Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نقل از PCGamesN، این اطلاعات در مصاحبه‌ "هیدتاکا میازاکی"، کارگردان بازی، با وبسایت ژاپنی Game's Talk به اشتراک گذاشته شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، ناشر بازی یعنی Activision تاثیر زیادی در آسان‌تر شدن بازی گذاشته است.

به غیر از آسان شدن بازی، با توجه به اخبار اخیر به نظر می‌رسد استودیو FromSoftware نگاه کاملا متفاوتی به Sekiro دارد و این بار شاهد یک عنوان نقش آفرینی نیستیم و بیشتر تاکید سازندگان بر روی ژانر اکشن ماجراجویی می‌باشد.

اما همان طور که موارد زیادی تغییر کرده است اما بسیاری از مکانیک‌ها همچنان از سری بازی‌های دیگر FromSoftware در این عنوان وجود دارد. میازاکی در مصاحبه اعلام کرد، همان طور که نام Shadow Die Twice به مردن اشاره دارد، مطمئن باشید که در دفعات بسیار زیادی کشته خواهید شد، آماده مردن باشید!
هیچ جا نگفته اکتیویژن روی آسون شدن بازی تاثیر گذاشته. این برداشت های اشتباه رو سایت ها کردن. میازاکی گفته نقطه ضعف ما این بوده که بازیمون برای افرادی که تازه واردشون میشن، گنگ و نا ملموس بوده و اکتیویژن ما رو توی این زمینه "راهنمایی" کرده.

اینم برای اینکه خیالتون راحت بشه:
Miyazaki has stated in an interview that Sekiro is "probably even more challenging than previous From games."
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
اطلاعاتی که از بازی اومدن بشدت هایپ برانگیز هستن
ولی دوتا مکانیک گیم پلی هست که منو بشدت درگیر کرده(راجع به بقیه مکانیکا یه پست بعدا میدم)

این بازی بجای Stamina سیستمی داره به اسم Posture به این صورت که با هر حمله به ps شما اضافه میشه و از ps دشمن کم میشه وقتی ps بار دشمن یا خودتون پر بشه میتونین روی دشمن(یا دشمنا میتونن روی شما) فینیشینگ موو بزنن!:D یجورایی مثل گاد آف واره منتها خودتونم در خطرید اینبار :x
همونطور که میدونید دستتون قابلیت اضافه کردن یک سپر رو هم داره نکته ی جالب توجه این هست که سپر گرفتن با زمان بندی بد از ps شما کم میکنه (یعنی اگه بخواین اسپم کنین Psتون پر میشه و به بدترین شکل ممکن instant killمجازات میشین) ولی اگه زمان بندی درستی(مثل پری کردن تو دارک سولز) داشته باشه سپر گرفتنتون از Ps شما کم نمیشه و در عوض از ps حریف کم میشه (در واقع یجورایی با دفاع دارین حمله میکنین soooo cool)

نکته قابل توجه بعدی اون نماد قرمزی هست که نشون داده میشه حین کامبت اون نماد قرمز نماد ضربات غیر قابل بلاک کردن هستن و این نماد هارو که میبینین باید حتما داج کنین(با استفاده از پرش که نوید اینو میده که پرش توی بازی iFrame داره :D)
این مکانیکم تقریبا مثل مکانیک علامت ضربه تو گاد اف وار هست
که خیلی خیلی میتونه به کامبت کمک کنه و اونو هیجان انگیز تر کنه
در کل که Miyazaki rocks :D :x :-"
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
The game was originally going to just be called Sekiro, however, but From Software ended up going with the Shadows Die Twice subtitle because publisher Activision liked it a lot.
امیدوارم اون جمله اولین و اخرین باری باشه میبینیم چون ممکنه همین رو واسه اسون شدن بازی یا ماکروترنس هم بگن!.
این اسکن هم عالیه

sxhx_6d3dd03b.jpg


قشنگ میخواد تا دسته (:D) شمشیر رو فرو کنه تو سینه ش.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اونجا که اول تریلر نشون میده،خیلی شبیه محل مبارزه با گرمن نیست؟دی: نمیدونم من توهم زدم که هیچکس دیگه اشاره نکرده بهش؟ دی:
آره ولی بیشتر شباهت به یکی از لوکیشن های Nioh میده. من اول فکر کردم Nioh 2 هست:D
سیو های بازی هنوز به شکل بون فایر یا لنترن هاست ؟
هنوز مشخص نیست.
=====================
یکی از اعضای تیم سازنده توی مصاحبه با IGN میگه بازی خیلی سخته.
یه سری اخبار هم به گوش میرسه که DLCـیی در کار نیست و همینطور هم Microtransactionـیی در کار نیست.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اونجا که اول تریلر نشون میده،خیلی شبیه محل مبارزه با گرمن نیست؟دی: نمیدونم من توهم زدم که هیچکس دیگه اشاره نکرده بهش؟ دی:
نه شبیه یه باس تو Nioh هست. البته اینا تو فرهنگشونه دیگه دوئل توی شب زیر نور ماه و از این برنامه ها :D.
مثل اینکه Estus Flask هم تو بازی وجود داره. (با همین اسم)
عحب !!.
یه سری اخبار هم به گوش میرسه که DLCـیی در کار نیست و همینطور هم Microtransactionـیی در کار نیست.
همزمان در اکتیویژن:
Call of Duty Black Ops 4 won't let you buy DLC packs separately - it's the full season pass or nothing
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
تریلر اونجور که باید منو نگرفت یعنی خوب کار نشده بود اما متا 92/100 ـه.
بنظر من تریلر در وهله اول باید صادقانه باشه! و نمایی باشه از خود بازی. مخاطب رو گول نزنه با گرافیک انچنانی بعد دانگرید بشه. چیزهای فنسی نشون ندن بعدش تو نسخه اخر همش حذف شده باشه یا بفهمی اصلان از روز اول اونا وجود نداشتن.
نمونه تریلر کامل که هم فوق گیراست و هم صادقانه:


پ.ن. نمیدونم چند سال گذشته و هنوز با دیدن این تریلر ادرنالین خونم بالا میره.
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
تریلر اونجور که باید منو نگرفت یعنی خوب کار نشده بود اما متا 92/100 ـه.
متا و این سوسول بازیا به بازیا میازاکی نیومده :Dهمون دارک 1 که شاهکار میازاکیه متاش 89 هست من فقط دنبال اتمسفر و پیوستگی بازی هستم آرزوم اینه این بازی اتمسفر و پیوستگیش به خفنیت دارک 1 باشه چون بلادبورن و دارک 3 تو این دو تا گزینه شدیدا از دارک 1 کم میاوردند
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر