Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
توی مصاحبه جدید تهیه کننده بازی Okabe با سایت ژاپنی Gamespark تایید کردن که بازی OST داینامیک داره و بسته به رنکی که توی مبارزات دارید، بخش‌های جدیدی از هر آهنگ به تم مبارزه اضافه میشن (مثلا وقتی A یا S بگیرید یه تیکه دیگه از آهنگ Devil Trigger رو میشنوید)
In an interview with Gamespark, producer Okabe confirmed that battle music will change depending on your Style rank. For example, when your Style rank increases, the chorus of the song will start playing.
DMC5Info on Twitter

بخش دیگه‌ای از مصاحبه هم روی انتظارات هوادارا تمرکز داره:
"they really REALLY want people to keep their expectations high because they plan to meet them"

"they stress this so much"
اولین باره دارم میشنوم یه سازنده اینطوری به هوادارا میگه توقعاتتون رو در بالاترین حد ممکن نگه دارید چون ما بهشون میرسیم!!!
 

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
داداش شما و بعضی بچه ها دچار اشتباه شدید. این کرتکتر هیچوقت استایل ژاپنی نداشته و ندارد فقط سازندش ژاپنیه. نه اسمش نه قیافش نه شاتگانش نه آهنگای متال تو بازیش هیچ وقت بخدا ژاپنی نبوده (مثلا کجای پیتزاخوری دویل می کرای3 به ژاپن ربط داره(!!!!!!!!!

ربطی به اینکه خود بازی درباره ژاپنه یا نه نداره ، این استایلی که دویل های قبلی داشتن نحوه ارائشون ژاپنی بوده، ینی این مدل مو به خودی خود ژاپنی نیست اما این نوع ارائه از ژاپن انتظار میره ! یا همین قسمت پیتزا که میگی نحوه کارگردانی ژاپنیه و هر کی ببینه درجا میگه این بازی ژاپنیه چون حس و حال و نگرش بازی ژاپنیه نه اینکه حتما درباره ژاپنه.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اخیرا یکی از کاربرای Reddit برداشته کل مصاحبه‌های سازنده‌های نسخه‌های قبلی DMC در کتاب Devil May Cry Artbook 3.1.4.2 رو اسکن و آپلود کرده، پر از خاطرات جالب و نکات ریز در مورد نسخه‌های قبلی هستن و شدید توصیه میکنم بخونیدشون :D

لینک دانلود مصاحبه‌ها به صورت PDF

بعضی تکه‌هاشون که تا اینجا دیدم و به نظرم جالب بودن رو اینجا میزارم :D
d0n4_u9g4kit.jpg


@K o j i m a
مرتضی تحویل بگیر :D خود سازنده بازی داره میگه رسما نیرو همون دانته جوونه و اصلا بهش گفتن فکر کنه نیرو همون دانته است :D در این حد که اگر مثلا نیرو ۱۰ سال پیرتر بشه به صورت وحشتناکی از لخاظ ظاهری به دانته DMC4 شباهت پیدا میکنه! بعد وقتی من گفتم یه عده از فن‌های کژوال نمیتونن دانته رو از نیرو تشخیص بدن چون شباهشتون خیلی زیاد بوده، ۶۰۰ تا علامت سوال و تعجب روی سرت ظاهر شد :D این دیگه از زبون خود سازنده :D

مورد جالب دیگه اینه که اگر برن حموم عمومی نیرو سعی میکنه جریانش رو بپوشونه ولی دانته مثل چی همینطوری همه چیز رو میندازه بیرون و عین خیالش نیست :)) یادمه چقدر سر این مورد به DmC گیر دادیم ولی ظاهرا دانته خودمون هم بله =))

s4z3_soe1b6a.png


این مورد خیلی جالبه برام. نویسنده نسخه‌های ۳ و ۴ بازی میگه اگر به صورت فرضی قرار بود داستان DMC5 رو بنویسم (میگه فرضی چون این مصاحبه‌ها برای چند سال پیشه)، تمام تمرکزم رو میذاشتم روی شخصیت نیرو و DMC5 رو به اون اختصاص میدادم چون به نظرم (نظر نویسنده نه من :D) دانته همیشه نهایتا داستان وشخصیتش یه حالت بیشتر در نمیاد، حالا فرقی نمیکنه نویسنده بازی کی باشه.

شخصا با این مورد خیلی موافق نیستم، ولی خب جالبه که نویسنده دو نسخه قبلی همچین دیدی نسبت به دانته داشته. موندم اگر Bingo رو برای DMC5 برگردونده باشن، الان چجوری داستان توی این نسخه برای دانته نوشته :-?


این یکی وحشتناک خوبه =))=))=))
1nav_untitled-3.png

یعنی اولویت گذاری طرف تو حلقم =)) تمام تمرکزش روی طراحی جاهای حساس Lady بوده در حدی که اینقدر اون بخشای لیدی روی صفحه مانیتورش بودن که ملت توی استدیو بهش میگفتن تو اصلا کار میکنی؟ =)):))

امیدوارم این طرف توی طراحی شخصیتای DMC5 هم حضور موثری داشته باشه :>:>:>=))

همونطوری که گفتم و میبینید این مصاحبه‌ها واقعا چیزای جالبی توشون دارن و شدیدا توصیه میکنم حتما بخونیدشون :D ۲۷ صفحه بسیار طویل هم هستن و میتونند راحت تا خود GC که اطلاعات جدید از بازی میاد سرگرممون کنند =))
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
@K o j i m a
مرتضی تحویل بگیر :D خود سازنده بازی داره میگه رسما نیرو همون دانته جوونه و اصلا بهش گفتن فکر کنه نیرو همون دانته است :D در این حد که اگر مثلا نیرو ۱۰ سال پیرتر بشه به صورت وحشتناکی از لخاظ ظاهری به دانته DMC4 شباهت پیدا میکنه! بعد وقتی من گفتم یه عده از فن‌های کژوال نمیتونن دانته رو از نیرو تشخیص بدن چون شباهشتون خیلی زیاد بوده، ۶۰۰ تا علامت سوال و تعجب روی سرت ظاهر شد :D این دیگه از زبون خود سازنده :D

من یادم نمیاد چی گفتم دقیق (حافظه از فاهک :D) ولی فکر کنم نگفتم که شبیه نیست، گفتم واسه اینکه شبیه بوده دلیل نمیشه طراحیشو عوض کنن که خب هنوزم روو حرفم هستم :D
ولی خدایی اون "کژوال فن ها" چه موجوداتی ان؟ :D خدایی یه دورم فقط DMC4 رو تموم کرده باشی تشخیص نیرو از دانته مثل تشخیص آب از آب قند میمونه :D

حرفای ایکاوا عالی بود مرتیکه میگه i poured my heart and soul into her xD

یعنی منحرف بودنو به سطح جدیدی رسونده، داره میگه روح و قلبم اوپای و بووتی اه :D

Ahhh he's my hero :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اکانت DMC5Info توی توییتر نکته جالبی در مورد درخت شیطانی پیدا کرده.

ظاهرا توی رمان DMC1 اشاره‌ای به درخت‌های شیطانی شده. در وصف این درخت‌ها گفته شده که اونها میتونند پلی بین دنیای شیاطین و دنیای انسان‌ها باشند ولی تفاوتشون با دروازه شیطانی اینه که برای احضار هر شیطون به دنیای انسان‌ها، باید یک انسان قربانی بشه. با توجه به تریلر بازی و طراحی دشمنا به نظر میاد توی DMCV هم این نکته درست باشه، چون اگر دقت کنید برخلاف DMC3 که دشمنایی مثل Pride بعد از ضربه خوردن ازشون شن بیرون میومد (چون با خاک احضار شده بودن) الان خون قرمز ازشون بیرون میاد (چون با قربانی شدن انسان‌ها احضار شدن)

اون تختی هم که دشمنه جلوش ایستاده از پوست و استخون انسان‌ها درست شده، و اصلا توی طراحی و بدن بعضی از این شیطون‌های جدید میشه به وضوح چهره یه انسان رو دید. بعد نکته بعدی در مورد این درخت اینه که وقتی شیطونا با استفاده از اون احضار میشن، گوشت انسان قربانی شده مثل چوب خشک میشه ولی چشمهای اون انسان ثابت سرجاش باقی میمونه. این شیطون همونطوری که توی تریلر دیدیم با قربانی کردن یه عالمه انسان احضار شد. به جنس پوست و چشمای اون دقت کنید:
Hshb8Cp.jpg


نکته دیگه‌ای که بهش اشاره شده اینه که توی رمان DMC1، شیطونی که یکی از این درختا رو احضار کرده با افتخار میخواد اسم گروهی از شیاطین که میخوان از این درخت استفاده کنند رو بگه ولی دانته قبل از اینکه اون بتونه جمله‌اش رو تموم کنه، میکشتش. میگن شاید این مورد به اون قضیه I have no name از ویدیوی Devil Trigger ربط داشته باشه (هرچند به نظر من اون تئوری مانگا خیلی احتمالش بیشتره)

نهایتا توی رمان دانته این درخت رو با استفاده از آتیش نابود میکنه.
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,805
اخیرا یکی از کاربرای Reddit برداشته کل مصاحبه‌های سازنده‌های نسخه‌های قبلی DMC در کتاب Devil May Cry Artbook 3.1.4.2 رو اسکن و آپلود کرده، پر از خاطرات جالب و نکات ریز در مورد نسخه‌های قبلی هستن و شدید توصیه میکنم بخونیدشون :D

لینک دانلود مصاحبه‌ها به صورت PDF

بعضی تکه‌هاشون که تا اینجا دیدم و به نظرم جالب بودن رو اینجا میزارم :D
d0n4_u9g4kit.jpg


@K o j i m a
مرتضی تحویل بگیر :D خود سازنده بازی داره میگه رسما نیرو همون دانته جوونه و اصلا بهش گفتن فکر کنه نیرو همون دانته است :D در این حد که اگر مثلا نیرو ۱۰ سال پیرتر بشه به صورت وحشتناکی از لخاظ ظاهری به دانته DMC4 شباهت پیدا میکنه! بعد وقتی من گفتم یه عده از فن‌های کژوال نمیتونن دانته رو از نیرو تشخیص بدن چون شباهشتون خیلی زیاد بوده، ۶۰۰ تا علامت سوال و تعجب روی سرت ظاهر شد :D این دیگه از زبون خود سازنده :D

مورد جالب دیگه اینه که اگر برن حموم عمومی نیرو سعی میکنه جریانش رو بپوشونه ولی دانته مثل چی همینطوری همه چیز رو میندازه بیرون و عین خیالش نیست :)) یادمه چقدر سر این مورد به DmC گیر دادیم ولی ظاهرا دانته خودمون هم بله =))

s4z3_soe1b6a.png


این مورد خیلی جالبه برام. نویسنده نسخه‌های ۳ و ۴ بازی میگه اگر به صورت فرضی قرار بود داستان DMC5 رو بنویسم (میگه فرضی چون این مصاحبه‌ها برای چند سال پیشه)، تمام تمرکزم رو میذاشتم روی شخصیت نیرو و DMC5 رو به اون اختصاص میدادم چون به نظرم (نظر نویسنده نه من :D) دانته همیشه نهایتا داستان وشخصیتش یه حالت بیشتر در نمیاد، حالا فرقی نمیکنه نویسنده بازی کی باشه.

شخصا با این مورد خیلی موافق نیستم، ولی خب جالبه که نویسنده دو نسخه قبلی همچین دیدی نسبت به دانته داشته. موندم اگر Bingo رو برای DMC5 برگردونده باشن، الان چجوری داستان توی این نسخه برای دانته نوشته :-?


این یکی وحشتناک خوبه =))=))=))
1nav_untitled-3.png

یعنی اولویت گذاری طرف تو حلقم =)) تمام تمرکزش روی طراحی جاهای حساس Lady بوده در حدی که اینقدر اون بخشای لیدی روی صفحه مانیتورش بودن که ملت توی استدیو بهش میگفتن تو اصلا کار میکنی؟ =)):))

امیدوارم این طرف توی طراحی شخصیتای DMC5 هم حضور موثری داشته باشه :>:>:>=))

همونطوری که گفتم و میبینید این مصاحبه‌ها واقعا چیزای جالبی توشون دارن و شدیدا توصیه میکنم حتما بخونیدشون :D ۲۷ صفحه بسیار طویل هم هستن و میتونند راحت تا خود GC که اطلاعات جدید از بازی میاد سرگرممون کنند =))
Pdf به زبون فارسی نداره ؟
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خوب بعضی ها داخل کشور ترجمه می کنن گفتم شاید فارسی باشه
نه متاسفانه، این آرت بوک اسکن نسخه انگلیسیش هم به صورت کامل روی نت موجود نیست و الان صرفا یکی اومده فقط بخش مصاحبه‌ها رو اسکن کرده و نه کلش رو.
 
  • Like
Reactions: ehsan M

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
اکانت DMC5Info توی توییتر نکته جالبی در مورد درخت شیطانی پیدا کرده.

ظاهرا توی رمان DMC1 اشاره‌ای به درخت‌های شیطانی شده. در وصف این درخت‌ها گفته شده که اونها میتونند پلی بین دنیای شیاطین و دنیای انسان‌ها باشند ولی تفاوتشون با دروازه شیطانی اینه که برای احضار هر شیطون به دنیای انسان‌ها، باید یک انسان قربانی بشه. با توجه به تریلر بازی و طراحی دشمنا به نظر میاد توی DMCV هم این نکته درست باشه، چون اگر دقت کنید برخلاف DMC3 که دشمنایی مثل Pride بعد از ضربه خوردن ازشون شن بیرون میومد (چون با خاک احضار شده بودن) الان خون قرمز ازشون بیرون میاد (چون با قربانی شدن انسان‌ها احضار شدن)

اون تختی هم که دشمنه جلوش ایستاده از پوست و استخون انسان‌ها درست شده، و اصلا توی طراحی و بدن بعضی از این شیطون‌های جدید میشه به وضوح چهره یه انسان رو دید. بعد نکته بعدی در مورد این درخت اینه که وقتی شیطونا با استفاده از اون احضار میشن، گوشت انسان قربانی شده مثل چوب خشک میشه ولی چشمهای اون انسان ثابت سرجاش باقی میمونه. این شیطون همونطوری که توی تریلر دیدیم با قربانی کردن یه عالمه انسان احضار شد. به جنس پوست و چشمای اون دقت کنید:
This shit is so dark dudex_x
این رمانا رو میشه گیر آورد خوند؟ (نسخه انگلیسیش هم باشه اوکیه) ارزش خوندن دارن اصلا؟
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
This shit is so dark dudex_x
این رمانا رو میشه گیر آورد خوند؟ (نسخه انگلیسیش هم باشه اوکیه) ارزش خوندن دارن اصلا؟
متاسفانه من که نتونستم پیداشون کنم.

البته لازمه اشاره کنم که مطمئنا کل داستان رمان جزیی از Canon حساب نمیشه چون توی رمان شخصیت ورجیل کاملا با وقایع DMC3 در تضاده. ولی خب بخش‌های از اون رمان رو مطمئنا الان آوردن جز داستان بازی چون Nell Goldstein رو به عنوان مادربزرگ Nico تایید کردن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر