Call of Duty: Black Ops IIII

طبق رسم هر سال نسخه ی جدید از سری call of duty معرفی شد و امسال نوبت استادیو خوش نام تری آرک است که میزبان ما باشد.شایعات درست از آب درامدند و بازی در تاریخ 17 مه تحت عنوان بلک اوپس 4 رونمایی شد ولی این بازی برخلاف رسم همیشگی فاقد بخش داستانی میباشد.
تری‌آرک (Treyarch) قصد دارد با Black Ops 4 تغییرات جالبی در فرمول همیشگی Call of Duty ایجاد کند. هر ساله شاهد انتشار یک نسخه جدید از سری Call of Duty هستیم، و اکتیویژن (Activision) با تغییراتی که در هر نسخه ایجاد می‌کند، طرفداران را مجاب کرده تا به تجربه این عنوان بپردازند.


در Call of Duty: Black Ops 4 دیگر شاهد بخش داستانی نخواهیم بود و در عوض این بخش با مراحلی تک‌نفره‌ایی که به سرگذشت افراد دسته‌ی Specialist می‌پردازد، جایگزین شده است. دسته‌ی Specialist در بخش چندنفره Black Ops 4 هم حضور خواهند داشت. بخش چندنفره تغییرات اساسی داشته و نسبت به Black Ops 3 بسیار تاکتیکی‌تر شده است. برخلاف Black Ops 3 که بازیکنان می‌توانستند با استفاده از Thrust Jump تا ارتفاع نسبتا زیادی بالا بروند و یا بر روی دیوار راه بروند، دیگر این امکان در Black Ops 4 وجود ندارد و تری‌آرک قول نبرد‌هایی صدر در صد زمینی را به طرفداران داده است. دیگر نوارسلامت بازیکنان به صورت خودکار پر نخواهد شد و بازیکنان باید با استفاده از کلید در نظر گرفته شده، اقدام به پر کردن آن کنند. این تغییرات باعث تاکتیکی‌تر شدن بخش چندنفره‌ی Black Ops 4 شده است، بنابراین بازیکنان باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری به خرج دهند.



بخش زامبی سری Call of Duty که امسال ده سالگی خود را در Black Ops 4 جشن می‌گیرد، در زمان انتشار سه نقشه قابل بازی در دسترس شما قرار می‌دهد، این سه نقشه شما را به روم باستان، کشتی غرق شده‌ی تایتانیک و نقشه بازسازی شده Blood of the Dead می‌برند. در این بخش چندین آیتم برای شخصی‌سازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت تا تجربه‌ایی متفاوت داشته باشند. همچنین چالش‌های روزانه‌ایی در دسترس قرار خواهد گرفت.
بزرگترین تغییر Black Ops 4 اضافه شدن بخش بتل رویال با نام Blackout به این عنوان می‌باشد. به گفته‌ی تر‌ی‌آرک Blackout نتیجه‌ تجربه‌‌ی ده سال آن‌ها از سری بازی‌های Black Ops است که بازیکنان می‌توانند در قالب شخصیت‌های نسخه‌های قبلی این سری به بازی بپردازند. به مانند دیگر عناوین بتل رویال، باید با دیگر بازیکنان برای رسیدن به جایگاه اول به رقابت پرداخت. البته هنوز تری‌آرک از تعداد بازیکنان حاضر در این بخش حرفی به میان نیاورده است اما طبق جدیدترین شایعات بازی 60 پلیر را پشتیبانی میکند.کارگردان بازی در مورد مساحت بتل رویال گفته ما بخش عظیمی از انرژی خود در توسعه این بازی را روی گسترش چنین مواردی صرف می‌کنیم. اساسا آن‌ها می‌توانند فضاهای بسیار بسیار عظیمی را به خودشان اختصاص دهند. ما بزرگ‌ترین نقشه‌ای که می‌توانستیم را یعنی به ابعدا ۱۲ مایل در ۱۲ مایل تست کردیم.

Mystery-Box-ds1-670x377-constrain.jpg


یکی از توسعه‌دهندگان این بازی یعنی دیوید واندرهار (David Vonderhaar)، در رابطه با این ویژگی‌های جدید صحبت کرده است. طبق گفته او، Specialist ها در بازی همانند قهرمان‌های کلیدی عمل خواهند کرد. در واقع در نسخه جدید، Specialist های نسخه‌های پیشین بازسازی شده‌اند و در نسخه جدید بازی، هوشمند‌تر و تاکتیکی‌تر نسبت به گذشته، به بازی افزوده شده‌اند. به همین علت مسابقات ۵ به ۵، جایگزین مسابقات ۶ به ۶ شده‌اند. در ادامه تغییرات جدیدی در Attachment ها و Wild Card های بازی ایجاد نشده است و مثل گذشته عمل خواهند کرد، اما Specialist ها در نسخه جدید این عنوان، به علت طراحی خاص و جدید آن‌ها، سرعت بازی را نسبت به قبل کاهش خواهند داد و ما شاهد مبارزاتی وابسته به استراتژی قوی هستیم. همچنین در بازی هر کدام از تیم‌ها، می‌توانند فقط یک Specialist برای تیم خود انتخاب کنند.

در ادامه در رابطه با ویژگی‌های جدید بازی Call of Duty Black Ops 4 صحبت شد. کلاس همیار یا همان Medic، به گونه‌ای ساخته شده است که دیگر مثل گذشته و در زمانی که کاربران قصد دارند از لحاظ خط سلامتی به یکدیگر کمک کنند، این عمل به صورت خودکار انجام نگیرد، بلکه این عمل وابسته به اراده خود بازیکن است. لازم به ذکر است که کاربران در نقطه شروع بازی، می‌توانند شاهد میزان سلامتی ۱۵۰ درصد به جای ۱۰۰ درصد باشند.

سیستم Pick 10 در نسخه جدید بازی، به همراه قابلیت‌های سیستم Gear، کاربردی‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود و تغییرات جدیدی در آن اعمال شده است. در سیستم Gear، آزادی عمل کاملی در اختیار بازیکنان قرار داده شده است و هر کاربر می‌تواند روش مبارزه خود را انتخاب کند. در Gear ها مواردی مثل Armor وجود دارند. اگر به یاد داشته باشید در نسخههای قبلی، Attachment ها برای تمامی سلاح‌های موجود در بازی قابل استفاده بودند اما در نسخه جدید، هر اسلحه از Attachment های مخصوص خود برخوردار است.
در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018 که هم اکنون در حال پخش است مشخص شد چهار نقشه از سری Black Ops برای Call of Duty Black Ops 4 بازسازی شده است البته این نقشه‌ها برای کسانی که این بازی را پیش خرید کنند در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین اعلام شد که بزودی کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی Call of Duty Black Ops 3 را بصورت رایگان دریافت نمایند.
تری‌آرک‌ (Treyarch) طی نمایش زنده‌ای که وعده داده بود، از یک نقشه‌ی جدید برای Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کرده و همچنین وجود پنج نقشه‌ی قدیمی به‌صورت بازسازی شده در آن را تایید نموده است.


در وهله‌ی اول، نقشه‌ای کاملاً تازه به نام Frequency معرفی شده و به گفته‌ی سازندگان، “یک نقشه‌ی بسیار کوچک و پر هرج و مرج” است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این نقشه در دست نیست اما می‌دانیم که در رویداد E3 2018 قابل بازی خواهد بود.

علاوه بر این، تری‌آرک اعلام کرده است که Call of Duty: Black Ops 4 در زمان عرضه از چهار نقشه‌ی بازسازی شده بهره می‌برد: Jungle ،Summit و Firing Range از Call of Duty: Black Ops و Slums از بلک اوپس2.
به تازگی وب‌سایت Variety که به نسخه‌ای از عنوان Call of Duty Black Ops 4 دسترسی داشته است، لیستی از سلاح و تجهیزات بخش چند نفره‌ی این عنوان را منتشر ساخته که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

عنوان Call of Duty Black Ops 4 ماه گذشته رسماً معرفی شد و سازندگان اعلام کرده‌اند که تمرکز این عنوان بر‌روی بخش چند نفره بوده و دیگر خبری از بخش داستانی نخواهد بود. چه خوب یا چه بد، این مسیری است که عنوان Call of Duty Black Ops 4 در پیش گرفته‌ است. حال با توجه به این که این عنوان بر‌روی بخش چند نفره تمرکز دارد، پس باید دارای سلاح و تجهیزات متنوعی باشد. به تازگی وب‌سایت Variety که به نسخه‌ای از عنوان Call of Duty Black Ops 4 دسترسی داشته لیستی از سلاح، تجهیزات، پرک‌ها و Scorestreakهای این عنوان را منتشر ساخته است. به نظر می‌رسد این لیست تتنها بخشی از سلاح و تجهیزات عنوان Call of Duty Black Ops 4 بوده و و آیتم‌های دیگری نیز هستند که مطمئنا در آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

call-of-duty-black-ops-4-blackout-ps4-playstation-4.large.jpg


در لیست مورد نظر سلاح‌هایی نظیر Hellion Salvo launcher و سلاح تاکتیکی Swordfish tactical، تجهیزاتی به مانند سنسور صوتی و تبر جنگی، در نهایت Scorestreak‌هایی نظیر attack chopper (هلیکوتر نظامی) و بسیاری از موارد دیگر مشاهده می‌شود که شما می‌توانید در قسمت پایین لیست کامل آن‌ها را مشاهده کنید:

  • سلاح ها:
رایفل ها

ICR-7:


– ابزار نشانه : Reflex یا Recon
– تجهیزات اضافه :

Grip ،Laser Sight ،Long Barrel ،Grip II ،Quickdraw ،FMJ (کاهش میزان داغ کرن سلاح)

VAPR-XKG:
– ابزار نشانه: Reflex or Recon
– تجهیزات اضافه : High Caliber ،Fast Mags ،Long Barrel ،Stock II ،Rapid Fire ،Suppressor و Rampart 17

مسلسل‌ها:

MX9
Cordite
Saug 9mm

Tactical Rifles(سلاح های تاکتیکی)

Swordfish
– ابزار نشانه: reflect recon
– تجهیزات اضافه: grip, laser site, long barrel, quickdraw, FM1, grip 2

Auger DMR

مسلسل‌های سبک (تیر بار):

Titan

سلاح‌های تک تیرانداز:

Paladin HB50
Koshka

  • سلاح دوم:
هفت تیر

Strife
– ابزار نشانه: reflex
– تجهیزات اضافه: fm1 long b arrel, exgtended mag, quickdraw, fm II, laser sight, supressor

سلاح‌های شات گان:

MOG 12

پرتاب کننده‌ها:

Hellion Salvo

  • Gear ( گجت های پوشیدنی بازی):
Equipment Charge
Acoustic Sensor
COMSEC Device
Stim Shot
Body Armor

  • سایر تجهیزات
Special Issue
Trophy System (معمولا با رسیدن به سطح خاصی فعال شده و تجهیزان انتحاری دشمن را نابود می‌کند)
کوکتل موتولف
Frag ( نارنجک‌های پرتابی)
Concussion( نارنجک های مخرب)
تبر جنگی

  • پرک ها
بخش اول
Engineer
Flak Jacket
Resistance
Cold blooded

بخش دوم
Scavenger
Dexterity
Gung-ho
Lightweight

بخش سوم
Reveal
Dead silance,
Tean link
Ghost

Wildcards

Overkill
Primary gunfighter 1
Primary gunfighter 2
Primary gunfighter 3
Underkill
Secondary gunfighter 1
Secondary gunfighter 2
Secondary gunfighter 3

Perk 1 gluttony
Perk 2 gluttony
Perk 3 gluttony
Perk 1 greed
Perk 2 greed
Perk 3 greed

Scorestreaks

UAV
Counter UAV
Hellstorm
Sentry
Attack chopper
Mantis
Strike team
Gunship

d5bd9f71-4229-47da-bf30-5cc3cc34eeb5.jpg


ظاهرا سیاست اکتیویژن در رابطه با سیزن پس Call of Duty Black Ops 4 انتقادهای بسیاری را در برگرفته است. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

چندی پیش بود که شرکت اکتیویژن سیزن پس بازی Call of Duty Black Ops 4 تحت عنوان Black Ops Pass را معرفی کرد اما ظاهرا طرفداران از این بابت خوشحال نیستند. براساس خبرهای منتشر شده از سوی وب‌سایت Kotaku، سیزن پس آن شامل نقشه‌های حالت‌ چند نفره و زامبی خواهد بود که وجود این نقشه‌ها بسیار دور از انتظار نبود اما علاوه بر این نقشه‌ها، یک نقشه زامبی جدید، پوسته‌ی انحصاری برای جدیدترین حالتی که تا به امروز در این مجموعه شاهد بودیم یعنی حالت بتل رویال آن از طریق دوره یک ساله در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

این که خوب به نظر می‌رسد اما باید اعلام کنیم که اکتیویژن هیچ کدام از این محتویات را به صورت تکی و جداگانه منتشر نمی‌کند بنابراین اگر قصد دریافت همه محتویات سیزن پس و خود بازی را دارید باید به صورت کامل و یک جا مبلغ ۹۹٫۹۹ دلار آمریکا را هزینه کنید که این احتمالا برای اکتیویژن و طرفداران دردسر ساز می‌شود زیراکه هدف از وجود بخش چند نفره در هر بازی بدان معناست که بازی‌باز با دوستان خود بدون رخ دادن هیچ گونه مشکلی بتواند به تجربه بازی‌ها بپردازد. حال اگر شما یکی از این نقشه‌ها را داشته باشید و دوستتان آن را تهیه نکرده باشد یا برعکس، در این صورت قادر نخواهید بود که باهم بازی کنید و این، هزینه کردن مبلغ ۹۹٫۹۹ دلار را بی معنی می‌کند. این مشکلی است که کل مفهوم سیزن پس را به مدت زمان طولانی تحمیل می‌کند که احتمالا با حالت بتل رویال آن، مشکل بزرگ‌تر نیز خواهد شد.

مطمئنا وجود این مشکل به تجربه بازی لطمه می‌کند و اگر توجه داشته باشید موفقیت عناوین سبک بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite به انتشار محتویات رایگان بوده و تنها برای تزئینات باید مبلغی را هزینه کنید.


اگر به یاد داشته باشید سال پیشین شرکت الکترونیک آرتز با پرداخت درون‌ برنامه‌ای که برای عنوان Star Wars Battlefront II در نظر گرفته بود، بسیار مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت و ضررهای بسیاری را تحمیل شد، به گونه‌ای آن‌ها اعلام کردند که جدیدترین نسخه از مجموعه Battlefield تحت عنوان Battlefield V هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت و محتویات پس از انتشار آن به صورت کاملا رایگان در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. متاسفانه شرکت بریتانیایی یوبی‌سافت نیز سیاستی مشابه اکتیویژن را برای بازی موردانتظار The Division 2 در نظر گرفته است. این خبر ناراحت کننده است که اکتیویژن سیاستی را در پیش گرفته که دیگر شرکت‌ها قبلا با آن موفق نبوده‌اند و به موفقیت مورد انتظارشان نرسیده‌اند.
علاوه بر این موضوع، روشن شده است که مراسم رونمایی و معرفی Black Ops 4 نیز پر بیننده‌ترین رویداد معرفی در تاریخ این سری بوده است.سیزن پس بازی شامل:
1- در بخش مولتی پلیر شامل 12 مپ جدید.
2-در بخش بتل رویال 4 کلاس تخصصی ویژه.
3-در بخش زامبی 4 محتوای اختصاصی در همه مپ ها و مدهاش.
4- میزان 2400 پوینت برای کاستومایز.
5-بوستر برای افزایش سریع لول.
شاید تیتر این مطلب شما را گمراه کند یا این که فکر کنید اشتباهی رخ داده است‌. اما نه، کاملا درست خواندید؛ اکتیویژن رسما اعلام کرده که پیش خرید Call of Duty: Black Ops 4 از نسخه قبلی این سری یعنی Call of Duty: WW2 تا به حال بیشتر بوده و سریع تر از آن در حال پیش روی است. واقعا موضوع عجیبی است که باعث تعجب همه ما شده است. از طرفی Black Ops 4 چه قبل و چه بعد از معرفی با انتقادهای بسیار شدید هواداران قدیمی این سری رو به رو شد چرا که برای اولین بار در تاریخ این سری، این عنوان فاقد بخش تک نفره داستانی یا همان کمپین است، از طرفی هم سال گذشته پس از این که اعلام شد WW2 پس از سال‌ها به ریشه‌های خود باز می‌گردد، توانست همه طرفداران را خوشحال و راضی کند. هر چه هست، ما هنوز در شوک هستیم و دقیقا نمی‌دانیم چه پیش آمده چرا که انتقادهایی که به Black Ops 4 وارد می‌شد، به مراتب بدتر و سنگین‌تر از چیزی بود که متوجه WW2 می‌شد و حال که فهمیدیم تعداد نسخه‌های پیش خرید شده این بازی از WW2 بیشتر شده است، می‌فهمیم شاید کاربران واقعا به وجود بخش چند نفره اهمیت نمی‌دهند.

راب کاستیچ (Rob Kostich) یکی از توسعه دهندگانی که همیشه در ساخت سری Call of Duty نقش بزرگی داشته، اعلام کرده است که مراسم رونمایی و معرفی Call of Duty: Black Ops 4 به رتبه نخست پر بیننده‌ترین ویدئوها در توییتر در کل دنیا رسیده و توانسته رکورد پر بیننده‌ترین رویداد معرفی در تاریخ این سری را به نام خود ثبت کند. طبق چیزی که منابع آماری اعلام کرده‌اند، مراسم معرفی این بازی تا به حال ۸۰ میلیون بار دیده شده است. همچنین تعداد نسخه‌های پیش خرید شده این بازی در مدت زمانی که از معرفی رسمی آن می‌گذرد نیز بیشتر از نسخه قبلی یعنی Call of Duty: WW2 بوده است.

تنها توجیهی که می‌تواند این میزان از استقبال را برایمان قابل فهم تر کند این است که کاربران به لطف پیشینه خوب سری Black Ops دست به این اقدام زده‌اند. علاوه بر این نباید از حق بگذریم که به جز فقدان بزرگ این عنوان، یعنی عدم وجود بخش داستانی، سایر قسمت‌های آن بسیار هیجان انگیز و وسوسه کننده هستند؛ از قسمت بتل رویال گرفته تا مدهای مختلف بخش چند نفره بسیار عالی و خوب کار شده‌اند که هیجان تجربه آن را قطعا بسیار بالا خواهند برد. بسیاری از بخش‌های نسخه جدید برای اولین بار به این سری راه پیدا کرده‌اند که می‌تواند توجیه بسیار خوبی برای میزان بالای پیش خرید این عنوان باشد؛ مانند همین بخش بتل رویال که بدان اشاره شد. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا میزان کلی پیش خرید این بازی نیز از نسخه قبلی آن فراتر خواهد رفت یا خیر.
ساخت یک بازی تاکتیکی، آن هم زمانی که شخصیت‌های بازی روی زمین نیستند، بسیار مشکل است. وقتی به Black Ops 4 نگاه می‌کردیم ساختن یک بازی تاکتیکی تبدیل به انگیزه اصلی ما شده بود. ما سیستم پک‌ رانشی (thrust-packing) و دویدن روی دیوار (wall-running) که در بازی قبلی وجود داشتند را در نظر داشتیم؛ ولی با تجربه‌ای که ما می‌خواستیم بازی به بازیکنان منتقل کند، عاقلانه تر این بود که بازی را به مقدار خیلی کمی آهسته‌تر کنیم. البته با استاندارهای Black Ops، این آهسته تر کردن اصلا به معنای کند شدن بازی نخواهد بود! ما می‌خواستیم که تجربه یک بازی تاکتیکی را به شما منتقل کنیم، بنابراین مجبور بودیم که سیستم بازیابی سلامت را حذف کنیم و اینکه شما را روی زمین نگه داریم.
Call of Duty Black Ops 4در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

4297515319014509620_callofdutyblackops4zombies.jpg
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
الوعده وفا.بلک اوت پلیرهاش به ۱۰۰ نفر رسیدن<:-P
بتا امشب تموم میشه اما فقط برای چند ساعت تمدیدش کردن اونم فقط به خاطر اینکه بازخوردهای ۱۰۰ نفر رو بشنون.اگر دسترسی به کنسول دارید خودتونم میتونید تجربش کنید ۱۰۰ پلیر رو.
 

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
الوعده وفا.بلک اوت پلیرهاش به ۱۰۰ نفر رسیدن<:-P
بتا امشب تموم میشه اما فقط برای چند ساعت تمدیدش کردن اونم فقط به خاطر اینکه بازخوردهای ۱۰۰ نفر رو بشنون.اگر دسترسی به کنسول دارید خودتونم میتونید تجربش کنید ۱۰۰ پلیر رو.
لعنتیییییییی، گفتم تموم شد رفت مثل احمق ها پاکش کردم .
:(
 
  • Like
Reactions: VEGETAR

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
عیب نداره چیز خاصی رو که از دست ندادی :D
امیدوارم بتا کمکت کرده باشه تصمیم درستی درباره ی خریدن یا نخریدن بازی گرفته باشی هرچند امسال این بازی برنده هست.یه پکیج کامل آنلاین محور که در هر ۳ بخش مولتی ، زامبی ، بتل رویال اومده بالاترین استانداردهای شوتر اول شخص جنگی رو پیاده کرده و همه هم ازش راضین.
هیچوقت زامبی باز نبودم.
مولتی هم راستش من بتل رو از 3 به بعد ترجیح دادم.
یه بتل رویال میمونه که خب با این وضعیت حتی اگر بخوام هم نمیتونم چیزی بخرم.
امسال فیفا هم عالی شده ولی نمیشه .
قبل از گرونی فقط تونستم رد دد بگیرم و بتل.
 
  • Like
Reactions: VEGETAR and ps34

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
ملت بعد اتمام بتا عزا گرفتن و با چشمانی گریان رفتن سمت پابجی اما دیدن فایده نداره. این کجا و آن کجا :D
اینکه اکثر استریمرا شدیدا با بازی حال کردن + استقبال عجیب پلیرا میشه کاملا به موفقیتش امیدوار بود :D
 
  • Like
Reactions: FARNOOD007 and ps34

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
خدا رو شکر دیشب گزارش شد بعد از رسوندن پلیرهای بلک اوت به ۱۰۰ نفر هیچگونه افت فریمی در هیچ پلتفرمی دیده نشده.حالا کارگردان بازی گفته به همراه تیمم تا دو هفته اینده فقط روی ارتقا گرافیک فنی و هنری بلک اوت کار خواهیم کرد^:)^
ملت بعد اتمام بتا عزا گرفتن و با چشمانی گریان رفتن سمت پابجی اما دیدن فایده نداره. این کجا و آن کجا :D
اینکه اکثر استریمرا شدیدا با بازی حال کردن + استقبال عجیب پلیرا میشه کاملا به موفقیتش امیدوار بود :D
تازه یک روز عزای عمومی هم اعلام شده:D
ولی تاریخ انتشار بازی خییییلی نزدیکه. خودش ۲۳ روز دیگه میاد و پری دانلودش هم توی استور زده ۲۱ روز دیگه شروع میشه<:-P
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
location-teaser-4_180918_003533.jpg


تری آرک توی نمایشگاه TGS حضور داشت.حرف زیاد زدن ولی نکته ی جدید کم گفتن.از حرف های جدیدیشون این بود که:
۱.مراحل توسعه ی بازی در بخش مولتی پلیر و زامبی تمام شده و فقط در بخش بلک اوت مقداری هنوز تغییرات گرافیکی برای هرچه بهتر شدن مپ میخوان بدن و تا خوده روز ریلیز هم تمام میشه و با اولین بروزرسان این تغییرات در دسترسه.
۲.طبق مجوزهایی که از اکتیویژن گرفتن بعد از ریلیز بازی در پچ اپدیتی که بعدا میاد نقشه Nuketown که تغییراتی هم در طراحی داشته به صورت رایگان در دسترس همه پلیرها قرار خواهد گرفت چون درگذشته گفته بودن این نقشه فقط برای پیش خریدکنندگان و یا کسایی که سیزن پس خریدن خواهد بود.
۳.یک کلاس اسپیشال جدید در ماه دسامبر به بازی اضافه میشه.
۴.در بلک اوت ما شاهد تغییرات فصلی و روادید گذرا خواهیم بود.مثل هالوین ، کریسمس و... جزییات این بخش به صورت دقیق در موقع عرضه گفته میشه.
.......
در آخر گفتن مطمن باشید ما هرثانیه به طرفدارهامون گوش میدیم و با ریلیز بلک اوپس ۴ نه تنها کارمان به پایان نرسیده بلکه ما تازه کارمون شروع شده و پشتیبانی های بسیار گسترده ای از بازی به ویژه در بخش بتل رویال خواهیم کرد هرچند فعلا منتظر مپ جدید در بتل رویال نباشید.
 
آخرین ویرایش:

mortal10

کاربر سایت
Jun 18, 2014
350
location-teaser-4_180918_003533.jpg


تری آرک توی نمایشگاه TGS حضور داشت.حرف زیاد زدن ولی نکته ی جدید کم گفتن.از حرف های جدیدیشون این بود که:
۱.مراحل توسعه ی بازی در بخش مولتی پلیر و زامبی تمام شده و فقط در بخش بلک اوت مقداری هنوز تغییرات گرافیکی برای هرچه بهتر شدن مپ میخوان بدن و تا خوده روز ریلیز هم تمام میشه و با اولین بروزرسان این تغییرات در دسترسه.
۲.طبق مجوزهایی که از اکتیویژن گرفتن بعد از ریلیز بازی در پچ اپدیتی که بعدا میاد نقشه Nuketown که تغییراتی هم در طراحی داشته به صورت رایگان در دسترس همه پلیرها قرار خواهد گرفت چون درگذشتهفته بودن این نقشه فقط برای پیش خریدکنندگان و یا کسایی که سیزن پس خریدن خواهد بود.
۳.یک کلاس اسپیشال جدید در ماه دسامبر به بازی اضافه میشه.
۴.در بلک اوت ما شاهد تغییرات فصلی و روادید گذرا خواهیم بود.مثل هالوین ، کریسمس و... جزییات این بخش به صورت دقیق در موقع عرضه گفته میشه.
.......
در آخر گفتن مطمن باشید ما هرثانیه به طرفدارهامون گوش میدیم و با ریلیز بلک اوپس ۴ نه تنها کارمان به پایان نرسیده بلکه ما تازه کارمون شروع شده و پشتیبانی های بسیار گسترده ای از بازی به ویژه در بخش بتل رویال خواهیم کرد هرچند فعلا منتظر مپ جدید در بتل رویال نباشید.
منتظرتم تا ببینی وضع سروراش چطوره تا بگیرمش :))
 
  • Like
Reactions: ps34

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
16999_call_of_duty_black_ops_4_-_battery_key_art.jpg


اطلاعات جدید:
  • در بخش مولتی پلیر همچون نسخه های گذشته امکان پیش روی در سطح پرستیژهای بالا و بالاتر وجود دارد اما در بخش بلک اوت حداکثر سطح 80 خواهد بود و بعد از رسیدن به 80 پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.
  • برای افزایش xp و لول در مولتی پلیر انواع راه مانند چلنج ها وجود دارد اما در بتل رویال تنها راه کشتن بیشتر دشمنانتان هست .
  • تمامی محتوی هایی که بعدا برای بازی در دسترس قرار خواهند گرفت مثل نقشه ها , اسپیشال ها , روادید قصلی و... به مدت 7 روز در انحصار ps4 خواهد بود بعد به پلتفرم های دیگر انتقال داده میشه.
  • در زمان ریلیز بازی 3 نوع باندال متفاوت ps4 بازی در دسترسه.شامل یک کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو ۱ ترابایتی و دو باندل دیگر شامل کنسول‌های ۱ ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن ۴ می‌شود. تمامی باندل‌ها تنها یک کنترلر داشته و یک نسخه‌ی معمولی از بازی در بسته‌بندی بازی قرار گرفته است.در حال حاظر این باندال ها فقط برای اروپا تایید شدن.
PS4-COD-Bundle-1.jpg
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
تری آرک برنامشو برای پشتیبانی از بازی برای 3 ماهه ی اول بعد از ریلیز به صورت جز به جز و تفکیکی بین اعضایی که فقط بازی پایه رو خریدن و کسایی که سیزن پس رو هم خریدن منتشر کرده.بعدا برنامه ماه های بعد هم منتشر میکنن.
طبق عکس پایین که میزارم براتون هر دو گروه از پلیرها محتوی بسیار عالی ای دریافت خواهند کرد و راضی خواهند بود.انشالله به خاطر MMO و تمام آنلاین بودن بازی اگر سرورهای عالی ای براش گذاشتن خریدن سیزن پس یا در واقع بلک پس از واجباته.
این عکس ردیف بالا محتویات پلیرهای معمولی و ردیف پایین محتویان پلیرهای سیزن پس دار هست(ردیف پایین متقابلا تمام محتویات ردیف بالا رو هم دریافت خواهند کرد) :

4fpc_img-20180925-wa0000.jpg

4fpc_img-20180925-wa0000_thumb.jpg
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
دوستان یعنی بازی نسخه 60 دلاری مپ بتل رویال نداره یا تو ماه سوم به بازی اضافه میشه؟؟x-(
وات ؟ :D نه داداش این چه حرفیه:D نسخه دیلاکس ۴ تا کاراکتر برای بلک اوت داره که طی ۴ ماه براش عرضه میشن که نسخه استاندارد این ۴ تا کاراکتر رو نداره همین:D تازه این ۴تا هیچگونه قابلیت خاصی ندارن و فقط ظاهرن مثل woods از بلک اوپس دو :D
هر ۳ نسخه ۶۰ و ۱۰۰ و ۱۳۰ دلاری بازی هر سه بخش مولتی و بتل رویال و زامبی رو به صورت کاملا یکسان دارن و فقط توی محتوی های داخلشون باهم فرق دارن.اتفاقا نسخه استاندارد در بتل رویال نسبت به مولتی و زامبی کمترین نوع تفاوت رو با دیلاکس داره و تازشم مپ بعدی بتل رویال که توی 2019 میاد کاملا برای همه پلیرها رایگان هست و نیازی به داشتن سیزن پسش نیست:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: x-x

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
وات ؟ :D نه داداش این چه حرفیه:D نسخه دیلاکس ۴ تا کاراکتر برای بلک اوت داره که طی ۴ ماه براش عرضه میشن که نسخه استاندارد این ۴ تا کاراکتر رو نداره همین:D تازه این ۴تا هیچگونه قابلیت خاصی ندارن و فقط ظاهرن مثل woods از بلک اوپس دو :D
هر ۳ نسخه ۶۰ و ۱۰۰ و ۱۳۰ دلاری بازی هر سه بخش مولتی و بتل رویال و زامبی رو به صورت کاملا یکسان دارن و فقط توی محتوی های داخلشون باهم فرق دارن.اتفاقا نسخه استاندارد در بتل رویال نسبت به مولتی و زامبی کمترین نوع تفاوت رو با دیلاکس داره و تازشم مپ بعدی بتل رویال که توی 2019 میاد کاملا برای همه پلیرها رایگان هست و نیازی به داشتن سیزن پسش نیست:D
مپ‌ بعدی گفتن در کار نیست و رو همین مپ کار میکنن
 
  • Like
Reactions: x-x

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر