Titan Quest

سلام

من یه چند وقتی نبودم.چرا کسی برای این بازی تاپیکی باز نکرده؟؟؟؟

نمیدونم چرا بازی های RPG خیلی کم خواهان داره.فقط تاپیک Oblivion هستش که داره حرکت میکنه.اونجا هم که شده مقر مشکلات و سوالات و باقی قضایا که اصلا به عنوان تاپیک و محلش هیچ ربطی نداره.برای من که یکم عجیبه !!!!!

بازی Titan Quest اولین کار استودیوی Iron Lore هستش.استودیویی که از طراحان بازی Age of Empires تشکیل شده اند و حالا اولین بازی مستقل خود رو با کمپانی THQ ارائه دادند.

بازی زمانی که پخش شد یکم مشکل داشت.اونم با کارت های ATI.و گاهی اوقات صدای بازیCrash میشد و مشکل پیدا میکرد.

برای مشکل صدای بازی راه حلش پیدا شد و به راحتی میتونین این مشکل رو از روی تنظیمات صدا در Control Panel حل کنید.

برای بازی و Inventory اون هم یک سری ایراداتی بوده که نمیتونسته به خوبی Arrangeکنه و Iron Lore قول داده که تمام نظرات رو بشنوه و مشکلات رو در اولین پچ حل کنه.

از اینکه کسی پیدا نشده مشکلات بازی رو بگه خودم در تعجبم.چون مشکلات در بعضی قسمت های بازی اونقدر بود که خیلی سرو صدا کرد.ولی اون جور که دوستان در تاپیک بازی های موجود گفتن نبود

بگذریم.

بازی بسیار ساده شروع میشه.و دوربین بازی حالت ایزومتریک داره و میشه گفت بیش از 90 درصد موارد و ایتم های موجود در بازی دیابلو در این بازی گنجانده شده.و متاسفانه ایرادات بازی دیابلو هم در این بازی هست بدون هیچ گونه توجه به مشکلات جزئی این بازی در اینجا هم دیده مبشه.
بری مثال در این بازی فقط یک صفحه Inventory گنجانده شده و برای فروختن وسایل خیلی وقت شما رو بیهوده میگیره.نمیدونم چه دلیلی داشته که تنها یک صفحه Inventory در بازی قرار داده بشه.اگه مثل NwN میشد و 3 صفحه بود عالی بود.اینجوری شما بیحودی از جریان بازی خارج میشین.

Quest های اصلی , Secondary Quest های بازی هم بسیار روون و راحته.

در مورد Level Up شدن هم شما می تونین بعد از شروع بازی انتخاب کنین که می خواین روی کدوم ویژگی کار کنین.

سبک Level Up شدن بازی هم مثل یازی های ویرایش سوم نیست که در اول کار اگه وارد نباشین حسابی گیج بشین.

شاید برای افرادی که تا حالا RPG بازی نکردن این بازی بهترین انتخاب باشه تا از ابتدا با این سبک بازی اشنا بشن.

من تا حالا lvl 7 هستم و تونستم به راحتی بازی کنم.

بازی مثل دیابلو هستش و در هر قسمت یک سری TelePort اصلی قرار داده شده و شما راحت مختارین که با دکمه L از هر جایی به یکی از TelePort های بازی برین.

در مورد بازی و داستان اون هم که من تا اینجا که از دموی او بازی فهمیدم در مورد ظهور یک هیولای جدید هست که در واقع زئوس به عنوان خدای محافظ روم رو نشون میده که به صورت مجسمه هستش و شما باید برای نابودی این هیولا وارد عمل شین.






روش شروع بازی هم خیای عجیبه .شما می تونین در ابتدا بین زن و مرد بازی رو انتخاب کنین و با تایپ یک اسم که من به یاد بازی دیابلو 2 اسم شخصیت خودم رو Diablo II گذاشتم بازی رو شروع کنین و بعد از یک lvl up شدن شما می تونین از Skill های بازی که با کلید S کار میکنه مهارت مورد علاقه خود رو انتخاب کنید.

خیلی حرف زدم.

خوشحال میشم که شما هم در این تاپیک همکاری کنین.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر