The Outer Worlds

miydxn768erdx221.png

Title: The Outer Worlds
Developer: Obsidian Entertainment
Publisher: Private Division
Platforms: Xbox One, PlayStation 4, PC
Release Date: 2019
Engine: Unreal Engine 4


بررسی بازی The Outer Worlds


شما بعد زمان طولانیی از خواب مصنوعیی که بعد از گمشدن سفینتون در هنگام سفر به منظومه Halcyon یکی از دورترین منظومه های به زمین که تقریبا انتهای کهکشان قرار داره بیدار میشید و خودتون رو بین خطراتی که که هر لحظه شما رو تهدید میکنه پیدا میکنید . هر چقدر در این سرزمین گشت وگذار میکنید هر مکان جدیدی که پیدا میکنید و هر چقدر به گروه ها و فکشن های مختلفی برخورد میکنید همه و همه به دنبال قدرت پیدا کردن در این جهان نا شناخته هستن و این شما هستین که تصمیم میگیرید که این داستان چگونه ادامه پیدا کنه . در بین تمام بازی و برنامه های کمپانی های مختلف این شما هست که غیر قابل پیش بینی عمل میکنید

لوکیش های بازی

  • یک منظومه به نام Halcyon
  • این منظومه شامل دو سیاره اصلی چند ماه و سیارک و چند ایستگاه فضایی قابل گشتن هستش
  • یکی از سیاره ها terraformed هستش اون یکی نه
  • سیاره terraformed به این معنی که زندگی انسانی قابل حیات هستش
  • اون یکی سیاره محل حیات موجودات خطرناک و غیر انسانی
  • سفینه شما مثل خونه شما هستش یک چیزی مثل سفینه Normandy در بازی Mass Effet
  • برا سفر به یک سری از مکان های خاص نیاز به Passkeys هستش
  • بازی شامل چندین و چند محیط کوچیک ولی با جزئیات بالا میشه که همه قابل گشت و گذارن
  • یک سری نقاط در بازی وجود دارن که ممکنه بعدا بنا به دلایی دیگه نشه بهشون دسترسی داشت
شخصیت ها
  • ADA -هوش مصنوعی سفینتون
  • Ellie - شخصیت همراه
  • Felix - شخصیت همراه
  • Berke - Just the fucking tarmac guard
  • Anton Crane - Scientist
  • Cassandra O'Malley - Outlaw
  • Porter - Mad kid
سیستم شخصیت همراه

  • یک Inventory بیشتر بین خودتون و همراهانتون وجود نداره
  • نمیتونید باهاشون Romance داشته باشید
  • فقط دوتا همراه میتونید دنبال خودتون ببرید
  • هر همراه سه نوع قابلیت خاص داره
  • هر همراه perk tree مخصوص به خودش رو داره
  • هر موقع که شما لول آپ میشید همراهتون هم لول آپ میشه
  • شما میتونید از بین قابلیت ها مختلف موقع لول اپ شدن همراهاتون انتخاب کنید
  • هر همراه قابلیت ویژه داره
  • اگه همراهتون رو با تصمیمات که میگیرید زیاد عصبانی کنید شما رو ترک میکنه و به سفینه باز میگرده
سیستم Flaw
  • وقتی با یک نوع دشمن خاص به دفعات زیاد مبارزه کنید یک شکاف (Flaw) به شما پیشنهاد میشه
  • شکاف منفی میتونه بر روی شما تاثیر بزاره
  • شما میتونید شکاف رو بپذیرید یا اینکه ردش کنید
  • اگه شکاف مورد نظر رو قبول کنید بازی عوضش به شما یک پرک پوینت میده
  • اگه قبولش نکنید هیچ اتفاقی نمیوفته
  • به صورت موقت فعال میشن
  • روی درجه ی سختی نرمال فقط سه تا میتونید فعال کنید روی درجه های سختی بالاتر 5 تا
  • مثال هایی از Flaw رو میشه به Robophobia (ترس از رباط ها) ترس از ارتفاع ترس از تاریکی و اتش و غیره نام برد
Tactical Time Dilation
  • یک سیستم شبیه به سیستم VATS سری بازی Fallout خواهد بود
  • زمان رو برا شما اهسته میکنه و اجازه میده اطلاعات مربوط به دشمنان مثل میزان سلامتی , فکشن , نوع دشمن و لول آرمور ـشون رو ببینید
  • بر خلاف VATS نشونه گیری کاملا دستی هستش
  • کاملا با استفاده از پرک و قابلیت های جدید قابل ارتقاع هستش
اسلحه ها
  • 4 نوع اسلحه توی بازی وجود داره Bullet weapons, Energy weapons, Melee, Science weapons
  • 3 نوع مهمات برای Bullet weapon ها وجود داره سبک متوسط سنگین
  • Science weapon ها قدرت ویژه دارن مثل اسحله کوچیک کننده
  • هیچ کدوم از دشمن ها ی مسلحی که میکشیم از سیستم RNG پیروی نمیکنن ! همه یک جورایی دستی تنظیم شدن (RNG=تولید کننده تصادفی که برای Loot کردن و میزان قدرت دشمن و غیره در بازی ها استفاده میشم)
  • اسلحه ها ماد پذیرن (میشه روشون چیز ها مختلف سوار کرد)
  • میشه مثلا قابلیت اتشین کردن اسحله و غیره بهشون اضافه کرد
  • دمیج که اسلحه ها وارد میکنن بستگی به دمیج خود اسلحه و وضعیت اسکیل های شما داره
  • دایره (منو) انتخاب اسلحه توی بازی وجود داره که هنگام انتخاب اسلحه زمان اهسته میشه (مثل خیلی از بازیای دیگه)
 
Last edited by a moderator:

FableBW

The Big Bad Wolf
کاربر سایت
Sep 4, 2016
1,601
نام
Sepehr
چنان ابزار ماد کردن برای این بازی بسازن که خود موتور بازی تعجب کنه
اگه فایل‌های بازی رمزنگاری نشه، بدون شک خود کاربران بستر ماد رو میسازن. حتی خود Obsidian بعد از عرضه بازی می‌تونه بستر مادینگ رسمی رو عرضه کنه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
اگه فایل‌های بازی رمزنگاری نشه، بدون شک خود کاربران بستر ماد رو میسازن. حتی خود Obsidian بعد از عرضه بازی می‌تونه بستر مادینگ رسمی رو عرضه کنه.
کلا همه جوره بسترش موجوده از موتورش که حاضر امادست تا کدنویسی هاش همه چند سال ملت دارن با UE کار میکنن اون حرفشون بیشتر فک کنم واسه کنسول بود وگرنه خودشون میدونن بازی رو هم خالی خالی منتشر کنن ملت رو PC واسش هرجور شده ماد میسازن دیوونه هم نیستن Encrypted بخوان بکنن بازی به صورت هلو برو تو گلو منتشر میکنن 100 درصد (مثل بقیه بازیا)
 
  • Like
Reactions: FableBW

FableBW

The Big Bad Wolf
کاربر سایت
Sep 4, 2016
1,601
نام
Sepehr
کلا همه جوره بسترش موجوده از موتورش که حاضر امادست تا کدنویسی هاش همه چند سال ملت دارن با UE کار میکنن اون حرفشون بیشتر فک کنم واسه کنسول بود وگرنه خودشون میدونن بازی رو هم خالی خالی منتشر کنن ملت رو PC واسش هرجور شده ماد میسازن دیوونه هم نیستن Encrypted بخوان بکنن بازی به صورت هلو برو تو گلو منتشر میکنن 100 درصد (مثل بقیه بازیا)
یادم نبود که بازی روی UE ساخته میشه. در اون صورت بازی یکی از منعطف ترین بازی ها برای مادینگ خواهد بود.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
theouterworlds_coverrevealimage3.jpg


311_hubad.jpg


2019-03-cover-800h67.jpg
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
خریده شدن استدیو توسط ماکروسافت هیچ ربطی به این بازی نداره
حدود 20 درصد از افرادی که بر روی NV کار کردن تو تیم سازنده این بازی هستن
بازی سوم شخص نداره
میشه اسلحه رو پایین اورد (غلاف کرد)
نمیشه به سبک Fallout توی بازی به ایستگاه های رادیویی هنگام گشت و گزار گوش کرد
بازی سیستم تغییر شبانه روز داره و میشه به سبک Fallout توی بازی خوابید
به سبک بازیا بتزدا میشه لباس ها رو عوض کرد
ارمور سنگین شبیه به پاور ارمور های Fallout توی بازی وجود خواهد داشت
پشتیبانی از ماد بعد از انتشار بازی در نظر گرفته خواهد شد
در مورد NEW+ فکر میکنن
سیستم شخصیت سازی بازی متنوع خواهد بود
شخصیت بازی اسم بخصوصی تو بازی نداره
توی بازی سیستم شهرت وجود خواهد داشت
هنوز مطمعن نیستن که بشه بدون اینکه کسی رو کشت بازی رو به اتمام رسوند
توی بازی میشه به گروه های مختلف پیوست
بچه تو بازی وجود نداره
تو بازی هک کردن وجود داره
مینی گیم نداره
همراه داشتن انتخابی خواهد بود
هر همراه کوئست مختص به خودش رو دارا خواهد بود
همراه ها در سختی بالا میمیرن
همراه ها هیچ مزاحمتی برا مخفی کاری ایجاد نمیکنن
رومنس با همراه ها توی بازی وجود نداره چون تیم سازنده بازی وقت ساختش رو نداشته ولی با سختی زیاد میشه باهاشون خوابید (IYKWIM :D)
سفینه ما قابلیت ارتقاغ پیدا کردن نداره
بازی پایان های زیادی داره
بازی 100 درصد امسال منتشر میشه
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
Will The Outer Worlds Live Up To Fan Expectations?

تو مصاحبه جدید سازندگان بازی میگن زیاد در مورد بازی و وسعتش خیال پردازی نکنید بازی اون صورت که خیلیا براش هایپ شدن نیست و اسکیل بازی در مقابل بازیای بتزدا خیلی کوچیک ترـه دم دست ترین مثالی که میشه اورد دو نسخه ی اخیر Deus Ex ـه وسعت بازی کم و بیش در اون حد ـه و احتملا در بهترین حالتش نهایت 15 الی 20 ساعت گیم پلی داشته باشه
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
Will The Outer Worlds Live Up To Fan Expectations?

تو مصاحبه جدید سازندگان بازی میگن زیاد در مورد بازی و وسعتش خیال پردازی نکنید بازی اون صورت که خیلیا براش هایپ شدن نیست و اسکیل بازی در مقابل بازیای بتزدا خیلی کوچیک ترـه دم دست ترین مثالی که میشه اورد دو نسخه ی اخیر Deus Ex ـه وسعت بازی کم و بیش در اون حد ـه و احتملا در بهترین حالتش نهایت 15 الی 20 گیم پلی داشته باشه


بازی احتمالا ارزش تکرار بالایی داره ولی خب خطی هست (شبیه نسخه‌های اول مس افکت) ولی به نظرم بد هم نیست این قضیه :D بعدا اگر بخوان میتونن یه بازی بزرگتر و وسیع‌تر هم بسازن تو همین سری :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر