عنوان «Assassin's Creed Odyssey» معرفی شد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
سال گذشته «Ubisoft» با 2 سال استراحت دادن به مجموعه‌های پرطرفدار «Assassin’s Creed»، بالاخره نسخه جدید این مجموعه را که «Assassin’s Creed Origins» نام داشت و اتفاقات آن در مصر به وقوع می‌پیوستند، منتشر کرد؛ عنوانی که نوید بازگشت به ریشه‌های این مجموعه را می‌داد و از همه مهم تر عنوانی که بتواند گیمرها را خشنود کند و سر خوش از بازگشت مجموعه محبوب‌شان به روز‌های اوج‌ آن. بعد از انتشار این عنوان، مراجع مختلف به نقد این عنوان پرداختند و توانست نظرات نسبتا خوبی چه از طرف منتقدان و چه از طرف گیمرها دریافت کند. حالا با گذشت حدود 8 ماه از انتشار این عنوان، این اواخر شایعاتی پیرامون نسخه جدید این مجموعه بوده است و بالاخره اخیرا Ubisoft عنوان «Assassin’s Creed Odyssey» معرفی کرده است.

3393668-assassinscreedodyssey-teaserannounce-promo-1024x576.jpg

با توجه به جا سوییچی تبلیغاتی که «JeuxVideo» تصویری از آن دریافت کرده بود، ظاهرا به نظر می‌رسد که این عنوان در یونان باستان یا روم جریان داشته باشد. سال گذشته در عنوان Origins می‌شد تعدادی معماری و کاراکترهای یونانی-رومی مشاهده کرد.

اطلاعات رسمی چندان بیشتری از این عنوان در دسترس نیست و ظاهرا قرار است درباره این عنوان در «E3 2018» بیشتر بدانیم و احتمالا باید انتظار نمایش این عنوان را در کنفرانس E3 2018 شرکت یوبیسافت داشته باشیم.

به هر حال به شخصه دوست داشتم که این عنوان یکی از سوپرایزهای کنفرانس یوبیسافت باشد که حالا با توجه اطلاعات منتشر شده می‌دانیم که حضور این عنوان قطعی است. امیدوارم این تنها سوپرایز کنفرانس یوبیسافت نباشد و بتوانیم بعد از سال‌ها شاهد معرفی نسخه جدید «Splinter Cell» و یا شاید هم «Prince of Persia» باشیم.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از این عنوان دارید؟ آیا فکر می‌کنید در کنفرانس E3 یوبیسافت شاهد سوپرایزهای دیگر هم خواهیم بود؟

منبع: GameSpot
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
تا وقتی یوبیسافت به چشم ماشین پولسازی به این سری نگاه کنه هر 6 ماه یه بارم عرضه میکنه. به این چیزایی که میگی هم بعد برادرهود دیگه کلا اهمیتی داده نشد:D تا دید اوریجینز خوب فروخت دوباره بندو بساط سالیانه رو راه انداخت
دقیقا اون سالی که AC ندادن خود Yves گفت روند انتشار بازی مشخص نیست و هروقت که بازی بعد آماده بشه عرضه می شه!
والا توی 6 ماه بازی ساختن که هیچی، 2تا تریلر درست حسابی هم نمی شه ساخت!
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
دقیقا اون سالی که AC ندادن خود Yves گفت روند انتشار بازی مشخص نیست و هروقت که بازی بعد آماده بشه عرضه می شه!
والا توی 6 ماه بازی ساختن که هیچی، 2تا تریلر درست حسابی هم نمی شه ساخت!
یوبیسافت انقدر فرنچایز داره که اگه تا همین 2020 نسخه جدید ac عرضه نشه هیچ مشکلی پیش نمیاد. 2007 که نسخه اول اومد یه 2سال به تیم وقت داد و یه فرمول خیلی موفق درست کردن برای نسخه 2. بعد اون هر سال دست به دست شد بازی بین تیم و کارگردان مختلف که اصلا معلوم نبود چه هدفی داشتن. انقدر یه فرمول رو میلک کردن که تا سیندیکیت بازی واقعا غیر قابل تحمل شده بود. الانم عوض اینکه به تیم بلک فلگ وقت کافی بدن برای ساخت نسخه جدید با همون فرمول rpg اوریجینز میخوان تا قبل مارس 2019 بازم یه نسخه بدن. نتیجه اینهمه دست به دست شدن هم میشه یه داستان فوق العاده ضعیف که عملا بعد نسخه 3 وجود خارجی نداشت. نزدیک 10 ساله یکی از بهترین فرنچایز های نسل پیش یه متا 90 هم ندیده و ملت وقتی 80 بشه کلی خوشحال میشن.تازه همین 2-3 ماه پیش یه اکسپنشن بزرگ هم واسه بازی اومد.
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
من خودم ترجیه می دادم که یه سال در میون عرضه می شد (دلیل اصلیم زمان ساخت بیشتر نیست البته) ولی در نظر داشته باشید بازی ها رو تیم های جدا دارن می سازن. اون یه سال استراحتی که به اوریجینز دادن رو در واقع به اینا هم دادن و اینا هم یه سال دیرتر دارن عرضه می کنن بازی رو.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اینا دارن همون مسیر اکتیویژن میرن چند تا استودیو میوول کردن هر کدوم هر سال یک نسخه رو بسازن با اسم های مختلف و تم های مختلف برای همین راحت چرخه میچرخه
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
درواقعا اين همون Origins هست فقط يه سري المان RPG بهش اضافه کردند و داستان رو هم ازش گرفتن و يه سري کاراکتر کم اهميت هم بهش اضافه کردن که شيش ماه هم در يادها دووم نميارن و همچنين يه کاراکتر زن هم براي ارضاي حرص فمنيست ها اضافه کردن تا قشنگ دوباره گند بزنن به موفقیتی که origins بعد این همه سال با زحمت کسب کرده بود.
فقط اميدوارم لهچه هاشون مثل Just Cause 3 اعصاب خورد کن نباشه چون توي تريلر که بدجور لهجه داشتن.
پ.ن:واسه يه لحظه تريلر Premier رو که ديدم فکر کردم صداگذار آدام جنسن روي اين صداگذاري ميکنه. مخصوصا که آهنگ حماسي مدل مايکل مک کین هم چاشني تريلر شده بود.
 

arian22b

کاربر سایت
Jun 13, 2018
2
بنظر من یک دارن اساسین رو خراب میکنن اساسین هایی که برای نسل قیبلی اومده بود درسته کیفیت خیلی کمتری داشت ولی داستان بازیه بهتری داشت و حالت مخفی کاریش بهتر بود من به شخصه هیچ ارتباطی با اوریجینز بر قرار نکرم و با این گیم پلی هایی که از odyssey اومده این هم همینجوریه درواقع همون اوریجینزه لباسشو با مکانشو تغییر دادن
به نظر من این که جنگیدنشو شبیه god of war کردن بده
 

Peyman S

کاربر سایت
Feb 21, 2009
431
نام
Roronoa Zoro
بازی خوبی به نظر میاد ولی مطمینا اساسین افتضاحیه اگه با اسم دیگه ای منتشر میشد بهتر بود
هیچ اثری از ریشه اهای اساسین نبود تو بازی
 

*LEGEND*

کاربر سایت
Jun 12, 2018
12
بازی خوبی به نظر میاد ولی مطمینا اساسین افتضاحیه اگه با اسم دیگه ای منتشر میشد بهتر بود
هیچ اثری از ریشه اهای اساسین نبود تو بازی
دقیقا بحث اینجاست. فرقه اساسینس خیلی کم رنگ شده تو بازی. انگار بیشتر هدفشون ساخت یه بازی تاریخیه که فقط یه زمانی از تاریخ رو نشون داده باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر