بازی «Shadow of the Tomb Raider»، در بخش‌های مختلف گیم‌پلی، شامل درجات سختی متفاوتی خواهد بود

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
به نظر می‌آید که «Eidos»، قصد دارد سیستمی جدید و متفاوت در قسمت درجه سختی، ابداع کند. در این سیستم، بازی به 3 بخش اصلی تقسیم شده و هر بخش نیز 4 درجه سختی مختلف خواهد داشت (آسان، نرمال، سخت و مرگبار). به گفته سازنده، این تصمیم به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد هر آن‌ گونه که علاقه دارند به انجام بازی پرداخته و بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. 3 بخش ذکر شده شامل «مبارزه»، «جستجو» و «معما» می‌شود و در طول مدت بازی می‌توانید هر کدام را به دلخواه تغییر دهید، فقط با انتخاب آخرین درجه سختی، امکان تغییر دادن به درجات پایین‌تر وجود نخواهد داشت و تا انتهای بازی باید با همین درجه سختی ادامه دهید.

a3-1.jpg


در بخش مبارزه، همانند نسخه‌های قبل تفاوت بین درجات سختی به میزان ضربه پذیری «لارا کرافت» و استفاده از هدف گیری اتوماتیک و پر شدن خودکار خط سلامتی مربوط می‌گردد. در بخش جستجو، تفاوت‌ها شامل راحت‌تر یافتن آیتم‌ها و محل‌های عبور، استفاده سریع‌تر از کمپ و امکان استفاده یا عدم استفاده از قابلیت «Survival Instincts»، خواهد بود.

a1-1.jpg


در بخش معما نیز با تغییر درجه سختی، عواملی مانند نشان دادن آیتم‌های کلیدی جهت حل معما، استفاده از راهنمایی‌های لارا و نیز مدت زمان لازم برای حل برخی مکانیک‌های وابسته به زمان، تغییر خواهد یافت.

a2-1.jpg


Shadow of the Tomb Raider برای عرضه در تاریخ 14 اکتبر در نظر گرفته شده است.

Read the whole post here.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر