Tom Clancy's The Division 2 | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Mar 8, 2018.

  1. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    [​IMG]
    The Division 2
    Developer:
    Ubisoft Massive
    Publisher: Ubisoft
    Creative Director: Julian Gerighty
    Director: Mathias Karlson
    Platforms: PC - PS4 - Xbox One
    Release Date: 15 March 2019
    MetaScore: TBD
    System Requirments: NA
    خبر ساخت ادامه بازی در جریان Livestream رسمی بازی توسط Julian Gerighty، کارگردان و ایده پرداز شماره دوم بازی داده شد و اولین اطلاعات از این عنوان در جریان E3 2018 منتشر گشت. از آن جایی که داستان بازی ادامه مستقیمی بر شماره اول به حساب می آید بد نیست نگاهی به گذشته نیز داشته باشیم.

    [​IMG]

    آنچه گذشت ...

    در سال 2001 یک مانور آزمایشی برای تخمین آمادگی در برابر حمله های بیولوژیکی در آمریکا انجام شد. مانوری که Dark Winter نام گذاری شده بود. در طی چند روز، این مانور از کنترل خارج شد صدمات سنگینی به مراکز مهم و جمعیت وارد نمود. این عملیات نشان داد که جامعه تا چه اندازه آسیب پذیر شده است. پیچیدگی سیستم های زندگی یکی از اصلی ترین دلیل های این آسیب پذیری شناخته می شود. در صورت بروز یک واقعه اینچنینی خارج از کنترل، به چندین روز نخواهد کشید که همه چیز از کنترل خارج شده و هر چیزی تهدید به حساب آید.
    در سال 2007 برای مقابله با چنین شرایطی، دستوری محرمانه مستقیما از سمت رئیس جمهوری آمریکا امضا شد که با نام Directive 51 شناخته می شود. شایعاتی از ماموران مخفی وجود دارد، اما چیزی را نمی توان تایید کرد. اگر این شرایط پیش بیاید، ضروریات به اندازه همه نخواهد بود و تلفات بسیاری در پی خواهد داشت، اما سوال اساسی اینجاست:
    "!?What will it Takes to SAVE what REMAINS"
    در Black Friday سال 2015 ویروسی با نام Green Poison از طریق پول در سرتاسر آمریکا پخش شد و شرایط به شدت بحرانی گشت. دولت نیروهای ویژه ای را که طی دستور رئیس جمهور تشکیل داده بودند وارد عمل کردند که از آن ها با نام The Division یاد می شود. نیروهایی که از مردم عادی تشکیل شده بودند تا در شرایط بحرانی، به کمک نیروهای دولتی و نظامی بشتابند. شخصیت بازیکن در نسخه اول در منطقه بروکلین فعال خواهد شد و باید برای ماموریت به Manhattan برود، شهری که بیش از سایرین آسیب دیده و ارتباطش با بیرون به صورت کامل قطع شده است. بازیکن در ماجرای خود به کمک برخی افراد کلیدی می رود تا بتواند کنترل شهر را به دست گرفته و شرایط را به حالت عادی برگرداند. برای این منظور اولین ماموریت او ایجاد پایگاه (Base of Operations) است و سپس با انجام ماموریت ها به تجهیز آن و پیش روی در هدف خود می کند.
    پس از انجام ماموریت ها و پیدا کردن نمونه هایی از ویروس پخش شده، به این پی خواهیم برد که یکی از ماموران سری اول اعزامی The Division به نام Aaron Keener از وظیفه خود سرپیچی کرده و در ایجاد بی نظمی منطقه نقش مهمی دارد. دلیل این حرکت او نیز مشاهده بی نظمی به وجود آمده و پشت کردن ماموران دولتی به افراد خود در چنین شرایطی بود. Aaron Keener به منظور دست یابی به هدفش، خود را به گروه Last Man Battalion که از ارتش های حرفه ای تنها مانده در منطقه هستند نزدیک می کند و با کمک آن ها موانع سر راه خود را بر می دارد. شخصی از کنسول گری روسیه به نام Vitaly ادعا می کند که در مورد ویروس Green Poison اطلاعاتی دارد، اما قبل از رسیدن ماموران The Division، گروه LMB به کنسولگری حمله کرده و آن جا را ویران نموده و Vitaly را می ربایند. پس از انجام ماموریت ها و ضعیف ساختن مواضع LMB با کمک نیروهای پلیس محلی JTF، بازیکن به پایگاه اصلی LMB حمله کرده و رئیس آن ها Charles Bliss را از پای در می آورد، اما Aaron قبل از این حمله به گروه LMB پشت کرده و پا به فرار می گذارد و Vitaly را نیز با خود می برد. پس از شکست LMB وضعیت Manhattan رو به بهبود می گذارد، اما یک سیگنال ناشناخته شخصیت بازی را به آزمایشگاهی دعوت می کند. در این آزمایشگاه با جسد Dr. Amherst روبرو می شویم، شخصی که ویروس Green Poison را ساخت و منتشر کرد. در نوشته ای که این شخص به جا گذاشته در میابیم که او به دنبال برگرداندن قدرت به طبیعت بوده و از تصرف آن توسط انسان و ماشین خسته شده است، بنا به نظریه او، طبیعت هر کسی را که لایق بداند زنده نگاه می دارد و هرکس که اضافی باشد از میان بر می دارد. Aaron Keener نیز از بازیکن می خواهد تا به او بپیوندد و از او سوال می کند آیا نجات جان انسان ها واقعا ارزشش را دارد؟!
    Aaron Keener به عنوان شخصیت منفی اصلی بازی پا به فرار گذاشته و مشخص نیست به کجا رفته، اما او نیز به دنبال ادامه راه Dr. Amherst است و مشخص می شود فرمول تقویت ویروس و تجهیزات لازم برای این کار را به دست آورده است.




    [​IMG]
    Washington DC، حفاظت شده ترین شهر بر روی کره زمین، که در محدود خود 177 سفارت خانه، 550 مقامات منتخب دولتی و 23 هزاز نیروی نظامی جای داده است. در طی یک حمله، افراد کلیدی از شهر بیرون رفتند، پناهگاه های زیرزمینی فعال شدند و سیستم های حفاظتی از محدوده هوایی محافظت کردند. اما هیچ چیز مانع ویروس نشد، 27 روز پس از Patient Zero واشنگتن سقوط کرد، ابتدا شورش در K Street و سپس تیراندازی در National Mall. نیروهای نظامی به پناهگاه ها عقب نشینی کردند و مردم غیرنظامی در خیابان ها تنها گذاشته شدند. آمریکا در لبه ی سقوط قرار گرفت، اما برخی نجات یافتند، سقف ها را به باغچه برای آذوقه تبدیل کردند و از دیوارهای خود توسط تجهیزات نظامی به جا مانده حفاظت نمودند. در جامعه ای که هر لحظه در خطر حمله است، بقا شکل جنگ های خیابانی به خود گرفت. قرن ها پیش، برادر با برادر جنگید و خون ها ریخته شد تا آمریکا شکل گیرد، امروز تاریخ مجدد تهدید به تکرار خود می کند. امروز، در گرمای تابستان و 6 ماه پس از شروع شیوع ویروس، باقی مانده ای از دولت مسموم در سایه کمین کرده و منتظر لحظه مناسب برای شروع جنگ مدنی جدید است. ماموران The Division تنها کسانی هستند که در مقابل آن ها ایستاده اند، ولی چگونه تمدنی را نجات خواهید داد، زمانی که دشمنش از میان خودش باشد؟!

    "!?But how do you SAVE a Nation, When its ENEMIS come from WITHIN"

    در نگاه اول جز تغییر در محیط بازی گویا تغییر دیگری در بازی صورت نگرفته و همه چیز همان است که قبلا تجربه کرده ایم، اما تیم Massive می گوید از دو سال تجربه خود برای این عنوان استفاده کامل کرده است و گویا این حرف بی راه نیست! شاید در نگاه اول همه چیز مشابه به نظر برسد، اما تغییرات خیلی کوچک در چنین بازی می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد نماید، برای مثال اضافه کردن زمان چند ثانیه لازم برای Healing می تواند کامل استراتژی ها را تغییر دهد! دیگر خبری از راش دادن و در صورت حریف Heal کردن در ثانیه آخر نخواهد بود. افرادی که نسخه قبل را بازی کرده باشند با این مسائل بیشتر آشنایی خواهند بود. تغییرات اینچنینی زیادی در بازی صورت گرفته که تا به اینجا نوید یک تجربه جذاب تر و بالانس تری را می دهند. با در نظر داشتن این موارد به اطلاعات منتشر شده از بازی تا به حال می پردازیم:

    اطلاعات بازی:

    • شروع داستان بازی 7 ماه پس از وقایع نسخه اول شکل می گیرد و داستان اینبار در فصل تابستان و در شهر واشنگتن ادامه میابد.
    • گفته می شود که شهر واشنگتن با مقیاس 1:1 ساخته شده و تمام مناطق بازی در صورت آشنایی با این شهر قابل لمس است. همچنین نقشه بازی 20 درصد از نقشه کل نیویورک بازی قبل بزرگ تر خواهد بود.
    • با وجود اینکه داستان ادامه مستقیمی بر شماره نخست است، شخصیت نسخه قبل بازیکن قابل انتقال به این نسخه نخواهد بود.
    • برخی از شخصیت های شماره اول را در این شماره نیز خواهیم دید، اما هنوز مشخص نیست که چه کسانی خواهند بود.
    • همانطور که در تریلر دیده شد، پس از گذشت 7 ماه و نابودی بخش عظیمی از جامعه انسانی، طبیعت در حال تسخیر زمین است. گیاه ها اکثر سطوح را پوشش دادند و حیات وحش به خیابان ها بازگشتند.
    • از اصلی ترین دلایل انتخاب شهر واشنگتن یکی موقعیت استراتژیک آن از لحاظ داستان و دیگری تنوع محیطی آن برای گیم پلی بوده است.
    • شهر نیویورک تقریبا شامل 2 نوع تنوع محیطی بود، در حالی که واشنگتن بیش از 6 مورد تنوع محیطی را فراهم کرده است که هر کدام تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.
    • داستان همچنان به مانند نسخه قبل روایت خواهد شد، اما اینبار منسجم تر. صحبت از سورپرایزهایی در مسیر داستانی نیز شده که اطلاعاتی در دسترس نیست.
    • اگر نسخه قبل را بازی کرده باشید، حتما می دانید که این عنوان بسیاری از جزییات داستانی را توسط محیط بازگو خواهد کرد و از نقاط قوت آن است (Environmental Story Telling). در شماره دوم نیز این روند حفظ شده و حتی به لایه های آن اضافه گشته است.
    • در شماره گذشته مردم نیویورک از حادثه به وجود آمده شکه شده بودند و تنها درمانده بوده و نیاز به کمک های ابتدایی داشتند، اما در این شماره پس از گذشت چندین ماه می بینیم که مردم برای زنده ماندن در کنار یکدیگر جمع شده و تلاش می کنند.
    • NPCها نقش بسیار مهم تری در این شماره ایفا خواهند کرد. در قسمت هایی از شهر می بینیم که تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر Settlementهایی ایجاد کرده و برای بقا می جنگند. هر کدام از این مکان ها شامل ماموریت هایی برای بازیکن خواهد بود و با انجام آن ها مزایایی بدست خواهید آورد. یکی از این موارد نیروهای کمکی از مردم در مبارزات است.
    • Settlementها در پیش برد داستان نیز نقش خواهند داشت و دنیای بازی به صورت زنده به اعمال بازیکن واکنش نشان خواهد داد. برای مثال شما با برطرف کردن مشکلات یک Settlement، مردم آن را می بینید که به اطراف سر می زنند تا لوازم مورد نیاز را پیدا کنند، خط های ارتباطی با سایر Settlementها تشکیل می دهند و ...

    • تا به حال تنها گروه حریفی که از آن ها نام برده شد True Sons است. گروهی که سعی دارد کنترل شهر را در دست بگیرد و آن طور که می خواهد آن را اداره نماید. اعضای ارشد گروه را نیز افرادی که پیش از این عضو JTF بودند تشکیل می دهند.
    • سازندگان گفته اند تنوع دشمن ها بیشتر از قبل خواهد بود و در داخل هر Faction نیز این مورد رعایت شده است.

    • اساس گیم پلی بازی همچنان Cover Based Shooting بوده، اما تغییرات و بهبودهایی به همه بخش های آن وارد شده است.
    • برای داشتن حس بهتر، زمان مورد نیاز برای کشتن (Time to Kill) دشمنان و همچنین خود بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
    • در کنار مورد بالا، برای تک تک دشمنان نقاط قوت و ضعف نیز در نظر گرفته شده است.
    • انیمیشن برخورد گلوله و انفجارها به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کردند تا حس بهتری را القا کنند و بازی را به یک شوتر واقعی نزدیک تر نمایند.
    • همانطور که گفته شد اینبار دشمنان به میزان طبیعی تری آسیب می بینند، اما در میان آن ها افرادی وجود دارند که Armorهای سنگین بر تن کرده و از پای در آوردن آن ها سختی بیشتری به همراه دارد.
    • هوش مصنوعی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته. همچنین هر گروه با توجه به تخصص خود سبک مبارزه متفاوتی خواهد داشت.
    • Armorها در بازی کامل دیده می شوند و به آسیب ها واکنش نشان می دهند. مثلا با آسیب زدن به قسمت دست دشمن می توانید Armor آن قسمت را از بین برده و نقطه حساسی را ایجاد نمایید.
    • برای بازکن نیز نمایانگر سلامتی به دو بخش Health و Armor مجزا شده است.
    • پر کردن سلامتی اینبار به حدود 2 ثانیه زمان لازم خواهد داشت و به اصطلاح حالت Channeling دارد. در طی این مدت از چیز دیگری نمی توانید استفاده کنید و اگر مورد اصابت گلوله قرار گیرید، روند Healing قطع خواهد شد. پس برای این منظور نیاز به دقت و استراتژی بهتری خواهید داشت.
    • Revive کردن نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات چنین است که پس از Revive شدن اگر تا 30 ثانیه بعد از آن مجدد Down شوید به حالت Dead State وارد می شوید. پس باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید.

    • یکی از اصلی ترین ارکان بازی Loot است و به گفته سازندگان در این زمینه بازی بسیار بهتر و گسترده تر از نسخه قبل عمل خواهد کرد.
    • همچنین از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری بین شخصیت های Level پایین با لِوِل بالا وجود خواهد داشت که بیشتر آن ها از روی تجهیزاتی که حمل می کنند قابل تشخیص خواهد بود.
    • آیتم های ظاهری بر اساس Setting در بازی وجود خواهند داشت، در تابستان گرم دیگر خبری از ژاکت و کلاه پشمی نخواهد بود.
    • از اصلی ترین مشکلات شماره اول محتوی End Game بازی بود، اما این شماره از ابتدا با دیدگاه End Game قوی ساخته شد.
    • فعالیت های End Game بازی تنها مخصوص افراد Hardcore نخواهد بود و هرکس می تواند به انجام آن ها بپردازد.
    • اما در قله این فعالیت ها Raidهای 8 نفره وجود خواهد داشت که مخصوص افرادیست که کاملا به بازی مسلط بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.
    • اولین Raid بازی دو الی 3 هفته پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد تا به بازیکنان زمان کافی برای کسب قابلیت های مورد نیاز داده شود.
    • بخش PvP و Dark Zone که نماد سری حساب می شود در بازی وجود خواهد داشت. اطلاعاتی از آن ها تا به حال داده نشده، اما گفته شده چیزهایی را در آن تجربه خواهید کرد که پیش از این دیده نشده!
    • از صحبت های کارگردان بازی می تواند امکان وجود المان هایی از بخش Survive بازی قبلی را در بازی قطعی دانست.

    • در بازی همچنان کلاس بندی وجود ندارد و با توجه به Skillها و Abilityهایی که انتخاب می کنید شخصیت شما شکل می گیرد.
    • در انتهای لول 30، به شما حق انتخاب از بین سه Specialization بازی داده می شود که شامل: Survivalist - Demolitionist و Sharpshooter خواهد بود.
    • هر یک از این 3 دسته قابلیت ها و پیش روی مخصوص خود را خواهند داشت که در دیگری موجود نمی باشد.
    • بازی شما را محدود به یک Specialization نمی کند و می توانید در هر سه مورد پیشروی کنید و تمام شاخه ها را بدست آورید.
    • کل بازی برای افرادی که به تنهایی قصد بازی دارند بهینه شده، اما بازی کردن با دوستان قطعا تجربه بهتری را رقم خواهد زد.
    • به منظور ارتباط بیشتر بازیکنان با یکدیگر، Clan Support به بازی اضافه شد که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

    • پس از انتشار و در سال اول تمام محتوی اضافی به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت که دلیل این کار جدا نشدن پلیرها از یکدیگر است.
    • برای سال اول 3 اکپنشن بزرگ در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها منطقه ای جدید، داستان جدید و امکانات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و هر سه ماه عرضه خواهند شد.
    • علاوه بر آپدیت های بزرگ ذکر شده، بازی به صورت مداوم پشتیبانی خواهد شد و فعالیت های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

    تصاویر و Artworkها

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 armin_shadow, ‏Mar 8, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 18, 2018
    Madridista, M-SNORK, Destruction و 14 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Annunaki ™

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    ارسال ها:
    2,266
    نام:
    رضا.آ
    مبارکت باشه
    انشالا سال دیگه با هم میریم ،
     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  3. ehsan7

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 13, 2010
    ارسال ها:
    129
    بله مبارک باشه ، ولی باهم میریم ؟!! Really ، پس من چی :D
     
    Annunaki ™ و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  4. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    [​IMG]
    تیم سازنده یه بلاگ پست رسمی منتشر کرده و قراره تا عرضه بازی ادامه داشته باشه و هر سری در مورد یک چیزی توضیحاتی داده بشه! اولین پست که دیروز منتشر شده در مورد اسلحه و موارد مربوط به اون هست، در انتهای پست هم اشاره شده تمام گفته ها جزییات در حال ساخت هست و ممکنه در نسخه نهایی تغییراتی ایجاد بشه.
    پست اصلی و کامل رو می تونین از این لینک بخونین، یک سری موارد هم به صورت خلاصه تر من می نویسم:

    • سیستم Recoil و Handling بازی به صورت کامل از اول طراحی شده تا حس واقعی تری داشته باشه. هر اسلحه کنترل و لگد مخصوص به خودش رو داره که اونو از سایر اسلحه ها جدا می کنه.
    • دسته بندی جدیدی هم به اسلحه ها تحت عنوان Rifles اضافه شده. اصلی دلیل این کار هم بالانس بهتر Perkها بود. اسلحه های Semi-Automatic Rifles و Burst-Fire Rifles همه توی این مجموعه جای می گیرن.
    • اسلحه های Exotic در شماره دوم هم وجود دارن و اینبار توجه بیشتری از همه لحاظ به اون ها شده! ظاهر این اسلحه ها هم با دقت بیشتری طراحی شده که نشانگر پیش زمینه داستانی اون اسلحه هم هست.
    • نارنجک ها (Grenades) اینبار در ارتباط با Specialization که انتخاب می کنید هستند و مانند شماره اول به همه مدل نارنجک دسترسی نخواهید داشت. همونطور که می دونید شخصیت شما باید به Lvl 30 برسه تا بتونید Specialization انتخاب کنید. قبل از رسیدن به لول 30 تنها به Concussion Grenade دسترسی دارید. اما بعد از اون علاوه بر نارنجک ذکر شده دسته بندی به صورت زیر خواهد بود:
      • Sharpshooter: Flashbang Grenade
      • Demolitionist: Incendiary Grenade
      • Survivalist: Frag Grenade
    • دسته بندی بالا به این معنی هست که هیچ وقت همزمان برای مثال به نارنجک Frag و Flashbang دسترسی نخواهید داشت و تنها با تغییر Specialization یک کدام از آن ها را می توانید استفاده کنید.
    • در شماره دوم Modها با پیشروی آنلاک می شوند و دیگر جزوی از Loot نیستند. از دلایل این تغییر به غیر واقعی بودن سیستم قبلی، داشتن خشاب با تعداد تیرهای عجیب و در نتیجه کم اهمیت کردن Reload، ساده شدن Handling به وسیله Modها و ... می توان اشاره کرد. تغییری که در The Division 2 صورت گرفته باعث می شه به جای استفاده اجباری از Modها برای گرفتن Stats بهتر، از اون ها برای مچ کردن اسلحه با روش بازی خودتون (Play-Style) استفاده کنید.
    • هر Mod که آنلاک شد، برای همه اسلحه هایی که با اون همخونی دارن در دسترس هست و لازم نیست مجدد آنلاک بشه! اما خوب دسته بندی تفنگ ها بر اساس نوع، کالیبر و ... انجام شده و Modهای آنلاک شده برای تعدادی اسلحه قابل استفاده هستند.
    • در این شماره Modها دارای Set Stats هستند که برای همه بازیکنان یکسان هست. هر Mod علاوه بر اثر مثبتی که دارد، اثر منفی هم خواهد داشت. برای مثال یک خشاب بزرگ تر، تعداد تیر بیشتری در اختیار شما می گذارد اما در مقابل سرعت Reload شما را کاهش می دهد.
    • در طراحی Modها هم سعی شده واقعیت در نظر گرفته بشه! برای مثال به جای اینکه با اعداد و درصد برای اندازه خشاب بیشتر سر و کار داشته باشیم، با خشاب های استانداردی که در واقعیت وجود دارند روبرو هستیم.
    • Weapon Talent هم در شماره دوم به صورت کامل بازنگری شده. در شماره قبل برای فعال شدن هر Talent نیاز به میزان مشخصی Stats و یا انجام فعالیتی (مثلا پس از اولین Headshot) داشتید، اما در شماره دوم Talentها می تواند به هر چیزی مربوط شود. از داشتن یک Gear خاص با مارک مشخص تا داشتن اسلحه ای به خصوص.
    • چیز جدیدی که در شماره دوم اضافه شده Real-Time Tracker هست که در زمان استفاده از Scope کردن فعال می شه و اطلاعات مورد نیاز اسلحه و Talentهای فعال رو در اختیار بازیکن قرار می ده.
    خوب فکر کنم تمام اطلاعات رو پوشش دادم خودم :D
     
    bezad, .:GHOST:., B H Z و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    bezad, B H Z, 'Gwynbleidd' و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    سری کامیکی بر اساس دنیای بازی قبلا برای بازی معرفی شده بود، دیروز از اولین نسخش با عنوان Extremis Malis رونمایی شد که قراره در تاریخ 9 ژانویه سال 2019 میلادی عرضه بشه. (اگر موقع عرضه لینکش جایی پیدا شد سعی می کنم همینجا بفرستم)

    [​IMG]
    *** اطلاعات نسبتا جدیدی هم از بازی در Ubiday ژاپن منتشر شده که بیشتر مربوط به ناحیه بندی نقشه می شه و منتظر هستم عکس های با کیفیت رو منتشر کنن تا تاپیک رو آپدیت کنم.
     
    bezad, mondas و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  7. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    مصاحبه ای با COO (مدیریت اجرایی) استودیو Massive در مورد نگرش سیاسی بازی ها منتشر شده که می تونین از دو لینک زیر بخونین:

    Ubisoft Massive COO:

    Being openly political in games is "bad for business", The Division developer says

    در کل اینکه نمی خوان به صورت مستقیم به مسائل سیاسی روز اشاره کنن، ولی اگر دنبالش باشین اون موارد هم مشاهده می شه و می تونین برداشت داشته باشین.
     
    masoud101, Fifa 10 و bezad این نوشته را Like کرده اند.
  8. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    مطلب دوم بلاگ رسمی هم منتشر شد که در رابطه با فکشن True Sons هست:

    از لینک زیر می تونید مطلب رو کامل بخونید، انشالله خودم هم سر فرصت مطالب مهم رو همینجا منتقل می کنم:
    Intelligence Annex: True Sons
     
    m.d.makan این نوشته را Like کرده است.