تاریخ انتشار تمام قسمت‌های The Walking Dead: The Final Season مشخص شد

Timey Wimey

عضو تحریریه
Aug 15, 2014
260
نام
محمد زمانی
چند روز پیش اولین قسمت از بازی «The Walking Dead: The Final Season» با نام «Done Running» منتشر شد. این بازی که جدیدترین و آخرین فصل از سری بازی «مردگان متحرک» استودیو «Telltale Games» است، قرار است پایانی برای داستان کلمنتاین باشد.

The-Walking-Dead-The-Final-Season-768x432.jpg

اکنون، «تل‌تیل گیمز» تاریخ عرضه قسمت‌های بعدی بازی «The Walking Dead: The Final Season» را اعلام کرده که خوشبختانه همه‌ی قسمت‌های بعدی در سال جاری منتشر خواهند شد. این برای اولین بار است که «تل‌تیل گیمز» تاریخ عرضه‌ی تمام قسمت‌های بازی را به صورت همزمان اعلام می‌کند. در گذشته، معمولاً تاریخ انتشار هر قسمت نزدیک به عرضه‌ی آن اعلام می‌شد.

قسمت اول یعنی «Done Running» در روز 14 اوت 2018 برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC منتشر شد و در آینده نیز قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شود. با این وجود، «تل تیل گیمز» تاریخ عرضه سه قسمت بعد را نیز اعلام کرده است تا طرفداران بدانند در چه تاریخی قسمت‌های بعدی منتشر خواهند شد. تاریخ هر چهار قسمت بازی که «تل تیل گیمز» در توییتر خود اعلام کرده است، به شرح زیر است:

  • Episode 1 – Done Running: عرضه در 14 اوت (23 مرداد)
  • Episode 2 – Suffer the Children: عرضه در 25 سپتامبر (3 مهر)
  • Episode 3 – Broken Toys: عرضه در 6 نوامبر (15 آبان)
  • Episode 4 – Take Us Back: عرضه در 18 دسامبر (27 آذر)
قسمت اول The Walking Dead: The Final Season هم‌اکنون برای کنسول‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است و قرار است قسمت اول و قسمت‌های بعد در اواخر سال برای «Nintendo Switch» نیز عرضه شود.

Read the whole post here.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر