فروش یک عدد Creative Aurvana in-Ear Headphone

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
Rating - 0%
0   0   0
سلام :love: ...

14702_1.png

فروش یک عدد هدفون تو گوشی یا in-Ear Headphone با مارک Creative به نام Aurvana کاملاً نو با یک سال ضمانت کامل شرکت شاب ( نماینده رسمی و معتبرترین نماینده محصولات Creative در ایران ) به قیمت 65000 تومان .

قیمت واقعی در فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر شرکت شاب : 85000
قیمت در فروشگاه های اینترنتی : 89000

ارسال از طریق پست سفارشی به تمام نقاط ایران و طی حداکثر دو تا سه روز از زمان سفارش ؛ هزینه پست بر عهده فروشنده می باشد .​

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-​

همان طور که میدانید شرکت Creative در صنعت صدا و تجهیزات مرتبط آن کاملاً صاحب فناوری است و نسبت به سایر تولید کنندگان در قالب موارد کاملاً برتری داره ؛ به طوری که فناوری های ساخته شده توسط این شرکت توسط سایر تولید کنندگان در اکثر موارد الگو برداری شده در نتیجه انحصار اصلی فناوری های نوین در زمینه صدا کاملاً متعلق به این شرکت است و در این زمینه دارای جایگاه بسیار ممتازیی در بین سایر تولید کنندگان تجهیزات صوتی است ...

مشخصات و قابلیت های Creative Aurvana in-Ear Headphone

vx15.jpg

1- این Headphone قادر است صدای اضافه و مزاحم محیط را تا میزان 90% تفکیک و از صدای نهایی خروجی حذف کند ؛ این عمل به وسیله فناوری انحصاری Creative تحت نام AuraSeal انجام میشود که به Noise-Isolation معروف است ، در حقیقت و در عمل Aurvana قادر است تا دو برابر بیشتر از سایر Headphone هایی که دارای فناوری مشابهی هستند به حذف صداهای مزاحم محیط بپردازد ، این در حالی است که سایر Headphone های مشابه تنها از فناوری Noise-Canceling استفاده میکنند اما Aurvana علاوه بر آن از فناوری انحصاری Noise-Isolation بهره مند است که در عمل میزان حذف صدای مزاحم محیط را تا دوبرابر افزایش داده و در نهایت صدای موزیک مورد علاقه شما را کاملاً خالص ، شفاف و واضح در اختیار شما قرار دهد .

2 - به دلیل طراحی کاملاً ارگونومیک این Headphone ، شما در هنگام استفاده از آن کاملاً راحت بوده و تقریباً فراموش میکنید که Aurvana in-Ear در گوش شما قرار گرفته است . طراحی این Headphone به صورتی است که کاملاً در حفره و تو رفتگی های گوش شما به اصطلاح چفت شده و گویی یکی از اعضای اصلی گوش شماست در نتیجه کوچکترین آزار حسی را هنگام استفاده از این Headphone مطلقاً احساس نخواهید کرد ... چیزی که در اکثر Headphone ها رعایت نمیشود و به دلیل آزار حسی که بر فرد تحمیل میکند او را بعد از مدتی گوش دادن به موزیک دلخواه خویش خسته کرده و نوعی دلزدگی روانی و اضطراب و اعصاب خوردگی برای فرد به همراه خواهد داشت . در صورتی که یکی از شعار های اصلی تولید کنندگان Aurvana این است که در صورتی که از این Headphone برای گوش دادن به موزیک دلخواه خود استفاده کنید ،بیرون آوردن آنها از گوشهایتان برایتان بسیار سخت خواهد بود و تجربه پایان ناپذیر گوش سپردن به صدای شفاف و شیوای موزیک دلخواهتان به شما اجازه این کار را نخواهد داد . همچنین سیلیکون به کار وفته در سر گوشی های این Headphone که اصطلاحاً EarBud نامیده میشوند به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد به راحتی در حفره گوش قرار گرفته و کاملاً فضای داخل آن را پر میکند تا هیچ صدایی به بیرون درز نکرده و شما تنها شخصی باشید که به موزیک دلخواهتان گوش میدهید . در حالی که در اکثر سایر Headphone ها صدای تولیدی از منافذ بدنه در اثر ارتعاش و لرزش Headphone از آن خارج شده و اصطلاحاً نشت میکند که در این صورت باعث افت کیفیت صدای نهایی شنیده شده به وسیله فرد میشود و همچنین در فضاهای بسته مثل اتاقک اتوموبیل و ... در اثر نشت صدا دیگران هم قادر خواهند بود که به صدای خروجی از Headphone گوش دهند که این امر برای اکثر افراد بسیار ناخوشایند است .

3 و 4 - بدنه براق و درخشان این Headphone با استفاده از روش قالب ریزی دو مرحله ای و توسط بهترین نوع از پلاستیک همراه دوام دهنده های مرغوب ساخته شده و بقای فیزیکی و کیفیت ساخت بدنه را تا حد نهایت افزایش داده و از خروج صدا و آزار حسی به دلیل ارتعاش بدنه و لرزش آن که در اکثر Headphone ها مشاهده میشود به طور کامل جلوگیری میکند . همچنین به دلیل مرغوبیت بالای مواد به کار رفته در مراحل تولید بدنه Aurvana ، هیچ آلرژی یا حساسیتی در پوست در اثر تماس بلند مدت بدنه Headphone با سطح پوست که بسیار شایع است به وجود نخواهد آمد و این مورد Creative Aurvana in-Ear را در زمینه کیفیت ساخت فیزیکی از هر جهت نسبت به سایر مدل های معمول ممتاز و منحصر به فرد میکند . همچنین کل وزن این Headphone دقیقاً 13 گرم است ؛ وزن بسیار پایین آن باعث میشود که شما در هنگام قرار دادن Aurvana در گوش خود بسیار راحت بوده به طور کل قرار داشتن یک Headphone در گوش خود را فراموش کنید و تصور کنید صدای موزیک مورد علاقه تان از درون مغذتان در حال پخش است .

ویژگی های دیگر Creative Aurvana in-Ear :

- فیش اتصال Creative Aurvana in-Ear به وسیله طلا روکش شده تا رسانایی الکتریکی در آن به حد نهایت رسیده و هیچ گونه کاهش ولتاژی در هنگام انتقال الکتریکی از دستگاه پخش کننده به Headphone وجود نداشته باشد تا در نتیجه صدای موسیقی در حد نهایت کیفیت و دقت به گوش های شما برسد . همچنین این روکش طلا از ایجاد هر گونه Noise مصنوعی که معمولاً در Headphone های دیگر به دلیل رسانایی ناقص ایجاد میشود ، جلوگیری میکند تا هیچ صدای اضافی و مزاحمی در هنگام پخش موزیک مورد علاقه شما ایجاد نشود ... چیزی که تا کنون در هیچ Headphone معمول دیگری وجود نداشته است ؛ در نتیجه شما صدایی کاملاً خالص را در اختیار خواهید داشت ؛ کمی بیشتر بر روی واژه " صدای کاملاً خالص " فکر کنید ، شخصاً قبل از اولین استفاده از Aurvana معنای دقیقی از این واژه در ذهن نداشتم ... حالا فرض کنید می توانید این ایده را به سادگی تجربه کنید !

- Armature تعبیه شد در Aurvana به تقویت تمام ارتعاشات صوتی موزیک مورد علاقه شما میپردازد تا صدای نهایی در نهایت دقت و ظرافت قرار داشته باشد و شما قادر باشید ضعیف ترین و جزئی ترین ارتعاشات صوتی موزیک مورد علاقه خود را به سادگی و در نهایت شفافیت و ظرافت بشنوید . این فناوری تنها در تجهیزات بسیار حرفه ای استودیو های حرفه ای ضبط صدا به کار برده میشود .

fe_earbuds.gif

- سر گوشی یا EarBud های Aurvana از سیلیکون نرم و بسیار مرغوب تولید شده و در سه سایز کاملاً استاندارد و از هر سایز دو جفت در بسته بندی Aurvana قرار گرفته تا نیاز شما را کاملاً برطرف نماید . همچنین به دلیل سایز بسیار استاندارد و طراحی عالی این EarBud ها ، آنها کاملاً در گوش قرار گرفته و از خروج صدا موزیک و ورود صدای موزیک کاملاً جلوگیری میکند .

fe_y-junction.gif

- به وسیله گیره میانی سیم Aurvana شما به راحتی قادر خواهید بود مرکز ثقل تقسیم سیم را به دو قسمت ، کنترل کرده و آن را بسته یا باز کنید و مناسب با طرز استفاده خودتان از Aurvana کاملاً آن را تنظیم کنید .

fe_airpance.gif

- در بسته بندی Aurvana یک تبدیل جهت استفاده از Aurvana بر روی دستگاه های پخشی که مجهز به دو خروجی هستند وجود دارد . این قبیل دستگاه های پخش برای هر کدام از کانال های صدایی R و L که به ترتیب راست و چپ هستند سیگنال و ولتاژ مستقلی ایجاد میکنند که تا حدودی دارای کیفیت بهتری نسبت به نوع تک خروجی هستند اما نسبت به برق مصرفی کیفیت بالایی را ایجاد نمیکنند به همین جهت کمتر توسط تولید کنندگان دستگاه های پخش کننده معمول از قبیل MP3 Player و Portable Media Player ها پشتیبانی میشوند . اما در هر صورت Aurvana یکی از آنها را همراه خود دارد تا اگر افرادی خواستار نهایت کیفیت صدای ممکن بودند و از این قبیل پخش کننده ها استفاده میکردند از آن استفاده کننده در ضمن در برخی هواپیماها که هر صندلی مجهز به دستگاه بخش موسیقی و رادیو میباشد از این نوع خروجی استفاده شده است و افراد میتوانند در صورت مسافرت با هواپیما از این تبدیل جهت استفاده از Aurvana بر روی پخش کننده هواپیما استفاده کنند . تمام قسمت های این تبدیل به دلیل ایجاد حداکثر رسانایی الکتریکی و جلوگیری از افت کیفیت و ایجاد Noise با طلا روکش شده است .

fe_cleaningTool.gif

- در بسته بندی Aurvana وسیله ای هم برای پاک سازی داخل گوشی های Aurvana قرار دارد و شما را قادر میسازد به سادگی آلودگی های جمع شده در آن را که بعد از استفاده بلند مدت بعد از چند هفته ممکن است در آن جمع گردد ، پاک کرده و از ایجاد ناراحتی های میکروبی گوش جلوگیری کنید . شخصاً چنین ابزاری که مخصوص این کار یعنی پاک سازی Headphone طراحی و تولید شده باشد همراه هیچ یک از Headphone های مشابه ندیده بودم . این ابزار به صورت منحصر به فرد برای Aurvana توسط شرکت Creative و حفظ سلامتی مصرف کنندگان تولید شده است .

fe_travelCase.gif

- در داخل بسته بندی Aurvana یک کیف مصافرتی بسیار شیک که با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده ، قرار دارد . شما میتوانید با استفاده از آن و قرار دادن Aurvana بعد از هر بار استفاده در آن ، از صدمه دیدن Aurvana به هر دلیل جلوگیری کنید و احتمال صدمه دیدن آن را به حداقل برسانید . محل قرار گیری Aurvana در این کیف به شکل بسیار زیبایی طراحی شده به شکلی که گوشی های Aurvana در محل مخصوص خود ثابت شده و سیم آن دور محل مخصوصی پیچیده میشود تا از جابجایی آنها به طور کامل جلوگیری گردد و در همه حالا ثابت حفظ شوند .

- طول سیم اتصال Aurvana کاملاً مناسب است ، به این معنا که نه آنقدر بلند است که باعث ایجاد دردسر در حفظ و کنترل آن شود و مجبور شویم قسمتی از آن را بپیچیم یا جمع کنیم و نه آنقدر کوتاه است که حرکت ما را محدود سازد ؛ طول سیم بسیار مناسب در نظر گرفته شده و هیچ مشکلی برای کاربر ایجاد نمیکند . طول سیم در حدود یک متر و 30 ثانتی متر است .

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-​

خلاصه :

به طور خلاصه شرکت Creative سعی کرده تمام داشته های خود را برای تولید یک محصول ایده آل از هر جهت به کار ببندد تا محصول نهایی در تمام زمینه های مربوط ممتاز جلوه کند ، دقیقاً مانند سایر محصولات Creative . کارکنان Creative سعی میکنند به عنوان یک شخصیت واحد عنصر خلاقیت را طریق وصال به اهداف خود قرار دهند .
در ضمن بدنیست بدانید واژه Aurvava کلمه ای است با ریشه هندی و بسیار کهن و به معنای صدایی است که از درون فرد او را به سمت درک حقیقت مطلق و رهایی و رستگاری راهنمایی میکند ، صدایی که خاصیتی روحانی داشته و فرد را به خودآگاهی میرساند .
به عقیده هندیان باستان و رهروان طریقت هندوئیزم و کسانی که به خودآگاهی رسیده اند ، این خود فرد است که باید به تمام سوالات خود با ندای درونی خویش پاسخ گوید و هیچ چیز از خارج از وجود او توانایی بیدار سازی او را ندارند . شاید چیزی نزدیک به تفسیر این بیت :

گر به خود آیی --------------- به خدایی رسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-​

a_logo.gif

CNet 7.5/10 Very Good
United States Of America

PCMag_2.gif
PCMag 4 out of 5 Very Good
United States Of America

toms_hardware.gif
Tom's Hardware 4.5 out of 5 Stars
France​

تصاویری از بسته بندی و محتویات بسته بندی Creative Aurvana in-Ear Headphone :

بسته بندی :

Creative-Zen-Aurvana-Verpackung.JPG

بسته بندی و محتوات :

Creative-Zen-Aurvana-Lieferumfang.JPG

محفظه محافظ - Aurvava - EarBuds - ابزار پاکسازی - تبدیل تک فیش به جفت فیش :

aurvana_plus_case.jpg

قرار گیری Aurvana در محفظه محافظ ( کیف مصافرتی ) :

creative-aurvana-krabicka.jpg


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-​

دموی Creative Aurvana in-Ear در قالب Flash - صفحه مربوط در سایت Creative

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

جهت خرید و سفارش این محصول به 09352811618 پیامک ارسال کنید !
 
آخرین ویرایش:

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
Rating - 0%
0   0   0
سلام ...

خوشبختانه این تاپیک به بخش بازارچه منتقل شد ... از مدیران محترم بخاطر اقدام سریع و لطف و راهنمایی هاشون خیلی خیلی ممنونم .

در ضمن قیمت Creative Aurvana in-Ear به 60000 تومن کاهش پیدا کرد ... در صورت عدم استقبال تا یک ماه دیگه ... Aurvana دیگه فروخته نخواهد شد .

زمان فروش از 1387/7/5 تا 1387/8/5 .

ممنون !
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
Rating - 0%
0   0   0
سلام ...

خوشبختانه این تاپیک به بخش بازارچه منتقل شد ... از مدیران محترم بخاطر اقدام سریع و لطف و راهنمایی هاشون خیلی خیلی ممنونم .

در ضمن قیمت Creative Aurvana in-Ear به 60000 تومن کاهش پیدا کرد ... در صورت عدم استقبال تا یک ماه دیگه ... Aurvana دیگه فروخته نخواهد شد .

زمان فروش از 1387/7/5 تا 1387/8/5 .

ممنون !
سلام
خوبی آقا
من این HeadPhone رو میخوام .
بهتون SMS دادم ولی جواب ندادید .
من منتظرم .
ممنون
 

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
Rating - 0%
0   0   0
سلام
خوبی آقا
من این HeadPhone رو میخوام .
بهتون SMS دادم ولی جواب ندادید .
من منتظرم .
ممنون
____

سلام دوست عزیز ... ممنونم ... شما خوبی ؟! :biggrin1: .

متاسفانه من {(> پیامک <)} شما رو دریافت نکردم ... ببخشید !

( واقعاً "پیامک" قشنگتر نیست ) :smile:

بنده به شما PM زدم ...

ممنون !

در ضمن Aurvana با قیمت 60000 تومن تا امروز دهم مهر ماه (7/10) هنوز فروخته نشده .
 

GTA

کاربر سایت
Oct 29, 2006
952
نام
Рамин
Rating - 0%
0   0   0
آکبنده یا باز شده؟!؟! 40 تومن بیشتر بابت headphone نمیتونم بدم !!! یعنی همین 40 تومن هم آدم زورش میاد!!! خلاصه اگه کسی نخرید من حاضرم 40 بخرم!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر