Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
یکی از بزرگترین طرفدارهای میازاکی که PhD سولز داره مهمترین سئوال و سورپرایز در تریلر رو لوگوی اکتیویژن دونسته :D. گفته برید دعا کنید برای زنده شدن دوباره (shadows die Twice) اکتیویزن دستگاه کارتخون جلوتون نیاره :D.
از محبوبیت اکتی و EA همین بس که فقط لوگوشون میتونه دیدگاه هرکسی رو 180 درجه تغییر بده. حالا میخواد بازی میازاکی باشه یا هرکی دیگه.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نظرم بهتره به میازاکی و تیمش اعتماد کنیم:D من خودم موافق کشیدن بیرون از سری سولزبورن بودم چون به نظر 5تا بازی توی اون سبک دیگه کافیه.
سکیرو هم مطمئنا توی مبارزات قراره خیلی انعطاف پذیر تر از سولزبورن باشه و با اینکه دیگه بونفایری در کار نیست و کرکتر همونجا زنده میشه، اما به روش خودشون یه کوفتی توش میزارن که زهر مار بشه مردن برامون:D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
به نظرم بهتره به میازاکی و تیمش اعتماد کنیم:D من خودم موافق کشیدن بیرون از سری سولزبورن بودم چون به نظر 5تا بازی توی اون سبک دیگه کافیه.
سکیرو هم مطمئنا توی مبارزات قراره خیلی انعطاف پذیر تر از سولزبورن باشه و با اینکه دیگه بونفایری در کار نیست و کرکتر همونجا زنده میشه، اما به روش خودشون یه کوفتی توش میزارن که زهر مار بشه مردن برامون:D
گیم پلی کله ملق (:D) زدن و قل خوردن و جاخالی دادن های کریس رونالدویی نداره! (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
پری کردن + انتظار کشیدن برای اعلام قرمز رنگ برای ضربه های Double damage (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
مخفی کاری (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
تمرکز زیاد روی شمشیرزنی بجای فرار کردن (:D) و استفاده تمام و کمال از قابلیتهای دست مکانیکی (خیلی-خارج-از-سولزبورن).

میتونم سوگند No pre orders رو واسه این بازی بشکنم :D.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
گیم پلی کله ملق (:D) زدن و قل خوردن و جاخالی دادن های کریس رونالدویی نداره! (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
پری کردن + انتظار کشیدن برای اعلام قرمز رنگ برای ضربه های Double damage (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
مخفی کاری (خیلی-خارج-از-سولزبورن).
تمرکز زیاد روی شمشیرزنی بجای فرار کردن (:D) و استفاده تمام و کمال از قابلیتهای دست مکانیکی (خیلی-خارج-از-سولزبورن).

میتونم سوگند No pre orders رو واسه این بازی بشکنم :D.
دقیقا من با همین نکته حال کردم. دیگه خبری از Stat ها نیست. دیگه خبری از اسپل های تخیلی و شمشیرهای 30 متری نیست. مثل مرد باید وایسی و بجنگی و دو شقه بشی:D تمام کاری که میتونی بکنی، اینه که پری کردن رو خوب یاد بگیری. من با این قابلیت به شدت حال میکنم:D
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
به نظرم بهتره به میازاکی و تیمش اعتماد کنیم:D من خودم موافق کشیدن بیرون از سری سولزبورن بودم چون به نظر 5تا بازی توی اون سبک دیگه کافیه.
سکیرو هم مطمئنا توی مبارزات قراره خیلی انعطاف پذیر تر از سولزبورن باشه و با اینکه دیگه بونفایری در کار نیست و کرکتر همونجا زنده میشه، اما به روش خودشون یه کوفتی توش میزارن که زهر مار بشه مردن برامون:D

کاملا حرفت درسته 1 بازی سریع تر با قابلیت های خفن خیلی بهتره

مگه کسی هم هست از این قضیه که همون جا زنده بشی ناراضی باشه؟ اگه هست خود ازاری داره بزرگ ترین مشکل من با این بازی همین بود که بر می گشتی کلی عقب تر حس مبارزه با باس بازی کلا ازت گرفته می شد باز باید کلی کار تکراری بیهوده انجام می دادی تا به باس برسی اصلا درک نمی کنم کسی از این قضیه ناراحت شده باشه
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
کاملا حرفت درسته 1 بازی سریع تر با قابلیت های خفن خیلی بهتره

مگه کسی هم هست از این قضیه که همون جا زنده بشی ناراضی باشه؟ اگه هست خود ازاری داره بزرگ ترین مشکل من با این بازی همین بود که بر می گشتی کلی عقب تر حس مبارزه با باس بازی کلا ازت گرفته می شد باز باید کلی کار تکراری بیهوده انجام می دادی تا به باس برسی اصلا درک نمی کنم کسی از این قضیه ناراحت شده باشه
یعنی واقعا فکر میکنی مردن و دوباره زنده شدن از همون نقطه به همین سادگی هاست؟:D
منتظر باش یه تبعاتی بزارن براش که به همون سیستم قبلی راضی بشی:D خودشون گفتن اینطوری هم نیست که بخوایین هر وقت خواستین، زنده بشین و محدودیت هایی هست که بعدا براتون میگیم:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,252
نام
امیر حسین
یعنی واقعا فکر میکنی مردن و دوباره زنده شدن از همون نقطه به همین سادگی هاست؟:D
منتظر باش یه تبعاتی بزارن براش که به همون سیستم قبلی راضی بشی:D خودشون گفتن اینطوری هم نیست که بخوایین هر وقت خواستین، زنده بشین و محدودیت هایی هست که بعدا براتون میگیم:D
یه جوی پارسال هل بلید داد که اگر زیاد بمیرید، کلا Game Over میشید و خلاص:-"
الان میان میگن اگر تو 20ساعت بازی، 5بار بمیرید، تمومه کار:-"
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مگه کسی هم هست از این قضیه که همون جا زنده بشی ناراضی باشه؟
ممکنه زنده بشی با 1% HP :D ممکنه زنده بشی با 30 ثانیه فرست برای انتقام ممکنه هردوحالت رو باهم سرت بیارن.
الان میان میگن اگر تو 20ساعت بازی، 5بار بمیرید، تمومه کار:-"
به اکتیویژن باشه میگه بعد 5 بار سوخت بازیت هم لاک میشه دوباره باید بخریش :D جدی میگم خودتون رو اماده کنید.

چیزی که خیلی دوست دارم درمورد این تریلر حرکت دوربین و سینمایی کردن مبارزه هاست و چیزی که اذیتم میکنه اینکه مثل اکثر بازیها دشمنا کلهم Stamina Bar ندارن !!. داداش بزار زمین شمشیر رو یه نفسی بکش یه مقدار کمرت رو خم و راست کن خُ یکم وآ بده :D.
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
خبر اومده که Activision تاثیر زیادی در آسان تر شدن بازی داشته .
امیدوارم محصول نهایی مثل همیشه عالی باشه :-s
این اخبار اب دوغ خیاری رو فقط کانالای ایرانی میزنن جایی همچین حرفی از طرف منبع معتبری زده نشده
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,340
نام
مــاکــان
بازی که خودش داره داد میزنه نسبت به سری سولز آسونتر هست و...
دیگه نیاز به تایید جائی نیست، اکشن تر شده بازی، نیاز به اخبار سکرت و اینسایدر و... نیست.
اگر میخواستن همونقدر سخت باشه و همون فرمول برن که میرفتن ادامه سولزبورن ها رو میساختن.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Taikatalvi

کاربر سایت
Apr 15, 2017
15
2 تا نکته که در مورد بازی من خیلی نسبت به این بازی جدیدشون خوشم اومد اینه که دیگه هول داج کردن و بلاک کردن عادیه شماره های قبلی نیست کامبت بازی و همچی در مورد sword play هست یعنی از همون حالت عادی بلادبورن و سولز دیگه فاصله گرفته و یک گیمپلی متفاوت داره تقریبا و نکته دوم اینکه داستان سر راست تری قراره داشته باشه و یک خط روایت مستقیم که بنظرم یک تنوع خیلی خوبه :D
راستی مطمعنا سر ناشر گزینه های دیگرو مشخصا برسی کردن و اکتیوژن هم درسته زیاد خوب به نظر نمیاد ولی نامکو هم واقعا فرشته نیست ! :D
احتمالا بازی باید یک خط کاملا رو به جلو داشته باشه و چیزی مثل هاب هم نباید باشه:-?
حس اونیموشایی بازی هم خیلی زیاده و بشدت خوشایند همینطور تنچو :D
در کل که هایپ بنده چسبیده به سقف:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این اخبار اب دوغ خیاری رو فقط کانالای ایرانی میزنن جایی همچین حرفی از طرف منبع معتبری زده نشده
به نقل از PCGamesN، این اطلاعات در مصاحبه‌ "هیدتاکا میازاکی"، کارگردان بازی، با وبسایت ژاپنی Game's Talk به اشتراک گذاشته شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، ناشر بازی یعنی Activision تاثیر زیادی در آسان‌تر شدن بازی گذاشته است.

به غیر از آسان شدن بازی، با توجه به اخبار اخیر به نظر می‌رسد استودیو FromSoftware نگاه کاملا متفاوتی به Sekiro دارد و این بار شاهد یک عنوان نقش آفرینی نیستیم و بیشتر تاکید سازندگان بر روی ژانر اکشن ماجراجویی می‌باشد.

اما همان طور که موارد زیادی تغییر کرده است اما بسیاری از مکانیک‌ها همچنان از سری بازی‌های دیگر FromSoftware در این عنوان وجود دارد. میازاکی در مصاحبه اعلام کرد، همان طور که نام Shadow Die Twice به مردن اشاره دارد، مطمئن باشید که در دفعات بسیار زیادی کشته خواهید شد، آماده مردن باشید!
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر