FIFA 2009

Good Boy

کاربر سایت
Apr 9, 2007
842
نام
K1
Hi Guys :biggrin1:

dg5qbd.jpg

EA در ساخت بازی FIFA 09 , در حدود 250 مورد پیشرفت را اعمال کرده است! , این پیشرفت ها شامل پیشرفت در عکس العمل ها و یک سیستم بازسازی شده در برخورد ها است که در آخرین شماره از مجله GamesMaster رونمایی شده است.
................

fifa09_ronaldinho1.jpg

تعدادی از این پیشرفت ها عبارتند از : "عکس العمل و یا پاسخگویی بهتر در بازی که به شما اجازه میدهد تا سریع تر با توپ کار کنید . حرکات بدون توپ بازیکنان بهتر شده است . یک سیستم تنه زنی جدید در بازی خواهد بود که قدرت بازیکن ها را در حرکت های شانه به شانه دخالت می دهد و همچنین انیمیشن های دقیق و ماهرانه ای که به شما امکان می دهد تا first-time shot بزنید."
................
یکی از بزرگترین تغییرات در نسخه 09 سیستم کاملا بازسازی شده برخورد ها در بازی است.به صورتیکه با محاسبه سرعت و وزن و قدرت بدنی بازیکن ها , می تواند میزان ضربه در برخورد ها را محاسبه بکند که هر بازیکن قدرت و استقامت بدنی خاص خودش را خواهد داشت.
................
این بار دیگر مدافعان همیشه در نبرد ها برنده نخواهند بود و این موضوع خود پتانسیل آن را دارد که challenge ها را کاملا عوض بکند!
................

fifa09_ronaldinho021.jpg

این سیستم جدید در بازی می تواند این بازی را خیلی به واقعیت نزدیک بکند و تنها یک تغییر ظاهری نیست.به طور مثال وقتی که بر روی پای یک بازیکن تکل بشود و آن بازیکن ایستاده باشد , برخورد خیلی شدید خواهد بود و ممکن است که آن بازیکن دیگر قادر به ادامه بازی نباشد اما اگر بازیکن در حال حمله و حرکت باشد و روی او تکل شود , آن بازیکن بالانس خودش را از دست بدهد ولی هنوز قادر به دویدن باشد!
...............
جزئیات جدیدی از این بازی:

- تکنولوژی انیمیشن جدید در بازی وجود خواهد داشت.

- قسمت Be a PRO تبدیل و گسترش پیدا کرده به Be a PRO: Seasons : شما می توانید که با یک بازیکن به مدت چهار سال بازی کنید و آن بازیکن را از نظر مهارت های مختلف قوی کنید و به یک اسطوره در فوتبال تبدیل بشوید.

- استفاده از فیزیک حرکتی جدید برای بازیکنان

- استفاده از سیستم برخورد جدید

- همچنین داور و کمک داور ها هم به زمین بازی برگشته اند!

...................

بازی FIFA 2009 در پاییز امسال منتشر خواهد شد.



منبع 1
منبع 2

..................
K1
با تشکر از خودم:D
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
واقعا داره خيل ناجور ميشه.فكر تا سال 3000 هم بايد فيفا بدن بيرون.البته08 بد نبود ولي فك نكنم اين يكي چيزي بشه!!!:biggrin1:
 

Quick

کاربر سایت
Jan 29, 2007
116
نام
میلاد
فکر کنم بازم خبری از گرافیک خوب نباشه!فکر کرده اینم NBA که هر سال با همون گرافیک و روند ویده بیرون.

والا با این حرفا دیگه معلومه که خیلی پیشرفت کرده مخصوصا اگه روی کنسول نکست جن رو بازی بکنید چون احتمال میدم شما روی پیسی بازی کرده باشید روی پیسی Last Gen هست و هیچ چیز خاصیی نداره ولی روی کنسول که بازی کنید می بینید واقعا چیه ....

من یه خبرم دیدم که گفته بودم می خوان Details بازی رو بسیار پیشرفته کنن طوری که تا حالا توی هیچ فوتبالی دیده نشده!
 

Hamed Vincent

کاربر سایت
Dec 15, 2007
1,391
نام
حــــــامــد
همچنین داور و کمک داور ها هم به زمین بازی برگشته اند!
به نکته بسیار خوبی اشاره کردی ، من بیاد ندارم که کمک داور و داور در طول FIFA گذرشون به زمین بازی خورده باشه.معمولا" در یک فضای دیگه سِیر می کردند !

با دیدن UEFA EURO 2008 واقعا" به Engine جدید امیدوار شدم ، درست است که همون انجین FIFA 08 است ولی در طول Champions League تا Euro خیلی پیشرفت کرده ، حرکت و عکس العملهای بازیکنان خیلی طبیعی شده ، کمک داورها هم با تیم میزبان مهربان هستند و بعضی وقتها آفسایدهای خفنی رو نمی گیرند برخلاف وقتی که برای شما از آفسایدهای میلی متری هم نمی گذرند !

فقط یک چیز می ماند ؛ من فکر کنم EA این قسمت Be a Pro رو فقط و فقط بخاطر حمید گسترش داده است .... ! :)
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
واقعا داره خيل ناجور ميشه.فكر تا سال 3000 هم بايد فيفا بدن بيرون.البته08 بد نبود ولي فك نكنم اين يكي چيزي بشه!!!:biggrin1:
فعلا که دو ساله فیفا نسبت به PES موفق تر بوده.ولی امیدوارم این شماره PES دوباره گند نزنه.البته رقابت این دو بازی همیشه به نفع گیمرها بوده:love:
 

Emin3mzizou

کاربر سایت
Sep 9, 2006
2,022
نام
امین
امسال هم مثل همیشه FiFA بهترین شبیه ساز فوتبال خواهد شد .

من مطمئنم که FiFA 09 مثل 08 دوباره کولاک میکنه .

پ.ن : دوستانی که نسخه ی NextGen بازی رو بازی نکردن خواهشا وارد این تاپیک نشن اصلا .
 

moshi2

کاربر سایت
Jun 10, 2008
49
age bazi injori bashe ba in gerafico harakat khili khob mishe
vali khab didi khir bashe alaki mian in tabligharo mikonan bad mibinim gerafikesh mesle ps1 pas alaki gool in harfaroo nakhorin shaiadam haminjoori bashe
 

PayableOnDeath

کاربر سایت
May 20, 2008
311
نام
Hooman
quote=Quick;444603]والا با این حرفا دیگه معلومه که خیلی پیشرفت کرده مخصوصا اگه روی کنسول نکست جن رو بازی بکنید چون احتمال میدم شما روی پیسی بازی کرده باشید روی پیسی Last Gen هست و هیچ چیز خاصیی نداره ولی روی کنسول که بازی کنید می بینید واقعا چیه ....

من یه خبرم دیدم که گفته بودم می خوان Details بازی رو بسیار پیشرفته کنن طوری که تا حالا توی هیچ فوتبالی دیده نشده![/quote]
درسته من رو پی سی بازی کردم یادم رفت بگم به هر حال ببخشید:blushing:حالا کاشکی گرافیک تو پی سی خوب بشه!
در ضمن Emin3mzizouعزیز ندیدم تو اسم تاپیک نوشته باشه FIFA 09 Next Gen Only !
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
این قسمت از مصاحبه منو خیلی خوشحال کرد ^^ :twisted:


GS AU: Will there be any differences between the PS3 and 360 versions of the game? Which one was easier to work on?



DR: There will not be any differences in the way the game plays on PS3 and Xbox 360. They will be identical-playing games. However, PS3 will have a game mode exclusive to that system which we'll talk about later in the year.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر