Command & Conquer : Red Alert 3

RED ALERT 3

سلام
همونطور که میدانید RA یکی از بازی های strategy هست که تا شماره ی 2 توسط westwood ساخته شد ولی متاسفانه بعد از فروپاشی WW کار ساخت این بازی (کلا سری بازی های C&C ) دست EA افتاد.
RA3 از سه گروه soviets و allies و empire of the rising sun تشکیل شده است.گروه سوم یک گروه جدید در سری بازی های RA هست که مطمئنا بسیاری از افراد از(مخصوصا کره ای ها ) از بازی با آن لذت خواهند برد.
نسخه ی بتا:
در نسخه ی beta هر سه گروه قرار دارند.ولی جو بازی به زیبایی ra 2 نیست و شخصا ra2 را بیشتر دوست دارم.بالانس بازی نسبتا خوب است.ولی برای عنوان بزرگی مثل RA شرکت EA کمکاری کرده و باید تنوع نیرو ها را بیشتر میکرد.
البته این نسخه بتاست و در نسخه ی اصلی شاهد برطرف شدن باگ ها و ... خواهیم بود.در RA3 باید سعی کنید از قابلیت هر unit به خوبی استفاده کنید.
برای گرفتن نسخه ی بتا(برای اینکه خودتان به انجام بازی بپردازید) یکی از دوستان من مسابقه ای را تدارک دیده اند که برای کسب اطلاعات بیشتر به site بسیار زیبای:cheesygri commandandconquer.ir مراجعه کنید!
و سایت اصلی خود ra3 این redalert3.com

ببخشید اگه بد توضیح دادم چون 1.اولین بارمه که همچین تایپیکی میزنم و 2.نسخه ی بتا رو بازی کردم.
 

the dark knight

کاربر سایت
Aug 9, 2008
1,547
نام
سروش
سلام بر دوستان عزيز!
ميبينم بحث خيلي داغه!
يه ترينر پيدا كردم براي بازيred alert 3 براتون ميذارمش تا شما هم امتحان كنيد!
(رو مال من كه جواب داد!)
 

Attachments

  • Red_Alert_3_V1.0_Plus_7_Trainer_Eng_By_KelSat.zip
    22.4 KB · مشاهده: 58

sin eatter

کاربر سایت
Aug 26, 2008
19
من اون فایل 11mb zip رو دانلود کردم
یعد از نصب بجای crack خودش او فایلهارو ریختم
ولی موقع اجرا error میده و میخواد به اینترنت وصلشه
حالا چی؟:wallbash:
 

##-Shadow-##

کاربر سایت
Dec 27, 2006
604
نام
بهزاد

prelude2love

کاربر سایت
May 18, 2007
26
نام
prelude
سلام بر دوستان
مال من هم تو 6 روسيه كرش داد
به نظر شما ميشه با سيو ردش كرد؟
(توcommond &... .irاين جوري نوشته بود)





يا حق

پچش رو من تو همين تاپيک صفحه های قبلی گذاشتم ، دانلود کنيد و لذت ببريد !​
 

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
سلام .

دوستانی که به مشکل End Task در مرحله 6 شوروی برخورد کردن مطمعن باشن که با نصب اون Patch ( یا بهتره بگیم Crack ) یازده مگابایتی مشکلشون حل میشه ... راستی حواستون باشه بعد از Download اون فایل ، تمام محتویات فایل Zip رو به محل نصب بازی منتقل کنید به غیر از پوشه Launcher .

Download​


با تشکر از محمد جان عزیز بابت این لینک .

موضوع دیگه اینکه من خودم این مشکل رو داشتم و با این کار برطرف شد ، البته نسخه ای که من این Patch رو که در اصل میشه گفت Crack سالم بازی هست ، روش نصب کردم نسخه 1.0 بود و هیچ Patch اصلی رو نصب نکردم . میشه گفت اگه بازی رو یه بار نصب کنید و این Crack رو استفاده کنید مشکلتون حل میشه .

در ضمن Tiberium Wars از نظر من خیلی جذاب تر و نوستالژیک تر از Red Alert 3 بود ... مهمترین علت ساخت این بازی ایجاد حس نوستالژیک نسخه های اصلی WestWood و تداعی ویژگی های آرمانی اونها برای مخاطب بود که از نظر من Red Alert 3 در این امر موفق نبوده... البته اصلاً بازی ضعیفی نیست و کلی روش کار شده اما نتونسته هدف اصلی رو برآورده کنه ، و میشه گفت فقط فیلم های بین مراحل و بعضی Unit ها کمی تداعی کننده نسخه های اصلی این شاهکار سبک استراتژیک هستند و حتی طراحی Level ها هم به هیچ وجه به نسخه های قبلی نمیرسه .
در ضمن مثل اینکه سازنده ها تمسخر رو با طنز اشتباه گرفتن و نتونستن اون روح طنز جذاب نسخ قبلی رو کاملاً در تمام عناصر بازی بازآفرینی کنن ؛ به عنوان مثال میشه به Unit های بسیار بسیار مسخره نژادهای بازی به خصوص Rising Sun و کمی کمتر در Unit های اتحاد جماهیر شوروی کاملاً مشاهده کرد ... ، تنها عنصری که به درستی و به تقلید از نسخه های قبلی به شکل قابل توجهی خلاقانه بازآفرینی شده دیالوگ های اعجاب آور Red Alert 3 که نوعی طنز رندانه رو به بهترین شکل با دیدی انتقادی ارایه میکنه و البته موسیقی منحصر به فرد بازی که بعد از مدتها برای طرف داران قدیمی ، بسیار بسیار شعف انگیز و تداعی کننده خاطرات فراموش نشدنی دوران Red Alert هاست .
 
آخرین ویرایش:

##-Shadow-##

کاربر سایت
Dec 27, 2006
604
نام
بهزاد

desperados

کاربر سایت
Jun 7, 2007
411
نام
arash
تمام لینکهای دانلود کرک ورژن 1.4 خرابه من دارم پچ این ورژن رو دانلود میکنم اگه ممکنه یه کرک سالم واسه این پچ بزارید.
و یک بار به طور دقیق توضیح بدید که چه مراحلی رو باید انجام داد
ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر