Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
خب پس منم جواب شما رو با احترام بدم. شما توی پست من کلمه سونی دیدی یا توهم زدی که فکر میکنی من کلمه سونی رو به کار بردم و شما رو سونی فن خطاب کردم؟
آره والا شما نزدیک سه هزار ساعت بازی رو انجام دادید و 27 مرتبه پلاتش کردید که میگید بازی تکراری بوده. چیز دیگه ای راجع به بازی هست که بخوایید با ما در میون بزارید؟ سختی بازی رو چطوری دیدید؟ آیا باس فایت ها همچنان چالش برانگیز بودن؟ به نظر شما اکتیویژن مسبب اصلی روند تکراری بازی بوده؟

پ.ن 1: یه فرق خیلی کوچکی هست بین نظر شخصی و اظهار نظر در مورد چیزی که در موردش هیچی نمیدونیم.
پ.ن 2: این عقده عقده کردن هاتون هم قدیمی شده. دنبال یه کلمه جدید و کاربردی تر بگردین. با رجوع به عقل سلیم و توانمندتون، بگید من چرا واقعا باید عقده کنم؟ عقده چی رو بکنم؟(:|
مدیونید اگر فکر کنید اون چیزی که منظورمه، همون چیزیه که شما هم حدس میزنید.
این تیکه از پست شما اشاره فن های کنسوله حالا فن هرچی که باشن خودتون به اون راه نزنید........ اظهار نطر اصلا چیز بدی نیست بلکه خودت دوست داری بد نشونش بدی حالا نمیدونم به چی میخوای برسی شاید میخوای بگی خیلی خفنی اینجا فرومه هر کی دوست داشته باشه میتونه نظرش بگه به شما هم هیچ ربطی نداره طرف تو فرومای خارجی میاد میگه از بازی خوشم نیومد دلیلم میاره و هیچکسم چیزی بهش نمیگه حالا نمیدونم چرا اینجورید شما من منظور من این بود که در حال حاظر از نمایش خوشم نیومده و به ننننظرم چیزی نداشت;) ببین باز داری با بی ادبی جواب من میدی این نشون میده که یه مشکلی داری کلا با بعضیا.....من هیچ وقت نگفتم عقل سلیم و توانمیندی دارم اتفاقا این خودتی خیلی ادعای دانایی بیش از حد داری تو هر موضوعی:| اون قسمت از حرفت درسته من بازی نکردم شایدم وقتی امد نظرم عوض شد.....یه چیزی رو بزار بهت به عنوان یه دوست بگم اگه درست رفتار کنی کسی بهت چیزی نمیگه:)>-
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
قسمت اول پستت که لول. اوکی.
بقیه پستت هم آره درست میگی اینجا فرومه. نظر که بدی این حق رو دارم نظرت رو به چالش بکشم و بهت هم هیچ ربطی نداره که من این کار رو میکنم یا نه. ایضاً من خیلی خفنم. در واقع فوق العاده-م. میتونی باهاش کنار بیایی. نتونستی هم بلک لیست کن.
======
در توضیحات Sculptor of the Desolate Temple اومده که یه فرد کم حرفه که توی یه معبد متروکه نشسته و داره مجسمه های بودا رو خراطی میکنه. چیز جالبی که در موردش وجود داره، کند و کاری کردن مجسمه هاست. اگر هم دقت کرده باشید، یه طرف صورت خود Sekiro (کنار چشم سمت راست) هم پوست صورت و موها به رنگ خاکستری هست. آیا این شخصیت، با کنده و کاری کردن مجمسه های بودا، در واقع سکیرو، رو زنده کرده/میکنه؟
جالب تر اینه که مثل خود سکیرو، ایشون هم دست چپ ندارن.
===
اسم مکانیزم مردن و زنده شدن، BloodSmoke هست ظاهرا و دفعه اول مجانیه و دفعات بعدی یه سری منابع میطلبه.
===
سکیرو از پسر بچه ای که در حال حاضر به اسم Young Lord خونده میشه، حفاظت میکنه اما این پسر بچه دزدیده میشه به خاطر دودمانش تا برای یه هدف استفاده بشه. یکی از بخش های مهم داستانی بازی همین پسر بچه هست و کلید تمام اتفاقات توی بازی توی دستشه.
===
دشمن اصلی سکیرو و کسی که دستش رو قطع میکنه، در حال حاضر The Commander خونده میشه و از قبیله Ashina هست. قبیله ای که توسط پدربزرگ این فرد یعنی Ashina Isshin پایه گذاری شده و کنترل مناطق بزرگی از شمال رو در دست داره.
قبیله Ashina در خطر رویارویی با یه ارتش بزرگ هست که معلوم نیست قصدشون چیه و به همین خاطر اون پسر بچه رو میدزدن و اینکه میخوان قربانیش کنن یا به عنوان یه اهرم سیاسی ازش استفاده کنن، هنوز معلوم نیست.
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,831
نام
نریمان
اطلاعات جدید:

  • مکانیک اصلی بازی بازوی مکانیکی و ابزار مختلفی هست که بهش متصل میشن و استفاده های مختلف دارن.
  • بازی سیستم کلاس بندی نداره. انلاک کردن مهارت ها و توانایی های مختلف برای یه بازی Action-Adventure طراحی شده.
  • مخفی کاری نقش برجسته تری نسبت عناوین قبلی FS داره.
  • تو برخی از مکانیک های مخفی کاری از Tenchu الهام گرفته شده.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کرن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Death Blow نامیده میشه.
  • بازیکنانی که وارد نبرد بشن و آماده ی پری نباشن راهی از پیش نمی برن.
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کرن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Death Blow نامیده میشه.
این حرکت خیلی شبیه به بازی nioh هست
خیلی سیستمش باحال و در عین حال عذاب اوره
قیافشم شبیه به کارکتر Nioh هست اصلا دقیقه اول بازی فکر کردم نسخه دوم nioh هست:D
اگر این بازی اکشنش بیشتر از nioh باشه یکی از بهترین بازی های عمر من میشه:x
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,989
نام
احمد
اطلاعات جدید:

  • مکانیک اصلی بازی بازوی مکانیکی و ابزار مختلفی هست که بهش متصل میشن و استفاده های مختلف دارن.
  • بازی سیستم کلاس بندی نداره. انلاک کردن مهارت ها و توانایی های مختلف برای یه بازی Action-Adventure طراحی شده.
  • مخفی کاری نقش برجسته تری نسبت عناوین قبلی FS داره.
  • تو برخی از مکانیک های مخفی کاری از Tenchu الهام گرفته شده.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کرن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Death Blow نامیده میشه.
  • بازیکنانی که وارد نبرد بشن و آماده ی پری نباشن راهی از پیش نمی برن.
این بند رو من بعید بدونم مخفی کاری تو بازی های قبلی میازاکی وجود داشته باشه! از این نوشته ها که بر میاد یعنی واقعا میخوان مخفی کاری تو بازی بزارند، چطوری میتونه باشه؟!!!
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,952
نام
فرهاد
فرام سافتور تو ویدیویی اعلام کرد که میخواد تو کنفرانس PSX آسیا که تو تاریخ 18 آگست در بانکوک-تایلند برگزار میشه، گیم‌پلیی از بازی Sekiro به نمایش بزاره.

Sekiro: Shadows Die Twice will be making an appearance at the PlayStation Experience 2018 South East Asia with an exclusive theatre experience!

Be one of the first in Southeast Asia to see the exclusive gameplay footage of Sekiro: Shadows Die Twice!

 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به این عکس نگاه کنید دوستان:



یه کاتانا بغل کمرش بسته و یکی هم پشتش. Dual Katana در بهترین حالت ممکن=P~ یعنی اینکه به احتمال خیلی زیاد بیشتر از یه سلاح اصلی داریم یا شاید هم جزء یکی از قابلیت ها یا اسکیل ها باشه این موضوع.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
این اخرین پست من تا وقتی نمایش بعدی بازی رو ببینم خواهشا پاک نکنید
قسمت اول پستت که لول. اوکی.
بقیه پستت هم آره درست میگی اینجا فرومه. نظر که بدی این حق رو دارم نظرت رو به چالش بکشم و بهت هم هیچ ربطی نداره که من این کار رو میکنم یا نه. ایضاً من خیلی خفنم. در واقع فوق العاده-م. میتونی باهاش کنار بیایی. نتونستی هم بلک لیست کن.
بحث اصن کنار امدن یا نیومدن نیست اگه درست به چالش بکشی کلا رفتار بد و بی ادبانه ای داری اگه درست رفتار کنی ضرر نمیکنی اگه بیایی بگی رفتار من به تو ربطی نداره منم میگم اینجا فرومه دوست دارم به چالش بکشمتlol:-@[/SPOILER بهتره نقل قول نکنی چون جوابی در کار نیست]
 
آخرین ویرایش:

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
بلی بلی. یه گیم پلی هم برای PSX Southeast Asia داریم:D

علی صلح و صفا...

چرا من اینقد خوشحالم که گیم پلی میخوان از بازی جدید استاد نمایش بدن ؟
هرچی غم داشتم و نداشتم فراموش کردم...
الان مثل روانی ها روی مبل هال خونه نشستم لبخند دارم الکی میزنم و همه دارن نیگام میکنن- دارن قطع امید میکنن...
هی زیر لب هم میگم:
سکیرو...
سکیرو...
سکیرو...

:D:D:D:D:D:D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
علی صلح و صفا...

چرا من اینقد خوشحالم که گیم پلی میخوان از بازی جدید استاد نمایش بدن ؟
هرچی غم داشتم و نداشتم فراموش کردم...
الان مثل روانی ها روی مبل هال خونه نشستم لبخند دارم الکی میزنم و همه دارن نیگام میکنن- دارن قطع امید میکنن...
هی زیر لب هم میگم:
سکیرو...
سکیرو...
سکیرو...

:D:D:D:D:D:D
فعلا اینو داشته باش تا فردا پس فردا:D

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر