امتیازات WE HAPPY FEW

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
tsf0_we-happy-few-free-download.jpg

Initial release date: August 10, 2018
Developer: Compulsion Games
Designer: David Sears
Engine: Unreal Engine
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Macintosh operating systems​

Windows Central 90
GamesRadar+ 80
Shacknews 80
Game Informer 78
We Got This Covered 70
Attack of the Fanboy 70
GamingTrend 65
GameSpace 65
Game Revolution 60
BaziCenter 60
TheSixthAxis 60
GameSpew 60
Hardcore Gamer60
Twinfinite 60
PCGamesN 50
Destructoid 50

Metacritic 67
 
آخرین ویرایش:

Sorcerer 17

کاربر سایت
May 30, 2015
353
نام
Masoud
Gearbox ناشر Bulletstorm و Fortnite هم بوده این اصلا به این معنی نیست که اومدن روی این بازیا سرمایه گزاری کنن و روش نظارت کنن. فقط دارن به سازندش کمک میکنن بازی رو منتشر کنه. هیچ دخالتی هم توی ساخت بازی ندارن. همونطور که سازنده Fortnite و Bulletstorm هم Gearbox هم نبود. اصلا این بازی سال 2016 معرفی شد درحالی که تازه اواخر سال قبل بود که Gearbox اومد نشرش رو بر عهده گرفت.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
USgamer 50
There's a lot to like about We Happy Few, with its unique psychedelic dystopian setting and well-developed story, but it's the moment-to-moment action that crashes down on you like a bad dose of Joy. So-so survival elements, the lack of mission variety, frame rate issues, prolific bugs, and tedious stealth and combat will make you want to cook up some Joy for yourself, so that maybe you too can forget the bad stuff and remember only the bright side of things.
CGMagazine 65
We Happy Few is a game that deserves some more time to improve. As it stands, it offers some truly interesting characters in a well realized and intricate story, that unfortunately have been hampered by an overall unpolished feel.
GameStar 76
Ignoring, however, the sometimes really tough legacy of the first draft of the game, still remains at the core of an exciting commentary on bondage, control and repression, which can keep up with milestones such as Bioshock at least on this level.

PC Invasion 50
There’s the shell of a great game here. One that’s bizarre and genuinely interesting. But while We Happy Few‘s aesthetic design colorful worldbuilding are uniformly successful, they’re crushed under the weight of clumsy gameplay and unnecessary systems.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
PC Gamer 56
A jog-fest with sluggish combat and inconsistent stealth, but a story that will pull you toward the end anyway.
GameSpot 40
There are just too many hurdles to overcome to enjoy We Happy Few, and not enough Joy in the world to cast them aside.
IGN 73
Although survival and crafting are fairly manageable, running through randomly generated towns, streets, or abandoned fields unfortunately shows that We Happy Few can’t hide from the ghost of its own past, no matter how much Joy you take.
Jeuxvideo.com 70
Eurogamer Italy 70
We Happy Few presents a fascinating and catastrophic world, thanks to an artistic sector that highlights good design choices. Unfortunately, the gameplay and the technical side can not stand the comparison, and the final effect is weakened.
The Overpowered Noobs 70
We Happy Few is far from flawless, but ultimately makes up for it with its fascinating story of a comically-dark dystopia.

پ.ن 1: بازی نابود شد
پ.ن 2 : متا 65
 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
نمیدونم اینا بازی دسترسی اولیه عرضه کردن چه غلطی کردن با این همه فیدبک انگار ن انگار
البته اینکه بگیم به فیدبکها توجه نشده هم بی انصافیه.
UI بازی خیلی بهتر شده، سیستم کرفتینگ پیشرفت داشته، سیستمهای بقای خوردن و خوابیدن دست و پا گیر نیستن، اون سیستم تصادفی تولید جهان دیگه وجود نداره (واقعاً با یه بازی داستانی همخوانی نداشت، احتمالاً بعداً تو مود سندباکس اضافه بشه) و ... خیلی از باگهایی تو نقدها بهشون اشاره شده شاید تو این آپدیت 7.5 گیگی رفع شده باشن.
بازی سه تا کانسپت اولیۀ جالب داشت: داستان وستینگش، سیستم Joy و سیستم procedural generation. این آخری به شکلی که تو نسخۀ Early Access بود با یه بازی داستانی جور در نمیومد، سیستم Joy خیلی تک بعدی و دست و پا گیر از آب دراومد و داستانش هم هیچ نکتۀ جدیدی برای کسی که با داستانهای پادآرمانشهری آشنا باشه نداشت. منهای سیستم Joy که میتونست پیچیده‌تر باشه، بقیۀ سیستمهای بازی دقیقاً همون چیزی بود که وعده داده شده بود ولی نسخۀ منتقدین باگ زیاد داشت، طراحی مراحل و پازلهای بازی چندان جالب نبودن و هوش مصنوعی بازی حتی رو حالت hard هم فراتر از فاجعه بود. و اینکه یادمون نره که نسخۀ Early Access از یک سال پیش تا الان آپدیت جدیدی دریافت نکرده بود که بیلدهای متأخرترِ بازی هم بازخورد داشته باشن.

پ.ن.: قصد داشتم تعجب ابدیم از تحویل گرفته شدن Bioshock Infinite در زمان خودش رو هم به این مطلب وصل کنم که نتونستم:D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
پ.ن.: قصد داشتم تعجب ابدیم از تحویل گرفته شدن Bioshock Infinite در زمان خودش رو هم به این مطلب وصل کنم که نتونستم:D
حالا تو اینو می گی، من شدیدا متعجبم چرا الان کسی تحویل نمی گیره Infinite رو:D هر جا میری ملت دارن فحش می دن بهش و من شدیدا گیجم که دقیقا کی نظر ها تغییر کرد:))
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
الان مایکروسافت داره دنبال دکمه غلط کردم میگرده.
باز این خوشمزه های بازیسنتر پریدن وسط.

رسیک پذیری و دنبال نوآوری بودن خیلی بهتر از فرت و فورت Remaster دادن بیرون و شماره 4 و 5 و 10 بازیهای قبلیه!
اولی باعث پیشرفت دنیای گیم میشه اما دومی درجازدن و گندیدگی! حالا بازم بیایید از سر در تاپیک بازیهای مایکروسافت آویزون شید. :)):D
 

MK_COD

کاربر سایت
Feb 1, 2013
616
نام
مهدی
من فقط تریلرهاش رو دیدم خیلی امیدوار بودم بهش! یعنی حداقل بالای 75اینا خوب بود. فیل شدیم
پ.ن.: قصد داشتم تعجب ابدیم از تحویل گرفته شدن Bioshock Infinite در زمان خودش رو هم به این مطلب وصل کنم که نتونستم:D
چرا نباید تحویل گرفته میشد؟ :D بازی همه چی داشت گیم پلی، اتمسفر، داستان و ...
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
والا من از اول با سبک گرافیکی بازی خیلی حال کردم، و جذاب بود که ببینم بازی چیه، حتی اوایل wishlist هم کرده بودم، ولی الان راستش دیگه فکر کنم باید بیخیالش شد. حداقل تا وقتی وضعش بهتر نشده...
باز این خوشمزه های بازیسنتر پریدن وسط.

رسیک پذیری و دنبال نوآوری بودن خیلی بهتر از فرت و فورت Remaster دادن بیرون و شماره 4 و 5 و 10 بازیهای قبلیه!
اولی باعث پیشرفت دنیای گیم میشه اما دومی درجازدن و گندیدگی! حالا بازم بیایید از سر در تاپیک بازیهای مایکروسافت آویزون شید. :)):D
جالب هست که یکی از "خوشمزه ترین" کاربر های سایت، که همیشه نظراش خیلی خاص هست اینرو بگه،(من واقعا فن هیچ کدوم از شرکت ها نیستم و از همه بازی ها سعی میکنم لذت ببرم) ولی در جواب شما راستی ماکرو این نسل چند تا IP جدید معرفی کرده؟ سونی چندتا؟ از انحصاری های ماکرو تو یا نسل چندتاش شماره دارهای عنواین قبلی بوده؟ آخه چرا انقدر تندروی؟ حالا این بار پاسخ حرفتون به یک نفر بود، ولی خیلی وقتا هم یک سری نظر های خیلی مخالف که واقعا شاید تا حدودی هم خوب بی راه نباشه، ولی چرا انقدر منفی و تندروی، در هر صورت اگر بی احترامی کردم شرمنده، من اکثرا رد میشم زیاد درگیر بحث ها نمیشم، ولی extremist بودن خیلی چیز خوبی هم نیست (بازم شرمنده قصد توهین یا پیشداوری شخصیت شما رو ندارم، فقط از روی یک سری پست هایی که میدن گفتم، گرچه تو تاپیک های دیگه حتی نظر های کاملا بجا و مناسبی هم داشتین که منم کاملا با شما موافق بودم، ولی وقتی مخالفین تقریبا اون رو با خاک یکسان باید بکنین)
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
باز این خوشمزه های بازیسنتر پریدن وسط.

رسیک پذیری و دنبال نوآوری بودن خیلی بهتر از فرت و فورت Remaster دادن بیرون و شماره 4 و 5 و 10 بازیهای قبلیه!
اولی باعث پیشرفت دنیای گیم میشه اما دومی درجازدن و گندیدگی! حالا بازم بیایید از سر در تاپیک بازیهای مایکروسافت آویزون شید. :)):D

اینکه یه مایکروسافت فن بیاد از نسخه ۴ ۵ ۶ یه فرانچایز صحبت کنه و یا ریمستر کردن رو مسخره کنه قشنگ تف سر بالاس :))
اشاره به ریمستر‌های هیلو و نسخه‌های اصلی و فرعی گرز او وار.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
باز این خوشمزه های بازیسنتر پریدن وسط.

رسیک پذیری و دنبال نوآوری بودن خیلی بهتر از فرت و فورت Remaster دادن بیرون و شماره 4 و 5 و 10 بازیهای قبلیه!
اولی باعث پیشرفت دنیای گیم میشه اما دومی درجازدن و گندیدگی! حالا بازم بیایید از سر در تاپیک بازیهای مایکروسافت آویزون شید. :)):D
چی مصرف میکنی؟ اینفینیتی استون میزنی؟هر ۶ تا رو با هم؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر