مقصد کریتوس و پسرش در عنوان «God of War» ممکن بود که مصر باشد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
اخیرا آقای «Cory Barlog» کاگردان عنوان «God of War» در رویداد «Devcom» در شهر کلن آلمان، درباره ساخت این عنوان صحبت کرده‌ و اطلاعات جالبی در مورد روزهای اولیه ساخت این عنوان محبوب به اشتراک گذاشته‌اند.

GodOFWar-1024x552.jpg

با توجه به آقای بارلوگ و گزارش «GameSource»، اساطیر نورس تنها نامزد برای این عنوان نبوده و در برخی نقطه نظرات سه گزینه دیگر نیز مد نظر بوده است؛ اساطیر یونان، اینکا و هندو

بعد از انتخاب اولیه، با توجه به گزارش کاربر توییتر «PlayUnexplored»، اساطیر مصر و نورس هر کدام با شانس 50 درصدی باقی ماندند و در نهایت خود آقای بارلوگ، نظر نهایی را ارائه دادند و نورس را انتخاب کردند. به نظر می‌رسد که این فضای مصر به اندازه کافی جدی بوده و کانسپت آرت نیز برای آن ساخته شده که شما می‌توانید نمونه‌ای از آن را در پایین مشاهده کنید که در این کنفرانس نشان داده شد. در تصویر می‌توانیم یک «Sphynx» به همراه تعدادی مبارز را مشاهده کنیم که در گوشه تصویر نیز کریتوس و پسرش «Atreus» قرار دارند و پسر کریتوس ظاهرا یک پوشش مصری قدیمی به تن دارد.

God-of-war-devcom-2-1024x768.jpg

با توجه به صحبت‌های آقای بارلوگ تیم «Santa Monica» سه سال زمان برای محتوا داشته، اما تنها دو سال برای تبدیل کردن آن به یک عنوان و دائم گفتگوهایی وجود داشته که چه چیزی باقی بماند و چه چیزی حذف شود. آقای بارگوک توضیح می‌دهند که داشتن تهیه کنندگان عالی در این پورسه، بسیار مهم است.

به هر حال چند ماه قبل عنوان God of War با انتخاب مقصد نورس، انتشار یافت و هم از نظر فروش و هم به دست آوردن نظر منتقدان، خیلی خوب عمل کرد و توانست متای فوق العاده 94 را کسب کند.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید در آینده شاهد رفتن کریتوس به مصر خواهیم بود؟ شما ترجیح می‌هید که این عنوان در مصر باشد یا نورس؟

منبع: DualShockers

Read the whole post here.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,922
همه فقط می‌گن رستم، شاهنامه , هفت خوان بسازید. توی همین تاپیک شاید 10 نفر خونده باشن شاهنامه رو که 2 3 نفرشون رفتن دنبال معانی استعاری و بنیادینش. تبدیل اسطوره به متن کارِ خیلی سختیه که لازمه‌اش اینه که همه در حد اسم با شاهنامه و هفت خوان آشنا نباشن و بدونن چی گذشته. الان 90 درصد ما وقتی می‌گن زئوس می‌دونیم کی بوده و نواده‌هاش کی بودن و چی کار کردن و ... چون روایت رو نه تنها زیاد شنیدیم بلکه به الحان مختلف از زبون کسایی که خیلی خوب بررسی و مطالعه‌اش کردن شنیدیم. بحث تکنیکال فقط مطرح نیست. برای خوب شدن به یجور passion شخصی نیاز هست و صرفا بخاطر اینکه ایرانیه شخصیت ها یا برای عرق ملی و وطن پرستی کار کردن روش به جایی نمیرسه.

بحث سر ساخت بازی از اسطوره های ایرانیه پس شاهنامه میتونه منبع خوبی باشه یعنی بهترین منبع. مگه اساطیر یونان و نورث خیلی از ایران سرترن انقدر بازی ازشون ساخته شده. موضوع ناسیونالیسم صرف نیست پتانسیل اساطیر ایرانی هست.
کما اینکه همون ناسیونالیسم هم تو بازی کاربردش جواب میده شما بشین چند تا بازی ژاپنی برو تو بیربط ترینشون (در رابطه با ژاپن) کلی چیز از فرهنگ ژاپن میبینی. فقط بحث اینه که درست به کار گرفته شه همین Zelda Botw الان دارم میرم چپ و راست یه چیزی که توش ریشه تو ژاپن داره هست گرچه خود بازی داره تو یه سرزمین خیالی اتفاق میفته. حالا بازیهایی مثل Okami بماند دیگه.
اینهمه بازی مثل میرمهنا و لطفعلی خان و چی و چی ساخته شدن، یا ایرانی خارج از کشور بازی انقلا ب 1979 رو ساخته که به اعتقاد من هیچ کدوم این سوژه ها به درد ساخت بازی نمیخوردن (مورد آخر خنده دار بود واقعا ما ایرانیا حتما باید سیا ست رو همه جا بکشونیم اونم اینطوری) مسئله باز اینه اون چیزی که من میگم سوژه خوبیه (هفت خوان) باز بعد تو بازی اصل سرگرم شدنه حتما نباید وارد مفاهیم و... شد.
یه استدیو درست و حسابی خارجی کار رو به دست بگیره میتونه از همین سوژه های عرق ملی و... به قول شما، شاهکار دربیاره اینو مطمئنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر