Sekiro: Shadows Die Twice

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط NaRiiMaN, ‏Jun 11, 2018.

  1. NaRiiMaN

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    ارسال ها:
    2,346
    نام:
    نریمان
    [​IMG]

    Developer: From Software
    Publisher: Activision
    Genre: Action-Adventure
    Platforms: PS4 / XB1 / PC
    Release Date: March 22nd, 2019

    [​IMG] [​IMG]


    Kill Ingeniously

    با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

    هر آنچه از بازی میدانیم:


    Story
    • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
    • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
    • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
    • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
    • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.

    Gameplay
    • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
    • بازی دارای Stat های RPG نیست.
    • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
    • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
    • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
    • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
    • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
    • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
    • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
    • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
    • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
    اطلاعات بیشتر بزودی...
     
    #1 NaRiiMaN, ‏Jun 11, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Sep 28, 2018
    PEDRAMGOLCHIN, Indiana jones, PWLG و 50 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. REZA TAEL

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 25, 2007
    ارسال ها:
    3,854
    نام:
    طائل
    الله اکبر :D
     
    mikammi, Sam _Fisher, Fratos و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. SHANSER

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    ارسال ها:
    6,906
    نام:
    منصور
    اکتی مفت نمیاد پابلیشر بشه !:D
     
    J. Constantine و BARDI YA این نوشته را Like کرده اند.
  4. Safety & Peace

    Safety & Peace Я!5Ξ UP
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    ارسال ها:
    11,206
    نام:
    تونی آلمِیدا
    خب یکی دوتا ویدئوی گولاخ رسید دستم با هم ببینیم و به روح پر فتوح میازاکی درود بفرستیم. قبلش یه توضیح بدم که توی بازی یه سیستمی هست به اسم Kanji Sense که به شکل حروف ژاپنی بالای سر سکیرو ظاهر میشه قبل از اینکه دشمن بخواد حرکت خاصی بزنه.

    1. شما میتونین ضربات غیر قابل بلاک کردن رو بلاک کنید! البته تایمینگ به شدت دقیقی میخواد:

    EfO1odIf3qvea3v7.mp4 - آپلود عکس و فایل رایگان

    2. قابلیتی هست به اسم Mikiri (見切り) که با داج کردن توی یه سری از حرکات خطرناک، فعال میشه به خصوص ضربات Thrust. این قابلیت Posture حریف رو پایین میاره و برای شما رو بالا میبره. این کلیپ چیزیه که من بهش میگم S.E.X.Y

    GZGoQQadOoK3UJQW.mp4 - آپلود عکس و فایل رایگان

    فقط اون لحظه ای که گردن طرف رو میشکنه و شمشیر رو به ظرافتی مجلسی وار، از بدنش میکشه بیرون و انیمیشن زیبایی از بدن فرد مرده میبینیم که همراه با بیرون کشیده شدن شمشیر، بدن همراهش بالا میاد=P~
     
    nihilnigritude, Sɯαsƚikα, mikammi و 25 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. J. Constantine

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 19, 2012
    ارسال ها:
    1,422
    نام:
    علی
    خو اونوخ میگی بازی نشرش هزینه داره! کیه اینو نخره خو؟:| باو این منفجر میکنه بیاد! دمت گرم سر صبی آدرنالین تزریق نمودی خوابمون پرید.
     
    BARDI YA, REZA TAEL و Safety & Peace این نوشته را Like کرده اند.
  6. Safety & Peace

    Safety & Peace Я!5Ξ UP
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    ارسال ها:
    11,206
    نام:
    تونی آلمِیدا
    هنوزم میگم که داره:D ببین خودم رو مثال میزنم. ما یه استودیو کوچک انیمیشن توی شهرمون هستیم. برای ساخت انیمیشن بودجه نیازه و ما یه حدی از اون بودجه رو داریم که انیمیشن رو بسازیم اما زیاد نیست. خودمون هم نمیتونیم انیمیشن هایی که میسازیم رو منتشر کنیم چون بازار دستمون نیست. به یه نفر نیاز داریم که این کارو برامون انجام بده چون کارش نشره. یه نفر که رابط ما هست با بازار و کار ما رو میفروشه.
    اینا هم دقیقا همونطوری هستن. خودشون اوایل زیاد نمیتونستن هزینه کنن برای بازی هاشون چون چاپ دیسک و بازاریابی و پخش و هزارتا چیز دیگه واقعا هزینه بره و اینا نمیتونن از عهده-ش بر بیان. الان که FS معروف شده و بازی هاش فروش بالایی دارن، خودش میتونه انتشار بازی توی ژاپن و آسیا رو بر عهده بگیره. ولی توی غرب رو نمیتونه و نیاز به یه ناشر بزرگ داره که اکتیویژن متاسفانه ناشر بزرگیه.
    این بازی که فروشش از همین الان تضمین شده هست چون اسم میازاکی و FS پشتشه ولی این قرتی بازی های ناشر باعث میشه یه سری بازی رو بایکوت کنن و این یه حقیقت تلخه/:):D
     
    #215 Safety & Peace, ‏Aug 27, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Aug 27, 2018
    WCW, Sɯαsƚikα, morteza75 و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. NaRiiMaN

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    ارسال ها:
    2,346
    نام:
    نریمان


    نمیدونم اینو کسی گذاشته یا نه ولی به نظر میرسه ایشون اولین باس بازی هستن.
     
    Octienne, ᕦ(ò_óˇ)ᕤ, Dinosaur و 21 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. Fratos

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    ارسال ها:
    15,538
    Sekiro سیخه مابقی همه گوجه ن :D
     
    .:Melkor:., morteza75, Sam _Fisher و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. REZA TAEL

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 25, 2007
    ارسال ها:
    3,854
    نام:
    طائل
    تایید شده بازی پرداخت درونی نداره :D
     
    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ, The Listener, LiFE iS 5TrAnG3 و 15 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. Sam _Fisher

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2011
    ارسال ها:
    130
    نام:
    علی
    Sekiro: Shadows Die Twice Will Not Have Microtransactions
    Sekiro: Shadows Die Twice Won't Have Microtransactions | COGconnected
    Sekiro Microtransactions Language Due to 'Erroneous Tick Box'
    'No Plans' for Microtransactions in Sekiro: Shadows Die Twice on PS4
    Sekiro: Shadows Die Twice Won't Feature Microtransactions, Developer Clarifies | SegmentNext

    نمیدونم یه سری چجوری سریع شایعه رو باور کردن و افتادن به نفرین کردن بازی و میازاکی و اکتیویژن :D طرف در حالی که ناشر بازیش اکتیویژنه زده برای اولین بار بین کارای خودش multiplayer رو از تو بازیش حذف کرده، این خودش عین اینه که اکتیویژن رو دست بندازی، بعد حالا بیاد پرداخت درون برنامه ای بذاره؟ :D اول که اکتیویژن باعث ساده شدن بازی شده بود، سه روز پیش با پرداخت درون برنامه ای گند زد به بازی، چند روز دیگه هم یه خبر و شایعه دیگه میاد و حرفای جدیدتر، ما هم این وسط تو فکر همین میمونیم که میازاکی با این همه تغییر چکار کرده که Sekiro قراره کم و بیش به وسعت و اندازه ی Bloodborne و Dark Souls 3 باشه(فکر کنم کسی این رو نگفت) و چه بلایی قراره سرمون بیاد. :D دیگه وقتی خود میازاکی اومده درباره نقش و تاثیر اکتیویژن شفاف سازی کرده چرا نگرانش باشیم؟
     
    #219 Sam _Fisher, ‏Aug 28, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Aug 28, 2018
    Ehsan95_76, Milad_HW, ᕦ(ò_óˇ)ᕤ و 15 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. Lions Gate

    Lions Gate バイオハザード2
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 17, 2008
    ارسال ها:
    2,219
    دوستان این بازی هم مثل BB جهان باز و سخته ؟ چون من به شدت از BB خوشم اومده بود ولی اعصاب و وقتش رو نداشتم تمامش کنم خیلی سخت بود برام.استاد یکم هوای ما کژوال گیمر ها رو داشته باشه
    ممنون میشم :D
     
    J. Constantine این نوشته را Like کرده است.
  12. Kurt117

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 6, 2009
    ارسال ها:
    2,596
    نام:
    Ali
    سخت تر از Dark souls و BB هست به نظرم :D
    چون توی bb و ds با اینکه مهارت داشتن توی بازی و تمرین کردن مهمترین نکته ها برای زدن باس ها و دشمن های سخت بودن، ولی باز راه هایی وجود داشت که بشه باس ها رو راحت تر کشت، مهمترینشون لول اپ کردن کاراکتر، اسلحه های مختلف و...
    ولی توی sekiro از این خبرا نیست :D سلاح اصلی که فقط یدونه داریم و المان های rpg هم حذف شدن از بازی، یعنی کشت ندشمن ها و باس ها تماما به مهارت بازیکن و یادگرفتن حرکاتشون بستگی داره :D

    و همینه که صبر کردن برای بازی رو خیییییلی سخت کرده برام :D بازی که محوریتش حرکات مختلف بازیکن و خلاصه تماما اکشن باشه... :D اونم از استاد میازاکی :D
     
    REZA TAEL, Sam _Fisher و BARDI YA این نوشته را Like کرده اند.
  13. NaViiDii

    NaViiDii God Of War
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 4, 2009
    ارسال ها:
    12,215
    نام:
    نـــــــویـــــــــد
    استاد گیمرهارو خیلیم دوس داره، فقط میگه یکم بیشتر رو بازی‌های من وقت بذارید و با صبر برید جلو. وقتیم بازی دستت بیاد دیگه عمرا نمیتونی ولش کنی :D
    اشتباه نکن برو بشین بلاربورن رو تموم کن.
    این سکیرو هم خیلی گول زنندس واسه یه عده. میازاکی اومده استامینا رو حذف کرده، مبارزات رو هم شدیدا سرعتی کرده ملت میگن خب راحته دیگه. اما قشنگ ۲برابر کارای قبلیش سخته :D ولی خب هر سختی با صبر و حوصله آسان میگردد!
     
    voldmort, xxxmah, parvaz62aseman و 12 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ I'll be watching over you
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2009
    ارسال ها:
    3,197
    نام:
    Ξ hsAn
    [​IMG]
     
    GUѦRDiAN, artour-2198, RohFa و 19 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. mikammi

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 9, 2014
    ارسال ها:
    254
    نام:
    shahab
    با توجه قرائن پیشنهادم اینه به جای "خاک تو سر فرام که رفت با اینا قرارداد بست و اکتیویژن قراره به یه نحوی گند بزنه به بازی" از "مثکه اکویژیون با دست گذاشتن رو این بازی قراره از این به بعد یکم باپرنسیب‌ بشه" استفاده کنیم، هرچند سخته می‌دونم:D
     
    Ehsan95_76, Milad_HW, Ali Venom و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. jhoobin

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    ارسال ها:
    3,283
    نام:
    ژوبین
    به احتمال زیاد اکتی کاری میکنه که شماره دومی برای بازی در کار نباشه:Dدرست مثل بانجی که بعد دستنی 2 (اونم نباید میدادن :D) ارطباتش با اینا قطع کرد.....
    یعنی مدیر اکتیویژن یکی باید بگیره .........:D
     
    mikammi و BARDI YA این نوشته را Like کرده اند.