Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
DOOM و RAGE همین الان هر دو به لیست بازیهای Game Pass اضافه شدن :x این هفته یه تجدید خاطره‌ی اساسی با RAGE میکنم...DOOM رو هم واسه اولین بار روی X1 میزنم :D
واقعا دمشون گرم <:-P
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
گیم پلی عالی بود
خیلی المان های Quake ای به بازی اضافه شدن
البته در اصل هم حساب کنید Quake و Doom شبیه هم بودن، فاصله گرفتن که فعلا Quake در آنلاین به سر می بره اما المان هاش دوباره اومده توی Doom

موتوز بازی ها ID Tech 7
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
همین یه لحظه برای کل طرفدارای DOOM کافیه...

ezgif-5-f5db638788.gif

رسما جادوگرا نشستن دارن شوتر کلاسیک می‌سازن. شوتر کلاسیک که چه عرض کنم، کلا زدن سبک رو متحول کردن...لعنتیا اینو باید توی E3 نشون میدادن...
اون قابلیتهای جابه‌جایی جدید...اسلحه‌های جدید و مخصوصا اون محیط‌های خفنی که کانسپت آرت ازش نشون دادن...اون لحظه که همه از دیدن DOOM Slayer پشماشون ریخته بود...جیزز فاکینگ کرایست! حالا کی میخواد صبر کنه این عرضه بشه :| :D

خب من برم پایِ نسخه‌ی اول + شونصد بار دیگه گیم‌پلی رو ببینم تا وقتی که تاریخ عرضه‌ رو بدن :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
همین یه لحظه برای کل طرفدارای DOOM کافیه...

View attachment 91282

رسما جادوگرا نشستن دارن شوتر کلاسیک می‌سازن. شوتر کلاسیک که چه عرض کنم، کلا زدن سبک رو متحول کردن...لعنتیا اینو باید توی E3 نشون میدادن...
اون قابلیتهای جابه‌جایی جدید...اسلحه‌های جدید و مخصوصا اون محیط‌های خفنی که کانسپت آرت ازش نشون دادن...اون لحظه که همه از دیدن DOOM Slayer پشماشون ریخته بود...جیزز فاکینگ کرایست! حالا کی میخواد صبر کنه این عرضه بشه :| :D

خب من برم پایِ نسخه‌ی اول + شونصد بار دیگه گیم‌پلی رو ببینم تا وقتی که تاریخ عرضه‌ رو بدن :D
اون قسمت DOOM Slayer ینی خدا بود خداااااااااااااااااااااا
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
راستی این تخریب پذیری دشمنا خیلی خفن بود...دیگه صرفا بعد از چندتا ضربه پودر نمی‌شدن و اثر هر شلیک رو میشد روشون دید...دیدن اثر شلیکت روی دشمنا انصافا خیلی حس خوبیه :x\m/

ezgif-5-8bb2837f48.gif

فقط توی دو سال همچین چیزی ساختن...اینهمه تغییرات که اصلا نمیدونم از کدومشون بگم... همینطور اگه اشتباه نکنم گفتن که با موتور جدید می‌تونن 10 برابر محیط‌های بزرگتری خلق کنن که نمونه‌اش رو هم دیدیم...اونم با این گرافیک...اونم 60 فریم بر ثانیه :Shocked: نمایش انقدر خفن بود موسیقی Mick Gordon اون وسط گم شده بود :D>:)
لعنتیا اگه میدونستن بازی اینقدر خفنه اصلا نباید نمایشش میدادن و روز عرضه میومدن میگفتن بازی عرضه شد :D:|
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
الان بتسدا هر چی که احتمال می رفت تو gamescom نشون بده اینجا رو کرد یعنی الان انتظارمون برا gamescom بالا ببریم:-?؟!
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
یه سری اطلاعات از بازی که تایید شدند:
*suit جدید
*suit دارای جای الحاق شمشیر و پرتاب ککنده نارنجک و شعله افکن هست.
* Super Shotgun که دارای یه چیز قلاب مانند هست که بهش وصله و اسمش Meat Hookهست.
*شات گان مبارزه ای اتوماتیکه و دارای مود alt fire هست.
*سلاح های جدید و Ballista که دارای مهمات انفجاری هست . میتونه دشمنان رو نابود کنه.
*بازگشت سلاح پلاسما OG استایل
*DOOM SLAYER عملکردش در بازی مثل Assassin’s Creed هست.
* جان اضافه در بازی هست.
* با Invasions میتوان یک شیطان را کنترل کرد و به شیطان دگه حمله کرد. چیزی شبیه Dark Souls.
* لوشکین های زیادی در بازی هست که زمین و Phobos هم جز اوناست.
*glory kills جدید و شیاطین جدید در بازی هستند.
* برخی شیاطین از بازی قبلی و Doom کلاسیک حضور دارند.
*Destructible demons شیاطینی هستند ک تخریب پذیر هستن و اسیب میببیند و ممکن است تیکه از ای بدنشان کنده شود.
*شمشیر
*بازی روی idTech 7 اجرا میشود.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
k2lt_maxresdefault-(19).jpg

hudl_ma46436457xres658569default.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر