Glen Schofield اکتیویژن را ترک کرد

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
Sledgehammer Games در سال 2009 توسط Glen Schofield و Michael Condrey تاسیس شد و عناوینی مانند Call of Duty Advanced Warfare و Call of Duty WW2 را در کارنامه دارد. اما پیش از این، هردو نفر در Visceral Games مشغول کار بودند و بر عنوان بسیار موفق Dead Space کردند. امروز آقای Glen Schofield در تویتر خود اعلام کرد که استودیو Sledgehammer Games و اکتیویژن را ترک کرده است:

"من زمان خوبی را در اکتیویژن و بر روی MW3، AW و WW2 سپری کردم و به آنها افتخار میکنم. اما الآن زمانیست که میخوام تجربه جدیدی را دنبال کنم. در پایان دسامبر اکتیویژن را ترک خواهم کرد و مدتی را به استراحت خواهم گذراند. سپس کارم را برروی چیزه جدید آغاز میکنم. از اکتیویژن برای همه چیز تشکر میکنم"

sledgehammer-2.jpg

دراوایل سال 2018 کوتاکو در خبری اعلام کرد که هردوی Glen Schofield و Michael Condrey استودیو خود را ترک کرده اند و در داخل کمپانی اکتیویژن مسئولیت های دیگری را بر عهده گرفته اند. در این بین نیز Aaron Halon جانشین آنها شده بود. هرچند که نقش آنها و درستی این خبر مخفی مانده بود اما اکتیویژن نیز در بیانیه این گفت:

"سابقه Glen در صنعت بازی فوق العاده است. او تاثیر بسزایی در اکتیویژن داشت که آثارش باقی خواهند ماند. ما از او برای مدیریت و آینده نگریش تشکر میکنیم و امیدواریم در بقیه مراحل شغلیش موفق باشد"

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر