FIFA 19

FIFA 19
Developer: EA Vancouver
Publisher: EA Sports
Engine Frostbite
Platform:
Microsoft Windows
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Xbox 360
Xbox One
Release: 30 September 2018
Genre: Sports , simulation
Mode: Single-player, multiplayer



FIFA-19-screen.jpg



FIFA یا FIFA Football از سری بازی های فوتبالی ( شبیه ساز فوتبال ) می باشد که بطور سالانه توسط کمپانی Electronic arts و تحت عنوان Ea Sports منتشر می شود . هنگامی که کمپانی EA وارد ساخت بازی های ورزشی مانند سری Madden NFL و NHL شد استودیوهای بسیاری برای رقابت با این عناوین وجود نداشتند ، اما هنگامی که شروع به ساخت سری FIFA کرد بازی های مانند Sensible Soccer , Kick Off و Match Day از اوایل دهه 80 در حال ساخت بوده اند ، به همین دلیل بازار رقابت برای بازی فوتبالی بعدی کمپانی EA بسیار داغ بود . هنگامی که این سری کار خود را در سال 1993 آغاز کرد نکته قابل توجه اش این بود که اولین بازی فوتبالی بود که بطور رسمی تیم های فوتبال و بازیکنان آنها را لایسنس کرده بود اما با انتشار سالانه این سری این عنوان به قدری پیشرفت کرده است که در آخرین عنوان منتشر شده در این سری ما شاهد لیگ های زیادی از سرتاسر دنیا بوده ایم که به طور انحصاری برای این بازی لایسنس شده اند . سری اصلی این بازی متمرکز بر روی لیگ های جهان می باشد که با بسته های الحاقی مانند FIFA World Cup , UEFA European Football Championship و UEFA Champions League کامل شده اند . تا سال 2011 سری فیفا به هجده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در پنجاه و یک کشور دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این سری در زمینه فروش موفق به کسب عدد 100 میلیون کپی شده است که این بازی را در جایگاه پرفروش ترین بازی ورزشی تاریخ و همچنین یکی از پرفروش ترین بازی ها در تاریخ بازی های رایانه ای قرار داده است .
در فوریه 2019 رونالدو از کاور و والپیپر ابتدای بازی FIFA 19 حذف شد ، نیمار و دیبالا و کوین دی بروینه جایگزین رونالدو شدند.

FIFA_19_new_cover.jpg


fifa_2.jpg

نقل از keyvan1370 :



انتظارها برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی رو به پایان است. 28 سپتامبر طرفداران فوتبال و بازی‌های ویدیویی فصل جدیدی را در دنیای فوتبال مجازی آغاز خواهند کرد. با توجه به اخبار منتشر شده امسال باید شاهد ویژگی‌های جدید و تغییرات مثبتی در گیم‌پلی، جزئیات بازی و مودهای مختلف آن باشیم؛ پس با هم نگاهی به این ویژگی‌ها و تغییرات می‌اندازیم.



Champions League



تمرکز اصلی فیفا 19 روی لیگ قهرمانان بوده و اضافه شدن لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ از جلمه ویژگی‌های مثبت این بازی می‌باشد. شما می‌توانید این مسابقات را در قالب مودهای مختلف و با گزارشگری تیمی جدید شامل Derek Rae و Lee Dixon تجربه کنید. مود اختصاصی جدیدی برای لیگ قهرمانان طراحی شده که شما می‌توانید با تیم دلخواهتان پا به این رقابت‌ها بگذارید و برای رسیدن به بازی فینال در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید با سایر رقبا به رقابت بپردازید. علاوه بر این در مودهای Career و Kick-Off هم امکان تجربه‌ی این رقابت‌ها فراهم شده و در مود Ultimate Team هم شما این امکان را دارید تا تیم رویایی مورد علاقه‌ی خودتان را بر اساس آپدیت‌های به روز این رقابت‌ها بسازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته باشید.




عصری جدید در مود Kick-Off



شاید بتوان گفت این مود بیشترین تغییرات را به خودش دیده است؛ تغییرات مثبتی که باعث جذاب‌تر شدن آن شده و مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. علاوه بر حالت کلاسیک این مود که شامل یک بازی معمولی با قوانین همیشگی است؛ این بار شما می‌توانید به شکل‌های خاص‌تری نیز فوتبال مجازی را تجربه کنید. با هم نگاهی به بخش‌های جدید این مود می‌اندازیم:


Champions League
همان طور که بالاتر اشاره شد شما در این مود می‌توانید یک بازی (از مرحله گروهی گرفته تا فینال) با جو و حال و هوای لیگ قهرمانان را تجربه کنید.

Home & Away
در این بخش شما دو بازی به صورت رفت و برگشت برای تعیین برنده‌، بازی خواهید کرد و مثل فوتبال واقعی باید مراقب قانون گل‌های زده در خانه‌ی حریف برای تعیین نتیجه‌ی نهایی باشید.

Best of Series
در این بخش می‌توانید 3 یا 5 بازی با رقیب برگزار کنید و تیمی که در مجموع تعداد بازی بیشتری را ببرد، برنده‌ی رقابت خواهد بود. در این بخش تنها تعداد برد اهمیت داشته و تعداد گل‌ها در بازی‌های مختلف نقشی در نتیجه‌ی کلی نخواهند داشت.

Cup Finals
شما می‌توانید فینال یکی از رقابت‌های حذفی معتبر شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، FA Cup و... را تجربه کنید. برای این بخش کیت‌ها، توپ‌ها و حتی نمای دوربین اختصاصی (برای بعضی تورنومنت‌ها) در نظر گرفته شده تا نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت را حس کنید.


House Rules

اگر به دنبال تجربه کردن فوتبال بدون هیچ حد و مرزی هستید این بخش برای شما طراحی شده ست. با هم نگاهی به بخش‌های مختلف House Rules می‌اندازیم:

Survival Mode
هر بار که یک تیم گل بزند یک بازیکن به صورت رندوم از همان تیم اخراج می‌شود تا در مقابل حریفشان به چالش کشیده شوند.

No Rules
هیچ خبری از خطا، کارت، آفساید و ... نیست! هرج و مرج را تجربه کنید!

Long Range
گل‌های به ثمر رسیده از داخل محوطه یک گل اما گل‌های به ثمر رسیده از خارج از محوطه‌ی جریمه دو گل حساب خواهند شد.

First To
در این بخش شما انتخاب می‌کنید که تیمی که برای اولین بار به تعداد گلی خاص برسد برنده‌ی مسابقه شود. اگر قانون را روی 3 گل بگذارید و در همان نیمه‌ی اول با 3 گل از حریف پیش بیافتید بازی تمام خواهد شد.

Headers & Volleys
در این بخش تنها گل‌هایی که از روی ضربه‌ی سر، شوت سر ضرب، ضربه‌ی آزاد و پنالتی به ثمر برسند حساب خواهند شد.



علاوه بر این‌ها شما امسال می‌توانید آمار مجموع تمام بازی‌های خود در مود Kick-Off را به تفکیک رقبایتان مشاهده کنید و لیستی از تعداد برد و باخت یا گل‌های زده و درصد مالکیت و ... را در مقابل هر حریف خود داشته باشید.



با این تفاصیل مطمئنا مود Kick-Off امسال از پرطرفدارترین بخش‌های بازی خواهد بود. خودتان را برای رقابت‌های جذاب و خاص با دوستانتان آماده کنید!




The Journey: Champions
سه قهرمان؛ سه داستان



امسال در این مود شما می‌توانید به صورت همزمان Alex Hunter، Danny Williams و Kim Hunter را در مسیرشان همراهی کنید. شما می‌توانید با الکس فوتبالیست‌های مطرح را ملاقات کنید و برای بردن لیگ قهرمانان بجنگید یا با کیم نقش مهمی در جام جهانی زنان داشته باشید.

علاوه بر این تجربه‌ی فوتبال کلاسیک با حال و هوای خاص خودش در قالب پدربزرگ الکس هم توجه بسیاری از طرفداران را به این بخش جلب کرده است.




Ultimate Team



محبوب‌ترین مود بازی فیفا امسال علاوه بر کارت‌ها و ترکیب‌های مخصوص لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بخشی به نام Division Rivals را به بازی اضافه کرده که طی آن بر حسب عملکردتان در چند بازی ابتدایی Skill Rating مخصوص به خود را دریافت خواهید کرد و بر اساس آن در یک دیویژن خاص قرار خواهید گرفت. در طول هفته با عملکرد بهتر می‌توانید این ریتینگ را بالا برده و به دیویژن بالاتر صعود کنید. در پایان هر هفته بر اساس امتیازاتی که جمع کرده‌اید هدایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای بهتر کردن تیمتان از آن استفاده کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید از امتیازاتی که در طول هفته در این بخش به دست آورده‌اید برای صعود به Weekend League استفاده کنید یا آن امتیازات را حفظ کرده و برای هفته‌های بعد از آن‌ها استفاده نمایید. در خود مسابقات Weekend League نیز امتیازاتی برای صعود مجدد به این مسابقات در هفته‌های بعد در نظر گرفته شده است تا راه صعود به این رقابت‌های جذاب هموارتر از قبل شود.


محیط کاربری این بخش هم کاربردی‌تر شده و شما هنگام جست و جوی بازیکنان مورد علاقه‌تان و همین‌طور هنگام مرتب‌سازی باشگاهتان گزینه‌های متنوع بیشتری از جمله قیمت آن‌ها برای دست‌یابی سریع به بازیکن مد نظرتان خواهید داشت.


روند رو به صعود این مود امسال هم ادامه پیدا کرده و قطعا طرفداران این مود را راضی نگه خواهد داشت.




Icons



امسال هم مانند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان مطرح سال‌های دور در مود التیمیت تیم خواهیم بود و علاوه بر ستارگان سال گذشته ستارگانی چون یوهان کرایوف، ریوالدو، اوزه‌بیو، فیگو، جرج بست و ... نیز به جذابیت این بخش افزوده‌اند.
لیست کامل آیکان‌ها را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید.




Gameplay



اما مهم‌ترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی نیز امسال جزئیات جدیدی را شامل خواهد شد که با هم به مهمترین آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت:


Active Touch System
این ویژگی به طور کامل نحوه‌ی دریافت و کنترل توپ را تغییر داده است. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلف و به سبک فوتبالیست‌هایی همچون نیمار، کروس و ... توپ را کنترل و فضاسازی کنید. انیمیشن‌های متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده که به بازی تنوع بیشتری خواهد داد. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با سر، پا، سینه و زانوی بازیکن تحت کنترلتان توپ را دریافت، حرکت کنید و تغییر مسیر دهید. هر چه مهارتتان در استفاده از این ویژگی جدید بیشتر شود کنترلتان روی توپ و بازی بیشتر شده و روان‌تر از گذشته بازی خواهید کرد.


Dynamic Tactics
این ویژگی جدید باعث کنترل شما روی جریان بازی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. قبل از شروع بازی شما این امکان را دارید تا چندین پلن مختلف برای تیمتان در فاز دفاعی و حمله طراحی کنید و در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن بازی آن‌ها را اجرا و بینشان سوییچ کنید. اینکه تیمتان بازی مالکانه‌ای داشته باشد یا در پی ضد حمله‌های برق آسا باشد همه به شما بستگی دارد. حتی به کمک اسلایدرهای تعبیه شده می‌توانید فضای بین بازیکنانتان در لحظات مختلف بازی را کنترل کنید.

خبر خوب برای دشمنان Park The Bus و حریفانی که با بازی تاخیری و پاسکاری در انتهای زمین قصد وقت‌کشی دارند هم این است که با سیستم Pressure On Heavy Touch می‌توانید شدیدا بازیکنان حریف را تحت فشار بگذارید و وادار به اشتباهشان کنید.

به نظر می‌رسد امسال هر بازی فیفا یک نبرد تاکتیکی تمام عیار باشد درست مثل شطرنج.


50/50
iiBattles
نبردهای دو نفره بر سر تصاحب توپ امسال شکل جدیدی به خود گرفته و این هوش، جای‌گیری، قدرت بدنی و عکس‌العمل خاص بازیکنان است که مشخص می‌کند کدام‌یک پیروز این نبرد خواهند بود. امسال برای تصاحب توپ‌های سرگردان میانه‌ی میدان رقابت جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود.


Timed Finishing
مهمترین ویژگی جدید فیفا 19 قطعا همین شوت‌های زمان‌بندی‌شده خواهد بود. سیستم شوت‌زنی سابق همچنان پا بر جا است اما اگر بعد از زدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم روی این دکمه بزنید شاهد شوت‌های دقیق‌تر و قوی‌تری خواهید بود؛ اما این شیوه همچون شمشیر دولبه‌ای است که هم می‌تواند کیفیت شوت شما را بالا ببرد و هم می‌تواند باعث شود به جای دروازه، نقطه‌ی کرنر را هدف بگیرید! برای آشنایی بیشتر با این شیوه باید از Trainer فیفا استفاده کرد و وقتی نشانگر به محدوده‌ی سبز رسید برای بار دوم دکمه‌ی شوت را فشرد و طبیعتا هر چه بازیکن شما موقعیت بدتری برای شوت‌زنی داشته باشد امکان خطا بالاتر رفته و محدوده‌ی سبز هم کوچکتر خواهد شد. به محض اینکه کاملا متوجه کارکرد این روش شدید می‌توانید بدون Trainer هم از آن استفاده کنید و هر زمان که به درستی از این روش استفاده کنید نشانگر مثلثی بالای بازیکنتان سبز خواهد شد تا متوجه دقت ضربه‌تان بشوید.

اینکه این شیوه‌ی جدید تا چه حد موفق خواهد بود سوالی است که چند هفته‌ بعد از انتشار بازی و بعد از بالا رفتن مهارت پلیرها می‌توان به آن پاسخ داد.




Career Mode و Pro Club

در این دو بخش متاسفانه شاهد تغییرات زیادی نبودیم. تنها در بخش کریر جزئیات حواشی بازی مثل تصاویر قبل از بازی لیگ قهرمانان یا معرفی بازیکن جدید و سرچ بر اساس بند آزاد سازی و ... و تغییرات جزئی در خصوص مربیان و بازیکنان جوان اضافه شده است.




License

امسال EA سنگ تمام گذاشته و با لایسنس کردن لیگ‌های معتبر از جمله لالیگا که برای امسال خیلی مورد توجه قرار گرفته بیش از پیش در راستای کامل شدن این بازی قدم برداشته است. لایسنس شدن لیگ‌های معتبر(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و...) و بالا رفتن شمار استادیوم‌های لایسنس شده همه و همه به بالا رفتن جذابیت بازی به خصوص برای طرفداران بخش آفلاین کمک کرده است.
لیست استادیوم‌های لایسنس شده را می‌توانید از این لینک ببینید.




در مجموع به نظر می‌رسد امسال هم در بخش آنلاین و هم در بخش آفلاین با بازی کامل‌تری نسبت به سال‌های پیش رو به رو هستیم و باید صبر کرد و دید با انتشار بازی انتظاراتی که با این اخبار و حواشی بالا رفته تا چه حد برآورده خواهند شد.



متاسفانه اخبار غیر رسمی تایید شد و باز هم رونالدو کاور بازی هستش:

fifa-19-cover.jpg


تاریخ عرضه دمو:

2018 ,Demo will arrive on Thursday, September 13

نقل از
rahyarpaul

یه چند تا تغییر خیلی کوچک،در کریر فیفا وجود داره نسبت به پارسال،که اینجا میگم
قبلا تو ترانسفر که میرفتی برای صحبت و جابه جایی بازیکن،طرف میگفت فقط فلان پست رو میخوام الان به سه پست افزایش پیدا کرده.
FIFA_19_CAREER_MODE_NEW_FEATURES_I_Haven_t_Shown_Before_2_YouTube_MKV_20180912_135513_341.jpg


نمایش مراحل لیگهای حذفی یه تغییراتی کرده

ibb7_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135211.686.jpg


جدول مسابقات هم تغییر ظاهر داره

kxpp_fifa_19_career_mode_-_new_features_i_haven_39_t_shown_before_2_-_youtube.mkv_20180912_135451.281.jpg


28 استادیوم فیک و 76 استادیوم لایسنس شده.
در کل 104 استادیوم

نقل از
19Rodar

چند تا چیز جدید در کریر فیفا ۱۹ که جالبه:


- حرکت بازیکنان و حواشی مربوط به سوار شدنشون به اتوبوس برای بازی های لیگ قهرمانان در ویدیویی نشون داده میشه!

- مبلغ آزاد سازی بازیکن یا همون clause روی پروفایل هر بازیکن نمایش داده میشه.

- بازیکنان آکادمی و جوان تیمتون تصاویر سه بعدی مناسب تری دارند

-میتوانید شماره بازیکنانتان در تیم ملی هم ویرایش کنید

-در جدول برترین گلزنان و پاسورهای لیگ در کنار تعداد گل و پاس زده مینویسه که چند تا بازی هم انجام دادن بازیکنان!

- تماشاگران تیمتون توی استادیوم عکس بزرگ بازیکنان مشهور تیمتون رو در دست دارند.
 
آخرین ویرایش:

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
بچه ها شما تو این بازی از کدو سیستم استفاده میکنین من تو 18 433 اتک میزاشتم الان زیاد جواب نمیده
هیجده یه باگ خیلی خوبی داشت که همون تک به تک هاش بود، دیگه مهاجم سرعتیت که در می رفت، مدافع هیچ جوره بهش نمی رسید! بهترین نوع تاکتیک هم برای خلق موقعیت های تک به تک، لانگ باله، توی این تاکتیک، بازیکن ها طوری بازی می کنن که مهاجمات بیشتر در این موقعیت قرار می گیرن! من هم توی هیجده هم توی این،دو تا سیستم دارم، 4231 نارو و 442 لوزی. تاکتیک تهاجمیم هم لانگ باله. پلن بی من تو بازیهایی که گره می خوره، همین استپ کردن و تغییر تاکتیکه. معمولا بازی رو با 4231 شروع می کنم، اگه جواب نداد می رم رو 442 لوزی، مهره هاشم رو نیمکت دارم. یعنی وقتی تغییر چینش می دم تعویض هم می کنم چون rm وlm توی 442 لوزی جایی ندارن و چمیستریشون هم پایین می آد. این بهم ثابت شده که البته در 4231 در فاز حمله اهمیت دو بازیکن خیلی بالاست! cam و st! بازیکنان این دو پست در این سیستم خیلی بهتر خودشون نشون می دن تا 442 ،یعنی زهردار تر بازی می کنن . (مثلا من بارها با این چینش ، با cam هتریک کردم ولی تو 442 یادم نمی یاد با cam هتریک کرده باشم.) اگر این مدلی بازی کردی، اول از همه تاکتیکت رو بگذار فقط رو لانگ بال! لینک این دو بازیکنتم حتما سبز باشه تا بهترین هماهنگی با هم داشته باشند. از هزینه کردن برای این دو پست نترس و بهترین ها رو براشون استفاده کن. رو مهاجمت حتما کارتی بزن که شوت و سرعتش ( به خصوص شوتش) رو سه واحد افزایش می ده که بهترین گزینه در این مورد، قطعا کارت کمیاب هانتره!( همون ماره). شوتش باید عالی باشه نه فقط به خاطر شوت زدن، بلکه به خاطر افزایش یه فاکتور کمتر دیده شده در ستون شوت، به نام positioning یا همون جا گیری، که برای تک به تک شدن، برگشتی زدن و سر زدن حیاتیه، چون بازیکن خودش تو بهترین موقعیت های گلزنی قرار می ده. cam هم یه بازیکنی بگذار که تکنیک و پاسش بالا باشه، توی ستون تکنیک، حتما باید Agility یا چابکی و ظرافت بازیکنت بالا باشه، این ویژگی به سبک حرکت کردن بازیکنت، خیلی کمک می کنه پس حتما کارتی روی cam بزن که تکنیک و پاسش سه واحد افزایش بده، یا اگه دریبلش بالا هست و نیازی با افزایشش نیست کارتی بزن که شوتش بالا ببره، چون تو کارهای ترکیبی امکان تک به تک شدن بازیکن این پست تو این سیستم زیاده و بهتره فینیشینگ و جاگیری خوبی هم داشته باشه تا هم خودش بهتر در موقعیت قرار بده هم توپی که بهش رسید گل کنه. (مثلا الان ایسکو من کارتش هاوکه و خوب هم گل می زنه!) 433 هم من اصلا توی 19 بازی نمی کنم چون چند بار امتحان کردم خیلی جواب نداد! ولی باز بین انواع 433 اونی بهتره که توش هافبک دفاعی داره! با 433 تهاجمی و نداشتن cdm تو فوتبالی که نقش cdm در خوب دفاع کردن کلیدیه، کار برای خودت سخت می کنی.
 
  • Like
Reactions: Delux1

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
تو الان با یه حریف کاملا زرنگ بازی کردی! من قبلا هم گفتم موفقیت تو هر بازی در پیدا کردن باگها و استفاده از اونهاست. حالا اون باگ می خواد بازیکن باشه یا یه نوع تاکتیک! طرف توپ داده به تو، فضا رو بسته! خودش هم خسته نکرده، نه پاسکاری آنچنانی، نه پرس آنچنانی. یه دفاع اصولی با دراپ بک کرده، و با استفاده از باگ بازی بردت! احتمالا شوت هاشم تک ضرب بوده! بعد این کارتهای مهاجمان که تو پست هافبک براشون درست می شه خیلی جالبه! مثلا بازیکن st کارت cm براش زدن! خب اون بازیکن که فاکتورهای تهاجمیش قوی هست، کافیه یه چمیستری استایل دفاعی توپ بزنی روش، ویژگی های دفاعیش هم هرکدوم ده پانزده تا بیاری بالا، چمیستریش هم که اونجا 10 ( چون کارت cm براش زدن) دیگه قشنگ برات می ترکونه، هی از وسط زمین باهاش شوت بزن:D
برای اینکه یک ST رو بیاری توی CM خودت میتونی ادیت کنی... اول بهش کارت ST->CF بزن بعدش CF->CAM بزن و همینطوری بازم میتونی بیاریش عقب تر
 
  • Like
Reactions: arman_69

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
اقا من بعد چند روز اول که دیلی زیاد بود معمولا یکم که سرچ میزدم دو خط که میشد میرفتم توی بازی که خوب بودو زیاد مشکلی نداشتم تا اینکه امروز عصر که رفتم بازی یه چیز عجیب دیدم چند دست زدم همه سه خط و چهار خط اولین بار که دیدم کف کردم با پینگ 130-140 ایرانسل چهار خط شدن نمیدونم مگه میشه مگه داریم البته احتمالا چند ساعت بعد برمیگرده به تنظیمات کارخانه سروری چیزی اضاف کردن ما نمیدونیم...
چه ساعتی هستش این قضیه ؟ دیروز برای من خیلی بد بود اصلا نمیشد بازی کرد!! یا خیلی بازی کند بود یا وسط بازی میپرید بیرون! و طبق معمول دو خط با TDLTE ایرانسل
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
هیجده یه باگ خیلی خوبی داشت که همون تک به تک هاش بود، دیگه مهاجم سرعتیت که در می رفت، مدافع هیچ جوره بهش نمی رسید! بهترین نوع تاکتیک هم برای خلق موقعیت های تک به تک، لانگ باله، توی این تاکتیک، بازیکن ها طوری بازی می کنن که مهاجمات بیشتر در این موقعیت قرار می گیرن! من هم توی هیجده هم توی این،دو تا سیستم دارم، 4231 نارو و 442 لوزی. تاکتیک تهاجمیم هم لانگ باله. پلن بی من تو بازیهایی که گره می خوره، همین استپ کردن و تغییر تاکتیکه. معمولا بازی رو با 4231 شروع می کنم، اگه جواب نداد می رم رو 442 لوزی، مهره هاشم رو نیمکت دارم. یعنی وقتی تغییر چینش می دم تعویض هم می کنم چون rm وlm توی 442 لوزی جایی ندارن و چمیستریشون هم پایین می آد. این بهم ثابت شده که البته در 4231 در فاز حمله اهمیت دو بازیکن خیلی بالاست! cam و st! بازیکنان این دو پست در این سیستم خیلی بهتر خودشون نشون می دن تا 442 ،یعنی زهردار تر بازی می کنن . (مثلا من بارها با این چینش ، با cam هتریک کردم ولی تو 442 یادم نمی یاد با cam هتریک کرده باشم.) اگر این مدلی بازی کردی، اول از همه تاکتیکت رو بگذار فقط رو لانگ بال! لینک این دو بازیکنتم حتما سبز باشه تا بهترین هماهنگی با هم داشته باشند. از هزینه کردن برای این دو پست نترس و بهترین ها رو براشون استفاده کن. رو مهاجمت حتما کارتی بزن که شوت و سرعتش ( به خصوص شوتش) رو سه واحد افزایش می ده که بهترین گزینه در این مورد، قطعا کارت کمیاب هانتره!( همون ماره). شوتش باید عالی باشه نه فقط به خاطر شوت زدن، بلکه به خاطر افزایش یه فاکتور کمتر دیده شده در ستون شوت، به نام positioning یا همون جا گیری، که برای تک به تک شدن، برگشتی زدن و سر زدن حیاتیه، چون بازیکن خودش تو بهترین موقعیت های گلزنی قرار می ده. cam هم یه بازیکنی بگذار که تکنیک و پاسش بالا باشه، توی ستون تکنیک، حتما باید Agility یا چابکی و ظرافت بازیکنت بالا باشه، این ویژگی به سبک حرکت کردن بازیکنت، خیلی کمک می کنه پس حتما کارتی روی cam بزن که تکنیک و پاسش سه واحد افزایش بده، یا اگه دریبلش بالا هست و نیازی با افزایشش نیست کارتی بزن که شوتش بالا ببره، چون تو کارهای ترکیبی امکان تک به تک شدن بازیکن این پست تو این سیستم زیاده و بهتره فینیشینگ و جاگیری خوبی هم داشته باشه تا هم خودش بهتر در موقعیت قرار بده هم توپی که بهش رسید گل کنه. (مثلا الان ایسکو من کارتش هاوکه و خوب هم گل می زنه!) 433 هم من اصلا توی 19 بازی نمی کنم چون چند بار امتحان کردم خیلی جواب نداد! ولی باز بین انواع 433 اونی بهتره که توش هافبک دفاعی داره! با 433 تهاجمی و نداشتن cdm تو فوتبالی که نقش cdm در خوب دفاع کردن کلیدیه، کار برای خودت سخت می کنی.
دوست عزیز شما خودت استادی ولی فکر کنم لینک سبز توی هماهنگیه بازیکنا تاثیری نداره اگه کمیستریشون 10 شده باشه دیگه لینکشون زرد هم باشه چه فرقی میکنه؟ و همینطور کم شدن کمیستری بازیکنا اگه توی بازی سیستمو عوض کنی. اون مهاجمی که کمیستریش 10 هست توی بازی دفاع هم بذاریش 10 میمونه
 
  • Like
Reactions: HoSIs and arman_69

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
این یوتیوبره krasi چقدر بچه زرنگه! گفته من بهترین اسرار التیمیت و تاکتیک های بازی رو تو یوتیوب نمی گذارم. اگه می خوای باید بیای سایت من و بخری :sweatsmile: یه بسته آموزش یه ساعته رو گذاشته 50 دلار... ببینید
 

Attachments

  • Capture.PNG6.PNG
    Capture.PNG6.PNG
    37.1 KB · مشاهده: 22

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
دوست عزیز شما خودت استادی ولی فکر کنم لینک سبز توی هماهنگیه بازیکنا تاثیری نداره اگه کمیستریشون 10 شده باشه دیگه لینکشون زرد هم باشه چه فرقی میکنه؟ و همینطور کم شدن کمیستری بازیکنا اگه توی بازی سیستمو عوض کنی. اون مهاجمی که کمیستریش 10 هست توی بازی دفاع هم بذاریش 10 میمونه
خواهش می کنم! شما لطف دارین! اما باید بگم فرقشون زمین تا زیرزمینه! شما برای موفقیت تو موقعیت های 50-50 چه راهکاری داری؟ یکیش اینه که بازیکن اینفورم داشته باشی که 50-50 ببره! یا اینکه دو تا بازیکن نزدیک به همت لینکشون سبز باشه تا در جنگ با دو تا cb حریف که لینکشون نارنجیه شانس بیشتری داشته باشن! من یادش بخیر توی 18 یکی خیلی خوب دیبالا را با هیگواین لینک می کردم ( توی تیم ایتالیام) یکی هم رویس با ورنر( توی آلمان) یعنی مخصوصا ورنر، وقتی با مولر یا مخصوصا رویس لینک می شد تو 4231 تبدیل می شد به ترمیناتور. یه بازی تو فات چمپیون حریف روسمو 6-4 با تیم آلمانم بردم. 5 تاش ورنر زد. پسره داشت جیغ می زد آخر بازی! مامانش صداش دراومده بود فکر کنم می گفت این قدر داد نزن:)) اون بخش دوم حرفت هم لطفا به من ثابت کن! چه طوری می فهمی که اگه مهاجمت دفاع هم بگذاری کمیستریش 10 می مونه؟
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
خواهش می کنم! شما لطف دارین! اما باید بگم فرقشون زمین تا زیرزمینه! شما برای موفقیت تو موقعیت های 50-50 چه راهکاری داری؟ یکیش اینه که بازیکن اینفورم داشته باشی که 50-50 ببره! یا اینکه دو تا بازیکن نزدیک به همت لینکشون سبز باشه تا در جنگ با دو تا cb حریف که لینکشون نارنجیه شانس بیشتری داشته باشن! من یادش بخیر توی 18 یکی خیلی خوب دیبالا را با هیگواین لینک می کردم ( توی تیم ایتالیام) یکی هم رویس با ورنر( توی آلمان) یعنی مخصوصا ورنر، وقتی با مولر یا مخصوصا رویس لینک می شد تو 4231 تبدیل می شد به ترمیناتور. یه بازی تو فات چمپیون حریف روسمو 6-4 با تیم آلمانم بردم. 5 تاش ورنر زد. پسره داشت جیغ می زد آخر بازی! مامانش صداش دراومده بود فکر کنم می گفت این قدر داد نزن:)) اون بخش دوم حرفت هم لطفا به من ثابت کن! چه طوری می فهمی که اگه مهاجمت دفاع هم بگذاری کمیستریش 10 می مونه؟
:Dتو قسمت اول حرفت که من هنوزم مخالفم :Dچون هیچ جای نت همچین نکته ای فکر نکنم پیدا کنی که گفته باشه تفاوت لینک ها توی هماهنگی بازیکن ها تاثیری داره و لینک سبز فقط کمیستری بیشتری به بازیکن و کل تیم اضافه میکنه حالا اگه تیم و بازیکن کیستریشون کامل بوده باشه دیگه رنگ لیک فرقی نمیکنه اثبات دیگه این هم شما توی سایت هایی مثل futbin بری وقتی میخوای stat یه بازیکن رو ببینی 2 تا گذینه داره که مال کمیستری خود بازیکن و تیم هست که مثلا از بازیکن رو میذاری 8 و تیم رو 90 بعد بهت میگه stat هاش به چه صورت هست هیچ جا نمیبینی بگه این بازیکن اگه لینکش سبز بود چی میشه زرد بود چی میشه
واسه بخش دومم هم اثباتش همه ی اون بازیکن ها و پرو هایی که واسه کم نشدن کمیستری بازیکن یه ترکیب میچینن و دقیقه اول بازی ترکیب رو عوض میکنن :D اگه قرار توی بازی هم کمیستری تغییر کنه پس این کارشون چه سودی داره:D
همه ی این لینک ها و پست بازیکن ها و اینا فقط واسه ایمه که شروع بازی کمیستری تیم و بازیکن ها 10 و 100 باشه حالا توی بازی دیگه فرقی نمیکنه لینک کی چه رنگیه یا الان چه پستی بازی میکنه. مگر این که تعویضی کنی و یار تعویضی کمیستریش اکه اشتباه نکنم 6 میشه
 
  • Like
Reactions: HoSIs and arman_69

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
ببخشید توی بحثتون وارد میشم
اما در مورد لینک بین بازیکنا
ببینید ما یه Chemistry واسه کل تیم داریم
یه دونه هم واسه هر بازیکن
برای تیم وقتی برسه به 100 ذیگه بیشترین کارایی رو میتونی از بازیکنا بگیری
اما برای هر بازیکن که زیرش نوشته میشه
مثلا شما یه مهاجم دارید chemistry 6 داره
و تیمتون هم 100 هستش
در این حالت اگر روی اون بازیکنتون یه Chemistry Style بزنید _ مثلا Hawk
این کارت به PAC و PHY و SHO دو تا فلش سبز اضافه میکنه که اونا رو تقویت میکنه
هرچقدر Chemistry بازیکنتون از 10 کمتر باشه اثر این کارت هم کمتر میشه
مثلا ممکنه یکی از اون فلش های SHO سبز نشه یعنی در اصل بی اثره

امیدوارم درست منظورم رو رسونده باشم
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
:Dتو قسمت اول حرفت که من هنوزم مخالفم :Dچون هیچ جای نت همچین نکته ای فکر نکنم پیدا کنی که گفته باشه تفاوت لینک ها توی هماهنگی بازیکن ها تاثیری داره و لینک سبز فقط کمیستری بیشتری به بازیکن و کل تیم اضافه میکنه حالا اگه تیم و بازیکن کیستریشون کامل بوده باشه دیگه رنگ لیک فرقی نمیکنه اثبات دیگه این هم شما توی سایت هایی مثل futbin بری وقتی میخوای stat یه بازیکن رو ببینی 2 تا گذینه داره که مال کمیستری خود بازیکن و تیم هست که مثلا از بازیکن رو میذاری 8 و تیم رو 90 بعد بهت میگه stat هاش به چه صورت هست هیچ جا نمیبینی بگه این بازیکن اگه لینکش سبز بود چی میشه زرد بود چی میشه
واسه بخش دومم هم اثباتش همه ی اون بازیکن ها و پرو هایی که واسه کم نشدن کمیستری بازیکن یه ترکیب میچینن و دقیقه اول بازی ترکیب رو عوض میکنن :D اگه قرار توی بازی هم کمیستری تغییر کنه پس این کارشون چه سودی داره:D
همه ی این لینک ها و پست بازیکن ها و اینا فقط واسه ایمه که شروع بازی کمیستری تیم و بازیکن ها 10 و 100 باشه حالا توی بازی دیگه فرقی نمیکنه لینک کی چه رنگیه یا الان چه پستی بازی میکنه. مگر این که تعویضی کنی و یار تعویضی کمیستریش اکه اشتباه نکنم 6 میشه
من این نکته هایی که دارم می گم از روی تجربه می گم. خود شما از کسانی هستی که به هندی کپ به شدت اعتقاد داری، حالا من ازت می پرسم که تو کدوم سایت رسمی مثلا EA یا همین futbin اعتراف کرده که چنین چیزی هست؟ غیر از اینکه بعد از انجام چندین بازی خودت وجودش احساس کردی؟ این تحلیل من هم در مورد رنگ لینک ها و تاثیری که در موقعیت های 50-50 دارن نظر شخصیمه و چیزیه که به تجربه بهش رسیدم.
اما بخش دوم حرفهات، خدمتت عرض کنم که این چیزی که شما می گی فقط یه حدسه راجع به چرایی این کار. مثلا راجع به روی نیمکت گذاشتن بازیکنان برنزی هم سه تا حدس وجود داره:1- جریان هندیکپ به نفعت تغییر کنه2- داور به نفعت سوت بزنه3- رنک کلی تیمت پایین بیاد تا با حریفان آسون تری روبرو شی و راحت تر برنده شی. حالا شما محبت کن ثابت کن کدوم یکی از این سه مورد دلیل این کاره؟
 

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
این یوتیوبره krasi چقدر بچه زرنگه! گفته من بهترین اسرار التیمیت و تاکتیک های بازی رو تو یوتیوب نمی گذارم. اگه می خوای باید بیای سایت من و بخری :sweatsmile: یه بسته آموزش یه ساعته رو گذاشته 50 دلار... ببینید
من وسوسه شدم ببینم چی می گه؟:-? اگر چند نفر پیدا شن بسته برنزیش که 30 دلاره رو اشتراکی بخریم.( مثلا 10 نفر، نفری 3 دلار) ( طلاییش فقط به درد یه نفر می خوره و کاملا شخصی سازی شده است) یا اینکه اگر کسی اعتماد نداره، من خودم برنزیش بخرم،نصف قیمت براتون آپلودش کنم! نظر؟
 

Vahid67

کاربر سایت
Aug 18, 2007
394
سلام دوستان من تو آلتیمیت مبتدی هستم میشه بازیکنها رو تمرین داد و کیفیتشون رو ارتقا داد؟
یک سری کارت های تمرین هستش که برای یک بازی میتونی روی پلیر بزنی ... یک سری کارت دیگه هم هستش Chemistry Style اونا روی همه بازی ها تاثیر میزاره...
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
من این نکته هایی که دارم می گم از روی تجربه می گم. خود شما از کسانی هستی که به هندی کپ به شدت اعتقاد داری، حالا من ازت می پرسم که تو کدوم سایت رسمی مثلا EA یا همین futbin اعتراف کرده که چنین چیزی هست؟ غیر از اینکه بعد از انجام چندین بازی خودت وجودش احساس کردی؟ این تحلیل من هم در مورد رنگ لینک ها و تاثیری که در موقعیت های 50-50 دارن نظر شخصیمه و چیزیه که به تجربه بهش رسیدم.
اما بخش دوم حرفهات، خدمتت عرض کنم که این چیزی که شما می گی فقط یه حدسه راجع به چرایی این کار. مثلا راجع به روی نیمکت گذاشتن بازیکنان برنزی هم سه تا حدس وجود داره:1- جریان هندیکپ به نفعت تغییر کنه2- داور به نفعت سوت بزنه3- رنک کلی تیمت پایین بیاد تا با حریفان آسون تری روبرو شی و راحت تر برنده شی. حالا شما محبت کن ثابت کن کدوم یکی از این سه مورد دلیل این کاره؟
دوست عزیز این منطقی که من یه چیزی رو بگم بعد بگم کسی تونست نقضش کنه اصلا از پایه اشتباهه:D شما باید حرفت رو ثابت کنی نه کسی لازم باشه نقضش کنه:D اون بحث هندیکپ که EA نمیگه کاملا فرق میکنه این نکته ای که شما میگی قسمت مهمی از التیمیت میشه که درست بودنش کل سیستم تیم چیدن همه رو عوض میکنه پس اگه بود قطعا تو ابتدایی ترین اموزش های بازی هم گفته میشد. حتی اگه مثل قضیه هندیکپ بهش نگاه کنی هم درست EA حرفی در موردش نزده و مشخص نیست وجود داره یا نه ولی حد اقل یه تعداد زیادی حسش کردن پس میشه گفت یه چیزایی شاید باشه وی این حرف شما رو اگه کل نت و حتی همین بچه های اینجا هم مطمئنم اولین بار از شما شنیدن. چون اگه حس کردنی بود الان یه درصد زیادی حسش کرده بودن و کل التیمیت پر بود از بازیکن هایی که فقط از یه تیم بازیکن گذاشتن مثلا همه رو منچستری گذاشتن که لینک سبز بگیرن تیمشون هماهنگ تر بشه. این تجربه ای که شما میگی رو باید قبول کنیم کسایی هستن که روزی چندین ساعت بیشتر ماها بازی کردن و باید زودتر شما بهش رسیده باشن
در مورد اون کم شدن کمیستری موقع جابجا کردن جای بازیکنا هم که قطعا بحثی نیست خود EA هم میگه هیچ تاثیری نداره و دلیلی نیست دروغ بگه. و خیلی از بازیکن ها ترکیب شروعشون یه چیز ترکیبی که دقیقه یک عوض میکنن یه چیز دیگه فقط واسه این که کمیستری بازیکناشون کم نشه
 

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
دوست عزیز این منطقی که من یه چیزی رو بگم بعد بگم کسی تونست نقضش کنه اصلا از پایه اشتباهه:D شما باید حرفت رو ثابت کنی نه کسی لازم باشه نقضش کنه:D اون بحث هندیکپ که EA نمیگه کاملا فرق میکنه این نکته ای که شما میگی قسمت مهمی از التیمیت میشه که درست بودنش کل سیستم تیم چیدن همه رو عوض میکنه پس اگه بود قطعا تو ابتدایی ترین اموزش های بازی هم گفته میشد. حتی اگه مثل قضیه هندیکپ بهش نگاه کنی هم درست EA حرفی در موردش نزده و مشخص نیست وجود داره یا نه ولی حد اقل یه تعداد زیادی حسش کردن پس میشه گفت یه چیزایی شاید باشه وی این حرف شما رو اگه کل نت و حتی همین بچه های اینجا هم مطمئنم اولین بار از شما شنیدن. چون اگه حس کردنی بود الان یه درصد زیادی حسش کرده بودن و کل التیمیت پر بود از بازیکن هایی که فقط از یه تیم بازیکن گذاشتن مثلا همه رو منچستری گذاشتن که لینک سبز بگیرن تیمشون هماهنگ تر بشه. این تجربه ای که شما میگی رو باید قبول کنیم کسایی هستن که روزی چندین ساعت بیشتر ماها بازی کردن و باید زودتر شما بهش رسیده باشن
در مورد اون کم شدن کمیستری موقع جابجا کردن جای بازیکنا هم که قطعا بحثی نیست خود EA هم میگه هیچ تاثیری نداره و دلیلی نیست دروغ بگه. و خیلی از بازیکن ها ترکیب شروعشون یه چیز ترکیبی که دقیقه یک عوض میکنن یه چیز دیگه فقط واسه این که کمیستری بازیکناشون کم نشه
عزیز دل برادر! من کی گفتم هر کی تونست بیاد حرف منو نقض کنه؟ من کی خواستم حرفمو ثابت کنم؟ چرا حرف دهن من می گذاری و بعد اون حرف تحریف شده رو از پایه اشتباه می دونی! ناراحت نشی ولی به این کار شما می گن مغلطه و سفسطه! تمام حرف من این بود که یکسری حرفها هستند که برآمده از تجربه ما هستند، لزوما اثبات پذیر نیستند ولی چون اثبات پذیر نیستند دلیل نمی شه اشتباه باشن! یعنی مثلا من ادعا می کنم در بازی هندیکپ هست اما قادر به اثباتش نیستم، اینکه قادر به اثباتش نیستم دلیل نمی شه که هندیکپی وجود نداره! این حرفها و اصطلاحا گزاره ها رو می گن حرفها و گزاره های تجربی! حدس ها و گمانه زنی ها ی ما راجع به گیم پلی ! بعد هم اینکه همه از یه تیم بازیکن نمی گذارن اولا برای به دست آوردن لینک سبز لازم نیست که همه از یه تیم باشن( دو تا از سه تا ویژگی کافیه) بعد هم خیلی ها برای پرهیز از اینکه تیماشون کپی واقعیت بشه، این کار می کنن، یعنی از تیمای مختلف جمع می کنن تا با سیزن یه تفاوتی داشته باشه! این هم هست!
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
عزیز دل برادر! من کی گفتم هر کی تونست بیاد حرف منو نقض کنه؟ من کی خواستم حرفمو ثابت کنم؟ چرا حرف دهن من می گذاری و بعد اون حرف تحریف شده رو از پایه اشتباه می دونی! ناراحت نشی ولی به این کار شما می گن مغلطه و سفسطه! تمام حرف من این بود که یکسری حرفها هستند که برآمده از تجربه ما هستند، لزوما اثبات پذیر نیستند ولی چون اثبات پذیر نیستند دلیل نمی شه اشتباه باشن! یعنی مثلا من ادعا می کنم در بازی هندیکپ هست اما قادر به اثباتش نیستم، اینکه قادر به اثباتش نیستم دلیل نمی شه که هندیکپی وجود نداره! این حرفها و اصطلاحا گزاره ها رو می گن حرفها و گزاره های تجربی! حدس ها و گمانه زنی ها ی ما راجع به گیم پلی ! بعد هم اینکه همه از یه تیم بازیکن نمی گذارن اولا برای به دست آوردن لینک سبز لازم نیست که همه از یه تیم باشن( دو تا از سه تا ویژگی کافیه) بعد هم خیلی ها برای پرهیز از اینکه تیماشون کپی واقعیت بشه، این کار می کنن، یعنی از تیمای مختلف جمع می کنن تا با سیزن یه تفاوتی داشته باشه! این هم هست!
دوستان اگه میشه شما یه نظری بدبد من دیگه بیشتر از این کاری ازم بر نمیاد:D
 

arman_69

کاربر سایت
Jan 5, 2019
257
دوستان اگه میشه شما یه نظری بدبد من دیگه بیشتر از این کاری ازم بر نمیاد:D
ببین این مبحث، یه خورده غیر فوتبالیه اما اینجا لازمه بگم. یکسری از حرفهای ما هستند که راست و دروغ بودنش رو می شه ثابت کرد: من ادعا می کنم که هر یازده بازیکن تیمم رو یه نفر انتخاب کردم. یعنی یک بازیکن رو یازده بار می خرم و در تمام پست ها از اون استفاده می کنم. مثلا سوارز یازده بار می خرم می گذارمش دروازه بان، دفاع راست، دفاع وسط، هافبک، مهاجم. همه تیم من می شه سوارز! می آم اینجا می گم بچه ها همه تیم من فقط سوارزه! این حرف رو فارغ از راست یا دروغ بودن، می شه راست یا دروغ بودنش ثابت کرد! اما یه سری از حرفها قابلیت ثابت کردن ندارند یعنی اصطلاحا اثبات ناپذیرند! این حرفها رو من نمی تونم ثابت کنم راسته اما شما هم نمی تونی ثابت کنی دروغه! اون حرف من از این جنس بود! تنها در صورتی بهش می رسی که امتحانش کنی. اون هم درستیش فقط به خودت ثابت می شه نه دیگران!
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر