شرکت «Capcom» با ریمستر عنوان «Onimusha: Warlords» این مجموعه را از مرگ باز می‌گرداند!

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
این اواخر دیگر به شنیدن خبرهای عجیب و از طرفی فوق العاده سوپرایز کننده عادت کرده‌ایم. روز گذشته «Streets of Rage 4» و گیم‌پلی «Cyberpunk 2077» و حالا بعد از چندین سال انتظار بالاخره مجموعه «Onimusha» از خواب طولانی که از سال 2006 رفته بود، بیدار می‌شود. در خبر جدیدی شرکت «Capcom» قصد دارد ریمستر عنوان اول این مجموعه «Onimusha: Warlords» را برای پلتفرم‌های نسل حاضر منتشر کند.

Capture-1024x446.jpg

اول از همه باید گفت که ریمستر Onimusha: Warlords برای چهار پلتفرم PC و PS4 و Xbox One و Nintendo Switch در تاریخ 15 ژانویه 2019 منتشر خواهد شد. این عنوان یک اکشن مبتی بر شمشیر است که در زمان فئودال ژاپن اتفاق می‌افتد و اولین بار در سال 2001 ابتدا برای PS2 منتشر شد و در ادامه توانست بیشتر از دو میلیون نسخه فروش کند.

این ریمستر شامل ویژگی‌های جدیدی می‌شود: گرافیک بهبود یافته، پشتیبانی از صفحه نمایش عریض و گزینه‌های نمایش جدید (شما می‌توانید بین 4:3 و 16:9 در هر زمان در داخل بازی سوییچ کنید). همچنین از استیک‌های آنالوگ پشتیبانی می‌کند و درجه سختی آسان از همان ابتدا در دسترس است که در نسخه اولیه به این صورت نبود. ویژگی دیگر مربوط می‌شود به یک موسیقی متن جدید و صداهای ژاپنی که برای این نسخه جدید ضبط شده‌اند.

آخرین عنوان از این مجموعه «Onimusha: Dawn of Dreams» نام داشت که در سال 2006 برای PS2 منتشر شد. امکان دارد که این انتشار دوباره عنوان Onimusha: Warlords شروعی برای انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه در آینده باشد.

به نظر شما در آینده نسخه جدید این مجموعه را در نسل حاضر خواهیم دید؟ فکر کنم با توجه به اتفاقات این چند روز، فردا همین موقع خبر معرفی Half Life 3 یا حداقل ریمستر یکی از دو نسخه آن را به شما خواهیم داد نه؟

منبع: Eurogamer

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
هرچقدر نسل پیش کپکام بد بود این نسل بنظر عجیب خوب داره کار می‌کنه آخرش رو ... بعیده ازش اصلا.
داینو کرایسیس و اویل و دویل و آنیموشا. این 4 تا کنار هم رو من بشخصه برای هرکدومش 10 سالی تو کف بودم بعد الان یهو همه باهم : ))
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
فکر کنم اینو بیشتر برای اشنای جامعه گیمرا داره میزنه چون الان پنجاه درصد این جامعه با بازی های ps1وps2اشنای ندارن.واینکه این بازی برای xباکس هم اومده که کامل تر بود و چنتا لباس داشت و یه برج صد طبقه که امید وارم این بازی رو رمیک کنن
 
  • Like
Reactions: Ozzy the turtle

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر