امتيازات The Crew 2

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
2d76_header.jpg


Initial release date: June 29, 2018
Developer: Ivory Tower
Director(s): Stephane Beley
Publisher: Ubisoft
Genre: Racing video game
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Digital Chumps:9/10
Gamespot : 8/10
EuroGamer Italy:8/10
AreaJugons:8/10
Hobbyconsolas:8/10
PSU:8/10
PSLifestyle:8.5/10
IGN:7
Destructoid:7/10
JeuxActu:7/10
IGN Italia:7/10
EveryEye.it:7/10
TrueGaming:7.5/10
XGN:7.5/10
JeuxVideo:7.5/10
CriticalHit:7.5/10
GamePro Germany:7.6/10
Cheat Code Central:6/10
Attack of the Fanboy:6/10
Trusted Review:6/10
Game Informer:6/10
EGM:6/10
US Gamer:6/10
Press Start Australia:6/10
Twinfinite:6/10
WeGotThisCovered:6/10
PushSquare:6/10
PlaystationCountry:6/10
Digitally Dwonloaded:6/10
Atomix:6.3/10
COG Connected:6.5/10
CG Magazine:5/10
Metro Game Central:5/10
Gamer.nl:5/10
Slant Magazine:5/10
PC Gamer:55/100
Games Radar+:3.5/5
God is Geek :5/10
ACG: Wait for sale

Metacritic :64
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,972
نام
احمد
البته هیچ وقت پکیج کامل نمیشه تحویل داد، هر 2 سری فورزا اوایل لانچ همیشه مشکلاتی دارن اما خب در جد خیلی کمتر.
Ivory Tower از نظر تعداد کارکنان که شاید کمتر از نصف باشن، همینطور بودجه رو که مقایسه کنی متوجه میشی کاری که PG میتونه تو 2سال انجام بده، اینها نمیتونن تو 4 سال انجام بدن.
نتیجه میشه همین که یک بازی متوسط رو به خوب تحویل میدن.
منم با حضور هواپیما و قایق از اولش موافق نبودم اما خب برآیند که میگیرم بازی کاملا نسبت به نسخه قبل در جهت درست پیشرفت داشته .
مشکلات با محتویات فرق داره! همین FH هم نسخه PC سر لانچ کلی مشکلات فنی داشت و هنوزم داره (Drop fps) ولی چرا حرف و حدیثی پشت محتویات و کیفیت بازی نیست؟
بعضی از استدیوها با 15 نفر بازی میدن ادم تا 5 سال توش فکرش میمونه:| بعضی ها هم با 3000 نفر یک بازی تکراری میدن=)):D
الان کل دفاع شما اینه بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت داشته؟:)):| اخه این چه دلیلی بر دفاع و مقایسه این بازی با سری FH هست؟:| اخه اگر یوبی که عقل داشت با این نمرات بیخیال نسخه بعدی میشد، شما تو فکر اینی شاید تو اینده بشه رقیب فورزا؟
 
  • Like
Reactions: Outer Heaven

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نکته جالب بازی با اینکه لقب mmo رو به دوش میکشه ولی تو هر سیزن 8 پلیر کنار هم میتونند بازی کنند در حالی که FH4 هفتاد و دو پلیر :think:

بازی هم در هفته اول عرضه در بریتانیا نسبت به نسخه قبلی 25% افت فروش داشته (فیزیکی) که خب البته دسامبر سال 2014 فروش دیجیتالی بازیها نسبت به الان قدرتمند نبوده
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نکته جالب بازی با اینکه لقب mmo رو به دوش میکشه ولی تو هر سیزن 8 پلیر کنار هم میتونند بازی کنند در حالی که FH4 هفتاد و دو پلیر :think:

بازی هم در هفته اول عرضه در بریتانیا نسبت به نسخه قبلی 25% افت فروش داشته (فیزیکی) که خب البته دسامبر سال 2014 فروش دیجیتالی بازیها نسبت به الان قدرتمند نبوده
8 پلیر توی هر منطقست! یعنی 8 نفری که نزدیک به هم باشن رو به هم وصل می کنه!
اون MMO هم اینجا دیگه استفاده نکردن، ولی یک سری المان هاش رو ادامه دادن که کاش حذف می شد! مثلا همون Rewardها که حالت Loot Box گرفته، به جاش می شد با پول قطعات ماشین رو خرید و Tune کرد خیلی بهتر بود!

از لحاظ گیم پلی پیشرفت خوبی داشت، ولی خیلی جاهای دیگه همون موارد قبلی بود، با این حساب نمره هاش اصلا جالب نبود که همین می تونه دلیل این فروشش هم باشه! مثلا می گن مسابقات بازی اتمامشون زمان زیادی نمی بره و فعلا چون PvP هم نیست باید همون ها رو هی تکرار کرد تا Lvl Up شد و پول بدست آورد! قاعدتا جالب نیست.

مشکلات با محتویات فرق داره! همین FH هم نسخه PC سر لانچ کلی مشکلات فنی داشت و هنوزم داره (Drop fps) ولی چرا حرف و حدیثی پشت محتویات و کیفیت بازی نیست؟
بعضی از استدیوها با 15 نفر بازی میدن ادم تا 5 سال توش فکرش میمونه:| بعضی ها هم با 3000 نفر یک بازی تکراری میدن=)):D
الان کل دفاع شما اینه بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت داشته؟:)):| اخه این چه دلیلی بر دفاع و مقایسه این بازی با سری FH هست؟:| اخه اگر یوبی که عقل داشت با این نمرات بیخیال نسخه بعدی میشد، شما تو فکر اینی شاید تو اینده بشه رقیب فورزا؟

3000 هزار نفر روی بازی تکراری! توی مونترال که الان فکر کنم نزدیک به 4 هزار شاید بیشتر هم باشن فقط یه تیم نیست. حداقل 3 تا تیم برای AC هست، تیم Siege و For Honor، بازی های دیگه و تیم های تکنیکی و کمکی و ...! یکم دقیق تر بگیم جالب تر می شه =)):D
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,972
نام
احمد
8 پلیر توی هر منطقست! یعنی 8 نفری که نزدیک به هم باشن رو به هم وصل می کنه!
اون MMO هم اینجا دیگه استفاده نکردن، ولی یک سری المان هاش رو ادامه دادن که کاش حذف می شد! مثلا همون Rewardها که حالت Loot Box گرفته، به جاش می شد با پول قطعات ماشین رو خرید و Tune کرد خیلی بهتر بود!

از لحاظ گیم پلی پیشرفت خوبی داشت، ولی خیلی جاهای دیگه همون موارد قبلی بود، با این حساب نمره هاش اصلا جالب نبود که همین می تونه دلیل این فروشش هم باشه! مثلا می گن مسابقات بازی اتمامشون زمان زیادی نمی بره و فعلا چون PvP هم نیست باید همون ها رو هی تکرار کرد تا Lvl Up شد و پول بدست آورد! قاعدتا جالب نیست.



3000 هزار نفر روی بازی تکراری! توی مونترال که الان فکر کنم نزدیک به 4 هزار شاید بیشتر هم باشن فقط یه تیم نیست. حداقل 3 تا تیم برای AC هست، تیم Siege و For Honor، بازی های دیگه و تیم های تکنیکی و کمکی و ...! یکم دقیق تر بگیم جالب تر می شه =)):D
من که مثل شما 24 ساعته تو استدیو های یوبیسافت نیستم:D خلاصه ببخشید اگر اشتباهی شد، البته نکته مثبت قضیه اینه همون 3000 نفر رو هم بزارید رو هم بازم یک بازی مثل Inside نمیتونن درست کنن=)):D
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
مشکلات با محتویات فرق داره! همین FH هم نسخه PC سر لانچ کلی مشکلات فنی داشت و هنوزم داره (Drop fps) ولی چرا حرف و حدیثی پشت محتویات و کیفیت بازی نیست؟
بعضی از استدیوها با 15 نفر بازی میدن ادم تا 5 سال توش فکرش میمونه:| بعضی ها هم با 3000 نفر یک بازی تکراری میدن=)):D
الان کل دفاع شما اینه بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت داشته؟:)):| اخه این چه دلیلی بر دفاع و مقایسه این بازی با سری FH هست؟:| اخه اگر یوبی که عقل داشت با این نمرات بیخیال نسخه بعدی میشد، شما تو فکر اینی شاید تو اینده بشه رقیب فورزا؟
ساخت بازی ریسینگ اونم آرکید جهان باز کار هر استودیوئی نیست، مخصوصا بعد هورایزن.
اون 15 نفر که شما میگی حتما میتونن یک بازی شوتر کوچیک، یا حتی ریسینگ شبیه ساز با 10-15 تا پیست بسازن، اما تو این سبک به هیچ عنوان.

در ضمن کی و کجا با فورزا مقایسه کردم؟ گفتم راه درست استودیو پیدا کرده و تو آینده اگر عنوانی بخواد جلوی هورایزن قد علم کنه اون همین Crew هست، چون NFS مرده، تو تاپیک بازی هم گفتم که در حد استانداردهای هورایزن نیست.


-----------------------------
اگه به متا بود که الان خیلی بازیها نباید اسمی ازشون میشنیدیم.
GT Sport متاش چند شد؟ الان کجاست؟ فورزا 6-7 (Wreckfest) که رقیبش بودن و امتیازهای بالاتر گرفتن الان کجان ؟
همین A.Corsa رو کنسولها متاش چند شد؟ میتونی بگی بازی بدی هست و اصلا جای طرفداری نداره؟

Crew یک ریسینگ خوش ساخت هست، که علاوه بر بخشهائی که خوب کار کرده، نقطه ضعفهای کوچک و بزرگ هم داره که یکسریش میتونه با آپدیت ها حل بشه.
من خودم قبل از تجربه بتا به هیچ عنوان از بازی خوشم نمیومد، تو تاپیکش هم موجوده، حتی تو Closed beta هم نتونستم یا نخواستم ازش خوشم بیاد.
اما سر Open Beta دوباره دانلودش کردم و بنظر من بازی نسبت به ورژن قبل کاملا پیشرفت کرده بود.

حداقل من از بخش رانندگی خود ماشینها خوشم اومد، هندلینگ، مدلینگ و فیزیک به مراتب بهتر نسبت به ورژن قبلی داره.
مثل NFS هی پسرفت نکرده،لااقل جاهائی گیمر امیدوار میشه به آینده سری.
البته اگر فروش بازی به حدنصاب نرسه که پروژه تغییرات داخلی و حتی تعطیلی استودیو میتونه روی میز باشه.
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,972
نام
احمد
ساخت بازی ریسینگ اونم آرکید جهان باز کار هر استودیوئی نیست، مخصوصا بعد هورایزن.
اون 15 نفر که شما میگی حتما میتونن یک بازی شوتر کوچیک، یا حتی ریسینگ شبیه ساز با 10-15 تا پیست بسازن، اما تو این سبک به هیچ عنوان.

در ضمن کی و کجا با فورزا مقایسه کردم؟ گفتم راه درست استودیو پیدا کرده و تو آینده اگر عنوانی بخواد جلوی هورایزن قد علم کنه اون همین Crew هست، چون NFS مرده، تو تاپیک بازی هم گفتم که در حد استانداردهای هورایزن نیست.


-----------------------------
اگه به متا بود که الان خیلی بازیها نباید اسمی ازشون میشنیدیم.
GT Sport متاش چند شد؟ الان کجاست؟ فورزا 6-7 (Wreckfest) که رقیبش بودن و امتیازهای بالاتر گرفتن الان کجان ؟
همین A.Corsa رو کنسولها متاش چند شد؟ میتونی بگی بازی بدی هست و اصلا جای طرفداری نداره؟

Crew یک ریسینگ خوش ساخت هست، که علاوه بر بخشهائی که خوب کار کرده، نقطه ضعفهای کوچک و بزرگ هم داره که یکسریش میتونه با آپدیت ها حل بشه.
من خودم قبل از تجربه بتا به هیچ عنوان از بازی خوشم نمیومد، تو تاپیکش هم موجوده، حتی تو Closed beta هم نتونستم یا نخواستم ازش خوشم بیاد.
اما سر Open Beta دوباره دانلودش کردم و بنظر من بازی نسبت به ورژن قبل کاملا پیشرفت کرده بود.

حداقل من از بخش رانندگی خود ماشینها خوشم اومد، هندلینگ، مدلینگ و فیزیک به مراتب بهتر نسبت به ورژن قبلی داره.
مثل NFS هی پسرفت نکرده،لااقل جاهائی گیمر امیدوار میشه به آینده سری.
البته اگر فروش بازی به حدنصاب نرسه که پروژه تغییرات داخلی و حتی تعطیلی استودیو میتونه روی میز باشه.
CREW2 واقعا مشکلات بزرگی داره، ایده بازی هم چنان که تو نسخه قبل دیدیم زیاد خوب نیست، این مپ بزرگ هم بیشتر از این که خوب باشه بی مزه هست، پس نتیجه میگیریم این بازی به هیچ وقت خوش ساخت نیست، شوخی که نداریم داداش، جای 60$ پول وسطه! ( برای ما که نه )، بازی که شکست خورده، نمرات بازی هم همین رو میگن، نقد های بازی همینه، جالبه اینکه هیچ یک از نقد ها تناقض نداره، بیشترشون هم شبیه هم هستن و مشکلاتشون رو شبیه به هم گرفتن، من نمیدونم ایده کی بوده مثلا وسط مسابقه ماشین سواری بریم قایق سواری یا و... حرفاتون هم در مورد GT S-AC-FMS درسته ولی حدقل اونا نمرات خوب و پلیر های خاص خودشون رو دارن و همین باعث میشه ساخت نسخه های بعدیشون پیش بره و فروش خودشون رو داشته باشن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
8 پلیر توی هر منطقست! یعنی 8 نفری که نزدیک به هم باشن رو به هم وصل می کنه!
اون MMO هم اینجا دیگه استفاده نکردن، ولی یک سری المان هاش رو ادامه دادن که کاش حذف می شد! مثلا همون Rewardها که حالت Loot Box گرفته، به جاش می شد با پول قطعات ماشین رو خرید و Tune کرد خیلی بهتر بود!

البته این وسعت منطقه مهمه! چون تو نقد بازیسنتر، بهرام هم اورده که اکثره اوقات نه پلیری میبینی نه هیچی

درباره شکست هم البته عدم وجود یک ریسینگ ارکد خیلی خفن روی پلی استیشن میتونه تاحدی موفقیت (بازگشت سرمایه) بازی رو تضمین کنه
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
البته این وسعت منطقه مهمه! چون تو نقد بازیسنتر، بهرام هم اورده که اکثره اوقات نه پلیری میبینی نه هیچی

درباره شکست هم البته عدم وجود یک ریسینگ ارکد خیلی خفن روی پلی استیشن میتونه تاحدی موفقیت (بازگشت سرمایه) بازی رو تضمین کنه
کلا فکر نمی کنم خیلی هم از لحاظ هزینه برای بازی خرج شده باشه!
توی نمایش ها مشخص نمی کرد، اما خیلی از ایرادهای جزیی شماره اول اینجا هم بود، خیلی چیزها حتی یکسان بودن!
نمی دونم انتظار چقدر فروش از این بازی رو دارن، ولی امیدوارم توی همین نسخه اتفاقات لازم بیافته و پیشرفت کنه!
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
CG Magazine:5/10
Metro Game Central:5/10
Gamer.nl:5/10
Slant Magazine:5/10
Press Start Australia:6/10
Twinfinite:6/10
WeGotThisCovered:6/10
PushSquare:6/10
PlaystationCountry:6/10
Digitally Dwonloaded:6/10
Atomix:6.3/10
COG Connected:6.5/10
JeuxActu:7/10
IGN Italia:7/10
EveryEye.it:7/10
TrueGaming:7.5/10
XGN:7.5/10
JeuxVideo:7.5/10
CriticalHit:7.5/10
GamePro Germany:7.6/10
EuroGamer Italy:8/10
AreaJugons:8/10
Hobbyconsolas:8/10
PSU:8/10
PSLifestyle:8.5/10
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
من کلا ریسینگ باز نیستم و کاری به کیفیت بازی و غیره هم ندارم.اصلا هم بحثم به صورت خاص در مورد Crew نیست. ولی دیدم یک سری از دوستان صحبت از این کردن که اگر پرداخت داخل بازی به هرنحوی اختیاری باشه ایرادی نداره.

به نظر من این یک تفکر از پایه مشکل دار هست. به خصوص از جانب یک گیمر. الان وضعیت به نحوی شده که هزینه ساخت بازی ها به شدت بالا رفته. رقیب هم تو بازار به دلیل زیاد بودن شرکت های سازنده بازی زیاد شده. کافیه یک نگاهی به لاین آپ مثلا یک سال آینده بکنید تا کاملا متوجه بشید. حالا سازنده ها عموما از سه راه میخان هزینه هاشون را جبران کنن یا حتی به درآمدهای بالا برسن :

1- با ساخت یک بازی کامل با محتویات زیاد و کیفیت بی نقص
2- با کاهش هزینه ها از طریق دوشیدن یک ip و کپی پیست از فایل ها و کدهای نسخه ها قبلی
3- با تحمیل هزینه های بیشتر به گیمر به انواع روش ها

به جز حالت اول به نظرم یک گیمر همیشه باید منتقد حالت 2 و 3 باشه. دقت کنید همیشه وضعیت کنونی ملاک نیست. یک زمانی اگر در مورد یک هزینه اختیاری اعتراض نکنی سال بعدش مجبوری برای یک مورد غیر اختیاری پول پرداخت کنی. تجربه این را اثبات کرده.

10-15 سال قبل اکثرا بازی ها به نحوی ساخته میشدن که گیمر با پرداخت هزینه یک نسخه به کل محتوا دسترسی داشت. حتی برای خیلی از بازی ها بعد از تموم کردن بازی یک سناریو جدید با چندین ساعت گیم پلی اضافه میشد.بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنی. بعد DLC ها Expansion Pack ها مد شد. حالا اینو اگه سازنده بعد از اتمام ساخت بازی و تحویل یک پک کامل بشینه و DLC بسازه مشکلی نیست. ولی خب خیلی زود دیدیم که الان ناشرها میان عملا یک بخشی از بازی را CUT میکنن جدا میفروشن. و خلاصه این روند داره ادامه پیدا میکنه. 80-90 درصد سازنده ها و ناشرها هم دارن انجام میدن.منتهی یک سریشون بسیار بیشتر.

خلاصه که به عنوان یک گیمر همیشه از این دفاع کنید که یکبار هزینه بپردازید و به همه چیز به صورت مساوی دسترسی داشته باشید. به غیر این خودتون متضرر میشد.
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
دیگه بعد از Forza Horizon چطور بعضی از استودیوها روشون میشه همچین چیزی رو تحویل ملت بدن؟!!

این سری هم مثل Fuel فقط روی کمیت و بزرگی نقشه مانور میداد. روح جفتشون شاد و یادشون گرامی باد. نیومده به تاریخ پیوستن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر