیله دو عضو زبردست و نابغه امبرلا یعنی Wesker و Birkin .
سر انجام قطار به یکی از مناطق فوق سری آمبرلا رسید.ربکا و بیلی با کمک همدیگر از بسیاری موانع و تله‌ها عبور و جان خود را در مقابل محصولات سری و غیر قانونی آمبرلا که شامل موجودات جهش یافته ساخته شده توسط آمبرلا بود حفظ کردند.در طی این جریانات ربکا رفته رفته اعتمادش به بیلی بیشتر شد و حتی تا جایی که او تصمیم گرفت به رئیس خود Enrico Marini وقتی در مورد محل بیلی از او سوال کرد دروغ بگوید.در ادامه آنها خود را بر روی واگنی که به قسمت آزمایشگاه زیرزمینی سازمان آمبرلا می رفت یافتند و سرانجام خود را به تحتانی‌ترین قسمت آزمایشگاه رساندند.در آنجا با مقصر اصلی تمام این گند کاری ها به نام James Marcus آشنا شدند.جیمز یکی از بنیانگذاران شرکت آمبرلا بود که توسط شاگردش مورد خیانت قرار میگیرد.اما بعد به واسطه انگل هایی که با ویروسی به نام Progenitor Virus آلوده شده اند دوباره به زندگی باز میگردد.مارکوس تبدیل به ملکه انگل های میشود.
هر چند به نظر می رسد که مارکوس در مقابل سلاحهای گرم مقاوم است، اما ربکا و بیلی متوجه می شوند که او در مقابل نور آفتاب آسیب پذیر است. در نتیجه بیلی خود را برای او طعمه قرار میدهد تا ربکا بتواند دریچه سقف را باز کرده و با نور خورشید برای همیشه به زندگی مارکوس پایان دهد.

رویداد های امارت :

"تو همون کار رو برای منم انجام می دی، نه؟" ربکا خطاب به کریس.

بعد از حوادث آزمایشگاه آمبرلا ربکا و بیلی از هم جدا شدند و ربکا پلاک بیلی را برای یادگاری پیش خود نگاه داشت.بعد از آن ربکا با باقیمانده تیم براوو در امارت قرار گذاشتند.او در یکی از اتاق خواب های به خواب عمیقی فرو رفت و بعد از دیدن کابوسی از خواب پرید. سپس با Richard Aiken به دنبال کاپیتان Enrico Marini به جستجو در امارت پرداختند.اگر چه با برخورد به یک عنکبوت غول پیکر جستجوی آنها متوقف شد.
بعدها تیم آلفا از استارز برای نجات تیم براوو وارد امارت می شوند.ربکا اول از همه با برجسته ترین عضو آلفا یعنی کریس ملاقات میکند. این دو تیم جدید را تشکیل میدهند. البته مشروط بر اینکه در صحنه هایی که مربوط به ربکا می شود، او همه چیز را برعهده بگیرد. (مثلا نواختن پیانو و ترکیب گیاهان دارویی). عاقبت این دو پی به کارهای فرمانده تیم آلفا Albert Wesker بردند که عامل اصلی مرگ بسیاری از اعضای S.T.A.R.S و نیز شخصا عامل قتل فرمانده Enrico Marini می باشد.در پایان داستان ربکا و کریس نقشه وسکر را بر آب کرده و ربکا دستگاه انهدام داخلی آزمایشگاه که توسط خود وسکر کار گذاشته شده بود را فعال کرد.سپس ربکا،جیل،بری و کریس به وسیله هلیکوپتر تیم آلفا از محل دور می شوند.
ربکا بعد از بازگشت از این سفر پرماجرا گزارشات را مبنی بر اینکه بیلی کوان در طی جریانات اتفاق افتاده مرده است، تکمیل کرد.محل و موقعیت ربکا تا کنون نامعلوم مانده اما چیزی که معلوم است، در جریانات RE2 و RE3 در راکون سیتی نبوده است.

پیدایش :

ربکا چمبرز یکی از دو قهرمان اصلی بازی Resident Evil 0و در کنار بیلی داستان بازی را در پشت کوه‌های ارکلی هدایت می کرد.
او در RE 1 در هر دو خط داستانی کریس و جیل نقش داشت. و دوباره در بازی Resident Evil Umbrella Chronicles به یکی از کاراکتر های اصلی ظاهر شد و بخش هایی از بازی قبلی را کامل تر کرد. درRE2 نیز تنها به چند تکه کاغذ در مورد ربکا محدود شد.
در اولین بازی از ربکا مدل و صدای او را به ترتیب، یک مدل ناشناس به نام "Linda" و "Lynn Harris" برعهده داشتند.در نسخه ژاپنی نیز Reiko Tagki صداپیشگی او را انجام داد. در نسخه remake که در سال 2002 داده شد "Hope Levy" و درResident Evil 0 "Riva Depoala" بازیگر کانادایی مدل او را بازی کردند.

مرگ ربکا :

چند راه برای مرگ ربکا در نظر گرفته شده.در مورد اول اگر کریس در یک زمان مشخص شده که صدای فریاد ربکا می‌آید نتواند خود را به او برساند سر ربکا توسط Hunter از تنش جدا خواهد شد. (در نسخه remake سر او جدا نمی شود و در لحظه ای که برای فرار تقلا می کند hunter فقط کردن او را می‌برد.) شیوه دوم مرگ ربکا زمانی است که با Tyrant بر روی پشت بام مبارزه خواهید کرد. در حین مبارزه تایرنت ربکا را گرفته و از زمین بلند می کند. در این لحظه بازیکن باید ربکا را نجات دهد و در صورت عدم موفقیت تایرنت ربکا را خواهد کشت. اما در کل، و در داستان اصلی ربکا زنده می‌ماند.

مدل لباس های ربکا :

در RE Original ربکا یونیفرم اصلی استارز را پوشیده بود. یک تیشرت و شلوار سبز رنگ به علاوه یک جلیقه ضدگلوله سفید رنگ.بر پشت جلیقه آرم + به عنوان پزشک وجود دارد. او همچنین یک جفت دستکش و پوتین سیاه رنگ بر تن دارد. که در نسخه های Remake و RE 0 گوشواره های سفید رنگ نیز به او اضافه شدند.RE:Director’s Cut نیز حاوی همان یونیفرم با رنگ جدید می باشد.
در نسخه Reamke لباس جدید کابویی به رنگ قهوه‌ای به همراه چکمه وجود داشت که در RE0 نیز گذاشته شدند. در ضمن یک خالکوبی به روی بدن وی اضافه شد که در شماره 0 و نسخه DS بازی به کرات دیده شد.
برای اطلاعات بیشتر از لباس های ربکا می توانید فایل زیپ شده‌ی زیر را دانلود کنید.

View attachment Rebecca Chambers.rar

دوستان میتوانند نسخه PDF و زیبای این مقاله را از پیوست زیر دانلود کنند.

View attachment Rebbeca Chambers.pdf

 
آخرین ویرایش:

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
ممنون خوب بود.
اینم برای کمک :
تمامی کاراکتر های سری رزیدنت اویل

Chris Redfield
Claire Redfield
Jill Valentine
Carlos Oliveira
Barry Borton
Leon Scott Kennedy
Ada Wong
Luis Sera
Ashley Graham
Ben
Sherry Birkin
Albert Wesker
Ark Thompson
Billy Coen
Brian Irons
Bruce McGivern
Carlos Oliviera
Fong Ling
Matt Addison
Steve Burnside
Rebbeca Chamber
و ...
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
ممنون خوب بود.
اینم برای کمک :
تمامی کاراکتر های سری رزیدنت اویل

Chris Redfield
Claire Redfield
Jill Valentine
Carlos Oliveira
Barry Borton
Leon Scott Kennedy
Ada Wong
Luis Sera
Ashley Graham
Ben
Sherry Birkin
Albert Wesker
Ark Thompson
Billy Coen
Brian Irons
Bruce McGivern
Carlos Oliviera
Fong Ling
Matt Addison
Steve Burnside
Rebbeca Chamber
و ...

دقیقا کسی که من الان راجع بهش نوشتم تو لیست شما نیست ;). James Marcus
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
بچه ها این اولین PDF ـی بود که میساختم. اگه امکانش هست دانلود کنین و بگین چطوره ؟ خوبه بده ؟؟
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
خوب بود فردین.یعنی عالی بود.:cheesygri
خیلی خوش سلیقه ای.
201.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر