امتیازات Assassin's Creed Odyssey

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
الان من نمیفهمم یه چیزیو. یه عده یا تازه گیمر شدن و تاحالا بازی نکردن و یا اینکه بازی کردن و سره این بازی لجشون در اومده :/
یکی میگه که چرا توی یه غار سه تا کوئست متفاوت اتفاق افتاده و این موضوع خنده داره از نظرش. خوب شمایی که به چنین چیزی گیر میدی به نظرتون احیانا زبونم لال بازیه mgs:tpp اینجوری نبود که توی پایگاه های مختلف بعد از پاکسازی, مجددا دشمن میومد و یا ماموریت های فرعی مختلفش بارها و بارها توی یک جای ثابت اتفاق میفتاد؟ احیانا اون خنده دار نبود که با چنان متایی , بعد از اتمام بازی برای اینکه شخصیت اسنایپر (quiet) رو برمیگردوندید کافی بود سوار هلیکوپترتون بشید و با سلالم و صلوات برید همون جایی که اولین بار کوایت رو دیدید و 7 بار پشت هم اون ماموریت رو انجام بدید تا طرف دوباره به پایگاه برگرده؟ این مسایل برا اساسینس گویا موجب خنده ی دوستان میشه. توی این بازی احیانا نمیشه که یه غار وقتی پاکسازیش کردی یه عده راه زن برن توش قایم بشن؟ وقتی شما یه جا رو پاکسازی میکنی دیگه ممنوع الورود میشه؟

دوباره میاد یکی میگه که چرا وقتی توی چمن میریم قایم میشیم هیچکی مارو نمیبینه و راحت میتونیم همه رو بکشیم. خوب شما موقعی که انچارتد و توم رایدر بازی میکردین خواب بودید؟ اون زمان که توی لست آو آس , شخصیت "الی" جلو کلیکر و دشمن و این و اون بندری میرقصید و رژه میرفت ولی دشمن نمیدیدش اونجا هم خواب بودید؟ اخه میدونید چیه؟ نمیشه که سره انچارتد و زبونم لال لست آو آس این حرفا رو زد که. انحصاریه. زشتههه. ولی سره اساسینس چرا نشه گفت؟ میشه.

یکی میگه یه فیلم دیدم که طرف خنجر میکرد توی کاپیتانی که روی زمین خواب بود ولی 30 درصد کم شد. خوب چنین دوستی شاید تاحالا سیستم LEVEL دهی و EXP رو نمیدونه. خوب طبیعیه وقتی لول شما 10 باشه ولی دشمن 20 باشه وقتی شمشیر فرو میکنی قراره مقدار کمی جون کم کنه. چون اگه قرار بود دشمن لول 20 ای رو با لول 10 بکشید پس چرا سیستم لول آپ گذاشتن؟ خو بردار 2 سوت همه رو بزن بکش دیگه. به خدا تو ویچر هم اگه یه لول بالا رو میزدی جونش تکون نمیخورد. این عادیه. باگ نیست به حضرت عباس :)))

دوستان نگاه کنید. من حالم از اساسینس ها به هم میخورد. اما چنان محو این بازی شدم که کارم اینه که از 6 عصر میشینم پای بازی تا نزدیک 7 صبح. محیط بازی به قدری وسیع و شاهکار و پشم ریزونه که تا برخی محیط ها رو نبینین باور نمیکنین. من ویچر 3 رو زمانی پلات کردم که بازی سر تروفی کارت های گوِئنت باگ داشت و حدود 6 ماه صبر کردم تا پچ اش بیاد. پرستش کننده ی ویچر 3 و کلیه ی سری های ویچر هستم. اما صادقانه میگم ویچر مثل یه کتاب اموزشی برا بازیسازا بود. اساسینس اودیسه اومده از این کتاب به سبک خودش استفاده کرده و یه اثر موازی با ویچر ساخته. من به شخصه از تنوع محیط و جزیات و عظمت محیط اساسینس اودیسه بیشتر از ویچر3 خوشم اومد. هیچ جای بحثی هم نیست چون جاهایی وجود داره توی این بازی که واقعا وقتی میبینین نیم ساعت جلوش وایمیسین فقط نگاه میکنین. مثل روستای نمک و دریاچه ی سرخ و...!
در مورد کوئست ها باید بگم که اساسینس واقعاااااااااا پیشرفت کرده و حتی ساید کوئست هاش هم زیبا و جذاب شده. ولی به نظر خودم ویچر 3 در زمینه ی کوئست ها علی الخصوص ساید کوئست ها رقیب نداره دیگه.
در مورد اینکه توی بعضی جاها برخی کوئست ها تکرار میشه خوب عزیزه من وقتی DAILY QUEST با قابلیت EXPIRE شدن توی بازی هست و هر روز این کوئست ها جدید و جدیدتر میشه, توقع داشتی برا همشون محیط جدا بسازن؟ خوب اگه اینجوری بود کره ی زمین هم برای مپ این بازی کافی نبود.
اگه گیری به بازی میدید خواهشا ببینین این چیزا توی بازیهای دیگه هست یا نه.

بعدم چه کاریه. ویچر یه شاهکار بود. لذت بردیم. اساسینس هم این نسخش فوق العاده شده. اگه توان مالیشو دارین بخرین و غرقش بشین و کیف کنین. چرا باید به این مسائل حساس شید که حالا این قسمتو از ویچر تقلید کرده یا نه. بیخیال اقا. لذت ببرید.
سلام
اولا من کاری به کامنتای بقیه ندارم و اونا نظر خودشون رو گفتن ربطی به من ندارن بحث هم چیز دیگه بود دوما من متال گیر رو هنوز بازی نکردم فقط اوپنینگش رو تجربه کردم کیفش رو بردم و بنا به دلایلی ادامش ندادم بعدم یـ چیزی , MGSV ? همونی که خیلیا از سیستم کوئستش به خوبی یاد میکنن ؟! مثال خوبی نزدی در کل ! اون غار هم فقط مشت نمونه خروار بود این مدلی Grinding کردن مضحکه مضحک میخواد اونت روزانه باشه میخواد هر چیز دیگه باشه میتونه واسه یکی مثل من که عادت داره محیط رو شخم بزنه راه رفتن روی اعصاب باشه تنوع محیط رو هم که خوب کامل قبولش دارم نسخه ی قبلی هم خیلی خوب بود کالا بحث جای دیگه بود شما همه رو با هم قاطی کردی باز مثل اون قضیه شد که میگه "مگه نطر من باعث لذت نبردن بقیه از بازی میشه ؟"
پ.ن : الان یکی اومده از یوبی حمایت کرده 20 نفر لایکش کردن مگه پستای فروم چقدر لایک خور داره که همزمان سونی فنا و یوبی فنا با هم فعالیت میکنن تو این تاپیک ؟ کلا زدی کانال عربی برادر
 

Arash.RG

کاربر سایت
May 7, 2014
617
نام
آرش
الان من نمیفهمم یه چیزیو. یه عده یا تازه گیمر شدن و تاحالا بازی نکردن و یا اینکه بازی کردن و سره این بازی لجشون در اومده :/
یکی میگه که چرا توی یه غار سه تا کوئست متفاوت اتفاق افتاده و این موضوع خنده داره از نظرش. خوب شمایی که به چنین چیزی گیر میدی به نظرتون احیانا زبونم لال بازیه mgs:tpp اینجوری نبود که توی پایگاه های مختلف بعد از پاکسازی, مجددا دشمن میومد و یا ماموریت های فرعی مختلفش بارها و بارها توی یک جای ثابت اتفاق میفتاد؟ احیانا اون خنده دار نبود که با چنان متایی , بعد از اتمام بازی برای اینکه شخصیت اسنایپر (quiet) رو برمیگردوندید کافی بود سوار هلیکوپترتون بشید و با سلالم و صلوات برید همون جایی که اولین بار کوایت رو دیدید و 7 بار پشت هم اون ماموریت رو انجام بدید تا طرف دوباره به پایگاه برگرده؟ این مسایل برا اساسینس گویا موجب خنده ی دوستان میشه. توی این بازی احیانا نمیشه که یه غار وقتی پاکسازیش کردی یه عده راه زن برن توش قایم بشن؟ وقتی شما یه جا رو پاکسازی میکنی دیگه ممنوع الورود میشه؟

دوباره میاد یکی میگه که چرا وقتی توی چمن میریم قایم میشیم هیچکی مارو نمیبینه و راحت میتونیم همه رو بکشیم. خوب شما موقعی که انچارتد و توم رایدر بازی میکردین خواب بودید؟ اون زمان که توی لست آو آس , شخصیت "الی" جلو کلیکر و دشمن و این و اون بندری میرقصید و رژه میرفت ولی دشمن نمیدیدش اونجا هم خواب بودید؟ اخه میدونید چیه؟ نمیشه که سره انچارتد و زبونم لال لست آو آس این حرفا رو زد که. انحصاریه. زشتههه. ولی سره اساسینس چرا نشه گفت؟ میشه.

یکی میگه یه فیلم دیدم که طرف خنجر میکرد توی کاپیتانی که روی زمین خواب بود ولی 30 درصد کم شد. خوب چنین دوستی شاید تاحالا سیستم LEVEL دهی و EXP رو نمیدونه. خوب طبیعیه وقتی لول شما 10 باشه ولی دشمن 20 باشه وقتی شمشیر فرو میکنی قراره مقدار کمی جون کم کنه. چون اگه قرار بود دشمن لول 20 ای رو با لول 10 بکشید پس چرا سیستم لول آپ گذاشتن؟ خو بردار 2 سوت همه رو بزن بکش دیگه. به خدا تو ویچر هم اگه یه لول بالا رو میزدی جونش تکون نمیخورد. این عادیه. باگ نیست به حضرت عباس :)))

دوستان نگاه کنید. من حالم از اساسینس ها به هم میخورد. اما چنان محو این بازی شدم که کارم اینه که از 6 عصر میشینم پای بازی تا نزدیک 7 صبح. محیط بازی به قدری وسیع و شاهکار و پشم ریزونه که تا برخی محیط ها رو نبینین باور نمیکنین. من ویچر 3 رو زمانی پلات کردم که بازی سر تروفی کارت های گوِئنت باگ داشت و حدود 6 ماه صبر کردم تا پچ اش بیاد. پرستش کننده ی ویچر 3 و کلیه ی سری های ویچر هستم. اما صادقانه میگم ویچر مثل یه کتاب اموزشی برا بازیسازا بود. اساسینس اودیسه اومده از این کتاب به سبک خودش استفاده کرده و یه اثر موازی با ویچر ساخته. من به شخصه از تنوع محیط و جزیات و عظمت محیط اساسینس اودیسه بیشتر از ویچر3 خوشم اومد. هیچ جای بحثی هم نیست چون جاهایی وجود داره توی این بازی که واقعا وقتی میبینین نیم ساعت جلوش وایمیسین فقط نگاه میکنین. مثل روستای نمک و دریاچه ی سرخ و...!
در مورد کوئست ها باید بگم که اساسینس واقعاااااااااا پیشرفت کرده و حتی ساید کوئست هاش هم زیبا و جذاب شده. ولی به نظر خودم ویچر 3 در زمینه ی کوئست ها علی الخصوص ساید کوئست ها رقیب نداره دیگه.
در مورد اینکه توی بعضی جاها برخی کوئست ها تکرار میشه خوب عزیزه من وقتی DAILY QUEST با قابلیت EXPIRE شدن توی بازی هست و هر روز این کوئست ها جدید و جدیدتر میشه, توقع داشتی برا همشون محیط جدا بسازن؟ خوب اگه اینجوری بود کره ی زمین هم برای مپ این بازی کافی نبود.
اگه گیری به بازی میدید خواهشا ببینین این چیزا توی بازیهای دیگه هست یا نه.

بعدم چه کاریه. ویچر یه شاهکار بود. لذت بردیم. اساسینس هم این نسخش فوق العاده شده. اگه توان مالیشو دارین بخرین و غرقش بشین و کیف کنین. چرا باید به این مسائل حساس شید که حالا این قسمتو از ویچر تقلید کرده یا نه. بیخیال اقا. لذت ببرید.

من نگفتم باگ هست. میگم ضایعه اینجوری. دارم میگم تو همچین موقعیت و فرصتی که قرار هم نیست دم به دیقه پیش بیاد بهتر بود به واقعیت نزدیک میشد. یه آدمکش حرفه ای یا حالا چه میدونم سرباز یا هرچی که اسمشو میزاریم چطور نمیتونه طرفو بزنه ناکار کنه وقتی خوابه. نظره من هست، تحمیل نکردم.
و اینکه با ویچر کی مقایسه کردم :)) ؟ من اصلا تو عمرم ویچر بازی نکردم . واسه خودتون میبرید و میدوزید راحت.

اتفاقا من خودم از فن های سری بازی های اساسین بودم و همشونو بازی کردم ، زمانی که همه رفقام و کاربرا از گند بودن یونیتی میگفتن من عشق میکردم با گرافیکش.

و البته از اون دسته بازیکنایی هستم که فاز منفی نیستم نسبت به یوبیسافت و خیلی از بازیاشو واسه همین نسل خریدم از جمله واچ داگز 1 که خیلی ها رو ناامید کرد.


میخوام بگم فکر نکنید هرکی یه انتقاد میکنه پدرکشتگی با اون بازی یا شرکت داره یا اگه فروش و امتیازش بالا باشه به سهام شرکت خودش ضربه میخوره.
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
نمی خوام خدایی نکرده به دوستداران Ubisoft توهین بشه ولی ب شخصه چند سالی هست ک دیگه هیچکدوم از کارهاشون رو قبول ندارم . چشم بسته و از روی قرض نمی گم این حرف رو و براش دلیل دارم. اینم اضافه کنم که خودم از قدیم با عناوین فوق العاده ی این کمپانی بزرگ شدم و خیلی خاطره دارم باهاشون
فقط بزارین اینو رو راست بگم این چند ساله اخیر Ubi صرفا تبدیل شده ب یه ماشین پول سازی . قدیم می شد عشقی ک تو ساخت عناوینشون داشتن رو موقع بازی کردن با تمام وجود حس کرد ؛ می شد احترام به مخاطب، وقت و دقتی که میزاشتن رو قشنگ دید و لمس کرد
برای اثبات گفتمم پیشنهاد می کنم این ویدئو رو ببینید؛ خودش گویای همه چیزه (هرچند مربوط به FC هست و نه AC)


پ.ن : شرمنده بابت اسپم !
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
805
نام
پویا
دوباره میاد یکی میگه که چرا وقتی توی چمن میریم قایم میشیم هیچکی مارو نمیبینه و راحت میتونیم همه رو بکشیم. خوب شما موقعی که انچارتد و توم رایدر بازی میکردین خواب بودید؟ اون زمان که توی لست آو آس , شخصیت "الی" جلو کلیکر و دشمن و این و اون بندری میرقصید و رژه میرفت ولی دشمن نمیدیدش اونجا هم خواب بودید؟ اخه میدونید چیه؟ نمیشه که سره انچارتد و زبونم لال لست آو آس این حرفا رو زد که. انحصاریه. زشتههه. ولی سره اساسینس چرا نشه گفت؟ میشه.
چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا؟
اتفاقا تو این یه موارد انحصاری ها(برای همه ی پلتفرم ها) حساسیت خیلی بیشتره، یه بازی مثل SoT محتوای اولیه اش نابود بود توی هر ویدیویی ترول شد و همه جا به ریش مایکی و سازنده اش خندیدن، یه بازی مثل اوردر یا نک مشکلات مخصوص به خودشون رو داشتن و به بدترین شکل ممکن کوبیده شدن مخصوصا اوردر. کسی هم کاری به اینکه سر این بازی ها چقدر میشه سرگرم شد نداره چون بحث کیفیت با بحث سرگرم شدن یه چیز دیگه است:D
اینکه یه بازی از نظر بعضی ها فچ کوئست داره یا اینکه MT توی بازی جا دادن و باعث بعضی بازخورد های منفی میشه ربطی به انحصاری یا غیر انحصاری بودن نداره و فعلا هم توی همین تاپیک بیشتر داره با رد دد2 و ویچر مقایسه میشه که جفتشون هم مولتی پلتفرمن:D
 
  • Like
Reactions: WCW

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
نمی خوام خدایی نکرده به دوستداران Ubisoft توهین بشه ولی ب شخصه چند سالی هست ک دیگه هیچکدوم از کارهاشون رو قبول ندارم . چشم بسته و از روی قرض نمی گم این حرف رو و براش دلیل دارم. اینم اضافه کنم که خودم از قدیم با عناوین فوق العاده ی این کمپانی بزرگ شدم و خیلی خاطره دارم باهاشون
فقط بزارین اینو رو راست بگم این چند ساله اخیر Ubi صرفا تبدیل شده ب یه ماشین پول سازی . قدیم می شد عشقی ک تو ساخت عناوینشون داشتن رو موقع بازی کردن با تمام وجود حس کرد ؛ می شد احترام به مخاطب، وقت و دقتی که میزاشتن رو قشنگ دید و لمس کرد
برای اثبات گفتمم پیشنهاد می کنم این ویدئو رو ببینید؛ خودش گویای همه چیزه (هرچند مربوط به FC هست و نه AC)


پ.ن : شرمنده بابت اسپم !
دوباره این ویدیو؟! :D
مشکل اینه که این ویدیو هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه، صرفا میگه جزئیات و فیزیک FC2 بهتر از FC5 هست. دقیقا میشه نمونه‌ی همین ویدیو رو واسه ماموریت‌های متنوع FC5 ساخت و با ماموریت‌های تکراری FC2 مقایسه‌ کرد...میشه همین ویدیو رو در مورد اتمسفر و فضاسازی FC2 و FC5 ساخت و پیشرفت خیلی خیلی زیاد یوبیسافت توی طراحی محیط‌های واقع‌گرایانه رو مشاهده کرد...میشه پیشرفت توی وسایل نقلیه و حیوانات متنوع رو نشون داد و کلی چیزای دیگه...ولی معمولا چنین ویدیوهایی رو نمی‌سازن چون برعکسش خیلی پربازدیدتر و بحث‌برانگیزتره و ویدیو بیشتر دست به دست میشه، مثل همین الان :D
اینم قبلا گفتم ولی بازم میگم...نسخه‌ی موردعلاقه‌ی من از سری FC همین نسخه‌ی دوم هست و دلایل واضحی هم براش دارم ولی با این حال این ویدیوها رو نمیشه به کلِ ویژگی‌های بازی یا کل بازیهای یوبیسافت تعمیم داد. اینکه توی یه نسخه به جای جزئیات تمرکز رو روی ویژگی‌های دیگه میزارن، دلیل نمیشه این نسخه‌ها دقت و عشقی توی ساختشون وجود نداشته باشه.
نمیخوام الکی از یوبیسافت دفاع کنم چون مثل اکثر شرکت‌های دیگه سیاست‌ها و رویکردهای بدی رو هم میشه توی عملکردشون پیدا کرد ولی بنظرم نمیشه گفت کاملا پسرفت کردن و فقط به فکر پول هستن و قبلا اینطوری نبوده. چیزی که میشه گفت اینه که تمرکز یوبیسافت الان نسبت به ده سال پیش تغییر کرده...من به دلایل مشخصی عاشق FC2 هستم و به دلایل کاملا متفاوتی از FC5 هم بشدت لذت بردم.
در مورد AC هم به همین بسنده میکنم: وضعیت AC وقتی که Syndicate منتشر شد، چطور بود؟ یه سری خسته و کسل کننده که اکثرا از فرمولش اشباع شده بودن و از نظر فروش هم خیلی افت کرده بود...حالا وضعیت رو ببینید...با اینکه بازم توی دو سال دو نسخه ازش منتشر شده، اما اکثرا دارن از رویکرد جدید سری و نقش‌آفرینی شدن و تازگی‌اش صحبت می‌کنن. از نظر فروش هم که رکورد پرفروشترین نسخه‌ی این نسلش رو شکست...کلا بنظرم یوبیسافت AC رو خیلی شیک و حرفه‌ای با تغییراتی که داد، نجات داد. حالا این وسط تغییرات همیشه نارضایتی‌هایی رو هم در پی داره ولی مهم اینه که این سری الان نسبت به زمان عرضه‌ی Unity و Syndicate در وضعیت خیلی بهتری قرار داره و بازخوردها خیلی نسبت به اون زمان مثبت‌تر هستن.
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
@FUTURE
البته طبق تجربه شخصی 10-15 ساله خودم این حرف رو می زنم نه صرفا به خاطر این ویدیو و یا Far Cry (این ویدیو رو گذاشتم چون در راستای پستم بود)
منی این حرف رو دارم می زنم که از نخستین AC تا همین Origins رو تجربه کردم ؛ 60-70 ساعت فقط Origins !
من به شخصه اصلا نمی تونم مثل گذشته اون عمق و عشق قبل رو تو عناوین اخیر Ubisoft ببینم
پ.ن: شاید میشه بدون اون جزئیات از FC5 هم لذت برد ولی بودن یا نبودن اون جزئیات خیلی فرق تو اصل قضیه ایجاد می کنه
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا؟
اتفاقا تو این یه موارد انحصاری ها(برای همه ی پلتفرم ها) حساسیت خیلی بیشتره، یه بازی مثل SoT محتوای اولیه اش نابود بود توی هر ویدیویی ترول شد و همه جا به ریش مایکی و سازنده اش خندیدن، یه بازی مثل اوردر یا نک مشکلات مخصوص به خودشون رو داشتن و به بدترین شکل ممکن کوبیده شدن مخصوصا اوردر. کسی هم کاری به اینکه سر این بازی ها چقدر میشه سرگرم شد نداره چون بحث کیفیت با بحث سرگرم شدن یه چیز دیگه است:D
اینکه یه بازی از نظر بعضی ها فچ کوئست داره یا اینکه MT توی بازی جا دادن و باعث بعضی بازخورد های منفی میشه ربطی به انحصاری یا غیر انحصاری بودن نداره و فعلا هم توی همین تاپیک بیشتر داره با رد دد2 و ویچر مقایسه میشه که جفتشون هم مولتی پلتفرمن:D

اوردر چیه!؟
همین the Last Guardian چجوری با خاک یکسان شد سر یه سری ضعف ها...
Detroit رو له نکردن یه سری به خاطر یه سری کلیشه های داستانی؟
آنچارتد 4، کم از طرف ملّت به خاطر این که اون جوری که فکر می کردن گیم پلی عوض شه، عوض نشده بود نخورد؟(این جا رو نیگاه نکنید)
بکشیم از سونی بیرون
هیلو 5 رو با خاک یکسان نکردن سر یه سری چیزای بیخود
یه کاری نکردن ملّت با وجود این حجم از آپدیت ها ساپورت های خوب ریر، نتونن به Sea of Thieves نیگاه کنن
زلدا رو به خاطر این که داستان ویچر رو متاسّفانه نداشت پودر نکردن؟ به خاطر این که جای چهار تا دانجن بهتر 120 تا شراین باحال گذاشته بودن و شبیه فرمول قدیمی نبود از ریشه بازی رو زیر سوال نبردن؟
زنوبلید 2 رو صرفاً به خاطر کیفیت اجراییش رو حالت دستی له نکردن و از همه اون همه نکات مثبتش چشم پوشی نکردن
خود TLou هم نیگاه نکنید این جاها رو دست بلندش می کنن...ملّت سر این قضایا و سکانس های کات سین راه رفتن طولانی تا تونسته بودن بازی رو قیمه قیمه کردن جلو طرفداراش...
درسته تو این سایت ملّت انحصاری ها رو میگیرن رو سرشون ولی در کل همه ی اینا تا بوده کوبیده شده..مخصوصاً انحصاری های سونی
این نسل فکر کنم فقط بلادبورن و ماریو اودیسه و همین فورزا هورایزون 4 بودن که واقعاً از خشم این دوستان در امان موندند. وگرنه من یادم نمیاد بازی ای اومده باشه و کنار حجم عظیم تعریفاش کسی وحشیانه لهش نکرده باشه

وقتی یه بازی AAA کامل با لیبل 60 دلار قیمت میاد روش و تو بازی یه استور با پول واقعی داره که توش یه بخش به اسم Time Saver هست! یعنی فاجعه!!! حالا چه بشه بدون این تایم سیور بازی رو تموم کرد راحت چه نشه... کندی کراش که بازی نمی کنیم! اساسینه لعنتیا
 
  • Like
Reactions: Max Blood

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,764
نام
Masoud
این تو چمن قایم شدن که خیلی باحاله یه سریا بهش گیر میدن.
الان تقریبا از هر دو بازی که میاد یکیش این قابلیتو تو بازی داره.
الان دارم Horizon Zero Dawn میرم که اونم همینجوریه.
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
دوباره این ویدیو؟! :D
مشکل اینه که این ویدیو هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه، صرفا میگه جزئیات و فیزیک FC2 بهتر از FC5 هست. دقیقا میشه نمونه‌ی همین ویدیو رو واسه ماموریت‌های متنوع FC5 ساخت و با ماموریت‌های تکراری FC2 مقایسه‌ کرد...میشه همین ویدیو رو در مورد اتمسفر و فضاسازی FC2 و FC5 ساخت و پیشرفت خیلی خیلی زیاد یوبیسافت توی طراحی محیط‌های واقع‌گرایانه رو مشاهده کرد...میشه پیشرفت توی وسایل نقلیه و حیوانات متنوع رو نشون داد و کلی چیزای دیگه...ولی معمولا چنین ویدیوهایی رو نمی‌سازن چون برعکسش خیلی پربازدیدتر و بحث‌برانگیزتره و ویدیو بیشتر دست به دست میشه، مثل همین الان :D
اینم قبلا گفتم ولی بازم میگم...نسخه‌ی موردعلاقه‌ی من از سری FC همین نسخه‌ی دوم هست و دلایل واضحی هم براش دارم ولی با این حال این ویدیوها رو نمیشه به کلِ ویژگی‌های بازی یا کل بازیهای یوبیسافت تعمیم داد. اینکه توی یه نسخه به جای جزئیات تمرکز رو روی ویژگی‌های دیگه میزارن، دلیل نمیشه این نسخه‌ها دقت و عشقی توی ساختشون وجود نداشته باشه.
نمیخوام الکی از یوبیسافت دفاع کنم چون مثل اکثر شرکت‌های دیگه سیاست‌ها و رویکردهای بدی رو هم میشه توی عملکردشون پیدا کرد ولی بنظرم نمیشه گفت کاملا پسرفت کردن و فقط به فکر پول هستن و قبلا اینطوری نبوده. چیزی که میشه گفت اینه که تمرکز یوبیسافت الان نسبت به ده سال پیش تغییر کرده...من به دلایل مشخصی عاشق FC2 هستم و به دلایل کاملا متفاوتی از FC5 هم بشدت لذت بردم.
در مورد AC هم به همین بسنده میکنم: وضعیت AC وقتی که Syndicate منتشر شد، چطور بود؟ یه سری خسته و کسل کننده که اکثرا از فرمولش اشباع شده بودن و از نظر فروش هم خیلی افت کرده بود...حالا وضعیت رو ببینید...با اینکه بازم توی دو سال دو نسخه ازش منتشر شده، اما اکثرا دارن از رویکرد جدید سری و نقش‌آفرینی شدن و تازگی‌اش صحبت می‌کنن. از نظر فروش هم که رکورد پرفروشترین نسخه‌ی این نسلش رو شکست...کلا بنظرم یوبیسافت AC رو خیلی شیک و حرفه‌ای با تغییراتی که داد، نجات داد. حالا این وسط تغییرات همیشه نارضایتی‌هایی رو هم در پی داره ولی مهم اینه که این سری الان نسبت به زمان عرضه‌ی Unity و Syndicate در وضعیت خیلی بهتری قرار داره و بازخوردها خیلی نسبت به اون زمان مثبت‌تر هستن.
دقیقا این ویدیو ضعف های بزرگی رو میگه که بودن و برطرف نشدنشون خنده داره.
یوبی سافت هر سال سیمولاتور جهان گردی رو تو دو سبک مختلف؛فارکرای ( اول شخص جهان ازاد ) و اساسین ( سوم شخص جهان ازاد ) میده بیرون و همه رو خر میکنه.البته بازی های با کیفیتی هستن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WCW

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
این که بازی های Ubisoft به جز 2 ، 3 مورد این نسل همه زباله بودن بحثی درش نیست نمیدونم چرا این شرکت که کارش شده عرضه یه مشت بازی تکراری رنگ زده شده انقدر هنوز طرفدار داره!
هیچ کس با این شرکت پدر کشتگی نداره اما این واقعیت که بازی هاش همگی از شدت تکرار باعث بالا آوردن میشن دیگه بر کسی پوشیده نیست!
دوبازی Origins و Odyssey هم انصافا بر خلاف اکثر بازی های این نسل Ubisoft "بد" و "تکراری" نیستن اما ارزش تعریف های اغراق شده رو هم ندارن.
در حد "خوب" باقی میمونن و باعث میشن Ubisoft کمتر فوش بخوره
اما نمیدونم ربط این بازی ها و کلا شرکت Ubisoft با پیشگامان صنعت گیم مثل N@ughty Dog ، Rockstar و CD Projekt Red چیه که اسم این شرکت ها و بازی هاشونو میارین!!!
بازی های Ubisoft بهتره با ناشرین و استودیو ها و شرکت ها هم سطح خودش مثل Activision و EA و Microsoft و ... مقایسه بشه.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
@FUTURE
البته طبق تجربه شخصی 10-15 ساله خودم این حرف رو می زنم نه صرفا به خاطر این ویدیو و یا Far Cry (این ویدیو رو گذاشتم چون در راستای پستم بود)
منی این حرف رو دارم می زنم که از نخستین AC تا همین Origins رو تجربه کردم ؛ 60-70 ساعت فقط Origins !
من به شخصه اصلا نمی تونم مثل گذشته اون عمق و عشق قبل رو تو عناوین اخیر Ubisoft ببینم
پ.ن: شاید میشه بدون اون جزئیات از FC5 هم لذت برد ولی بودن یا نبودن اون جزئیات خیلی فرق تو اصل قضیه ایجاد می کنه
قطعا فرق داره.
ولی با اون فرمول و اون شیوه ممکن بود یوبی راه شرکتهایی رو بره که الان وجود دیگه ندارن
اساسین اگه میخواست راه گذشته رو بره،ممکن بود مثل پرنس یا درایور یا .... ل باید تو ذهنمون جستجو میکردیم تا یادمون بیاد آخرین نسخه کی بوده
___________________
از 10-15 سال پیش گیمرها هم عوض شدن.سبکهای اون دوران کم کم دارن از بین میرن یاعناوینشون فروشهای پایینی نسبتا دارن. فروش ولف و دوم رو ببین،اینا اساطیر زمان خودشون بودن
یوبی دو راه داشت:1.مثل قدیم بازی میداد و آینده نا معلوم جلوش بود
2.با سلیقه گیمرها تغییر میکرد که کرد و موفق بود
به نظرم بودن اساسین اینجوری بهتر از نبودن اساسین و یوبی هست.
___________________________
البته همیشه این تغییره جواب نداده
مثل anno2205 که وقتی یوبی دید جواب نداد ،برگشت به فرمول سابق
__________________________________
علیرغم همه بدیهای یوبی،ولی به بازخوردها نسبتا اهمیت میده.
 
  • Like
Reactions: A7A and .PinkFloyd.

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
Xbox Tavern : 9.9
f anything, Assassin’s Creed Odyssey showcases Ubisoft’s commitment to strengthen the franchise and keep it relevant. Not only does Odyssey successfully expand and build on the systems and foundations that made last year’s entry so compelling, but it also relays more character, depth and world engagement throughout. Make no mistake about it, this is the finest entry in the series so far.

XboxAddict : 9.2

Even with a few hiccups, Odyssey is one of the best Assassin’s Creed games to date. It allows you to play it nearly however you want, doesn’t intrude too often with the ‘real world’ segments (even though I quite enjoy that aspect), and it is simply a better product overall than previous entries.

Cubed3 : 8

Easily the best Assassin's Creed title to date, Assassin's Creed Odyssey takes everything Origins overhauled and improving on it, adding in fan favourite gameplay elements, introducing an amazing, huge world, and, most importantly it's a heck of a good time… but… the shadow that hangs over it cannot be ignored. Ubisoft has purposefully handicapped the gameplay, tuning it to be slow and, at points, making the grind horrendous, all to try and sell a micro-transaction, and that is absolutely revolting.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
TheXboxHub 100
If you love the Assassin’s Creed games then this is one of the best, even though it’s not a million miles away from the stunning Origins.

GRYOnline.pl 75
Odyssey is no doubt the biggest game in the Assassin's Creed series, and could easily be considered the best one. Unfortunately the efforts to reshape an action game into an RPG were only partially successful. Ubisoft already checked off everything from a great atmosphere and a gigantic map to some cool gameplay mechanics, but narration and moral choices still do not deliver - Witcher 3 is still miles ahead.

GameOver.gr 60
In a fantastic and enjoyable reconstruction of the Late Classic Era of Greece, Ubisoft Quebec feeds the gamer’s hunger with tons and tons of gameplay material with no real substance and no real relation to the spirit of the Assassin’s Creed series. Worst of all, side missions and map cleaning gameplay is baptized Main Mission material in an effortless attempt to make justice of the mmo-like mechanics of the game. This is a dead end for the series and this kind of gameplay design.
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
PSX Brasil : 8.8
After all these years of fans claiming for a Greek mythology game in the series, Assassin's Creed Odyssey makes the wait worthwhile. While it stumbles trying to implement many systems at the same time, the whole is still bigger than the sum of its parts and all of its great moments make this a journey worth of its own epic poem.

ZTGD : 8

Assassin's Creed Odyssey is a game that is worth its price tag and so much more.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر