معرفی سریالهای پرطرفدار جهان

M3hD1

Fade to Black
کاربر سایت
Sep 24, 2005
1,943
نام
LiND
انتظار ها به پایان رسید.

MV5BMTIzMTE5Njk1OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzcwMDU0MQ@@._V1._SY140_SX100_.jpg


Battlestar Galactica
Season 4, Episode 1: He That Believeth in Me
Original Air Date: 4 April 2008
 

MaX2Ny

کاربر سایت
Mar 20, 2008
44
:toot:با سلام خدمت همه بچه های سخت کوش (در زمینه .....)
امروز می خوام (البته بعد از یه مدت کچلی مفرتی که این تاپیک دچار شده، قابل توجه بعضیا که بعضیا واسشون تاپیک میزنن واون بعضیا خودشون میرن یه تاپیک دیگه درست میکنن و با اون بعضیا اولی و بعضیایه دیگه متحد المنافع میشن وبحث را میندازن تو اون تاپیک جدید بعضیا و اون تاپیک که بعضیا براشون زدن رو غرق در فراموشی میکنن و بعدا بعضیا میان تا با جان فشانی خودشون جور بعضیا که صاحب تاپیک باشن رو بکشن و سریالی که بعضیای دیگه ساختن به بعضیا که میان تو تاپیک رو معرفی کنن)
براتون یه سریال دیگه رو معرفی کنم.????????

(:arrowd:انگار نه انگار اولین پستمه تو این تاپیک. خوب اینم یه جور استراتژیکه دیگه)

****************************
My Name Is Earl

:tv:
my+name+is+earl+logo.jpg


یه راست می رم سر اصل مطلب؛ (اول کار یه چیزیم بگم، من از ؛ خوشم میاد اگه تو متن زیاد دیدین شاکی نشید که میرید جزو بعضیا)/:)
خوب در مورد داستان باید گفت از یه سوژه جالب استفاده کردن نویسنده های این سریال که البته تو اون روزا یه جورایی مد روز بوده (مثه بوش که مسیح رو دید و از این رو به اون شد و بعدش رفت حمله کرد به افغانستان و بعدش ...... اوه اوه موضوع داره چیز می شه:-") و اونم استفاده کردن از "بازگشت انسان از کارهای بد گذشته" و این صحبتاست .
اما چیزی که تو این سریال می بینید پا رو از این هم فراتر گذاشته و شخصیت اصلی داستان یعنی همون اِرل (بعدا جدا بهش می پردازم) که اسم مجموعه هم بر گرفته از خوده خودشه؛ علاوه بر متنبه (همون غلط کردن خودمون:wallbash:) شدن تصمیم راسخ (همون تا ته را هستمت) خودش رو گرفته تا نه فقط از کارای بدش دست بکشه بلکم تا جایی که در توانشه ، خرابکاری های گذشه رو جبران کنه .

داستان ؛؛ اگه توضیح بیشتر می خوای متن پنهان را نمایان کن.
داستان از جایی شروع می شه که اِرل توی لاتاری $100,000 :eek:برنده میشه (خدا شانس بده) :worthy: و اینجا ست که در همون لحظه تصمیم میگیره از این به بعد دیگه پسر خوبی بشه؛ چون معتقده که این یه هدیه از طرف "کارما" هست و ازش می خواد (به زبون بی زبونی) که ازاین به بعد کارایی که انجام داده اصلاحشون کنه؛ آخه نمیدونین این اِرل چه جونوری بوده و چه کارایی که نکرده...........
از این رو جناب اِرل شروع می کنه به نوشتن یه لیست از تمام کارای بدی که انجام داده، تا سر فرصت همه رو درست کنه.(اگه نظر من رو بخواین تا ته فرصت هم نمی تونه همه رو رو به راه کنه چون لیست اولیه حدود دویست و خرده ای قلم میشه که تازه بازم در طول داستان اضافه میشه که کم نمیشه.)
در این راستا یعنی شروع زندگی جدیدش توی یه MOTEL ساکن میشن و.....
( حواسم هست که گند نزنم به قصه اما هر کی شروع کنه به دیدن این سریال کنه تویه یک دقیقه اول تمام اینا دستش می یاد.وبعد هم تویه تمام قسمت ها تکرار میشه. یه جورایی اپیدمی میشه..........)
و داستان تازه از اینجا شروع میشه ؛ دیگه خودتون می تونید حدس بزنید که هر قسمت مربوط میشه به فلش بک و اینا ..... هر قسمت در واقع.............استاد میکنه و میره سراغ........ .


در واقع تو این سریال با یه سریال طنز اجتماعی (به معنای کلمه طنز دقت کنید) طرف هستید که انصافا خوب کار شده و گاهی واقعا می خندوندتون و از اون صحنه ها که به یاد میمونه هم هر از گاهی می بینیم.
نکته بسیار مثبته قضیه اینه که به بعضیا(که کم نیستن دور و ور خودمون) یاد میده که وقتی یه کار رو با چشم بسته انجام میدن و به عواقب کار فکر نمیکنن؛ ممکنه چه خرابیهای بزرگی که به بار نیاره همون فینقیلی و از این نظر واقعا هم جذابه و هم آموزنده خوب. (آدم یاد اون مثل معروف میندازه که میگه؛ فلفل نبین چه ریزه وانگهی دریا شود)

Living is easy
whit eyes Closed

( آشناست این جمله ؛ نه خداییش اگه گفتین رو بازوی چارلی خالکوبی شده)!

:guitar:


در کل تا حالا دوتا از سیزن هاش کامل در اومده و سیزن سوم هم در حال پخشه که تا دو سه ماه آینده تموم میشه و دی وی دی هاشم خوب می ریزه تو بازار (منم شرمنده ام ولی چه می شه کرد). اما این سریال هم مثه LOST (:flowers:) هر سیزنش 24 اپیزود داره و یه خوبی که داره اینه که هر قسمتش چیزی حدود 20 دقیقه (یه ذره کمتر یه ذره بیشتر) هست. بنا براین می تونید کنار یه سریال دیگه اینم تماشا کنید.(از اون حرفای خونه خراب کن بود:hurted1:ا)


بازیگران ؛؛
earl.gif



از نظر بازیگر ها هم ستاره بی چون و چرای سریال Jason Lee درنقش Earl Hickey یا همون اِرل هست که اگه اهل فیلم باشین فیلم سینمایی – انیمیشن الوین و موش خرماها (Alvin and the Chipmunks) هم همین تازگیا (منظور پارساله البته میلادی ؛2007 حالا گیر ندین دیگه اصلا همین کهنگی ها ) ازش رو پرده بود. کلا از بازیگرای طنز به حساب میاد با حراکات عالی صورت (؟؟میگ میگ بود میمیک بود نمیدونم چی؟؟تو موقعی که میخواد عکس بگیره کاملا معلومه چی میگم ؛ به عکس پایین دقت کنین!) به به به به؛ چه سعادتی است واقعاً. از حواشی خانوادگیش هم باید بگم برادر زاده پسر خواهر بروسلی معروف خودمون نیست و هیچ نسبتی با ایشون نداره؛ تنها یه تشابه اسمی هست.
یه نکته بارزه دیگه سبیل (Mustache ) اِرل هست که خودش سوژه است، تو امریکا صد البته ؛؛؛؛؛؛؛
نفر بعدی برادر اِرل به نام Ethan Suplee در نقش Randy Hickey هست که عاقبت فلج مغزیه (فکر نکنم اصلا تو اون کله چیزی به اسم ؟؟؟مخ؟؟؟ وجود داشته باشه اگر هم باشه در همون بدو تولد رشدش متوقف شده احیاناً) .که ایشون هم از بازیگرای نیمچه معروفه که شاید کاراسو دیدین؛ تویه Mr. Woodcock هم اخیرا بازی کرده کلاً نقشای آدم چت مخ اَنگ خودشه.:wacko:
در کنار برادرش یه زوج کاری خوب رو تشکیل دادن و صحبتاشون شبا توی تخت خواب مشترکشون (فکر بد نکنین آ) واقعا با مزه اس...... (نفر اول از سمت اینور ، اونور نه اون سیاهه نه این یکی)

mynameisearlxm1.jpg

http://www.impawards.com/tv/posters/my_name_is_earl.jpg

بقیه هم به ترتیب شماره 2 Nadine Velazquez بازیگر مکزیکی مجموعه (داستان سفرش به آمریکا خیلی با حاله) در نقش کاتلینا که خدمتکاره موتل محل اقامته ارل و برادرشه و البته یه مدت هم رقاص بوده (آی بسوزه پدر بی پولی وفقر و نداری و.....)،مضنون شماره 5 Eddie Steeples در نقش دارنل همون سیاهه ملقب به (Crap Man) و آخرین نفر Jaime Pressly در نقش جوی(Joy) که !!!!همسر !!!! اِرل باشه ؟؟؛؛ تویه مجموعه نقشهای کلیدی رو بازی میکنن که البته هر قسمت چند یا چندین!!! بازیگر مهمان هم داره به اضافه چند تا کاراکتر فرعی که هر از گاهی سر و کلشون چیدا میشه.
شخصیت پردازی هم از نظر من خیلی خوبه و بیننده با کل شخصیت های اصلی ارتباط برقرار می کنه .بماند که هر کدوم از کاراکترها واسه خودشون عالمی دارن.

لِیزیا بخونن ؛؛ ( اینم باقیه اطلاعات واسه اونایی که حوصله گشتن وب رو ندارن.)
کارگردان مجموعه ؛ بهتره بگم کارگردانان که خوب شیش ،هفت هشت ده تایی میشن....(بی خیالش)
تهیه کننده : Gregory Thomas Garcia
بازیگران ؛ که گفتم همه رو بالا هست
تعداد فصل ها (یا همون سیزن خودمون که هدف صرفاً پاس دادن فارسی بوده در اینجا) ؛ یک بسته سه تایی
تاریخ شروع اکران سریال ؛ 20 September 2005 در امریکا
سبک (یا ژانر، به دو خط بالا تر مراجعه شود) ؛ کمدی – تبهکاری (Comedy | Crime ) بهتر نتونستم ترجمه کنم.
شعار تبلیغاتی ؛ "کارما چیز با حالیه." (Karma is a funny thing. )
محصول کمپانی فاکس قرن بیستم(Fox) شاخه محصولات تلویزیونی که از شبکه ان بی سی(NBC) پخش میشه.
در مورد جوایز هم ؛ تا حالا نامزد 36 تا از جوایز سال(4 تاش گلدن گلوب بوده) در زمینه های مختلف موسیقی ،بهترین بازیگران طنز ، بازیگر خردسال و....... اینا شده که موفق به دریافت 9 مورد از اونا شده.

چیه نکنه اون اون نه مورد رو هم می خوای من بگم برات؟
بابا تو دیگه چه آدم تنبلی هستی با شه؛ حالا چرا گریه می کنی.:crying::crying1::crying:


((( بهترین کارگردانی اتحادیه کارگردانان امریکا درسال 2006 ؛ (DGA)
((( برنده جایزه امی کمدی سال 2007 و 2006 ؛ (Emmy)
((( GLAAD Media Award درسال 2006
((( برنده جایزه بهترین کمدی از نظر مردم در سال 2006(People's Choice Award)
و غیره ...(من از تو تنبل ترم)

..........................آها داشت یادم می رفت رتبه (همون رنک یا ریتش جهت توضیحات به چندین خط بالا رجوع شود ر.ک.) از نظر مردم تقریبا 9 هست اگه دقیقاً هم بخوای؛؛(بچه پر رو؛؛؛؛ 8.9 هستش.)

اینم چند تا عکس دیگه؛
تصویر بازیگرای اصلی مجموعه که خوش و خرم در کنار همدیگه هستن؛

0800_MNIE_1.jpg


نمایی از موتل محل اقامت که هر قسمت با این عکس و لوگوی سریال شروع میشه؛

watch-my-name-is-earl-online-episodes.jpg



همون طور که گفتم این یه سریال طنزه که خوب توش از جلوه های ویژه آنچنانی و این جور چیزا خبری نیست اما من که باش کلی حال کردم و مخصوصا شخصیت اصلیش که.... این کارَس . در مجموع چیز خاصی رو از دست نمی دید اگه حتی خوشتون هم نیاد از سریال (که من بعید می دونم حداقلش اینه که سریال تو آمریکا اکران شده دیگه و از نظر مردم هم نمره عالی گرفته) چیز خاصی از دست نمی دید .آخه با توجه به تایم کمه اپیزودها دو تا سیزن سریال با کیفیت قابل قبول فقط دو تا دی وی دی بیشتر نیست.
جمع بندی اینکه حتما تهیش کنید و حالشو ببرید. و دیدن این سریال را حتما به آدمایه ناجور (دور از جون بچه های BC) توصیه مکنیم که به جایه این جور کارا بشینن سریال ببینن.

اونایی هم که اینترنت پر سرعت دارن و اهل دانلود و دیدن برنامه بطور مستقیم هستن می تونن
از این سایت استفاده کنن www.freeonlineepisodes.net البته چون ربطی نداشت این تو گذاشتم؛ من امتحان نکردم اگه کسی میتونه امتحان کنه آمار بده؛
Tnx

و در پایان
یور ول کام ؛ تشکر لازم نیست.




:yawn: (امید وارم مثه این رفیقمون نشده باشید)
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,003
نام
آریا
آقا ممنون
این My Name Is Earl خیلی محشره. حیف که من با سریالهای کمدی حال نمیکنم ولی این یکی رو چند تا اپیزودش رو خونه دوستم دیدم معرکه بود. اون یارو سیاه پوسته هم خداست !
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
با اينکه ميدونم کسی اينورا House رو نگاه نميکنه، اما بايد بگم آخرين episode ـی که ازش اومده که همون Season Finale هم باشه ، واقعاً خفن بود.

پ.ن : نه... به من پول ندادن که اين سريال رو تبليغ کنم!:)
 

MaX2Ny

کاربر سایت
Mar 20, 2008
44
خواهش می کنم آقای مدیر.
من که گفته بودم می تونی با یه سریال دیگه ببینی!!:laughing::p!!
--------------------------------------------
طرز تفکر این دوستمون هم در نوع خودش جالب توجهه!!!!!
می شه بگین در قبال هر پستی که تو BC میدین چند می گیرین جناب Agent؟
به HOUSE هم میرسیم ؛ گذاشتم تو نوبت./:)
 
آخرین ویرایش:

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام

آقا یه سریالی هست که آلمانیه ولی من اسمشو نمیدونم!
این سایتشه:

http://gzsz.rtl.de/

اینو یه مدت از کانال RTL نشون میداد. بعد نمیدونم چی شد که یه مدت دیگه نشون نداد و الان نمیدونم چی شد که دوباره داره نشون میده!

حالا میخواستم ببینم کسی اسم این سریال رو میدونه و آیا توی اینترنت برای دانلود (همه‌ی Episodeهاش) موجوده یا نه
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
بالاخره تونستم خودمو راضی کنم يه وقتی بزارم سريال Fringe رو معرفی کنم.:biggrin1:

سريال Fringe از کارهای J.J.Abrams هست که فکر کنم معرف حضورتون هست. ( Lost, Alias, Cloverfield, ... ) و قراره از شبکه Fox پخش بشه. ( Season Premiere ش پاييز هستش ).
خلاصه بگم هر چی J.J Abrams ميسازه خوبه و " او خفن است. " :biggrin1:

fringe_figure.jpg



اينم ليست بازيگران :

Anna Torv
Joshua Jackson
John Noble
Kirk Acevedo
Tomas Arana
Mark Valley
Blair Brown
Jasika Nicole
Charlotte Rampling
Lance Reddick ( فکر کنم از Lost يادتون مونده باشه ;))

داستان راجع به يه مامور FBI هست که سر يه اتفاق به اطلاعاتی دست پيدا ميکنه که زندگيشو عوض ميکنه.اين اطلاعات راجع به گروهی از دانشمندان دولته که روی Psuedoscience کار ميکنن که ميشه موضوعاتی از قبيل کنترل ذهن و Teleportation و Astroprojection (يه چيزی تو مايه های از بدن خارج شدن) ، غيب شدن، زنده کردن مرده ها و ... هست که بهش Fringe Science هم گفته ميشه.

209258.jpg


اين سريال قراره از سپتامبر نشون داده بشه، با اين همه يه نسخه ی DVDScr از Season Premiere دو ساعته ش ( يا همون 1 ساعت و 20 دقيقه اي:biggrin1: ) اومده که خيلی جذابه و اينا.

اين رو هم بدونيد بد نيست که Fox داره رو اين سريال خفن سرمايه گذاری ميکنه. تا حالا Review های اين سريال خيلی خوب بوده.
به نظر من هم Pilot ش خيلی خوب بود.بايد ديد بعدا به کجا ميرسه.

اينم لينک دانلود :

http://rapidshare.com/files/122484518/03N-Fringe1×1.DVDScr.part1.rar
http://rapidshare.com/files/122484476/03N-Fringe1×1.DVDScr.part2.rar
http://rapidshare.com/files/122484531/03N-Fringe1×1.DVDScr.part3.rar
http://rapidshare.com/files/122484519/03N-Fringe1×1.DVDScr.part4.rar
http://rapidshare.com/files/122484766/03N-Fringe1×1.DVDScr.part5.rar
http://rapidshare.com/files/122484562/03N-Fringe1×1.DVDScr.part6.rar
http://rapidshare.com/files/122484752/03N-Fringe1×1.DVDScr.part7.rar



Farhang Out...:biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

Ham3d

کاربر سایت
Jun 6, 2008
359
نام
حامد
چرا دیگه سریالی معرفی نمیکنین...ما داشتیم استفاده میکردیم...:cheesygri
یه چند تا سریال میخوام بگیرم...به جز اینایی که تو این چند صفحه بود یه چند تا دیگه هم معرفی کنید...
چند تا سریال کمدی هم که واقعه خندس بگید...
خیلی ممنون:love:
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
بچه ها به خدا شرمنده ی همتونم . میدونم عادت کرده بودین به معرفی سریالا اما واقعا دیگه وقت نمیکنم . از وقتی سر کار ثابت رفتم خیلی سرم شلوغ شده اما بازم سعی میکنم یه وقتی باز کنم چند وقت یه بار یه سریالی معرفی کنم . اما بازم اگه کسی میخواد سریالی ببینه و نمیدونه چیه بیاد از خودم بپرسه . براش توضیح میدم که به درد میخوره یا نه . الان 170 80 تا سریال توپ دارم تو لیستم . واسه هر سلیقه ای . خلاصه بی سریال نمیمونین . اگه توضیحم خواستین چشم . اینجارم سعی میکنم دوباره راه بندازمش . از دوستانی هم که این وسط زحمت کشیدن و چند تا معرفی سریال گذاشتن ممنون
 

Hooshi

کاربر سایت
May 8, 2007
1,082
نام
Houshang
بچه ها به خدا شرمنده ی همتونم . میدونم عادت کرده بودین به معرفی سریالا اما واقعا دیگه وقت نمیکنم . از وقتی سر کار ثابت رفتم خیلی سرم شلوغ شده اما بازم سعی میکنم یه وقتی باز کنم چند وقت یه بار یه سریالی معرفی کنم . اما بازم اگه کسی میخواد سریالی ببینه و نمیدونه چیه بیاد از خودم بپرسه . براش توضیح میدم که به درد میخوره یا نه . الان 170 80 تا سریال توپ دارم تو لیستم . واسه هر سلیقه ای . خلاصه بی سریال نمیمونین . اگه توضیحم خواستین چشم . اینجارم سعی میکنم دوباره راه بندازمش . از دوستانی هم که این وسط زحمت کشیدن و چند تا معرفی سریال گذاشتن ممنون
به جای اينکه اينقدر بشينی کال بازی کنی 4 تا سريال معرفی کن!:cheesygri
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
خب قسمت 1 و 2 سيزن 4 از سريال Prison Break هم اومد. کسايی که ديده باشن سيزن 3 رو، ميدونن که يه سری مشکلات برای شخصيت ها پيش اومد.اما تو قسمت های جديد خيلی از اين مشکلت به سرعت حل ميشن و تا بيای بفهمی چی شده، اصلاً داستان يه چيز ديگه ميشه!:biggrin1:
به هر حال سريال همچنان به تيکه ی "Break" مربوطه ولی
اين دفعه Break-in ه تا Break-out.
به نظر من درصد ماست مالی يه ذره زياده :biggrin1: ولی خب بازم قابل تحمله.

See for yourself.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر