مراسم Microsoft X018

دوست دارید از کدام یک از عناوین زیر اخبار و اطلاعات در این مراسم منتشر شود؟

  • Halo Infinite

    رای‌ها: 52 39.7%
  • Gears of War 5

    رای‌ها: 57 43.5%
  • Ori and the Will of the Wisps

    رای‌ها: 20 15.3%
  • Cuphead DLC

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Forza Horizon 4

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Crackdown 4

    رای‌ها: 7 5.3%
  • Sea of Thieves Future DLCs

    رای‌ها: 6 4.6%
  • Cyberpunk 2077

    رای‌ها: 53 40.5%
  • Sekiro:Shadow Die Twice

    رای‌ها: 32 24.4%
  • Fallout 76

    رای‌ها: 9 6.9%
  • بازی های معرفی نشده از استودیو های تازه ی مایکروسافت نظیر Playground و Ninja Theory

    رای‌ها: 89 67.9%
  • بازی های معرفی نشده از ناشرهای دیگر

    رای‌ها: 43 32.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    131

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
4alc_xo18announceher-hero.jpg

مراسم Xbox Show پس از 8 سال بازگشت.
در برنامه 25 سپتامبر Inside Xbox،فیل اسپنسر از برگزاری مراسم X018 در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک خبر داد.
هم چنین وی عنوان کرد در این مراسم شاهد رونمایی ها و اخبار جدید از Xbox خواهیم بود.
مراسم X(Xbox Show) برای اولین بار در اکتبر 2001 پیش از عرضه کنسول Xbox در شهر کن فرانسه برگزار شد که در آن مایکروسافت از پروژه هایی نظیر Fable و Halo Combat Evolve رو نمایی کرد.
آخرین مراسم X به سال 2010 در شهر سانفرانسیسکو آمریکا بازمیگردد که در آن از Halo Reach،Alan Wake،Splinter Cell:Conviction،Final Fantasy XIII و Fable 3 نمایش و محتوا منتشر شد.
هم چنین شایان ذکر است که پیوستن استودیو Rare به Microsoft Game Studios در کنار نمایش هایی نظیر GTA IV و Gears of War در مراسم X06 در سال 2006 در شهر بارسلونا اسپانیا خبررسانی شد.
زمان برگزاری مراسم:
یکشنبه 20 آبان ساعت 00:30.
اطلاعات بیشتر:
تاریخچه مراسم X (Xbox Show)
Announcing X018, A Global Celebration of All Things Xbox - Xbox Wire
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
ببین من مطمئنم مایکروسافت هیچ وقت مثلث هیلو-فورتزا-گرز رو رها نمیکنه دلیلی هم نداره رها کنه این بازی ها طرفداراها و فروششون مشخصه دلیلی نداره کنار گذاشته بشن الان سونی هیچوقت مثلث گاد-گرن توریسمو-انچارتد رو رها نمیکنه مطمن باش دوباره انچارتد میسازه گاد میسازه گرن میسازه چون اینا اثبات شده هستن
اشکال اینجاست که مایکروسافت اگر برای کوالیشن نیرو جذب کنه اونا هم میتونن روی 2 پروژه کار کنن حالا اینکه چرا نمیکنه قطعا مقصر تیمه اسپنسره شایدم خودشون نمیخوان روی عنوان دیگه کار کنن ولی به هرجهت تیمه اسپنسر میتونه نیروی کافی براشون جذب کنه
مگه دیونه باید باشن ک فورتزا و هیلو و گرز و و و ... رو رها کنن
اصلا اینان ک شناسنامه و نماد کنسول میشن مثل اکس باکس اورجینال ک یادمه میگفتن تو آمریکا هیلو کنسول صداش میکردن
بحث من تیم دوم و نوآوری و بازی جدید کنار بازی قبلی مثل Nd ک در کنار آنچارت تلو رو آوردن
یا نه اصلا سانتا مونیکا بعد پنج سال GOW با اون موفقیت و عظمت گذاشت کلا کنار از نو البته با کارگردان بزرگی مثل باروگ ک کارش تضمین شده بود رو استارت زد و همه مات و مبهوت از متا و موفقیتای بازی چه به لحاظ فروش و چه فنی
اما اینکه اسپنسر بره بالا سر استدیو های مختلف ماکرو ک از لیورپول گرفته تا سان فرانسیسکو بپرسه چخبر چی میل دارین نیروی جدید چی میخایین فک نمیکنم همچین چیزی نه منطقی باش ن اصولی
هر استدیویی یه هد داره و مدیری
این مدیر استدیو که با توجه به پروژه هایی که دارن روش کار میکنن و به مرحله معرفی به ماکروسافت و بعد تایید ماکرو هزینه و سرمایه گذاری میشه و با توجه به پیشرفت و نیاز نیروی جدید درخواست میکنن اونم نه از دفتر ماکرو و اسپنسر از طریق خود مدیریت استدیو ک اگه انقدر قوی و عالی پیش برن و نتیجه کارشون مثل پلی گراند عالی باش تیم دووم تشکیل میدن و برای پیش برد اون پروژه مشخص که باعث پیرفت کل استدیو و نتیجش همینطور که تا الان دیدیم از استدیو های مختلف که چقدر خروجی بهتری هم دارن
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
همه مزایای چند ip بودن یک استدیو رو میدونیم ولی تک ip بودند هم همچین چیزه بدی نیست! برای مثال استدیو Dice اگر پارسال مجبور نبود بتل فرانت 2 رو عرضه کنه الان این همه بلا سر BFV می امد؟ نصف بخش های بازی با تاخیر عرضه میشن! کلیت بازی هم یک ماه دیگه تاخیر خورد. مود بتل رویال بازی قراره ماه مارس عرضه بشه!!!

وظیفه اول کوالیشن و 343 مشخصا ساخت یک بازی درجه یک سیستم کیلر برای Xbox هست، وقتی هنوز از پس انجام ماموریت اولشون بر نیامدند دلیلی نداره برن سراغ ساخت یک بازی کاملا جدید! لقمه اول رو بردارند بعد برن سراغ دومی

درباره Turn10 و نقشش در ساخت سری Horizon یکبار باید مفصل صحبت بشه چون برخلاف باور اکثریت تاثیر زیادی در توسعه این سری ارکد داره. از اینکه چندین ماه سر عرضه هر نسخه جدید FH روی اپتیمایز کردن بازی کار میکنند، از اینکه استدیو پلی گراند ماه ها مهندسین و هنرمندان ترن تن رو قرض میگیره، و پشتیبانی از انجین بازی، انتقال تکنولوژی های جدید و ...

یکی از اعضای فروم Resetera که در ترن تن هم کار کرده میگه همه اسم مایکروسافت رو به عنوان ناشر FH میدونند ولی در حقیقت بخش عمده و اصلی کار دست استدیو T10 هست.
در مورد دایس باید بگم اون سمت ماجرا رو هم ببین
چطور استدیویی مثل ND انقدر با کیفیت و فدق العاده بازی داده درسته فاصله زمانیش بیشتر از دایس بوده اما همین مدیریت درسته که همچی درست و بموقع پیش بره نه مثل دایس بفنا بره نه مثل i343 دیگه این مدلی با 500 تا پرسنل
مشکل منم همینه چرا بعد اینهمه سال تازه رونمایی از موتورش کرده i343 امسال باید شماره بعدی بازی رلیز ممید
درسته داستان هیلو با هر فرنچایز دیگه ای فرق میکنه اما بعد هیلو سه که 2007 اومد odst 2008 اومد ک توسط تیم دوم و ی بازی جم و جور بود اما دو سال بعد شاهکار reach رو ببینید چی تحویل داد
قبول کنیم بهونه گیریه و تنبلی این استدیوعه و بخاطر لی لی به لالا گذاشتن زیادی ماکرو به کل این استدیو بعد مدیریت اوکانر اگه اشتباه نکنم اسمشو بر میگرده
اما turn10 واقعا بنظرم اگه پنج تا استدیو سطح یک و فوق العاده فعال تو این صنعت رو بخاییم نام ببریم با این رزومه فوق العاده شاید سر جمع ه تعداد انگشتای یک دست هم نرسه
turn10 رو اگه بخاییم مشابه کاری رو که میکنه مقایسه کنیم بنظرم نزدیکترینش سانتا مونیکا سونی هست ک در کنار پروژه های خودش همیشه کمک های فنی و تکنیکی به استدیو های دیگه داشته ی نمونش اگه اشتباه نکنم order بود که میشه گفت turn10 دو سال یکبار شاهکار خودشو بیرون داده و انجین و کلی کمکای فنی به پلی گراند که از این بابت واقعا فوق العاده عمل کرده تو این بحث از مدلای آماده ماشین تا انجین فوق العاده و اماده واس horizon فوق العاده و دوس داشتنی که بنظرم پنجاه درصد موفقیتشونو مدیون turn 10 هستن
 
  • Like
Reactions: HIGH DEVS

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
مگه دیونه باید باشن ک فورتزا و هیلو و گرز و و و ... رو رها کنن
اصلا اینان ک شناسنامه و نماد کنسول میشن مثل اکس باکس اورجینال ک یادمه میگفتن تو آمریکا هیلو کنسول صداش میکردن
بحث من تیم دوم و نوآوری و بازی جدید کنار بازی قبلی مثل Nd ک در کنار آنچارت تلو رو آوردن
یا نه اصلا سانتا مونیکا بعد پنج سال GOW با اون موفقیت و عظمت گذاشت کلا کنار از نو البته با کارگردان بزرگی مثل باروگ ک کارش تضمین شده بود رو استارت زد و همه مات و مبهوت از متا و موفقیتای بازی چه به لحاظ فروش و چه فنی
اما اینکه اسپنسر بره بالا سر استدیو های مختلف ماکرو ک از لیورپول گرفته تا سان فرانسیسکو بپرسه چخبر چی میل دارین نیروی جدید چی میخایین فک نمیکنم همچین چیزی نه منطقی باش ن اصولی
هر استدیویی یه هد داره و مدیری
این مدیر استدیو که با توجه به پروژه هایی که دارن روش کار میکنن و به مرحله معرفی به ماکروسافت و بعد تایید ماکرو هزینه و سرمایه گذاری میشه و با توجه به پیشرفت و نیاز نیروی جدید درخواست میکنن اونم نه از دفتر ماکرو و اسپنسر از طریق خود مدیریت استدیو ک اگه انقدر قوی و عالی پیش برن و نتیجه کارشون مثل پلی گراند عالی باش تیم دووم تشکیل میدن و برای پیش برد اون پروژه مشخص که باعث پیرفت کل استدیو و نتیجش همینطور که تا الان دیدیم از استدیو های مختلف که چقدر خروجی بهتری هم دارن
اون که قطعا ولی همون تشکیل تیم جدید و "ساخت پروژه جدید" بازم به نظر من به تایید اسپنسر نیاز داره به خصوص کوالیشن و 343 که IP های اصلی XBOX رو توسعه میدن و حساسیت زیادی روشون هست اسپنسر قرار نیست خودش نیرو جذب کنه ولی همون راد فرگوسن به عنوان رئیس کوالیشن بدون تایید اسپنسر هیچوقت به فکر جذب نیرو و پروژه دوم نمیتونه متکی باشه و مراتبی داره این کار
به نظر من شخصه اسپنسر تصمیم گیرنده هست که کوالیشن یا 343 به فکر پروژه دومی باشن یا نه که به قول دوستمون علی اینا هنوز اول باید اثبات کنن که روی همون IP ها ثبات کافی دارن بعد به فکر پروژه دوم باشن اینا با این تمرکز روی 1 پروژه هنوز نتونستن عنوان تمام و کمال بسازن و هم هیلو5 و هم گرز4 مشکلات زیادی داشت دیگه پروژه دوم پیشکش
 
  • Like
Reactions: g4mer

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
واقعا چرا باید برن دنبال کسی که سال هاست یه موفقیتم نداشته و بیشتر مشکل بوده با حرف زدن و رفتارش ؟ خیلی گزینه های بهتری دارن
من نمیدونم منظورت کدوم صحبت هاشه ولی کلیف بی کمی خصلت شو منی داره و بدش نمیاد با کاراش تو کانون توجه هات باشه که این به خودی خود برای کسی که بازی میسازه بد نیست و یه نوع تبلیغه و خودشم خوب میدونه. از طرفی این بیچاره چهار سال پیش یه استدیو رو با هزار ارزو تاسیس کرد با کلی ایده و از بدشانسی اولین بازیش بدجور شکست خورد و بیشتر از همه خودش خورد تو ذوقش میخواست یه کامبک خفن داشته باشه! که بعد هم کشید کنار! یعنی بعد از اپیک فعالیت چندانی نداشت که بگیم دیگه این شخص تموم شدست! کلیف بی یه شوترسازه و تا اونجایی که میدونم lawbreakers یه شوتر خوش ساختی بود که تو بخش های دیگه مشکل داشت و درکل بازی ای بود که میشد شانس دوباره ای بهش داد تا بتونه پیشرفت کنه. همه ایده ی بازی رو اورجینال و تازه میدونستن و تحسین میکردن. خب با این تفاسیر این مرد چرا نباید الان بشینه بازی بسازه و بجاش هی عکس از زنش بذاره تو اینستاگرام؟!:D
ییادش بخیر هیچ وقت E3 2006 ک کلیف با گیم پد اومد رو استیج و شروع کرد ب توضیح و بازی کردن یا و سال بعدش کاری ک با GEARS 2 کرد و همچنین 3 و روزای فوق العاده ای ک برامون ساختن
اما بعد از رفتنش به استدیو شخصیشو مجموعه اتفاقاتی ک افتاد بنظر میرسه تیمی ک پشت ساخت GEARS بود فوق العاده بود نه اینکه جناب بیزنسکی
اما با اومدنش تیم دوم کولشن با ایده خوب قرار باش بوجود بیاد و کلیفی برگرده بشدت منتظر این اتفاق فوق العادم
نه واقعا بی انصافیه بگیم که کلیف بی خوب نبوده و بخاطر تیم اش بوده. اما این درسته که میگه پشت هر بازیساز موفقی تیم موفقی وجود داره:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: g4mer

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
ای کاش استدیو بعدی ک میخره insomniac باش:D
هم ip سانست مال خودمون میشه
هم ی استدیو حرفه ای خلاق و خاص میاد با لاین آپی ک مشخصا اولین کارشون sunset2 هست=P~
عاشق سانست شدم
واقعا محبوبترین ای پی نسل جدیدم رو اکس باکس همین بود
چقد مفان چقد خوش رنگ و لعاب چقدر عالی
حیف ک ادامش ندادن البته فک میکنم شماره اول بلحاظ اقتصادی خیلی خوب عمل نکرد
عجب فانتزی خفنی :D
از وقتی نینجا تروی رو خرید به همه استدیوها نظر دارم >:)=))
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
ای کاش استدیو بعدی ک میخره insomniac باش:D
هم ip سانست مال خودمون میشه
هم ی استدیو حرفه ای خلاق و خاص میاد با لاین آپی ک مشخصا اولین کارشون sunset2 هست=P~
عاشق سانست شدم
واقعا محبوبترین ای پی نسل جدیدم رو اکس باکس همین بود
چقد مفان چقد خوش رنگ و لعاب چقدر عالی
حیف ک ادامش ندادن البته فک میکنم شماره اول بلحاظ اقتصادی خیلی خوب عمل نکرد
عجب فانتزی خفنی :D
از وقتی نینجا تروی رو خرید به همه استدیوها نظر دارم >:)=))
آره با اون فروش فوق تخیلی اسپایدرمن هم حتما مایکروسافت میتونه اینا رو بخره :D ولی اگه بتونن یه جوری سر ساخت سانست 2 به توافق برسن عالیه که اینم بعیده، از الان دارن رو نسخه بعدی اسپایدرمن کار میکنن قطعا، هر چند استودیویی هست که توانایی کار رو چند تا پروژه رو داره ولی بعیده دو تا بازی بزرگ رو همزمان پیش ببرن، در نتیجه بعیده کلا خبری از ادامه بازی بشه متاسفانه.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
در مورد دایس باید بگم اون سمت ماجرا رو هم ببین
چطور استدیویی مثل ND انقدر با کیفیت و فدق العاده بازی داده درسته فاصله زمانیش بیشتر از دایس بوده اما همین مدیریت درسته که همچی درست و بموقع پیش بره نه مثل دایس بفنا بره نه مثل i343 دیگه این مدلی با 500 تا پرسنل
مشکل منم همینه چرا بعد اینهمه سال تازه رونمایی از موتورش کرده i343 امسال باید شماره بعدی بازی رلیز ممید
درسته داستان هیلو با هر فرنچایز دیگه ای فرق میکنه اما بعد هیلو سه که 2007 اومد odst 2008 اومد ک توسط تیم دوم و ی بازی جم و جور بود اما دو سال بعد شاهکار reach رو ببینید چی تحویل داد
قبول کنیم بهونه گیریه و تنبلی این استدیوعه و بخاطر لی لی به لالا گذاشتن زیادی ماکرو به کل این استدیو بعد مدیریت اوکانر اگه اشتباه نکنم اسمشو بر میگرده
اما turn10 واقعا بنظرم اگه پنج تا استدیو سطح یک و فوق العاده فعال تو این صنعت رو بخاییم نام ببریم با این رزومه فوق العاده شاید سر جمع ه تعداد انگشتای یک دست هم نرسه
turn10 رو اگه بخاییم مشابه کاری رو که میکنه مقایسه کنیم بنظرم نزدیکترینش سانتا مونیکا سونی هست ک در کنار پروژه های خودش همیشه کمک های فنی و تکنیکی به استدیو های دیگه داشته ی نمونش اگه اشتباه نکنم order بود که میشه گفت turn10 دو سال یکبار شاهکار خودشو بیرون داده و انجین و کلی کمکای فنی به پلی گراند که از این بابت واقعا فوق العاده عمل کرده تو این بحث از مدلای آماده ماشین تا انجین فوق العاده و اماده واس horizon فوق العاده و دوس داشتنی که بنظرم پنجاه درصد موفقیتشونو مدیون turn 10 هستن

این ناتی داگ نسل قبل از لحاظ مدیریتی و خروجی که فرای تصور بود و اصلا قابل قیاس نیست :D هرچند با همین اوضاع امی هنینگ کلی نق و اوق میزد سره اینکه نیرو و توان استدیو سره پروژه دلست بیشتر به کار گرفته میشه و به تیم امی نیروی خاصی نمیرسه! که نتیجه هم شد یک انچارتد نصف ساخته شده که به کل گذاشتنش کنار :D

حالا کوالیشن که به نظر منسجم تر به نظر میرسه ولی خب 343 اصلا دوتا بازی ساخته (هیلو 4 و 5) که از هر لحاظ باهم متفاوتند! یعنی از ارت استایل بازی گرفته تا طراحی مراحل و همه چی ! اصلا انگار نه انگار این دو بازی ساخته یک استدیو هستند (حالا هرچقدر تیم ها متغیر بوده)

یعنی من شخصا فکرمیکنم مایکروسافت تو این مدت زمان کلا استدیو 343 رو ریبوت کرده :D که البته خروجی و ورودی ها هم تقریبا همین رو نشون میده
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
آره با اون فروش فوق تخیلی اسپایدرمن هم حتما مایکروسافت میتونه اینا رو بخره :D ولی اگه بتونن یه جوری سر ساخت سانست 2 به توافق برسن عالیه که اینم بعیده، از الان دارن رو نسخه بعدی اسپایدرمن کار میکنن قطعا، هر چند استودیویی هست که توانایی کار رو چند تا پروژه رو داره ولی بعیده دو تا بازی بزرگ رو همزمان پیش ببرن، در نتیجه بعیده کلا خبری از ادامه بازی بشه متاسفانه.
اگه ماکرو شاخ کنه بسبک ریر با اوندهمه ip و بازی پر فروش ک حتی تو ژاپنم فروششونو داشتن دیگه inso ک چیزی نیست take2 هم میخرن :D
اتفاقا الان نشون دادن چقد خوب میتونن بازی سیستم سلر بسازن (که بنظرم همش بلطف مارکتینگ عالی سونی بود) میتونن رو خریدش با هر مبلغی ک بشه راضیشون کرد فک کنن:D
یادش بخیر تو پیج سانست قبل رونمایی کامل بازی توسط مجله game infomer شرط بستم بازی معمولی و fail میشه (انقدر ماکرو تو مارکتینگ و تبلیغات و مانور بازی بد عمل کرد فک میکردم حتما ارزششو نداره ک مثل نامادری رفتار میکنه:))
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
این ناتی داگ نسل قبل از لحاظ مدیریتی و خروجی که فرای تصور بود و اصلا قابل قیاس نیست :D هرچند با همین اوضاع امی هنینگ کلی نق و اوق میزد سره اینکه نیرو و توان استدیو سره پروژه دلست بیشتر به کار گرفته میشه و به تیم امی نیروی خاصی نمیرسه! که نتیجه هم شد یک انچارتد نصف ساخته شده که به کل گذاشتنش کنار :D

حالا کوالیشن که به نظر منسجم تر به نظر میرسه ولی خب 343 اصلا دوتا بازی ساخته (هیلو 4 و 5) که از هر لحاظ باهم متفاوتند! یعنی از ارت استایل بازی گرفته تا طراحی مراحل و همه چی ! اصلا انگار نه انگار این دو بازی ساخته یک استدیو هستند (حالا هرچقدر تیم ها متغیر بوده)

یعنی من شخصا فکرمیکنم مایکروسافت تو این مدت زمان کلا استدیو 343 رو ریبوت کرده :D که البته خروجی و ورودی ها هم تقریبا همین رو نشون میده
ینی بنظرت باید انتظار خیلی بیشتر نسبت به halo 5 داشت؟
امیدوارم همینطور باش
موندم Halo 3 ک اونموقع با لانچش حتی رو سینمای آمریکام هم تاثیر منفی گذاشت:D

چرا ریمیک نشد ک هم فروش میلیونی کنه هم پیش غذایی باش برای هیلو بعدی
مثل کاری که biuletpoit با ریمیکای شاخی مث soc داد سود خیلی خوبیم به لحاظ اقتصادی داره حیفم هست همیچن ساخته های نابیم دوباره تجربه نشن
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
حالا یدفعه سر معرفی بروس استرلی ، کن لوین هم از پشتش بیاد ، دار و ندار همه بریزه کف زمین ... حیف که محاله ....
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
حالا یدفعه سر معرفی بروس استرلی ، کن لوین هم از پشتش بیاد ، دار و ندار همه بریزه کف زمین ... حیف که محاله ....
حالا استرلی تایید شد یه لوین خان مونده =))
خوشم میاد ه این ایونت هر نمایش و ایونتی ک میشه کلا یجوری هایپ میشیم ک انتظاراتمون از قوی ترین E3 هم بالاتر میره (از جمله خودم)
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ینی بنظرت باید انتظار خیلی بیشتر نسبت به halo 5 داشت؟
امیدوارم همینطور باش
موندم Halo 3 ک اونموقع با لانچش حتی رو سینمای آمریکام هم تاثیر منفی گذاشت:D

چرا ریمیک نشد ک هم فروش میلیونی کنه هم پیش غذایی باش برای هیلو بعدی
مثل کاری که biuletpoit با ریمیکای شاخی مث soc داد سود خیلی خوبیم به لحاظ اقتصادی داره حیفم هست همیچن ساخته های نابیم دوباره تجربه نشن


حداقل تو کمپین اگر بخوان از Halo 5 ضعیف تر عمل کنند که باید برن بمیرن همه اشون با هم :D ولی خب اره از هم نفراتی که جذب کردند، هم از مدت زمانی که بازی در دست توسعه قرار داره، ازمون و خطاهایی که قبلا کردند و همه چی انتظارات به نظرم از هیلوی بعدی خیلی بالاتر از 5 هست
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
حداقل تو کمپین اگر بخوان از Halo 5 ضعیف تر عمل کنند که باید برن بمیرن همه اشون با هم :D ولی خب اره از هم نفراتی که جذب کردند، هم از مدت زمانی که بازی در دست توسعه قرار داره، ازمون و خطاهایی که قبلا کردند و همه چی انتظارات به نظرم از هیلوی بعدی خیلی بالاتر از 5 هست
واقعا بلحاظ خط داستانی ک تو 5 ریدن
اگه بخاد تکرار شه همون بهتر ادامه پیدا نکنه رییس تو اوج خدافظی کنه
اما کاش حدالکثر تا 2019 رلیز بشه بازی بفنا رفتیم
 

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
100درصد از گرز5 تریلر میدن یا حداقل اطلاعاتی از بازی و تغییراتی که کوالیشن گفته قراره نسبت به گرز4 اعمال کنیم
یه چیزی که ازش صحبت نمیشه ابسیدین هست این که قراره اعلام بشه فرست پارتی شده که همه چی قبلا لو رفته ولی اینکه همراه با معرفی یک بازی بیان توی مراسم هم هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر