عضویت در بخش «نقد و بررسی» تیم تحریریه بازیسنتر

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,383
نام
محمد
دوستان در نظر داریم به منظور گسترش تیم نقد و بررسی، چند عضو جدید به این بخش اضافه کنیم. عزیزانی که مایل به همکاری هستند لطفا از طریق پیام خصوصی درخواست خود رو برای من ارسال کنند تا از روند و شرایط عضویت باخبر شوند. چند نکته وجود داره که باید در این مورد بیان کنم.
  • مهلت ارسال درخواست تا انتهای خرداد خواهد بود.
  • در هنگام درخواست، پلتفرم و سبک‌های مورد علاقه خود رو اعلام کنید.
  • از مزایای عضویت در بخش نقد و بررسی می‌توان به امکان دسترسی زودهنگام به بسیاری از بازی‌ها، و ثبت نقد و نمره در وب‌سایت‌های MetaCritic و OpenCritic اشاره کرد.
  • دوستانی که بتوانند عناوین مستقل عرضه شده بر روی PC و Switch رو نقد کنند از اولویت بیشتری برای عضویت برخوردار خواهند بود. هر چند هیچ محدودیتی وجود نداشته و اشخاصی که صرفا بازی‌های AAA رو نقد می‌کنند، در صورت داشتن کیفیت مناسب می‌توانند عضو تحریریه سایت شوند.
  • هر گونه سوال در مورد نحوه فعالیت یا موارد دیگر، از طریق پیام خصوصی مطرح شود.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,383
نام
محمد
مهلت شرکت در فراخوان به پایان رسید، لطفا درخواست جدید ارسال نکنید. اسامی دوستانی که به عضویت تیم تحریریه در خواهند آمد تا انتهای امشب اعلام میشه. چند نفر از دوستان هم در لحظات آخر درخواست فرستادن که در صورتی که نمونه کار ارسالی کیفیت لازم رو داشته باشه، اونها هم میتونن به عضویت تیم تحریریه در بیان و فقط این چند نفر هنوز مهلت ارسال نمونه کار رو دارن.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,383
نام
محمد
ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که نمونه کار فرستادن، دوستان زیر با توجه به مطالب با کیفیتی که ارسال کردن، برای عضویت در تیم تحریریه بازی‌سنتر انتخاب شدن. بهشون تبریک میگم و امیدوارم تو کارشون موفق باشن.
@Last of Shadow
@sina_unl
@zilyzal
@The Listener
@armin_shadow
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,383
نام
محمد
دوستان در نظر داریم دو نفر عضو جدید در بخش نقد با تمرکز بیشتر بر روی عناوین مستقل کنسول (پلی استیشن ۴، سوییچ، ایکس باکس وان) به تیم نقد سایت اضافه کنیم. عزیزانی که مایل به عضویت هستند درخواست خود رو از طریق پیام خصوصی برای من ارسال کنند تا از روند، شرایط و مزایای عضویت باخبر شوند.
 
  • Like
Reactions: WCW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر