بازی «Shadow of the Tomb Raider»، گلد شد

MR Spidy

کاربر سایت
Apr 14, 2018
122
عنوان «Shadow of the Tomb Raider» قرار است میزبان آخرین ماجراجویی «Lara Croft» باشد و امروز رسما اعلام شد که کار ساخت بازی به پایان رسیده و برای بسته بندی و ارسال به فروشگاه‌ها آماده شده است.

shadow-of-the-tomb-raider-art-1024x576.jpg


خبر گلد شدن این عنوان، توسط ناشر بازی کمپانی «Square Enix» و سازنده آن، «Eidos-Montréal»، در شبکه‌های اجتماعی اعلام گردید. این نسخه که سومین شماره ریبوت و آخرین قسمت آن به شمار می‌آید، چند سال است که مراحل توسعه خود را طی می‌کند. داستان بازی دقیقا بعد از اتفاقات نسخه قبل رخ می‌دهد و برای اولین باری در سری ریبوت، استودیویی به جز «Crystal Dynamic»، کار ساخت بازی را بر عهده گرفته است. Shadow of the Tomb Raider برای عرضه در تاریخ 14 سپتامبر بر روی PC، Xbox One و PlayStation 4 در نظر گرفته شده است.

Read the whole post here.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
درسته مهم گیم پلی هست ولی من واقعا موندم اینا چجوری تو گرافیک پسرفت کردن. دو نسخه قبلی در زمان عرضه بنچمارک گرافیکی بودن. این نسخه اصلا جذابیت گرافیکی نداره.
 
  • Like
Reactions: kimsungbabak

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
منظور آخرین قسمت سه گانه هست دیگه :D
نیان باز ریبوت بزنن:))
و در آخر امیدوار بازی خوب بفروشه . یه زمانی ریلیز انداختن که صدتا بازی مهم داره میاد و احتمالا ب فروشش لطمه میزنه
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
بازی از تظر تبلیغ افتضاح عمل کرده نمایش E3 هم به شدت بد بود. بودجه خفنی هم داشته.امیدوارم با کله نره تو دیوار.البته استودیو خفنی پشتشه ببینیم چی میشه
 

nfs3forever

کاربر سایت
Dec 11, 2016
23
ممنون از خبر باید گفت که گرافیکش حقیقتا در حد انتظار نیست به علاوه گیم پلی به نظر خیلی شبیه به نسخه قبلی میاد و اگه تنوعی تو گیم پلی نداشته باشه کارش تمومه من از همین الان پیش بینی میکنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر