Diablo III | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Jun 28, 2008.

  1. Rise and Shine Mr. Freeman دبیر تحریریه

    ارسال ها:
    7,980
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    و بهشت ها دوباره به لرزه در خواهند آمد...
    دو دهه از پا گذاشتن لرد های جهنمی DIABLO ، Ba'al و Mephisto به Sancatury میگذرد ،
    بیست سال از حمله ی وحشیانه ی سپاه اهریمنان به انسان ها و کشتاری که هیچ کس وسعت آن را نمیداند ،
    اما برای آنان که سال ها با سرکردگان شیاطین جنگیده اند خاطرات خیلی دیر محو می شوند ...

    هنگامی که Deckard Cain به کلیسای مخوف Tristam پای نهاد تا اسراری را برای مبارزه با شیاطین بیاموزد ناگهان گلوله ای عظیم و آتشین از آسمان به زمین برخورد کرد و این ورود دوباره ی پادشاه تاریکی و وحشت Lord Diablo به Sancatury بود ، با بازگشت او شایطین باستانی از نیستی برخواستند و قهرمانان Sancatury آماده شدند تا بار دیگر از دنیای فانیشان در برابر Burning Hells دفاع کنند ...

    شروعی دوباره بر ترس ، کشتار و البته شجاعت و ایثار ...


    پس از سال ها انتظار 15 May سال جاری برابر با 26 اردیبهشت زمان شروع حماسه ی سوم بلیزارد خواهد بود ، به طور جد به همه ی دوستان پیشنهاد می کنم بازی رو پیش خرید کنند و این اتفاق نادر رو از دست ندهند.
    در ضمن هر کس دستش به نسخه ی CE رسید جای ما رو هم خالی کنه:D

    [[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]



    1. Battle Tag کسانی که بازی رو تهیه کرده اند :


      Kourosh : Archangel#2222

      GlaDOS : Pain#2810

      Quantic Dream : XtraMedical#2362

      saeid64 : Lync#2992

      Jim_raynor : Conan#2978

      douchebag : zigorat#2876

      slipkboy : Slipkboy#2598

      Hellgate:london : Mashmammad#2523

      Sweet Jesus : Dagnir#2171

      AghaReza : Reza#2935

      DEVIL_Hamit : hamit#2921

      RezaRazeR : Akami#2922

      Maniac Gamer : FallenAngel#2696

      Isildur : ISILDUR#2930

      RattleSnake : sawanti#2317

      bardi ya : Bardia#2766

      The Phenom : ragnarok#2690


      POUYA KHAN : POUYAKHAN#2141

      Emo_boy : Salar#1568

      nimah32 : Nima#1429

      Death King : DevilKing#2782

      T.M.D.B.B : thefury2009#2405

      Amirmahdi_92 : Amirmahdi#2347

      Herduss: Herduss#1739
      FPS Doug : amir#2974

     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 1, 2014
    kamyy این نوشته را Like کرده است.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    237
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 10, 2005
    نام:
    �* THE LAST WITH PAGAN BLOOD �*
    Grrrrrrrr..
    خدا کنه چیز بدی از اب در نیاد من از این کمپانی تا حالا بازی بد ندیدم امیدوارم بد نشه اخه انتظارات زیاده
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,873
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 11, 2006
    ممد اجازه میدادی یه خط جزئیات از بازی منتشر بشه بعد تاپیک میزدی:biggrin1:
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,802
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 7, 2006
    نام:
    محمد طالبیان
    یه سری اطلاعات بود گفتم اینجا هم باشه بد نیست:biggrin1:
    1:
    سایت رسمی Blizzard هم update شده و logo و screen shot هایی از بازی قرار گرفته
    2:
    درباره داستان بازی گفته شده است که اتفاقات این نسخه 20 سال بعد از داستان بازی Lord of Destruction اتفاق می افتد.همچنین گفته شده اسن مدت زمان بازی چیزی در حد نسخه دوم هست.
    3:
    درباره تاریخ عرضه بازی سوال شده و Frank Pearce گفته است که ما نمیتونیم تاریخ عرضه این بازی رو اعلام کنیم ولی میتونیم اینو بگیم که اکنون 4 سال از ساخت بازی میگذرد
    4:
    Frank Pearce گفته است که موتور این بازی موتوری جدید است و برای این بازی ساخته شده است همچنین Pearce گفته:
    نقل قول:
    “Brand new 3D engine that we developed in-house.”
    5:
    بازی برای Apple Mac هم تایید شده.
    6:
    demoــی از بازی در WWI به نمایش در اومده که سایت VG247 درباره این دمو گفته است:
    در این دمو که پخش شده ما کاراکتری جدید دیدیم که با تبری در حال مبارزه با مار ها بود همچنین چند dungeon fighting هم در این دمو نشان داده شده.
    همچنین مبارزه با زامبی ها و اسکلت ها هم به نمایس در اومده یه نکته ای هست نویسنده خبر بعد از هر جملش یه بار گفته amazing

    خب مثل اینکه گفته شده اون سیستم [FONT=arial,helvetica,sans-serif][FONT=arial,helvetica,sans-serif]random-level generator [/FONT][/FONT]هنوز هم استفاده شده:love:
    سایت IGN هم قسمت FAQ این بازی رو باز کرده
    IGN:Diablo III FAQ

    این هم یه سری ویدئو از بازی:

    [​IMG]
    Blizzard WWI: Diablo 3 Teaser Trailer

    [​IMG]
    Bad Ass Boss Battle

    [​IMG]
    Destructible Enviornment

    [​IMG]
    Intro to Dungeon

    [​IMG]
    Barbarian Whirlwind

    [​IMG]
    Meet The Witchdoctor

    [​IMG]
    Scoop! Diablo III is Official; Jess Tells More
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,802
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 7, 2006
    نام:
    محمد طالبیان
    الیزابت هارپر از سایت جویستیک، با Jay Wilson، لید دیزاینر Diablo3 در بلیزارد گفت و گویی تدارک دیده که نکات مهمی در مورد بازی درش گفته شده و من این گفت و گو رو در زیر میزارم.

    [​IMG]


    -آیا شما برای Diablo3 روی کنسولها، هیچ نقشه ای دارید؟
    خیر ما هیچ نقشه ای نداریم.

    آیا نقشه ای برای موبایل و پلتفورمهای دیگر نیز هست و یا بازی خالصا مختص Mac و PC است؟
    در حال حاظر، ما فقط روی مکینتاش و پی سی تمرکز کرده ایم. من مطمئنم که ما افرادی را داریم که روی چیزهای موبایلی متمرکزند و مطمئنم که به زودی با آنها در مورد کارهایی که میتوانیم در این مورد بکنیم، مکالمه ای خواهیم داشت. اما در مورد بازی ای مثل Diablo3 روی مبایل... در این مورد شک دارم.

    -با نگاهی به مقادیر گیم پلی، Diablo3 خیلی شبیه به Diablo2 به نظر میرسد. شما برای متفاوت سازی این بازی از Diablo2 چه میکنید؟
    ما سعی در متعادل سازیِ بین خرسند کردن طرفداران، و بازی ای داریم که احساس اینکه مال خود ما را بدهد. چیزهای زیادی که در حاظر کرده ایم، و امروز نشان داده شد، از یک نقطه نظر بسیار متفاوت از Diablo2 نشان میدهند. Health System جدید، Monster Design، محیط، کنش و تقابل، امکان گذاشتن Script Eventـها در هر جای، اینها چیزهایی هستند که اثر زیادی میگذارند. هنوز فیترهای جدیدی هستند که در چند ماه آینده در موردشان اعلام خواهد شد و بعضی از آنها بزرگ هستند.

    -شما قبلتر گفته بودید که Diablo3 برای قسمت آنلاین، از Battle.net استفاده خواهد کرد، اما بهسازیهایی هم در B.net صورت خواهد گرفت. آیا میتوانید در مورد این بهسازیها چیزی بگویید؟
    نه من نمیتوانم. من به شما هدف کلی خود را گوشزد میکنم، که ما در بلیزارد به قسمت آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین برتریها تمرکز میکنیم. ما میخواهیم یکی از بهترین تجربه های بازی انلاین را به شما نشان دهیم.
    مردم لذت ورژن جدید B.net را با Starcraft2 خواهند چشید و من نمیخواهم که تندر آنان را خراب کنم. ما روی اینکه مردم راحتتر به یک دیگر بپیوندند تمرکز خواهیم کرد، و matchmaking یکی از فاکتورهای مهم خواهد بود.

    -چرا شما تصمیم گرفتید که با یک مدل B.net، به جای یک مدل MMO پیش بروید؟
    ساده ترین دلیل اینست که ما میخواستیم بازی را در حد گیمرها و طرفدارها بازی کنیم، چون ما هم بازی خود را مانند آنان دوست داریم و این روش تصمیم گیری همیشه ی ما در بلیزارد است. چیزی که ما میخواستیم... یک "Diablo2، اما بهتر" بود. میدانید، بعضی از ژانرها پیشرفت سریعی دارند که تُنها از این پیشرفت را در سبک RPG و FPS میبینیم، اما در این سبک، بازی تنی نیست پس ما احساس کردیم که با یک پی آیند حقیقی برای Diablo2 بسازیم، طوری که طرفداران میخواهند.

    -چطور شد که شما برای کار بر Diablo استخدام شدید؟
    خوب من قبلا در Relic Entertainment کار میکردم. من روی بازیهای RTS شروع کردم و با مصاحبه با بلیزارد استخدام شدم... من در Relic شاد بودم اما چند تن از دوستان قدیمی من به بلیزارد رفتند و برای من نیز یک مصاحبه ترتیب دادند. من مثل این بود که میگفتم"آروم باش، راب پردو! من با اون یک مصاحبه دارم و اون یکی از بتهای منه!". برای من مصاحبه با راب تجربه ی خوبی بود و ما به صحبت ادامه دادیم. سپس من برای اولین Blizzcon در اکتبر 2005 رفتم و آنها فقط با صحبت مرا به داخل کشاندند. ذاتا، من یکی از طرفداران بلیزاردم و به نظرم طبیعتا برای اینکار مناسبم.

    [​IMG]

    -آیا میتوانید بگویید چقدر به عمق پروژه پیش رفته اید و ما کی میتوانیم از بازی بیشتر ببینیم؟
    مسلما هر کمپانی دیگری بود، این یکی از سوالهای قابل جواب بود اما یک بازی بلیزارد، این سوال غیر قابل جواب است زیرا ما به مقیاس خطی بازی توجهی نداریم. ما میتوانیم بگوییم که چند درصد پیشرفت کرده ایم، اما با اتمام هر درصد از بازی، درصد بعدی 10 بار بیشتر از درصد قبلی وقت میگیرد. با توجه به لازمه ی تعدد تکرار این حرف، میتوانم بگویم که ما یک بازی داریم که عاشق بازی آنیم.

    -با توجه به شرایط انجین و وضعیت در حال حاظر آن، میتوانید حداکثر پلیرهای Co-op را بگویید؟
    در حال حاظر تعداد پلیرها در Co-op همان تعداد در Diablo2، یعنی 8 نفر است. ما میتوانیم که تعداد آنرا افزایش دهیم، عدم انجام اینکار یک مشکل فنی نیست بلکه یکی از مسائل بازیست. ما فهمیده ایم که بازی با تعداد پلیر کمتر، حتی کمتر از 8 بهتر است. در حال حاظر 4 پلیر با توجه به دوربین و طبیعت بازی بهترین است. پس در حال حاظر ما در این راهیم، اما امکان اینکه دوباره با مشکلی روبرو شویم زیاد است... صحبت در این مورد برای ما سخت است.

    -شما این را در حال حاظر صدها بار شنیده اید، اما آیا یک Cow Level مخفی در بازی هست؟
    Cow Level؟ مخفی؟ گذاشتن چیزهای مخفی و اسرار آمیز ایده ی خوبی به نظر میرسد اما در هر صورت این دلیل نمیشود که در بازی باشد!

    ممنون از Aurlito
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,024
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2005
    من تریلر 20 دقیقه ای رو دیدم میتونم بگم واقعا عالی بود .گرافیک بسیار خوب و پر طراوت(البته خیلی ها هم از این موضوع ناراحت هستن) فیزیک عالی .گیم پلی بسیار عالی .
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,471
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2008
    نام:
    Reza
    سیستم مورد نیاز برای حد اکثر رزولیشن و گرافیک چیه؟
    منم یه تریلر اچ-دی داون کردم خیلی قشنگ بودش خون و خون ریزی هم عالی بود فقط یه مورد آزار دهنده اونم خیلی کم این بود که شما اگه چیزی و تخریب کنید قطعطات خیلی زود نا پدید میشوند...ولی فیزیک خیلی عالی بود...باس های خیلی جالبی داره...
    در یک کلام تا اینجا عالی بوده ولی باید صبر کرد و دید...
     
  8. MGS MGS

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,361
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 30, 2005
    نام:
    Hesam
    هنوز چیز خاضی اعلام نشده ولی اینطور که تو تریلر هاش دیدم سیستم انچنان بالایی نمیخواد فکر کنم با یه سیستم نسبتا قوی الان به راحتی اجرا بشه;)
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    79
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2006
    یه سوال فنی .این بازی کنترلش از بالا هستش؟ نمیشه مثل واچر به دوربین سوم شخص تبدیل کرد؟ اگه نه پس فرقش با استراتژیک چیه؟:biggrin1:البته میدونم از زمین تا آسمون فرق میکنن ولی کنترلشون اینطوری شبیه هم هستن.
     
  10. موجودی خوشحال کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,507
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 21, 2005
    نام:
    موجودی خوشحال
    این بازی دوربینش همین جوری هست و همینجوری هم میمونه و هیچ تغییری نمیکنه!
    چون در بازیهای سری قبلی و همه بازیهای این سبک همینجوری بوده و هست و این دوربین و کنترل، محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران RPG داره.

    پ.ن : واچر = ویچر = Witcher
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,471
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2008
    نام:
    Reza
    کنترولش از بالای بالا که نیست ولی خیلی دوربین خوبی هستش و فکر نمیکنم که سوم شخص بشه...

    فرقش با استراتژیک:eek:;)خوب به قول خودت که زمین تا آسمون با هم فرق میکنن...
    این بازی نقش آفرینی است(rpg)و زمین تا آسمون با استراتژیک میفرقه...

    بعدشم این دلیل نمیشه که اگه دوربین از بالا باشه بازی استراتژیک باشه.
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    79
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2006
    ممنون. ولی دلیل اینکه من از استراتژیک بدم میاد همین دوربینشه. این بازی مثل بازیهای تو این سبک ماموریت جانبی اینا هم داره؟
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    247
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 31, 2007
    نام:
    عماد
    آره و جالب اینه که بصورت random این ماموریت ها به شما محول میشه یعنی برای بار دوم یا بیشتر که بازی میکنید به اندازه بازی های دیگه تکراری بودن رو حس نمیکنید [​IMG]
     
  14. MGS MGS

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,361
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 30, 2005
    نام:
    Hesam
    یک سبک بازی ار پی جی ایزومتریک هست.نمیدونم تا حالا این سبک رو تجربه کردی ولی مطمئن باش عاشقش میشی.یه طوری تو تمامی از پی جی شرقی و غربی این نوع ار پی جی اعتیاد اوره:love:
     
  15. ناظم انجمن

    ارسال ها:
    14,809
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 8, 2008
    نام:
    بابک
    با دوربینش چیکار داری؟ بازی کنی دوربین موربین نمیفمی چیه؟
    من از RPG بدم میومد ولی با بازی کردن DiabloII عاشق این سبک شدم. همونطور که با بازی کردن Starcraft:love: عاشق استراتژیکی شدم.
    فقط و فقط و فقط BLIZZARD
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید