ریج ۲ با طعم جاست‌کاز و مد مکس | برگرفته از مجله گیم‌اینفورمر

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
عنوان «ریج‌ ۲» به زودی عرضه خواهد شد و با نگاهی کلی به مجله گیم‌اینفورمر سعی کردم تا قسمتی از مطالب جالب این مجله را در قالب چند بخش مختلف ترجمه کنم. البته لازم به ذکر است که قسمت‌های بعدی ترجمه ابتدا در کانال تلگرام بازی‌سنتر منتشر خواهد شد و بعد از آن در سایت بازی‌سنتر قرار خواهد گرفت. برای دنبال کردن کانال تلگرام بازی‌سنتر از آدرس زیر استفاده کنید:
BaziCenter.com

rage 2.jpg

برگرفته از مجله گیم‌اینفورمر:
هر چند «id software» با داشتن لایسنس موتور «id tech» و همکاری با توسعه دهندگان مختلف برای ساخت عناوین مختلف مثل «Quake 4» و «Wolfenstein: The New Order» قبلا همکاری کرده‌است، اما کمپانی همکاری با «Avalanche» را یک اتفاق ویژه قلم‌داد می‌کند. هر چند عنوان ریج ۲ بسیار شبیه به دیگر عناوین id software به نظر می‌رسد که با موتور id tech 6 ساخته شده‌اند، اما شاید جالب باشد که بدانید آن‌ها بازی را با موتور گرافیکی «Apex» همان موتوری که برای ساخت سری «Just Cause» و «Mad Max» از آن استفاده شده بود، توسعه داده‌اند.

تام ویلیتس یکی از مالکان id software در این‌باره گفت:
«ما قبلا با تیم‌های مختلفی همکاری کرده‌ایم، اما واقعا این برای اولین بار است که تیم توسعه بازی به صورت کاملا جداگانه با یک موتور گرافیکی که ما آن‌ را توسعه نداده و نساخته‌ایم در حال توسعه ریج ۲ هستند و این برای ما یک موضوع جدید است. ما همیشه دوست داشتیم به دنیا ریج بازگردیم، اما تکنولوژی ما این اجازه را به ما نمی‌داد. هر چند id tech یک موتور فوق‌العاده‌ است، اما برای ساخت چنین عنوانی ساخته نشده. ما همیشه دوستان خود در استودیو Avalanche را تحسین می‌کردیم به خاطر گیم‌پلی و دنیا جهان‌بازی که در عناوین خود ساخته‌اند و وقتی موقعیت مناسب پیش آمد و آن‌ها وقت کافی داشتند، ما به سراغ Avalanche برای ساخت ریج ۲ رفتیم.»

rage 2 12.jpg

هر چند id software کاری بیش از تبلیغات، مشاوره و کمک به استودیو Avalanche را انجام می‌دهد، اما Willits در این خصوص می‌گوید:
«اولانچ سازنده‌ بازی است. موتور گرافیکی مال آن هاست و ما از آن استفاده می‌کنیم. ما افراد مهمی در id software و همین طور «Bethesda» داریم که تمام زمان با استودیو Avalanche در حال همکاری برای ساخت بازی هستند. من هر روز با دوستانم در استودیو اولانچ صحبت می‌کنم و سعی می‌کنم همیشه به استکهلم (شهری که استودیو Avalanche در آن قرار دارد) سر بزنم.»
ویلیتس در ادامه توضیح می‌دهد که هر چند این همکاری بسیار هیجان انگیز بود، اما در روز های اول شروع همکاری ترس و استرس هایی وجود داشت و آن هم منابع کافی و فاصله جغرافیایی دو استودیو از یک‌دیگر بود. استودیو id software در دالاس و Avalanche در استکهلم این فاصله طولانی جغرافیایی را می‌سازند. هر چند که به لطف تکنولوژی‌هایی مثل «Cloud» و تماس‌های ویدیویی این مشکل تا حد زیادی برای دو استودیو حل شده‌است.

«تکنولوژی کمک کرد تا ما با یک‌دیگر همکاری کنیم. هر دو استودیو فلسفه یکسانی در ساخت و دیزاین بازی دارند. ما به Avalanche اعتماد کامل داریم که از پس ساخت یک عنوان کامل بر خواهند آمد و تا به امروز آن‌ها به خوبی این را نشان داده‌اند.

پایان قسمت اول. مجله گیم‌اینفورمر شماره دسامبر ۲۰۱۸
@official_bazicenter
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر