Brendan Iribe از موسسین Oculus شرکت Facebook را ترک کرد

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
آقای Brendan Iribe از موسسین شرکت Oculus امروز اعلام کرد که شرکت Facebook را ترک خواهد کرد:

2py7_oculus-ksbd-620x349_abc.jpg

"از جولای 2012 که Oculus را تاسیس کردیم تاکنون اتفاقات زیادی افتاده است. هیچ زمان فکر نمیکردیم که تا اینجا پیشرفت کنیم و دستاوردهای بزرگی بدست بیاوریم. اما حالا زمان آن رسیده که من به کارهای دیگر برسم"

و اما در مورد اینکه او کجا خواهد رفت:

"این اولین تعطیلات و فاصله بین کاری من در 20 سال گذشته است. میخواهم کمی استراحت کنم و ایده های جدیدم را شکل دهم. برای کاری که بعدا انجام خواهم داد بسیار هیجان دارم"

Brendan Iribe از سال 2012 که Oculus تاسیس شد و هزینه خود را از Kickstart تامین میکرد، به عنوان مدیر عامل شرکت را هدایت نمود. Oculus در سال 2014 با قیمت 2 میلیارد دلار توسط Facebook خریداری شد و در سال 2016 از مقام خود کناره گیری کرد. با این وجود در شرکت باقی ماند:

"من بسیار به کارهایی که باهم (Facebook) انجام دادیم افتخار میکنم. ما یکی از موفقترین و بهترین تیم های تحقیقی و مهندسی را در طول تاریخ به وجود آوردیم و باعث شدیم تا با Oculus Rift و Touch، واقعیت مجازی (VR) یک قدم به مرحله استفاده و واقعیت نزدیکتر شود. این مساله یک صنعت جدید را به وجود آورد. ما انقلابی را به وجود آوردیم که دنیا را به نوعی که حتی ما هم تصور نمیکنیم تغییر خواهد داد.

تمام بخش های VR و AR باید پیشرفت کنند. به خصوص سخت افزار و هسته تکنولوژی، و Oculus بهترین تیم را به منظور پیشبرد این اهداف در اختیار دارد. با اینکه هنوز از رویای داشتن عینک های کوچک فاصله داریم، اما در حال دستیابی به آنها هستیم"

h42r_61uegfutggl._sx569_.jpg

===========

Oculus 2 که خروج Brendan Iribe در مورد کنسل شدن آن شایعاتی را ایجاد کرده بود، با تکذیب Facebook روبرو شدند سخنگوی Facebook در صحبت با TechCrunch گفت:

"با اینکه نمیتوانیم در مورد برنامه و پروژه های آینده شرکت صحبت کنیم، ما قطعا برای نسخه جدید Rift برنامه داریم"

مدیر کنونی Oculus آقای Nate Mitchell هم در ادامه گفتند:

"پلتفرم Rift را سخت افزار و نرم افزار و محتوای جدید ادامه خواهیم داد"

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر