Multi Platform Crash Team Racing Nitro-Fueled

سازنده
Beenox
تاریخ انتشار
June 21, 2019
ناشر
Activision
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. Xbox One
  3. Nintendo Switch
در سالگرد 20 سالگیه Crash Team Racing قرار است دوباره به این دنیای ریسینگه پر هیجان برگردیم! با گذشت 20 سال و پیشرفت تکنولوژی در همه ی زمینه ها، این بار بازی رو میتونیم روی کنسول های PS4 , X1 و Switch تجربه کنیم. این بازی قرار است در تاریخ 21June 2019 عرضه بشه!

سازنده های بازی تاکید کرده اند که مهم ترین مورد در بازسازیه این بازی، براشون حفظ اصالت بازی هست، هر پیشرفتی یا چیزی که به بازی اضافه بشه باید حتما همچنان بازی اصالت و حس و حال نسخه ی اورجینال رو حفظ کنه!
همچین هرچقدر که CTR به عنوان یک ریسینگ براشون اهمیت داره، همونقدر کاراکترها و هرچیزی که دور بر اون هاست براشون مهم هست! برای همین تیم سازنده سعی کرده تا به خوبی شخصیت ـه این کاراکترها و حس و حال محیط رو با تکنولوژی امروزی به نمایش بزاره.


همه میدونیم که اون زمان چقدر با Spilit Screenـه بازی حال میکردیم و همیشه توی بازی کل کل داشتیم و سعی میکردیم هرجور شده با استفاده از راه مخفی ها و سلاح ها و نکات ریز و درشت توی کنترل بازی،رقیب هامون(بچه های محل و فامیل:p ) رو شکست بدیم و جام رو ببریم بالای سرمون! :D اما حالا...میتونی به صورت آنلاین هم رقابت کنیم >:) البته هنوز Spilit Screen تا 4 نفر سر جای خودش باقیه!
یکی از قابلیت های جدید نشون داده شده اینه که به نظر میرسه میشه علاوه بر کاراکتر،ماشین رو هم انتخاب کنیم و دیگه هر کاراکتر محدود به ماشین خودش نیست.

تیم سازنده قول داده که هنوز موارد دیگه ای در مورد بازی هست که ازشون رونمایی نکرده! پس منتظر اخبار بعدی باشید!







با تشکر از @NINJѦ برای طراحی سردر تاپیک:-bd
 
Last edited by a moderator:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,732
نام
علی
اون کسایی که میگن حریف مطلبیم، باید بدونن که کراش نه فوتبال است و نه کانتر و سایر بازی های آنلاین. نصفی از بخش جذاب بودن CTR برمی گشت به چاشنی شانس! این که به یک نفر در آخرین دقایق Lap 3 بهش Bonus کندی زمان میده، به نظرم دیگه ربطی به تخصص کراش بودنش نداره! شانسه و همینم برام بامزه بود!
بله چاشنی شانس در بازی تاثیر داشت ولی شاید حدود 20 درصد نتیجه نهایی برگرده به شانس , کسی که تجربه زیادی در بازی داشته باشه قشنگ میدونه چطوری بازی کنه که حتی از این درصد شانس هم بیشترین استفاده رو کنه و خیلی ترفندهای ریز و درشتی وجود داره که نذاری این شانس بیش از حد نصیب کس دیگه ای بشه و ازش استفاده کنه (منظورم از ترفندها اصلا راه مخفی ها نیست چون اونا رو خیلی ها بلدن) , از طرفی بیشتر آیتم های خوب رو وقتی آخر باشی میده و اگر کسی اینقدر بازیش بد باشه که همش آخر بشه که از این شانس هم نمیتونه خوب استفاده کنه مگر کسی بازیش خیلی خوب باشه و گهگاهی بخواد از عمد جلو نیوفته و مشغول زد و خوردهای معمولی بشه تا به موقعش از آیتم خوبش استفاده کنه و آخر سر راحت اول شه که این هم یکی از همون ترفندهاس که گفتم .
در کل فکر میکنم از نظر آیتم دادن هم در نسخه ریمیک بالانس بهتری وجود داشته باشه یعنی حداقل بعضی باگ های نسخه اصلی وجود نداشته باشه (بعضی مواقع باگ هایی بود که یه آیتم مثل موشک رو nبار پشت هم میداد یا مثلا یکی دو تا آیتم خوب رو اصلا دیگه نمیداد تا ریست کنی دوباره داخل بازی بشی)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,255
نام
امیر حسین
ای کاش میشد این بازی بجای اینکه 8 کاراکتر قابل بازی (منظورم بدون کده) داشته باشه ، 12 تا بود ، یعنی این 4 تا بهش اضافه میشدن :

ریلا رو «Rilla Roo»
View attachment 98951

دکتر ان بریو «Dr n brio»
View attachment 98952

کوالاکونگ «kuala Kong»
View attachment 98953

نینا کورتکس «Nina Cortex»
View attachment 98954

این ۴تارو اگر اضافه میکردن خوب میشد :D
آخری جزو سری اصلی نیست==> مهم نیست:p
انشاالله کاراکتر مهمان Spyro بیارن:x
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
ریمستر کرش ماشینی بهترین معرفی امسال بوده. همیشه دوست داشتم CTR رو با دخترم بازی کنم، البته این واقعیت که ازدواج نکردم و زن ندارم یه مقدار کارو سخت میکنه اما به هر صورت انسان به امید زنده است. با یه برنامه ریزی صحیح و به لطف سونی میتونم همزمان با کالکشن همه کرش ها که روی PS5 میاد به آرزوم برسم.
 
آخرین ویرایش:

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
ریمستر کرش ماشینی بهترین معرفی امسال بوده. همیشه دوست داشتم CTR رو با دخترم بازی کنم، البته این واقعیت که ازدواج نکردم و زن ندارم یه مقدار کارو سخت میکنه اما به هر صورت انسان به امید زنده است. با یه برنامه ریزی صحیح و به لطف سونی میتونم همزمان با کالکشن همه کرش ها که روی PS5 میاد به آرزوم برسم.
:)):)):)):D:D:D ینی ساعت 1 و نیم نصف شب پستت رو خوندم ترکیدم از خنده
دمت گرم روحم شاد شد :-j

کراش ماشینی فکر کنم تنها بازی باشه که تو کنسول روز انتشار میگیرمش :x کلی خاطره دارم باهاش
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
محیط کراش نیست
به نظر تم ps4 عه:D
لِول پی اس انشم 123 هست چیزی که امکان نداره:))فعلا بالاترین لول همون 100 هست بنابدلایل ضعف ......... لول بالاتر از صد نمیره حالا کی قراره درست بشه خدا میدونه
 

MASOUD-CRASH

کاربر سایت
Jun 20, 2018
501
نام
مسعود
اینجور که پیداست ، فکر کنم این اکتیویژن قصد داره کل سری بازی های کراشو ریمستر یا ریمیک کنه:| . بعدی کرش بش ، خشم کورتکس ، نیترو کارت ، تویین سانیتی و ...
خوبه ها ، نمیگم بده ؛ ولی اگه شرکت دیگه ای بود ، شاید بهتر میتونست شخصیتارو بازسازی کنه و شخصیتارو جذابتر بسازه . یکم زیادی خواستن شخصیتا شبیه نسخه اصلی بشه که فقط کراش خوب شده . کوکو که چاغ شده ، دینگودیل که قهوه ای شده :D ، کوالاکونگ که خیلی چاغ شده و ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,255
نام
امیر حسین
بالاخره سردر تاپیک رو عوض کردم:|
همون روز اول معرفی البته @NINJѦ زحمتش رو کشید،ولی یک مشکلی برای سیستمم پیش اومده بود چند روزی و بعدشم...همون گزینه ی حسش نبود:|
به هر حال...تعویض شد! انشاالله با اومدن اطلاعات بیشتر،عکس درست حسابی از همه کاراکترها و ... ، پست اول کامل تر خواهد شد و این چیزا:-" سعی میکنم مثل الان دو قرن بعدش نشه دیگه:-"


... کی June میرسه؟ :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر