The Rusty Old School Communtity

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,578
نام
محمدرضا
ایول JJR(در وزن JRR:D)اینا همشون گم شدن،چه نظمی دارین شماها که اینا رو نگه داشتین هنوز:D یه بازی بود Claw!بسیار بازی عذاب آوری بود بس که سخت بود،من الان فکر کنم نزدیک یک دهه باشه تو یه رحله ش گیر کردم،هر بار اومدم بازی کنم همونجا گیر کردم:D
پ.ن:آریا اون مرحله تو برف بود آره،پیاده هم فکر کنم داشت،شایدم نداشت،یادم نمیاد به این ماه عزیز:D
چند وقت پیش cdش رو دیدم.(منظورم claw هست)اگه بتونم پیداش می کنم یا آپلود می کنم یا میدم بهت.عجب بازی ای بود.غول آخرش که:(( آدم رو در میاورد.
ویرایش:
لینک claw رو پیدا کردم اونم 3تا لینک :D:
http://depositfiles.com/en/files/1462081
http://rapidshare.com/files/48285647/PC_Game_Captain_Claw.rar
http://www.megaupload.com/?d=WHJA1IT4

اینا رو تو این پست هم میگذارم:
یه چند تا بازی رو یادم افتاد که بگم.یکی heretic بود که بعد از doom بازی میکردم.
اینم عکسش:
hereticlogo.jpg
یه بازی هم بود به اسم captain claw.خیلی باحال بود.یادمه 14 تا مرحله داشت.
a_33033.jpg
یه بازی هم بود به اسم cosmo.اینم با حال بود:
cosmo.jpg
اینم یه بازی دیگه که خیلی حال میداد.به نام re-volt
re-volt-h.jpg
Prince of persia ها رو هم فکر کنم همه بازی کردن:cheesygri
2_orig.gif


1.png
 
آخرین ویرایش:

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
خوب این بازی که معرفی میکنم جزو اولین بازیهای Action - RPG هست که من تو عمرم بازی کردم.

Crusaders Of Might And Magic

1zqr1c0.jpg



البته اون زمون نمیدونستم RPG چی چی هست و به این جور بازیها چی میگن اما خیلی خوشم اومده بود از اون شمشیر و جادو و اون نوشیدنی های قرمز و آبی :cheesygri و هر چی دنبال این جور بازیها میگشتم و به دوستان میگفتم بازی با این حال و هوا چی دارین یارو میگفت هائووووون ؟؟:blink::blink:
کسی اینو بازی کرده ؟
البته من نسخه PC رو بازی کردم. نسخه PS1 یه بار بعدن دیدم با PC فرق داشت (گرافیکش که به نسبت نسخه PC فاجعه بود) محل شروع بازی هم فرق میکرد. تو PC یارو تو زندان به هوش میومد و تو یه سلول بود بعد میبینه چند تا اسکلت با شمشمیر و سپر تو زندان دارن میچرخن و نگهبانی میدن میره یکیشونو میکشه و شمشیرشو بر میداره و ....
اما نسخه PS1 اصلا از یه جای دیگه شروع میشد و زندان نبود. :confused:
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
[/spoiler]
Prince of persia ها رو هم فکر کنم همه بازی کردن:cheesygri
2_orig.gif


1.png

يادش خيلي خيلي بخير :love:. يبشترش يادم رفته. يادمه دو تا بود (قبل از ورژن سه بعديش دو تا بودن ديگه؟) يكيش تو همون شهره كه عكسش رو گذاشتي شروع ميشد كه آخر همون مرحله اولش بايد ميپريدي تو كشتي (چه پرش سختي هم بود :biggrin1:). يكي ديگه اش هم بود كه اولش همون دو راهيه بود كه سمت چپش ميرفتي شمشيرت رو برميداشتي بعدش ميومدي و ... . حالا Prince of Persia 3D اش چطور بود؟ كسي بازي كرده؟

@Robin Hood

خيلي ممنون. به شدت دنبال همچين بازي اي بودم. حتما دانلودش ميكنم.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
خو جاشو نیگا کنید. اینجا کامیونیتی بازیهای PC..
من فکر کنم عیبی نداشته باشه اگه لابه لای این بازیها بازیهای قدیمی کنسولی رو هم معرفی کنیم . میدونم اینجا انجمن PC Games Communities هست ولی خب take it easy ! :biggrin1:
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
من فکر کنم عیبی نداشته باشه اگه لابه لای این بازیها بازیهای قدیمی کنسولی رو هم معرفی کنیم . میدونم اینجا انجمن PC Games Communities هست ولی خب take it easy ! :biggrin1:

خیلی هم عیب داره. به منم ربطی نداره که کسی ممکنه ناراحت بشه. برید تو اون بخش مربوطه برای خودتون تاپیک بزنید بحث کنید.
 

Buyma

Your Onestop Merchshop
کاربر سایت
Mar 6, 2008
1,547
نام
سام
يادش به خير 10 سال پيشا چه بازی هايی میکرديم :smile::biggrin1:

Oddworld: Abe's Oddysee
AbesOddyseeWinBox.jpg

يک بازی دو بعدی ساده اما بسيار جزاب و باحال :biggrin1:
ادورد خودمونه ديگه بابا :biggrin1:
داستانشم در مورده موجودی به اسم Abe بود که میخواست از جايی که زندگی میکرد به علت زجر کشيدن زياد فرار کنه :-"
شما میتونستين همراه با خودتن دوستانتان رو هم نجات بدين
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
Oddworld: Abe's Oddysee
یکی از بهترین بازیهای 2 بعدی اون زمان بود شخصیت های بامزه و خنده دارش هیچ وقت یادم نمیره




از اونجایی که من خوراکم بازیهای استراتژی هست میخوام یک بازی استراتژی فوق العاده که همه هم میشناسن و بازی کردن رو یادی ازش بکنم.
Age of Empires I که توسط استودیوی فوق العاده Ensemble ساخته شد و در سال 1997 عرضه شد سرامدی بر این سری بیاد ماندنی بود .

90380_41519.jpg
66971_pc.jpg


هر چند در ابتدا نتونست خیلی مورد توجه قرار بگیره و با یه بسته الحاقی دیگه به نام Age of Empires : Rise of Rome اوضاع رو برای خودش بهتر کرد و با عرضه Age of Empires II The Age of Kings در سال 1999 رسما بازار رو قبضه کرد و یک سال بعد با یک بسته الحاقی دیگه به نام های Age of Empires II : The Conquerors به محبوبیت جهانی رسید .

63605_pc.jpg
age2x_boxfull.jpg


از گیم پلی بی نظیر و انقلابی این بازی هر چی بگم کم گفتم. بازیهای زیادی سعی کردند از این سری تقلید کنند ولی هیچ کومشون نتونستن به محبوبیت و جذابیت Age of Empires برسند .
چه خاطرات و روزایی خوشی که با این بازی نداشتم.:love:
ضمن اینکه Age of Empires III و دو بسته الحاقی (The Warchiefs) و (The Asian Dynasties )هم عالی بودند ولی هیچ وقت نتونستند موفقیت و جذابیت Age of Empires II رو تکرار کنند .
 

Buyma

Your Onestop Merchshop
کاربر سایت
Mar 6, 2008
1,547
نام
سام
Age of Mythology​
Age%20of%20Mythology%20photo.jpg

سال 2002 شرکت با سابقه و با استعداد Ensemble Studios بازيی به اسم عصر خودايان را منتشر کرد که در همان ماه های اول نزر همه منتقدان را جلب کرد و به بازی ای تاريخی تبديل شد
سبک بازی RTS بود و بيشتر حالو هوای رو داشت
بعد از يک سال Ensemble Studios بسته الحاقی از بازی به اسم Titans را منتشر کرد . در این بسته تعدادی مپ جديد چند هیرو و ....... به بازی اضافه شده بود ;)
این نسخه بد نبود اما به خوبی و شاهکاری نسخه اول نبود :(:smile:
the_titans.jpg
باز دوباره بعد از يک سال پک جديدی از بازی به اسم Gold Edition بيرون امد که هيچ چيز جديدی نداشت و فقط تکميل دو نسخه قبل بود :(
من نمیدونم چرا این بازی در چشم سازنده گان مرد چون واقعا پتانسيل بازی برای انتشار نسخه های بيشتر خيلی زياد بود
این بازی يکی از شاهکار های تاريخ بوده است و من به شخصه دنيايی با این بازی داشتم :biggrin1:
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
ای بابا ...
سام جان این چه کاری بود کردی من اینهمه توضیح دادم که برسم به اصل مطلب یعنی (Age of Mythology )
نابودمون کردی :biggrin1: ولی عیبی نداره ممنون از زحمتت
خیلی راحت میشه به این شاهکار Age of Mythology لقب بهترین بازی RTS تاریخ رو داد. واقعا هیچ حرفی باقی نمیگذاره .
فکر میکنم حدود 40 بار من هر دو عنوان Age of Mythology و Age of Mythology : The Titans رو تموم کرده باشم . هنوزم بازی میکنم ! :love:
Ensemble Studios میشه بهش لقب بهترین سازنده بازی های استراتژی و احمق ترین سازنده رو داد.
بعد از عرضه Age of Mythology و بسته الحاقیش که همراه با یک داستان جدید هم بود این استودیو به اوج کار خودش رسیده بود که با حماقت تمام کلا بی خیال شاهکاری که خلق کرده بود شد و رفت سراغ همون Age of Empires و یک افتضاحی به نام Age of Empires III بیرون داد . واقعا حیف ....

آخرشم که مایکروسافت تعطیلش کرد رفت :(
 

Captain MacMillan

کاربر سایت
Jul 25, 2008
425
AOE 1 که واقعا اون زمان قشنگ بود و از اولین بازی های استراتژیم ! برجهاش و تغییر تکنولوژی و اینهاش هنوز تو ذهنمه :biggrin1: ! کشتی هاش هم دو نوع بیشتر نداشت و واقعا جالب بود. البته خیلی متنوع نبود ولی اون موقع برام جالب بود . از 2ــش چیز زیادی یادم نیست بیشتر شبیه یکش بود . ولی واقعا شاهکارهای استراتژی بودند . در مورد موفقیتشون هم علت اینکه از 3ـش بیشتر موفق بودن ( البته اگه بودن :biggrin1: ) این بود که اون زمان بازیهای استراتژی چندان به اون قشنگی پیدا نمی شد ... . وگرنه 3ــش هم اگه رقیبهای زیادی در استراتژی مثل C&C و Empire Earth و AOM و ... نداشت ، شاید بیشتر از اونها موفق می شد . واقعا پیشرفت زیادی داشت .
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
Good Old Games

سلام

e6es2d.jpg


خوب .. اگر بفهمید که یک سایت افتتاح شده که توش بازیهای قدیمی و کلاسیک (البته از نوع کامپیوتر) را با قیمت بسیار ارزان ( بین شش و ده دلار ) و بدون DRM میفروشه، خوشحال میشید؟

البته برای ما در ایران عزیز که اصولا بازی نمیخریم زیاد معنی نداره، ولی برای دوستان همرزم اون ور آب، پیدا کردن خیلی از این بازیهای کلاسیک (از راه قانونی) بیشتر شبیه خواب و رویا است. خیلی از انجمن های مربوط به بازیهای قدیمی، بخشی برای خرید و فروش این بازیها دارند که بعضا قیمت های بالایی برای این بازی ها پرداخت میشه. حالا می توانند با قیمت بسیار کمی بازی موردعلاقه شون را خریداری کنند.

رک بگم (لطفا به کسی بر نحوره) بر خلاف طرز فکر ما، ملت اون ور آب (اکثرا) ترجیح می دهند که بازی کلاسیک خودشان را به صورت قانونی خریداری کنند. ده دلار میشه چیزی تو مایه های ده هزار تومان ما که میشه برابر دو با بازی کنسول. ولی خوب، همیشه برای نخریدن یک بهانه ای هست .. از سیستم این ور بگذریم .. :D

خلاصه .. این شما و این سایت Good Old Games به نشانی http://www.gog.com/en/intro

این سایت توسط بر و بچه های CD Projekt افتتاح شده (Witcher) (این ملت اروپای شرقی در چند سال اخیر بسیار خوب کار کرده اند و باید بهشون آفرین گفت /m\ ). این سایت بازیهای قدیمی رو بدون DRM میفروشه و تضمین می کنه که این بازی ها بدون اشکال روی XP و Vista اجرا شوند. شخص که بازی رو میخره بدون هیچ گونه Protection یی میتونه از بازیش استفاده کنه. هر وقت که خواست بازی را از سایت دوباره دانلود کنه و حتی اگر خواست روی CD ازشون Backup بگیره (که در مورد بازیهای معمولی که میخریم این کار غیرقانونی ـه، یعنی در بعضی کشورها شما اجازه ندارید از بازی که میخرید نسخه پشتیبان تهیه کنید. حالا اگر بازی ترکید یا گم شد دیگه مشکل شما است ) .

در تصویری که از صفحه اول سایت می بینیم سری بازیهای Fallout - Freespace و MDK دیده می شوند. سایت با Interplay و Codemasters برای فروش بازیهای کلاسیک به توافق رسیده و با چند ناشر کلاسیک دیگه هم در حال مذاکره است. اگر این دو نام را نمی شناسید، اصولا نباید در این تاپیک حضور داشته باشید. پس قبل از دا و بیداد در مورد اینکه مایکروسافت و سونی کجا هستند، دقت کنید که این سایت بازیهای کلاسیک دهه 80 - 90 را به فروش می رساند که در آن زمان از ژانرها و بازیهای موردعلاقه شما خبری نبود.

علاوه بر فروش بازی، این سایت تلاش می کنه که به محل تجمع طرفداران بازیهای کلاسیک تبدیل بشه و کلی از کاربران با سلیقه های نزدیک به هم رو در کنار هم جمع کنه. پس انجمن این سایت یکی از ارکان اصلی آن خواهد بود. محلی برای جمع شدن طرفداران بازیهای کلاسیک و گیر کردن در دهه 90 و اینکه سر روی شونه های همدیگه بگذاریم و به حال دنیای بازی گریه کنیم :D

حالا چرا یک ناشر حاضر میشه که بازی خودش رو بدون هیچ گونه DRM و protection یی در این سایت بفروشه

به نظر من به سه دلیل "

1. این بازیهای کلاسیک اصولا ده سال پیش فروش می رفته اند و دیگر فروشی ندارند. هر گونه پولی که از این طریق به ناشر برسد، پس از کسر درصد مربوط به سایت، صد در صد سود خالص خواهد بود و همچنین به فروش retail بازی صدمه ای نمی زند.

2. ناشرها با این کار، بدون هزینه و حتی با سود، برای خود تبلیفات می کنند و نامشان در دنیا مطرح می شود.

3. این ناشرها طرفداران خود (دوستداران بازیهای کلاسیک) را خوب می شناسند که حاضرند برای بازی موردعلاقه خود هزینه کنند و دوست دارند که بازی را از راه قانونی داشته باشند. همچنین طرفداران این دسته معمولا در سنین بالا هستند (سنین جوانی و نوجوانی ایشان در دهه 80 و 90 بوده) پس از نظر مالی مشکل زیادی در خرید بازی ندارد. به خصوص اینکه قیمت این بازیها پایین است.

به هر حال، سایت الان در حالت Beta است و کسانی که زودتر ثبت نام کرده بودند میتونند از سایت استفاده کنند که متاسفانه من دیر خبردار شدم :( ولی در صفحه اول سایت نوشته شده که در سپتامبر افتتاح میشه و در اخبار هم گفته می شود که افتتاح نزدیک است.
 

xenophile

کاربر سایت
Mar 21, 2006
574
Desperados: Wanted Dead or Alive

شاید بازی زیاد قدیمی نباشه .
سال 2001 بازی عرضه شده . شخصیت پردازی فوق العاده و گیم پلی بی نظیری داشت این بازی .
تک تک شخصیت ها دوست داشتنی بودند و بازی محور یک شخصیت نبود .

Gameplay بازی واقعا عالی بود و طراحی مراحل خیلی قشنگ بود . و داستان بازی هم جالب بود .
هر شخصیت روی یک کاری تخصص داشت و همین بازی رو خیلی جذاب کرده بود .

036710613de8c571c1f0a786f538c7.jpg


اینم لینک دانلود :

http://rapidshare.com/files/34384007/DWDOA.part1.rar
http://rapidshare.com/files/34387153/DWDOA.part2.rar
http://rapidshare.com/files/34390425/DWDOA.part3.rar
http://rapidshare.com/files/34394296/DWDOA.part4.rar
http://rapidshare.com/files/34398188/DWDOA.part5.rar
http://rapidshare.com/files/34401995/DWDOA.part6.rar
http://rapidshare.com/files/34405965/DWDOA.part7.rar
http://rapidshare.com/files/34409294/DWDOA.part8.rar

اگر میشه هر بازی معرفی میکنید لینک دانلود هم بزارید . ممنون :smile:
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام

e6es2d.jpg


خوب .. اگر بفهمید که یک سایت افتتاح شده که توش بازیهای قدیمی و کلاسیک (البته از نوع کامپیوتر) را با قیمت بسیار ارزان ( بین شش و ده دلار ) و بدون DRM میفروشه، خوشحال میشید؟
.
خوب راستش 6 تا 10 هزار تومن واسه بازیهای کلاسیک بصورت اورجینال با پـَک و دفترچه و باقی مخلفات بسیار عالی هست. مخصوصاً اینکه تضمین هم میدن واسه اجرا شدن رو ویندوز XP . اینم خودش خیلی خوبه. فقط برای خرید و پست برای ایران چطور میشه اقدام کرد ؟؟؟
یه سری بازی ها هست که من شخصاً خیلی دوست دارم اورجینالش رو با قیمتهای مناسب اینچنینی داشته باشم. (یکیش همین دیابلو :biggrin1:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر