Tom Clancy's The Division 2 | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Mar 8, 2018.

  1. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    [​IMG]
    The Division 2
    Developer:
    Ubisoft Massive
    Publisher: Ubisoft
    Creative Director: Julian Gerighty
    Director: Mathias Karlson
    Platforms: PC - PS4 - Xbox One
    Release Date: 15 March 2019
    MetaScore: TBD
    System Requirments: NA
    خبر ساخت ادامه بازی در جریان Livestream رسمی بازی توسط Julian Gerighty، کارگردان و ایده پرداز شماره دوم بازی داده شد و اولین اطلاعات از این عنوان در جریان E3 2018 منتشر گشت. از آن جایی که داستان بازی ادامه مستقیمی بر شماره اول به حساب می آید بد نیست نگاهی به گذشته نیز داشته باشیم.

    [​IMG]

    آنچه گذشت ...

    در سال 2001 یک مانور آزمایشی برای تخمین آمادگی در برابر حمله های بیولوژیکی در آمریکا انجام شد. مانوری که Dark Winter نام گذاری شده بود. در طی چند روز، این مانور از کنترل خارج شد صدمات سنگینی به مراکز مهم و جمعیت وارد نمود. این عملیات نشان داد که جامعه تا چه اندازه آسیب پذیر شده است. پیچیدگی سیستم های زندگی یکی از اصلی ترین دلیل های این آسیب پذیری شناخته می شود. در صورت بروز یک واقعه اینچنینی خارج از کنترل، به چندین روز نخواهد کشید که همه چیز از کنترل خارج شده و هر چیزی تهدید به حساب آید.
    در سال 2007 برای مقابله با چنین شرایطی، دستوری محرمانه مستقیما از سمت رئیس جمهوری آمریکا امضا شد که با نام Directive 51 شناخته می شود. شایعاتی از ماموران مخفی وجود دارد، اما چیزی را نمی توان تایید کرد. اگر این شرایط پیش بیاید، ضروریات به اندازه همه نخواهد بود و تلفات بسیاری در پی خواهد داشت، اما سوال اساسی اینجاست:
    "!?What will it Takes to SAVE what REMAINS"
    در Black Friday سال 2015 ویروسی با نام Green Poison از طریق پول در سرتاسر آمریکا پخش شد و شرایط به شدت بحرانی گشت. دولت نیروهای ویژه ای را که طی دستور رئیس جمهور تشکیل داده بودند وارد عمل کردند که از آن ها با نام The Division یاد می شود. نیروهایی که از مردم عادی تشکیل شده بودند تا در شرایط بحرانی، به کمک نیروهای دولتی و نظامی بشتابند. شخصیت بازیکن در نسخه اول در منطقه بروکلین فعال خواهد شد و باید برای ماموریت به Manhattan برود، شهری که بیش از سایرین آسیب دیده و ارتباطش با بیرون به صورت کامل قطع شده است. بازیکن در ماجرای خود به کمک برخی افراد کلیدی می رود تا بتواند کنترل شهر را به دست گرفته و شرایط را به حالت عادی برگرداند. برای این منظور اولین ماموریت او ایجاد پایگاه (Base of Operations) است و سپس با انجام ماموریت ها به تجهیز آن و پیش روی در هدف خود می کند.
    پس از انجام ماموریت ها و پیدا کردن نمونه هایی از ویروس پخش شده، به این پی خواهیم برد که یکی از ماموران سری اول اعزامی The Division به نام Aaron Keener از وظیفه خود سرپیچی کرده و در ایجاد بی نظمی منطقه نقش مهمی دارد. دلیل این حرکت او نیز مشاهده بی نظمی به وجود آمده و پشت کردن ماموران دولتی به افراد خود در چنین شرایطی بود. Aaron Keener به منظور دست یابی به هدفش، خود را به گروه Last Man Battalion که از ارتش های حرفه ای تنها مانده در منطقه هستند نزدیک می کند و با کمک آن ها موانع سر راه خود را بر می دارد. شخصی از کنسول گری روسیه به نام Vitaly ادعا می کند که در مورد ویروس Green Poison اطلاعاتی دارد، اما قبل از رسیدن ماموران The Division، گروه LMB به کنسولگری حمله کرده و آن جا را ویران نموده و Vitaly را می ربایند. پس از انجام ماموریت ها و ضعیف ساختن مواضع LMB با کمک نیروهای پلیس محلی JTF، بازیکن به پایگاه اصلی LMB حمله کرده و رئیس آن ها Charles Bliss را از پای در می آورد، اما Aaron قبل از این حمله به گروه LMB پشت کرده و پا به فرار می گذارد و Vitaly را نیز با خود می برد. پس از شکست LMB وضعیت Manhattan رو به بهبود می گذارد، اما یک سیگنال ناشناخته شخصیت بازی را به آزمایشگاهی دعوت می کند. در این آزمایشگاه با جسد Dr. Amherst روبرو می شویم، شخصی که ویروس Green Poison را ساخت و منتشر کرد. در نوشته ای که این شخص به جا گذاشته در میابیم که او به دنبال برگرداندن قدرت به طبیعت بوده و از تصرف آن توسط انسان و ماشین خسته شده است، بنا به نظریه او، طبیعت هر کسی را که لایق بداند زنده نگاه می دارد و هرکس که اضافی باشد از میان بر می دارد. Aaron Keener نیز از بازیکن می خواهد تا به او بپیوندد و از او سوال می کند آیا نجات جان انسان ها واقعا ارزشش را دارد؟!
    Aaron Keener به عنوان شخصیت منفی اصلی بازی پا به فرار گذاشته و مشخص نیست به کجا رفته، اما او نیز به دنبال ادامه راه Dr. Amherst است و مشخص می شود فرمول تقویت ویروس و تجهیزات لازم برای این کار را به دست آورده است.




    [​IMG]
    Washington DC، حفاظت شده ترین شهر بر روی کره زمین، که در محدود خود 177 سفارت خانه، 550 مقامات منتخب دولتی و 23 هزاز نیروی نظامی جای داده است. در طی یک حمله، افراد کلیدی از شهر بیرون رفتند، پناهگاه های زیرزمینی فعال شدند و سیستم های حفاظتی از محدوده هوایی محافظت کردند. اما هیچ چیز مانع ویروس نشد، 27 روز پس از Patient Zero واشنگتن سقوط کرد، ابتدا شورش در K Street و سپس تیراندازی در National Mall. نیروهای نظامی به پناهگاه ها عقب نشینی کردند و مردم غیرنظامی در خیابان ها تنها گذاشته شدند. آمریکا در لبه ی سقوط قرار گرفت، اما برخی نجات یافتند، سقف ها را به باغچه برای آذوقه تبدیل کردند و از دیوارهای خود توسط تجهیزات نظامی به جا مانده حفاظت نمودند. در جامعه ای که هر لحظه در خطر حمله است، بقا شکل جنگ های خیابانی به خود گرفت. قرن ها پیش، برادر با برادر جنگید و خون ها ریخته شد تا آمریکا شکل گیرد، امروز تاریخ مجدد تهدید به تکرار خود می کند. امروز، در گرمای تابستان و 6 ماه پس از شروع شیوع ویروس، باقی مانده ای از دولت مسموم در سایه کمین کرده و منتظر لحظه مناسب برای شروع جنگ مدنی جدید است. ماموران The Division تنها کسانی هستند که در مقابل آن ها ایستاده اند، ولی چگونه تمدنی را نجات خواهید داد، زمانی که دشمنش از میان خودش باشد؟!

    "!?But how do you SAVE a Nation, When its ENEMIS come from WITHIN"

    در نگاه اول جز تغییر در محیط بازی گویا تغییر دیگری در بازی صورت نگرفته و همه چیز همان است که قبلا تجربه کرده ایم، اما تیم Massive می گوید از دو سال تجربه خود برای این عنوان استفاده کامل کرده است و گویا این حرف بی راه نیست! شاید در نگاه اول همه چیز مشابه به نظر برسد، اما تغییرات خیلی کوچک در چنین بازی می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد نماید، برای مثال اضافه کردن زمان چند ثانیه لازم برای Healing می تواند کامل استراتژی ها را تغییر دهد! دیگر خبری از راش دادن و در صورت حریف Heal کردن در ثانیه آخر نخواهد بود. افرادی که نسخه قبل را بازی کرده باشند با این مسائل بیشتر آشنایی خواهند بود. تغییرات اینچنینی زیادی در بازی صورت گرفته که تا به اینجا نوید یک تجربه جذاب تر و بالانس تری را می دهند. با در نظر داشتن این موارد به اطلاعات منتشر شده از بازی تا به حال می پردازیم:

    اطلاعات بازی:

    • شروع داستان بازی 7 ماه پس از وقایع نسخه اول شکل می گیرد و داستان اینبار در فصل تابستان و در شهر واشنگتن ادامه میابد.
    • گفته می شود که شهر واشنگتن با مقیاس 1:1 ساخته شده و تمام مناطق بازی در صورت آشنایی با این شهر قابل لمس است. همچنین نقشه بازی 20 درصد از نقشه کل نیویورک بازی قبل بزرگ تر خواهد بود.
    • با وجود اینکه داستان ادامه مستقیمی بر شماره نخست است، شخصیت نسخه قبل بازیکن قابل انتقال به این نسخه نخواهد بود.
    • برخی از شخصیت های شماره اول را در این شماره نیز خواهیم دید، اما هنوز مشخص نیست که چه کسانی خواهند بود.
    • همانطور که در تریلر دیده شد، پس از گذشت 7 ماه و نابودی بخش عظیمی از جامعه انسانی، طبیعت در حال تسخیر زمین است. گیاه ها اکثر سطوح را پوشش دادند و حیات وحش به خیابان ها بازگشتند.
    • از اصلی ترین دلایل انتخاب شهر واشنگتن یکی موقعیت استراتژیک آن از لحاظ داستان و دیگری تنوع محیطی آن برای گیم پلی بوده است.
    • شهر نیویورک تقریبا شامل 2 نوع تنوع محیطی بود، در حالی که واشنگتن بیش از 6 مورد تنوع محیطی را فراهم کرده است که هر کدام تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.
    • داستان همچنان به مانند نسخه قبل روایت خواهد شد، اما اینبار منسجم تر. صحبت از سورپرایزهایی در مسیر داستانی نیز شده که اطلاعاتی در دسترس نیست.
    • اگر نسخه قبل را بازی کرده باشید، حتما می دانید که این عنوان بسیاری از جزییات داستانی را توسط محیط بازگو خواهد کرد و از نقاط قوت آن است (Environmental Story Telling). در شماره دوم نیز این روند حفظ شده و حتی به لایه های آن اضافه گشته است.
    • در شماره گذشته مردم نیویورک از حادثه به وجود آمده شکه شده بودند و تنها درمانده بوده و نیاز به کمک های ابتدایی داشتند، اما در این شماره پس از گذشت چندین ماه می بینیم که مردم برای زنده ماندن در کنار یکدیگر جمع شده و تلاش می کنند.
    • NPCها نقش بسیار مهم تری در این شماره ایفا خواهند کرد. در قسمت هایی از شهر می بینیم که تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر Settlementهایی ایجاد کرده و برای بقا می جنگند. هر کدام از این مکان ها شامل ماموریت هایی برای بازیکن خواهد بود و با انجام آن ها مزایایی بدست خواهید آورد. یکی از این موارد نیروهای کمکی از مردم در مبارزات است.
    • Settlementها در پیش برد داستان نیز نقش خواهند داشت و دنیای بازی به صورت زنده به اعمال بازیکن واکنش نشان خواهد داد. برای مثال شما با برطرف کردن مشکلات یک Settlement، مردم آن را می بینید که به اطراف سر می زنند تا لوازم مورد نیاز را پیدا کنند، خط های ارتباطی با سایر Settlementها تشکیل می دهند و ...

    • تا به حال تنها گروه حریفی که از آن ها نام برده شد True Sons است. گروهی که سعی دارد کنترل شهر را در دست بگیرد و آن طور که می خواهد آن را اداره نماید. اعضای ارشد گروه را نیز افرادی که پیش از این عضو JTF بودند تشکیل می دهند.
    • سازندگان گفته اند تنوع دشمن ها بیشتر از قبل خواهد بود و در داخل هر Faction نیز این مورد رعایت شده است.

    • اساس گیم پلی بازی همچنان Cover Based Shooting بوده، اما تغییرات و بهبودهایی به همه بخش های آن وارد شده است.
    • برای داشتن حس بهتر، زمان مورد نیاز برای کشتن (Time to Kill) دشمنان و همچنین خود بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
    • در کنار مورد بالا، برای تک تک دشمنان نقاط قوت و ضعف نیز در نظر گرفته شده است.
    • انیمیشن برخورد گلوله و انفجارها به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کردند تا حس بهتری را القا کنند و بازی را به یک شوتر واقعی نزدیک تر نمایند.
    • همانطور که گفته شد اینبار دشمنان به میزان طبیعی تری آسیب می بینند، اما در میان آن ها افرادی وجود دارند که Armorهای سنگین بر تن کرده و از پای در آوردن آن ها سختی بیشتری به همراه دارد.
    • هوش مصنوعی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته. همچنین هر گروه با توجه به تخصص خود سبک مبارزه متفاوتی خواهد داشت.
    • Armorها در بازی کامل دیده می شوند و به آسیب ها واکنش نشان می دهند. مثلا با آسیب زدن به قسمت دست دشمن می توانید Armor آن قسمت را از بین برده و نقطه حساسی را ایجاد نمایید.
    • برای بازکن نیز نمایانگر سلامتی به دو بخش Health و Armor مجزا شده است.
    • پر کردن سلامتی اینبار به حدود 2 ثانیه زمان لازم خواهد داشت و به اصطلاح حالت Channeling دارد. در طی این مدت از چیز دیگری نمی توانید استفاده کنید و اگر مورد اصابت گلوله قرار گیرید، روند Healing قطع خواهد شد. پس برای این منظور نیاز به دقت و استراتژی بهتری خواهید داشت.
    • Revive کردن نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات چنین است که پس از Revive شدن اگر تا 30 ثانیه بعد از آن مجدد Down شوید به حالت Dead State وارد می شوید. پس باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید.

    • یکی از اصلی ترین ارکان بازی Loot است و به گفته سازندگان در این زمینه بازی بسیار بهتر و گسترده تر از نسخه قبل عمل خواهد کرد.
    • همچنین از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری بین شخصیت های Level پایین با لِوِل بالا وجود خواهد داشت که بیشتر آن ها از روی تجهیزاتی که حمل می کنند قابل تشخیص خواهد بود.
    • آیتم های ظاهری بر اساس Setting در بازی وجود خواهند داشت، در تابستان گرم دیگر خبری از ژاکت و کلاه پشمی نخواهد بود.
    • از اصلی ترین مشکلات شماره اول محتوی End Game بازی بود، اما این شماره از ابتدا با دیدگاه End Game قوی ساخته شد.
    • فعالیت های End Game بازی تنها مخصوص افراد Hardcore نخواهد بود و هرکس می تواند به انجام آن ها بپردازد.
    • اما در قله این فعالیت ها Raidهای 8 نفره وجود خواهد داشت که مخصوص افرادیست که کاملا به بازی مسلط بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.
    • اولین Raid بازی دو الی 3 هفته پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد تا به بازیکنان زمان کافی برای کسب قابلیت های مورد نیاز داده شود.
    • بخش PvP و Dark Zone که نماد سری حساب می شود در بازی وجود خواهد داشت. اطلاعاتی از آن ها تا به حال داده نشده، اما گفته شده چیزهایی را در آن تجربه خواهید کرد که پیش از این دیده نشده!
    • از صحبت های کارگردان بازی می تواند امکان وجود المان هایی از بخش Survive بازی قبلی را در بازی قطعی دانست.

    • در بازی همچنان کلاس بندی وجود ندارد و با توجه به Skillها و Abilityهایی که انتخاب می کنید شخصیت شما شکل می گیرد.
    • در انتهای لول 30، به شما حق انتخاب از بین سه Specialization بازی داده می شود که شامل: Survivalist - Demolitionist و Sharpshooter خواهد بود.
    • هر یک از این 3 دسته قابلیت ها و پیش روی مخصوص خود را خواهند داشت که در دیگری موجود نمی باشد.
    • بازی شما را محدود به یک Specialization نمی کند و می توانید در هر سه مورد پیشروی کنید و تمام شاخه ها را بدست آورید.
    • کل بازی برای افرادی که به تنهایی قصد بازی دارند بهینه شده، اما بازی کردن با دوستان قطعا تجربه بهتری را رقم خواهد زد.
    • به منظور ارتباط بیشتر بازیکنان با یکدیگر، Clan Support به بازی اضافه شد که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

    • پس از انتشار و در سال اول تمام محتوی اضافی به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت که دلیل این کار جدا نشدن پلیرها از یکدیگر است.
    • برای سال اول 3 اکپنشن بزرگ در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها منطقه ای جدید، داستان جدید و امکانات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و هر سه ماه عرضه خواهند شد.
    • علاوه بر آپدیت های بزرگ ذکر شده، بازی به صورت مداوم پشتیبانی خواهد شد و فعالیت های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

    تصاویر و Artworkها

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 armin_shadow, ‏Mar 8, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 18, 2018
    Madridista, M-SNORK, Destruction و 14 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. robb stark

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 3, 2013
    ارسال ها:
    2,989
    نام:
    ایلیا
    نمایشای بازی جذاب نبود اصلا و تغییراتم جدای افزایش نفرات Raid فعلا چشمگیر نبوده مگه اطلاعات بیشتر بیاد!
    فعلا Anthem بهتر بنظر میاد که اونم به EA بستگی داره اگه اذیت نکنه بازی راحت موفق میشه!
     
    noorihamid99 این نوشته را Like کرده است.
  3. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    تونستم یه سری اطلاعات از هر جا که تونستم،گیر بیارم. اول اینکه این اطلاعات با پیشینه ای که میدونم، موثق هستند. یه سری اطلاعات هم که تایید شده اند ولی باز توضیح میدم که دوستان بهتر متوجه بشن.

    داستان:
    • 7 ماه بعد از اتفاقات شماره اول و شیوع ویروس.
    • اتفاقات شماره ی اول صد در صد توی شماره ی دوم بازی تاثیر مستقیم دارند.
    • بعضی از شخصیت های شماره اول بازی هم توی شماره ی دوم هستند. یکی دو تا از Missing agent قبلی رو هم میبینیم.

    Map:
    • قرار توی واشنگتن باشه. مقیاس هم مثل قبل، 1 به 1 هست.
    • اندازه ی مپ نسبت به شماره ی اول بزرگتر هست. جزیره ی کوچیک Theodore Roosevelt Island هم در غرب نقشه وجود داره. (ببین کی گفتم:D)
    Mission، Endgame و DLC:
    • ماد Raid هشت نفره به بازی اضافه میشه.
    • Raid بسیار سخت تر از ماموریت های معمولی بازی هست و نیازمند هماهنگی بیشتر بین پلیر هاست.
    • Year 1 بازی شامل سه تا DLC کاملا مجانی که هرکدوم شامل ماموریت های داستانی هستند و به مپ اضافه میکنند.
    • پشتیبانی از بازی تا سه سال ادامه خواهد داشت و محتوای سال دوم و سوم بازی پولی هستند.
    • مدت زمان بخش داستانی بازی با تمام ماموریت های اصلی و فرعی 40 ساعت خواهد بود.

    PVP & Dark Zone:
    • هنوزم توی مپ وجود دارند.
    • بر عکس شماره قبل که فقط با کشتن Rouge می شدی، در Division 2 میتونی با ماموریت های محتلف یا دزدین و ... Rouge بشی.
    • قرار یکی از مودهای PVP بازی Battle Royal باشه.:| (شایعه، منتظرم تایید بشه)

    Gameplay:
    • شما دو تا خط سلامتی دارید که یکیش Armor و اون یکیش جون اتون هست و برای پر کردن هم باید از Armor Pack استفاده کنید که حدود 3-4 ثانیه زمان میبره.
    • Revive شدن هم Cooldown داره.
    • دیگه خبری از آب و کنسرو و .. برای استفاده ی شخصی نیست ولی میتونی توی محیط جمع اشون کنی و به نیازمند ها و کمپ های بازی بدی.
    • - Weapon mod مثل Flash hider و Comp و... دراپ نمیشن و با بازی کردن آنلاک میشن. جایی هم اشغال نمیکنن و میتونید از یه Mod روی چندین اسلحه استفاده کنید.
    • Gear set جای خودش رو به Brand داده که این ایتم ها فقط Attribute دارند. مثل Skill hast یا critical damage ، مثل gear set اگه چند تا از این Brand را با هم بپوشید میتونید Attribute بعدی رو آزاد کنید. عکس زیر بهتر توضیح میده
    [​IMG]

    Skill:
    • خبر بد: نسبت به شماره ی قبل تعداد کمتری از Skill ها رو شاهد هستیم. خبر حوب: بالانس بهتری برای PVP دارند.
    • Sing Skill کاملا حذف شده و بعد از رسیدن به لول 30 میتونید از یکی از سه تا Specializations استفاده کنید. Grenade launcher یا Crossbow یا Sniper کالیبر 0.50

    [​IMG]


    از Skill معمولی فقط همین چهار تا از این تایید شدن:

    [​IMG]
    • Assault Drone: دقیقا مثل نمایش های E3 شماره ی اول با این تفاوت که خود پلیر کنترل اش میکنه نه شخص دیگه.
    • Chem Launcher: به صورت مایع هست و میتونید به محل مورد نظر شلیک اش کنید و به شدت قابل اشتعال هست.
    • Hive: شبیه turret هست با این تفاوت که فقط یه بار استفاده میشه و با هر بار استفاده چندین گلوله به دشمن های توی محیط پرتاب میکنه.
    • Seeker Mine: توقع داری توضیح بدم :|
    Enemy & Allies:
    • تا الان از یک دشمن به نام True Sons رونمایی شده و قبلا JTF بودن.
    • از بفیه گروه های دشمن و خودی بازی چیزی رو نمایی نشده.
    • هوش مصنوعی دشمن ها بسته به نوع تجهیزات اشون فرق میکنه. مثلا True sons بسیار باهوش و خشن هستند.
    • غیر نظامی های مختلفی توی شهر هستن که نیاز به آب و غدا و تجهیزات دارند و با کمک کردنشون شما هم از یه سری امکانات بهره مند میشید.
    • Clan هم توی بازی وجود داره و فقط شامل دیدن دوستاتون نمیشن و کارایی و امکانات بهتری داره.

    متفرقه:
    • Division 2 فقط با سیستم و ویندوز دایرکت 12 اجرا میشه.
    • تحت هیچ شرایطی کاراکتر قبلیتون به Division 2 انتقال پیدا نمیکنه.
    • قرار هست که Premium Pass داشته باشیم. معلوم نیست محتواش چی باشه. (فاک)

    میدونم زیاد نیست ولی به نظر میاد باز هم اطلاعات دیگه ای از طرف سازنده قرار در اختیارمون قرار بگیره. هر وقت این اتفاق افتاد سریع همین پست رو بهتر میکنم.
     
    #47 Fifa 10, ‏Jun 12, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 17, 2018
    FPS Eager, Annunaki ™, Paradise Lost و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. Big Band

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2012
    ارسال ها:
    1,829
    نام:
    Arya
    True Sons قراره جایگزین LMB بشه؟
     
  5. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    یه جورایی. چون مجهز هستند. نکته اینه که فقط با یکی از دشمن ها آشنا شدیم. مطمعنا بیشتر هستند.
     
    #49 Fifa 10, ‏Jun 12, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 14, 2018
    Annunaki ™ این نوشته را Like کرده است.
  6. nobodyvb

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 7, 2010
    ارسال ها:
    148
    نام:
    وحید
    نقشه ۲۰ درصد بزرگتره٬ فک کنم اشتباه کردی

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
  7. Big Band

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2012
    ارسال ها:
    1,829
    نام:
    Arya
    استریم رسمی Massive Entertainment، قراره گیم پلی نشون بدن و درباره بازی حرف بزنن

    Twitch
     
  8. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    ما هم فعلا صبر می کنیم تا اطلاعات بازی کامل بشن، بعد انشالله با اطلاعاتی که Fifa 10 عزیز گذاشتن و اطلاعاتی که از پنل ها بدست اومد یکسره تاپیک رو آپدیت می کنم.

    این فضای جنگلی بازی هم مقدمه ای برای Avatar هست :D
     
    H^D^, m.d.makan, MoeinSS و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    دو تا از بچه های Massive و Red storm به خاطر اینکه نتونستم خودم رو E3 برسونم یه کارت پستال برام نوشتن و ازم تشکر کردن. گفتن که از فرانسه اینو با یه سوپرایز برام میفرستنش. خداییش دمشون گرم.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    #53 Fifa 10, ‏Jun 14, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 14, 2018
    FPS Eager, LiFE iS 5TrAnG3, bezad و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    چند تا خبر که به پست همیشگی ام اضافه اش کردم.
    - خبری از آب و کنسرو توی برای استفاده ی پلیر نیست ولی میتونی جمع اشون کنیو به پناهگاه ها و آدمایی که نیاز دارند، بدی.
    - شایعه شده که انگار قرار هست که یکی از ماد های PVP بتل رویال باشه (!!!!! @Paradise Lost :| )
    - این بار با انجام یه سری ماموریت ها توی Dark Zone هم میشه Rouge بشیم. قبلا فقط با کشتن پلیر های دیگه بود.
    - هوش مصنوعی دشمن ها با توجه به قدرت نظامی و تجهیزاتشون فرق داره.
    - وقتی Armor (نوار سفید) یا جون تون (نوار نارنجی) کم شد، باید توی کاور و یه جای مطمعن از Armor pack استفاده کنید. مشکل اینه که باید دکمه اش رو نگه دارید و حدود 3-4 ثانیه هم طول میکشه.
    - انگار دیگه خبری از Skill که بشه باهاش به خودت با دوستات جون داد، نیست. (باید منتظر تاییدش بود)
    - بخش داستانی بازی به گفته ی Julian Gerighty حدود 40 ساعت طول میکشه. شامل تمامی ماموریت های فرعی و اصلی هست.

    و اما خبر بد. آقای Julian Gerighty یه خبر بد هم برامون آوردند:
    قرار هست که یه Premium Pass پولی هم داشته باشیم. معلوم نیست محتواش چی هست و اصلا چه دلیلی برای وجود همچین چیزی هست. اصلا نمیتونم همچین چیزی رو درک کنم. نظر شخصی ام اینه که فقط توی سال اول شاهد همچین چیزی هستیم و اگه فروش داشت، محتوای Year 2 & 3 مجانی میشن و البته باز هم قرار Premium Pass برای سال های دیگه داشته باشیم. در غیر این صورت Year 2 & 3 پولی میشن.
     
    #54 Fifa 10, ‏Jun 14, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 14, 2018
    NaViiDii, M-SNORK, Annunaki ™ و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    ماشالله چقدر خبر میاد. مثل همیشه به پست توی امضام، اضافه اشون کردم.
    - تحت هیچ شرایطی کاراکتر قبلیتون به Division 2 انتقال پیدا نمیکنه.
    - Raid بسیار سخت تر از ماموریت های معمولی بازی هست و نیازمند هماهنگی بیشتر بین پلیر هاست.
    - دیگه خبری از Gear set با شرایطی که قبلا میدیدم نیست، و جای خودش رو به Brand داده که این ایتم های جدید فقط Attribute دارند. مثل Skill hast یا critical damage ، مثل gear set اگه چند تا از این Brand را با هم بپوشید میتونید Attribute بعدی رو آزاد کنید. عکس زیر بهتر توضیح میده

    [​IMG]

    - Weapon mod مثل Flash hider و Comp و... دراپ نمیشن و با بازی کردن آنلاک میشن. جایی هم اشغال نمیکنن و میتونید از یه Mod روی چندین اسلحه استفاده کنید.

    [​IMG]
    - توی ایتم هایی که دیدیم، پارامتر های Stamina, Forearms, Electronic ندارند.

    پ.ن: یه نکته رو در مورد Gear set بگم. توی Division 1 خبری از Gear set نبود و بعد از یک ماه و با پچ 1.1 ریلیز شدن. احتمال اینکه همین اتفاق توی Division 2 بیفته هم هست. باید صبر کرد و دید.
     
    #55 Fifa 10, ‏Jun 15, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2018
    NaViiDii, M-SNORK, bezad و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. s.1

    s.1
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    ارسال ها:
    6,207
    با اینکه اواتارت اصلا به دلم نمی شینه اما به خاطر این بازی با beyond تحملش می کنم:d

    یعنی این نسل تموم شد 1 splinter cell با gta به ما ندادن تنها بازی هایی که می تونست بی نهایت خوشحال کنم اما کل نسل شده بازی های rpg یا انلاین
     
  13. tokio_hotel

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 3, 2010
    ارسال ها:
    250
    دوستان این بازی میشه خط داستانیشو رفت؟ مثل بازیهای دیگه تک نفره
     
  14. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    3,113
    نام:
    پوریا
    یه نکته رو بگم. چون اینجا تاپیک من نیست و جمع آوری این همه اطلاعات، دیدن مصاحبه های مختلف، خوندن توییت و در آخر نوشتن اشون توی این تاپیک به نظرم یه خرده بی فایده است و توی گذر زمان محو میشن. این بازی توی بخش کنسول تاپیکی نداشت و بهتر دونستم که تاپیکش رو خودم بزنم (با اینکه توی PC بازیش میکنم). برای این بازی هم بیشتر اونجا فعال هستم و از امروز هم خبرهای جدید رو اونجا میزارم. دمتون گرم. مخلص همتون هم هستم

    تمام بازی رو میتونید تک نفره باز کنید. به جز Incrusion و Legendry که برای یه نفر خیلی سخت هستند.
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  15. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,802
    نام:
    آرمين
    تاپیک با اطلاعاتی که در دسترس بود و هم خودم تونستم جمع آوری کنم و هم @Fifa 10 عزیز زحمتش رو کشید آپدیت شد.
    به توجه به حجم زیاد، امکان جا انداختن مواردی هست. همچنین امکان وجود مشکلات نگارشی نیز به شدت بالاست :D

    امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره.
     
    MoeinSS, M-SNORK, m.d.makan و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. Outer Heaven

    Outer Heaven January 25, 2019
    عضو تحریریه

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 21, 2011
    ارسال ها:
    3,146
    نمایش بازی خیلی خوب بود انصافا. مخصوصا رید هم اضافه شده و طبق گفته سازنده کاملا هاردکور کار شده:D اسکیل آپ یه مصاحبه با کارگردان بازی انجام داده که کلی اطلاعات جدید داره. به شدت امیدوار کننده هست. خیلی تاکید کردن که عرضه سیزن پس برای نسخه اول اشتباه بوده و اینبار تمامی کانتنت رایگان در اختیار همه قرار میگیره.

     
    MoeinSS, Cpt. price و bezad این نوشته را Like کرده اند.