Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,817
نام
نریمان
ظاهرا لیکی که 4chan کرده بود درست بوده:

The game will be souls like in gameplay and atmosphere, but also different by being a lot more open, not having the clear level/Boss design and a more directly told story.

-it will appear at E3 with a full length trailer and some gameplay -it will draw inspiration from both Bloodborne and Fromsoftware's old Ps2 game Kuon

-gameplay is similar to Bloodborne, but more vicious and brutal. It's a bit less wild, but still fast. Kinda like a combination of Nioh/Bloodborne.

-there are skills in this game, including different melee moves, passives and magic. It wont have endless skill trees and the skills wont be big flashy diablo style attacks, just new moves and abilities.

-trick weapons make another appereance, but aren't called trick weapons. Some weapons have 3 forms, others have 2 and there are many weapons that are always 2 handed or 2 part, as there are no side arms or shields.

-the story will be centered around an ancient cult, that has been using farmers for their dark rituals since hundreds of years. As they fear the end of the world, they sacrifice peopla at their shrine of blood and experiment on people. Many of the creatures will be the result of the experiments. It remains unclear for most of the game, whether the cult is really evil or knows more than everyone else. Only a few members are still alive, as the rest has mysteriously vanished.


-you start the game as a heavily maimed and disfigured person at the edge of death. You are saved by a mysterious leader who gives you a new face (character creation) and replaces your missing arm. -the right arm and it will be replaced by an multifunctional device, which serves as a prothetic arm most of the time, but can also be used a some kind of grappling gun to reach higher levels

-the game will take in a dark fantasy world, resembeling ancient Japan.
-the game will heavily draw from Japan mythology with a horror twist. It will not completely based on mythology and still include many original ideas.
-there are no shields, but you can block and counter with your weapon.
-every weapon has a unique counter ability
-enemies will often loose limbs or there heads in combat. Some enemies will spawn parasites from ther beheaded selves, somewhat like Resident Evil 4.
-you can climb in the game -some enemie designs and the atmosphere really resemble a modern Kuon in parts, but it has nothing to do with this game or will play anything like it. Expect one easter egg.
-most of the game will take place in rural places, but there will be a bigger city to explore later
-the game is more open world than the previous titles, but not fully like Skyrim. It offers multiple inter connected levels, that are much larger with multiple possible paths that give the game a lot
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
به جرات میتونم بگم این بازی گیم اف د شوی من بود
همه ی اونچیزی که میخوامو داشت
گیم پلی فوق العاده سریع
یسری کلیشه های سری سولز
نوآوری فوق العاده ی ایندفعه میازاکی یعنی گرپنال گان
فقط فرض کنین چقد .گیم پلی ورتیکال تر خواهد شد نسبت به سری سولز
اینهمه مکان بلند اینهمه سقف خونه همه قابل اکسپلور و همه قابل استفاده برای حمله به دشمنا
قشنگ گیم پلی این بازی Ghost of tushima رو برای من برد زیر سایه خودش(امسال از همه بیشتر برای رو نمایی گوست هایپ بودم من)
و واقعا خوشحالم میازاکی نرفت سراغ دیمن سولز 2 یا بلادبورن 2
__________
امیدوارم فقط طراحی مپ بازی مث DS1 باشه
بدون شک تبدیل به بازی نسل میشه برای من اگه اینطور باشه
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali

با دِلُم بازی نکن=P~
نریمان از اون مار آخر تریلر چیزی اومد بزار اخ اخ اخ چی بود
شدید پسندمه لعنتی از دیشب تا الان 30 بار تریلرو نگاه کردمx_x
فکر کن الان یه sekiro داریم و یه got هم اضافه میشه دیگه تا خرخره تو خون غلط میزنیم>:)
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,817
نام
نریمان
با دِلُم بازی نکن=P~
نریمان از اون مار آخر تریلر چیزی اومد بزار اخ اخ اخ چی بود
شدید پسندمه لعنتی از دیشب تا الان 30 بار تریلرو نگاه کردمx_x
فکر کن الان یه sekiro داریم و یه got هم اضافه میشه دیگه تا خرخره تو خون غلط میزنیم>:)


:D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
و واقعا خوشحالم میازاکی نرفت سراغ دیمن سولز 2 یا بلادبورن 2
یه مشکلی هست گفته بود اون دنیا (soulsborne) جدا میشه درسته؟ اگر شخصیت اصلی بعد از مردن موارد جم شده ش از دست بره و دشمنها بعد از چک پوینت دوباره زنده بشن و چیزهای از این دسته داشته باشه، Sekiro: Shadows Die Twice هم یه souls دیگه ست. از طرفی Nioh رو داریم که سولز ژاپن فئودال هست و کارو خیلی برای Sekiro سخت میکنه.

و اینکه میازاکی هر دفعه ارادت خالصانه خودش رو به استاد کنتارو میورا ثابت میکنه جای تحسین داره (if u know what i mean :D).

پ.ن. منم مثل همتون عاشق جهانی هستم که از demon souls شروع شد ولی داره تکراری میشه مثل AC مثل CoD و .... . گیم جدید یعنی طرف از ویچر و Kill zone بکنه و سایبرپانک و Horizon Zero Dawn بسازه.
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
یه مشکلی هست گفته بود اون دنیا (soulsborne) جدا میشه درسته؟ اگر شخصیت اصلی بعد از مردن موارد جم شده ش از دست بره و دشمنها بعد از چک پوینت دوباره زنده بشن و چیزهای از این دسته داشته باشه، Sekiro: Shadows Die Twice هم یه souls دیگه ست. از طرفی Nioh رو داریم که سولز ژاپن فئودال هست و کارو خیلی برای Sekiro سخت میکنه.

و اینکه میازاکی هر دفعه ارادت خالصانه خودش رو به استاد کنتارو میورا ثابت میکنه جای تحسین داره (if u know what i mean :D).

پ.ن. منم مثل همتون عاشق جهانی هستم که از demon souls شروع شد ولی داره تکراری میشه مثل AC مثل CoD و .... . گیم جدید یعنی طرف از ویچر و Kill zone بکنه و سایبرپانک و Horizon Zero Dawn بسازه.
والا من شخصا با اینکه بازی شباهت هایی با سری سولز داشته باشه و نزدیک اون باشه و به عبارتی spiritual successor سری سولز و بلادبورن باشه مشکلی ندارم
تا زمانی که تکراری نشه و ایده های فرش و نو بهش تزریق شه (نظر منه!!! نظرمه!!! :D)
یکی از دلایلی که Ds3 خیلی بهم نچسبید هم همین تکراری شدن ایده ها بود بنظرم
ولی این بازی به اندازه کافی فرش و یونیک بوده تا اینجا
اون کامنتمم مربوط به خودم بود(شهصا خیلی دوست داشتم بلادبورن یا دیمن سولز 2 ساخته بشه که خوب نشد ولی این ویدئو رو که دیدم کاملا خوشحال شدم که رفتن سراغ نیو آی پی)
حالا باید گیم پلی های جدیدم ببینم تا نظر قطعی بدم ولی واقعا بنظرم چند پله سری سولز رو برده جلو(از نیوه که خیلی جلوتره) و بنظرم دی ان ای سولز تا مدتها تو بازیهای فرام سافت خواهد موند... چه بخوایم چه نخوایم
ولی فعلا تا وقتی خلافش ثابت نشده آیم سووو هایپد
در ادامه داینکه گویا هنوز دوتا پروژهسمعرفی نشده هم داره فرام...
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Nioh چی بود بابا. من خودم پلاتش کردم ولی از شدت تکرار محیط و گیم پلی داشتم استفراغ میکردم:D
مطمئنم بازم FS یه گیم پلی تر و تمیز و یه ستینگ خوف میسازه که ذره ای خستگی توش احساس نمیشه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
جز ژاپن، وجه تشابه دیگه‌ای هم دارن؟
تقریبا همه چی! :D
بگو جز اون طناب،وجه تمایز دیگه ای هم دارن؟ :D

وقتی گیم پلی نی اوه سولز بورنیه خودش،بعد تو ستینگ ژاپنه، بعد اینجا خود سولز بورنیه،باز تو ژاپنه! وجه تشابه خیلیه!
مخصوصا وقتی موجودات افسانه ای و اساطیری ژاپنی ببینی:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر