The Lord of the Rings: Conquest

Buyma

Your Onestop Merchshop
کاربر سایت
Mar 6, 2008
1,547
نام
سام
درود ب همه :biggrin1:

windowslivewriterlordoftheringsconquestannounced-7701lotr-conquest-logo-3.jpg

اطلاعات زير از سايت PCZONE و بترجمه دوست عزيزم ممد ( M.G.S ) گرفته شده :-" :

Lord of the Rings: Conquest کلا بر اساس داستانی ساخته میشود که نوشته ی JRR Tolkien هست و فیلمی هم بر اساس این کتاب ساخته شده است و کارگردانی ان فیلم بر عهده Peter Jackson بود.
شما در ابتدای بازی میتونید کلاس خود را از بین چهار کلاس انتخاب کنید.Warrior, Archer, Scout و Mage این چهار کلاس هستن.شما میتونید در سمت خوبها با Gandalf و hobbit ها بازی را ادامه دهید یا اینکه در سمت بدها با Sauron و Saruman بازی را انجام دهید.

the-lord-of-the-rings-pandemic-project-untitled-20080507055757050_640w.jpg

Eric Gewirtz کارگردان بازی میگوید:"من خودم از طرفداران Scout و امکانات مخفی کاری او هستم.اون میتونه به صورت پنهانی به پشت دشمنان بره و با گرفتن انها میتونه دشمنان را از پا در بیاره."
"متاسفانه او در مبارزه های تن به تن ضعیف است و از قابلیت های کمی در بخش حمله اشکار برخورداره و مجبوره تا جایی برای پنهان شدن پیدا کنه.این واقعا مکانیزم های فراوانی را در بازی خلق میکند."

the-lord-of-the-rings-pandemic-project-untitled-20080507055803206_640w.jpg

اگر شما از مخفی کاری خسته میشوید میتونید کلاس های دیگر را انتخاب کنید و با انها بازی کنید.سیستم مبارزات دوباره سازی شده است ولی به اصل و پایه این سبک وابسته است و با بازی های قدیمی کاملا متفاوت است ولی ما کاری انجام دادیم تا مبارزات کاملا بالانس باشند.

اگر شما برای اولین بار به عنوان Warrior در Helm's Deep بروید سپس تصمیم بگیرید بعدا در نبرد علیه orc های Saruman قرار بگیرید ارتش انها Archer ها هستند.اگر شما در نبرد پیروز شوید کاراکتری که ازاد میشود یکی از قهرمانان مانند Aragorn همراه با lethal sword-slashing prowess هست ولی اگر در جبهه بد ها باشید کاراکتر ازاد شده Balrog هست.

the-lord-of-the-rings-pandemic-project-untitled-20080507055805737_640w.jpg

شما در بازی شاهد صحنه هایی هستید که در کتاب و فیلم طراحی شده بودند و دقیقا حس بودن را در دنیای LOTR را حس میکنید.همچنین تمامی شخصیت های داستان در بازی حضور دارند و هر کدام امکانات خودشان را دارند.

در بازی 2 single-player campaigns کامل موجود است همچنین شما میتونید چهار نفره به صورت co-op بازی را انجام دهید.در قسمت انلاین هم 16 نفر به صورت همزمان میتونن با هم بازی کنند.

موفق باشید
The Lord of the Rings: Conquest

Developer: Pandemic Studios
Publisher: Electronic Arts
Platform: X360, Windows, PS3 , DS
Genre: Fantasy Action Adventure
Release date: Q4 2008
 

borna

کاربر سایت
Oct 17, 2006
190
واقعا که مسخره بازی شده حالا سبک بازی چیه؟
من خودم عاشق فیلم ارباب حلقه هام و بازی های استراتژیکشو هم تموم کردم یه بازی سوم شخصم که خیلی قدیمی داشت که اونم تموم کردم که در نقس سم بودیم امیدوارم بازی قشنگی بشه چون بجوری با شخصیت لگولاس و اراگورن حال می کنم امیدوارم بازی قشنگ بسازن کی میاد این بازی؟
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
آقای City Sport، کاش یه چیز جدیدی بجز اونی که توی خبر اومده بود تو این تاپیک می گفتید، چون اطلاعات دیگری هم از بازی وجود داره که گفته نشده.

اطلاعات گفته نشده:

این بازی شباهت زیادی به Starwars Battlefront داره که توسط استودیو سازنده همین بازی یعنی Pandemic Studios ساخته شد و دقیقا تیم سازنده Battlefront در حال کار بر روی این بازی هستند.

داستان Good Campaign بازی درباره ی داستان War Of The Ring که در فیلم ها و کتاب وجود داشته، اما Evil Campaign بازی داستان رو رو به شکلی دنبال می کنه که Sauron تونسته در آخر داستان Frodo رو بکشه و اجازه نده حلقه نابود بشه، و داستان در ادامه ی این ماجرا و فتح Middle Earth توسط سارونه، به این صورت که در نهایت با سارون (یعنی Playable Character بازی سارونه) به Rivendel (شهر اصلی Elf ها) حمله می کنید.

در Good Campaign نبرد Battle Of The Last Alliance که همون نبردی است که اول فیلم یک در عصر دوم بین سارون و انسان ها و Elf ها در می گیره به عنوان بخش آموزشی بازیه.

در ادامه ی بازی می شه مثلا در نقش Faramir از Frodo در برابر Nazgul ها دفاع کرد، با Gandalf و Ent ها به Isengard حمله کرد و ... .

از نکات خوشحال کننده اینه که اولا موسیقی همون موسیقی فوق العاده ی فیلم هاست و در ضمن Weta Digitals یعنی همون کمپانی که کارهای کامپیوتری فیلم ها رو انجام داد داره با استودیو سازنده یعنی Pandemic Studios همکاری می کنه و یک سری از مدل های سه بعدی استفاده شده در فیلم ها رو در اختیار اون ها قرار داده.

جدا از اون اگر تو عکس ها دقت کنید مدل بعضی از Orc ها خیلی بد طراحی شده و مدل های استفاده شده تو بازی های قبل بهتر بودن. اما بازی هنوز خیلی جای کار داره و این مشکل احتمالا درست می شه.

خدا لعنتشون کنه مگه قرار نبود 80 سال زندگی اراگورن از کودکی تا جریان جنگ اخر رو در این بازی ببینیم :(.
شما کجا همچین حرفی شنیدی؟ جدا از اون مطمئن باش اگر داستان بازی این بود اسم بازی رو Conquest نمی گذاشتند.

واقعا که مسخره بازی شده حالا سبک بازی چیه؟
من خودم عاشق فیلم ارباب حلقه هام و بازی های استراتژیکشو هم تموم کردم یه بازی سوم شخصم که خیلی قدیمی داشت که اونم تموم کردم که در نقس سم بودیم امیدوارم بازی قشنگی بشه چون بجوری با شخصیت لگولاس و اراگورن حال می کنم امیدوارم بازی قشنگ بسازن کی میاد این بازی؟
آفرین به شما! بعد هم منظورت کدوم بازیه؟ تا حالا سه تا بازی اکشن از روی این سری ساخته شده (بجز LOTR Online ) اولیش بازی Fellowship Of The Ring بود، که اوایل در نقش Frodo و بعد در نقش Gandalf و Aragorn بازی می کردی ولی Charatcer های این بازی شبیه بازیگر های فیلم نبودند.
بعد از اون هم بازی The Two Towers اومد که فقط برای کنسول ها بود و مراحل فیلم اول رو هم داشت و بعد Return Of The King برای PC هم اومد.
البته بعضی از نسخه های Return Of The King روی PC مشکل Crack داشتن و بخاطر این مشکل تمام مراحل رو باید با Sam بازی می کردی و ممکنه منطور شما اون بازی باشه. اما اون بازی خیلی قدیمی نیست و مال سال 2003 و شما هم هنوز چند تا از بازی های سری رو بازی نکردی و لازم نیست اینقدر ادعا کنی.

همون طور که اول تاپیک گفته شده، سبک بازی Action Adventure سوم شخصه و در پاییز امسال عرضه می شه (اگر عقب نیفته).
 

borna

کاربر سایت
Oct 17, 2006
190
saba جان گفتی افرین به شما در واقع مسخره کردی بابا دمت گرم.:(
درکل من خیلی بازی های مربوط به LOTR دوست دارم و بدجور منتظر این بازی هستم امیدوارم که بازی قشنگی از اب در بیاد اگه بازی رو خراب نکند اگه خبر جدیدی شد مارو هم در جریان بذارید.

دم همتون گرم:biggrin1:
 

borna

کاربر سایت
Oct 17, 2006
190
الان یه تریلر از بازی دیدم والا خیلی مایوس کننده بود البته حالا اولشه و گرافیکش بهتر می شه ولی چیزی که منو نگران کرد این بود که اصلا معلوم نیست چی به چیه و خیلی هم شبیه return of the king بعدم یه سوال ما در نقش hero ها بازی می کنیم یا سربازای معمولی چون این تریلری که دیدم بعضی جاهاش ما جای یه سرباز معمولی بودیم شایدم من اشتباه می کنم تازه لگولاس شنل هم نداشت.
امیدوارم عین فیلم بسازنش :blushing:
 

borna

کاربر سایت
Oct 17, 2006
190
بچه ها خبر جدیدی از این بازی نشده؟ در مورد داستان و گیم پلی خبر جدیدی نیست؟
شاید خنده دار باشه ولی من بعد از GEARS OF WAR 2 این دومین بازی که براش لحظه شماری می کنم.:((
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
امروز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شد:

در بازی چهار کلاس مختلف وجود داره که از اسمشون مشخصه هر کدوم چی هستن:
Sword Swinging Soldier
Dagger Wielding Scout
Arrow Shooting Archer
Spell Slinging Mage

موردهای اول و سوم که مشخصه بیشتر با شمشیر و کمان مبارزه می کنند. اما کلاس دوم بیشتر روی مخفیکاری تمرکز داره چون می تونه خودش رو نامرئی کنه و با Stealth Kill دشمناشو از بین ببره و در عین حال می تونه با خنجرهایی که در دو دستش داره مبارزه کنه. کلاس آخر حکم همون Wizard ها رو (مثل Gandalf و Saruman ) داره، و یا با طلسم های مختلف و جادو می جنگه یا مثل Gandalf با عصاش و دشمنان رو می کشه.
در را بطه بازی با شخصیت های اصلی گفته شده در بخش هایی از Campaign ها می شه با اون ها بازی کرد و در ضمن این که اون ها نسبت به شخصیت های عادی خیلی قوی هستند.

گبم پلی این بازی Hack & Slash بیشتر روی Combo ها و کلاس شخصیت تکیه داره و در ضمن عده ی دشمنا بسیار زیاده و در هر مرحله باید صد ها نفر رو بکشید. در ضمن برای پر شدن سلامتی شخصیت درست مثل بازی های قبلی باید از معجون هایی که از دشمنان مرده می افته استفاده کنید.

یک نکته ی خوب دیگه هم اینه که می شه به صورت آنلاین و آفلاین بازی رو Co-Op رفت که در حالت آفلاین بر عکس بازی های قبلی LOTR بازی Splitscreen می شه.

نکته ی دیگه راجع به Campaign ها اینه که دو Campaign بازی به صورت یک Campaign انجام می شن یعتی مراحل اول در نقش نبروهای خوب و بخش دوم در نقش نیروهای شیطانی بازی می کنید، که روی هم رفته 15 مرحله داره و حدودا 10 ساعت زمان می بره تا تموم بشه.
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
ممنون saba خان چجوری میشه هم با یه سرباز معمولی بازی کرد و هم یه hero؟

دقیقا گفته نشده، اما مشخصا در بخش هایی از مراحل، و یا شاید بعد از اتمام بازی بشه تمام مراحل رو با اون ها بازی کرد.
توی Preview سایت Gamespot گفته بود گیمر هر چند وقت یکبار با قهرمان ها بازی می کنه و جزییات بیشتری نداده بود.
 

LeGolaS

کاربر سایت
Feb 2, 2007
1,006
نام
علي
من به گرافیک کاری ندارم همین که با لگولاس یه ارتش رو از دور هد شات کنم برام کافیه :biggrin1: :love: :love:
خداییییش شخصیت از LeGoLaS باحال تر دیدین؟؟؟ ننننننننننننننننننه :cheesygri :love:
 

borna

کاربر سایت
Oct 17, 2006
190
mahan خان بازی سوم شخص city sport عزیز اول تاپیک درموردش توضیح داده .
لگولاس که جای خود داره ولی هیچ کس گیملی نمیشه خیلی شخصیت fun هست مخصوصا کل کل هاش با لگولاس.:biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر