Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
یه سریا کنار نمیان کلا که هیچی ولی یه سری شر و ور بنویسم تا حسش هست D:

بعضیا جدی یا دارن خودشونو گول میزنن یا فکر میکن بازی سازا اصلا به فکر پول و درآمد نیستن که اشتباهه

این کاری هم که اینا کردن اصلا برای کمک به پلیرا نیست حتی اونایی که حوصله بازی کردن ندارن اول اینکه اگه حوصله ندارین بازی رو نخرید اصلا والا تا چند سال پیش هیچ بازیی از اینا نداشت کسی نمیگفت چرا نداره

اگرم یه درصد برا کمک به بعضی پلیراست چرا پولیه؟ رایگانش بکنید خب

پس 100 درصد به فکر جیب خودشونن و وقتی این کار رو میکنن نمیان بازی با بالانس استاندارد بسازن چون بحث منتطق بیزینسی پشت این کار میاد وسط

شما میتونی پلیر رو محدود بکنی تا بیشتر ازش پول بکنی نمونش لوت باکس و مایکروترنزکشن و این چیزا حالا این محدود کردن تو اینجا چجوریه؟ یه مثال میزنم: شما فکر کن یه بازی داری میسازی با 20 ساعت بازی کردن اکثرا میتونن همه چیز رو آزاد بکنن حالا میخوای بیشتر پول در بیاری فکر میکنی فقط گذاشتن قابلیت خرید واحد پولی بازی کافیه؟ نه, اصلا
برا بهتر جواب دادن این کار میای بالانس بازی رو تغییر میدی به صورتی که حالا به جای 20 ساعت طرف 60 ساعت باید بازی بکنه تا همه چیز رو بگیره اونم برا بازیی که خودش 20 ساعته یکم مسخرست چون طرف حداقل باید 3 بار بره و همه خوره و فن 2 آتیشه اون بازی نیستن که این کار رو بکنن پس برا اینکه وقتشون هدر نره ذهنشون به سمت خرید میره و اینجوری خیلی بیشتر میتونن پول در بیارن

این وسط بعضیا میگن تو 4 بودش و مشکلی نداشت پس اینجا هم نداره که اشتباهه اول اینکه تو 4 نبود و تو 4 SE بود کل بیس 4 زمانی ساخته شده که اصلا این مسخره بازیا وجود نداشت ولی SE وقتی اومد که داشت مد میشد و اینا هم نمیتونستن بیان بالانس بازی رو نسبت به 4 عوض بکنن تا پول بیشتری در بیارن اینجوری مردم تجاوز میکردن بهشون برا همین مجبور شدن بالانس همون بالانس استاندارد باشه ولی قابلیت خرید اورب رو بزارن تو بازی

ولی این بازی از اول با هدف وجود همچین چیزی تو بازی داره ساخته میشه پس شک نکنید بالانس بازی رو شدیدا تحت تاثیر قرار میزاره

اگرم میخواین بهونه " با بازی کردن میشه همه چیز رو گرفت پس مشکلی نداره " بیارین که با همین حرف بالام باید کنار بزارین این حرف رو اگرم قبول ندارین باز پس با لوت باکسم نباید مشکل داشته باشید چون با بازی کردن کافی (وحشتناک زیاد و هزاران ساعت) میتونید همه چیز رو تو بازیای لوت باکسی هم بگیرین

کلا کار شدیدا اشتباهیه این و به قول جو تو ویدئو جدیدش اگه فنای DMC فکر میکنن همچین چیزی وجودش تو بازی که حداقل 60 دلار میدی ایراد نداره پس حاضرین همه بازیای دنیا از این به بعد اینجوری باشن؟
خب وقتی کپکام تو SE نتونسته چنین حرکتی رو بزنه شما از کجا میدونی که اینجا این کار میکنه؟اینکه بازی جدیده دلیل منطقی نیست چرا تو re همچین حرکتی نزده چرا تو mhw که بر پایه انلاین هست چنین چیزی نیست
در اینکه به فکر جیبشون هستن شکی نیست ولی مگه خود بازی کم طرفدار و کم سود داره که اینکار کنن......
اگه تو عناوین دیگش اینکار کرده قبول(sf بازی نکردم و نمیدونم که مشکلش چی بود) ولی اگه اون هم همچین مشکلی داشت خاک بر سرشون اگه دست کم از متای بازی درس نگرفته باشن
در هر صورت بهتره منتظر امدن بازی باشیم و هیچ کدوممون فکت صادر نکنیم :D
 
آخرین ویرایش:

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
حاشیه ها همیشه خوشمزه ترن واسه بحث گفت و گو اونم حاشیه هایی که هنوز تکلیفشون معلوم نیست ! بگذریم ...

View attachment 93675

عکس فوق سنگین ....

جالبه ، مگه هیدکی کامیا قهر نکرده بود با کپکام !!! تو e3 یادمه یکی هوادارا نظرشو پرسیده بود راجع به dmc v اعصابش خورد بود فحش داده بود :D
کامیا کلا معتقده هر بازی موفقی یه شماره بیشتر نباید داشته باشه ، اون زمان دوست نداشت دویل ادامه پیدا کنه
حالا چی شده با ایتسونو اینقدر جون جونی شدن :))
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
جالبه ، مگه هیدکی کامیا قهر نکرده بود با کپکام !!! تو e3 یادمه یکی هوادارا نظرشو پرسیده بود راجع به dmc v اعصابش خورد بود فحش داده بود :D
کامیا کلا معتقده هر بازی موفقی یه شماره بیشتر نباید داشته باشه ، اون زمان دوست نداشت دویل ادامه پیدا کنه
حالا چی شده با ایتسونو اینقدر جون جونی شدن :))
تا جایی که یادمه کامیا علاقه مند بود که ادامه رو بسازه و گفته اگه ادامه ها رو خودش میساخت جور دیگه ای میشدن(احتمالا با یه تم افسانه ای مثل 1):D همین بایونتا2.3 کامیا دست کم توی داستانشون نقش داشته(داره:-")
حالا قضیه خوب شدن کامیا با کپکام اینه که چند وقت پیش گفته بود خیلی دوست داره یه ریمیک از رو dmc یا یه کراس اور از رو دانته و بایونتا بسازه کپکام هم فکر کنم از نظرش استقبال کرده یه دلیل دیگشم اینه که میکامی و کامیا خیلی با dmc5.re2 حال کردن و باهم رفتن از استودیو های کپکام بازدید حتی گفتن احتمال بازگشتشون به کپکام زیاده البته اگه اونا بخوان:D
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
2tl98m09fwn11.png

طبق گفته تهیه کننده بازی بالانس بازی مثل نسخه های قبلی خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانیی نیست ! میدونم هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه ولی هیچ فروشنده هم نمیاد اینجوری اعتبار خودش رو زیر سوال ببره اونم چند بار! رسانه ها بودن و هستن از هرچیز ریز درشتی استفاده و سوء استفاده کنن و به قولی تا تنور داغه بچسبونن که فردا دیره یـ چیزی رو بزرگنمایی کنند و فرو کنن تو چشم بیننده ما هم که دنبال حاشیه ها هی بشینیم بحث کنیم تو سر و کله هم بزنیم و تجربه بازی رو برا خودمون زهر مار کنیم در اخر به ریش مون بخندن
میدونم پرداخت درون برنامه خوب نیست میدونم سیاست کثیفی هست عقل هم حکم میکنه طرفداریش رو نکنی ولی بعضی وقت ها حس میکنم خودمون دوست داریم قضیه رو برا خودمون بزرگ جلوه بدیم و تو سر خودمون بکوبیم در صورتی که شاید 1/10 اون چیزی که فک میکنیم هم نباشه در کل خاک بر سر کپکام که به خاطر این مسله بعدا منتقدای همیشه در صحنه با تریلری از رو بازی رد بشن بخاطرش .....
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,831
نام
نریمان
اتفاقا این مورد توی 4 شدیدا مشکل داشت. قیمت فن‌ها به قدری بالا بود که گرفتن تمام که چه عرض کنم، نصف فن‌های بازی هم حتی با 2 دور تموم کردنش غیر ممکن بود. در حدی که تو یه بار بازی رو تموم میکردی، از اورب‌هایی که خریدی هم استفاده میکردی، نهایتا میتونستی تمام فن‌های یه شخصیت رو باهاش آنلاک کنی. فن‌های قابل خریدم طوری بودن که بازی عملا باید نصفشو همون اول بازی دو دستی تقدیمت میکرد ولی حین شروع 1 کمبو بیشتر نمیداد بهت. همین خودش نصف لذت تجربه رو از آدم میگرفت. من یادمه خودم باندل دویل هانتر رو داشتم که همه چیزایی که گفتی رو داخلش داشت، ولی از اونجایی که خیلی بازی رو آسون میکرد از اورب‌هاش استفاده نمیکردم. 2 دور اول با اوربایی که خودم گرفتم تمومش کردم بازم نشد فن‌ها رو (حداقل در حد کسی که 2 دور بازی کرده) بخرم.
بعد برای بلادی پلس با اوربایی که توی باندل بود همه فن‌ها رو گرفتم و تفاوت واضحا مشخص بود. این مورد خودش سر تا پاش توی 4 مشکل بوده.
پس دلیل نمیشه اگر توی 4 بوده حلال باشه.
بماند همون 4 هم توی نسخه ای از بازی بوده که 3 تا شخصیت قابل بازی به بازی اضافه شده بود.
حالا جالبه که بدونی نسخه ی Special Edition خیلی سخاوتمند تر هست نسبت به نسخه ی اصلی. یعنی اضافه شدن MT نه تنها هیچ مشکلی به سیستم اقتصادی بازی وارد نکرده بلکه بهتر هم شده.
پ.ن.: من به هیچ وجه از این حرکت دفاع نمی کنم فقط میگم نباید قبل از تجربه کردن بازی، قضاوت کنیم.
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
دوستانی که بازم نگرانی دارن از این بابت مقاله جدید dualshockers رو لینک زیر بخونن

Devil May Cry 5 - How Many Red Orbs Can You Earn Simply by Playing the Game?

On top of that, you received a sizable number of bonus orbs after killing the boss depending on your stylish rank. A rather crappy B rank provided nearly 20,000 orbs. This means that a single level played by a scrub like me can easily net you over 40,000 orbs in the current build. Finishing with higher rank can (if you’re extremely good, which I am not) earn twice that post-mission bonus, pushing you around 60,000.

Of course, you also need to know how many orbs can you spend to correctly quantify their value.

The revive feature costs 1,500 orbs if you want only 30% of your life back, 3,000 points if you want 100% of your initial non-upgraded life, and 7,500 if you want every bit of it, upgraded life included. The second time you use a revive in the same mission those values grow to 7,500, 15,000, and 37,500 respectively.

If you don’t want to spend orbs, you can simply go back to the latest checkpoint.

Most abilities I saw in the progression menu cost between 8,000 and 10,000 orbs at tier 1, and the tier 2 ability I saw costs 20,000 orbs. The top ability of one of the available lines (that I saw) costs 35,000. One specific exception is the top ability of another line, which costs a whopping 3,000,000 orbs is not an attack used in combat. This one is, at least from what I could see, an exception in terms of price, and everything else I saw was much, much more affordable.

Personally, I feel that red orbs are provided very liberally by the game, and playing normally shouldn’t require making any purchase, at least going by the level I played. I certainly can’t see myself spending a dime on this. While I am a scrub, I don’t pay for cheats.

Once again, do keep in mind that nothing of this is final until the game releases, but it should give you a better idea of what kind of balance Capcom is currently aiming for.
پ.ن : طرف هیچ گونه تلاشی واسه بدست اوردن Red Orbs توی دموی قابل بازی دانته توی TGS نکرده و خیلی راحت بهش کلی Orb داده که در مقایسه با قیمت ایتم های معمولی داخل فروشگاه کاملا دست و دلباز عمل میکنه بازی
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
تا جایی که یادمه کامیا علاقه مند بود که ادامه رو بسازه و گفته اگه ادامه ها رو خودش میساخت جور دیگه ای میشدن(احتمالا با یه تم افسانه ای مثل 1):D همین بایونتا2.3 کامیا دست کم توی داستانشون نقش داشته(داره:-")
حالا قضیه خوب شدن کامیا با کپکام اینه که چند وقت پیش گفته بود خیلی دوست داره یه ریمیک از رو dmc یا یه کراس اور از رو دانته و بایونتا بسازه کپکام هم فکر کنم از نظرش استقبال کرده یه دلیل دیگشم اینه که میکامی و کامیا خیلی با dmc5.re2 حال کردن و باهم رفتن از استودیو های کپکام بازدید حتی گفتن احتمال بازگشتشون به کپکام زیاده البته اگه اونا بخوان:D
ایول من نمیدونستم اینا رو ، خوبه جا امیدواریه ، تو این صنعت هر چقدر اتحاد سازنده ها بیشتر باشه لذتشو ما می بریم
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
هر چی بیشتر با پنجه های دانته بزنید یجورایی شارژ میشه هی سریع تر میشه و اخرش...
Screenshot_2018-09-23-19-41-25-1.png
=P~ گفتم شاید بعضی از دوستان توجه نکرده باشن واسه همین گذاشتم:D گیم پلی با شمشیر sparda هم تو ویدیو بود....

اگه کات سین های گیم پلی رو ندیدید باز نکنید
mundus2.jpg
درباره پستی که تو صفحه 42 درباره nelo angelo گذاشته بودم با توجه به اینکه این شوالیه ها رو (در واقع ورجیل تو dmc1 تا جایی که مشخصه) mundus ساخته احتمال بازگشتش تو این نسخه هست چون قول داده بود که برگرده:D ولی با توجه به چیزایی که درباره نقش اون باس 8 متری تو داستان گفتن شایدم نباشه :-?
اگه ویدیو های کش رفته از ماکرو ندیدید باز نکنید:D
با توجه به چیزی که تو اون ویدیو بود دشمن اصلی همینیه که تو تریلر اول بود پس ماندس نیست:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر