1. به منظور آشنایی هرچه بیشتر با علاقمندی ها و همچنین ایجاد زمینه های تعامل و همکاری بیشتر با شما یاران وفادار و همیشگی بازی سنتر، پرسشنامه ای تحقیقی تهیه شده است که در بر گیرنده اطلاعات و علاقمندی های شما کاربران عزیز است. با پاسخ گویی به آن ما را یاری نمایید. برای مشاهده پرسشنامه کلیک کنید
    بستن اطلاعیه

Tom Clancy's The Division 2 | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Mar 8, 2018.

  1. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    [​IMG]
    The Division 2
    Developer:
    Ubisoft Massive
    Publisher: Ubisoft
    Creative Director: Julian Gerighty
    Director: Mathias Karlson
    Platforms: PC - PS4 - Xbox One
    Release Date: 15 March 2019
    MetaScore: TBD
    System Requirments: NA
    خبر ساخت ادامه بازی در جریان Livestream رسمی بازی توسط Julian Gerighty، کارگردان و ایده پرداز شماره دوم بازی داده شد و اولین اطلاعات از این عنوان در جریان E3 2018 منتشر گشت. از آن جایی که داستان بازی ادامه مستقیمی بر شماره اول به حساب می آید بد نیست نگاهی به گذشته نیز داشته باشیم.

    [​IMG]

    آنچه گذشت ...

    در سال 2001 یک مانور آزمایشی برای تخمین آمادگی در برابر حمله های بیولوژیکی در آمریکا انجام شد. مانوری که Dark Winter نام گذاری شده بود. در طی چند روز، این مانور از کنترل خارج شد صدمات سنگینی به مراکز مهم و جمعیت وارد نمود. این عملیات نشان داد که جامعه تا چه اندازه آسیب پذیر شده است. پیچیدگی سیستم های زندگی یکی از اصلی ترین دلیل های این آسیب پذیری شناخته می شود. در صورت بروز یک واقعه اینچنینی خارج از کنترل، به چندین روز نخواهد کشید که همه چیز از کنترل خارج شده و هر چیزی تهدید به حساب آید.
    در سال 2007 برای مقابله با چنین شرایطی، دستوری محرمانه مستقیما از سمت رئیس جمهوری آمریکا امضا شد که با نام Directive 51 شناخته می شود. شایعاتی از ماموران مخفی وجود دارد، اما چیزی را نمی توان تایید کرد. اگر این شرایط پیش بیاید، ضروریات به اندازه همه نخواهد بود و تلفات بسیاری در پی خواهد داشت، اما سوال اساسی اینجاست:
    "!?What will it Takes to SAVE what REMAINS"
    در Black Friday سال 2015 ویروسی با نام Green Poison از طریق پول در سرتاسر آمریکا پخش شد و شرایط به شدت بحرانی گشت. دولت نیروهای ویژه ای را که طی دستور رئیس جمهور تشکیل داده بودند وارد عمل کردند که از آن ها با نام The Division یاد می شود. نیروهایی که از مردم عادی تشکیل شده بودند تا در شرایط بحرانی، به کمک نیروهای دولتی و نظامی بشتابند. شخصیت بازیکن در نسخه اول در منطقه بروکلین فعال خواهد شد و باید برای ماموریت به Manhattan برود، شهری که بیش از سایرین آسیب دیده و ارتباطش با بیرون به صورت کامل قطع شده است. بازیکن در ماجرای خود به کمک برخی افراد کلیدی می رود تا بتواند کنترل شهر را به دست گرفته و شرایط را به حالت عادی برگرداند. برای این منظور اولین ماموریت او ایجاد پایگاه (Base of Operations) است و سپس با انجام ماموریت ها به تجهیز آن و پیش روی در هدف خود می کند.
    پس از انجام ماموریت ها و پیدا کردن نمونه هایی از ویروس پخش شده، به این پی خواهیم برد که یکی از ماموران سری اول اعزامی The Division به نام Aaron Keener از وظیفه خود سرپیچی کرده و در ایجاد بی نظمی منطقه نقش مهمی دارد. دلیل این حرکت او نیز مشاهده بی نظمی به وجود آمده و پشت کردن ماموران دولتی به افراد خود در چنین شرایطی بود. Aaron Keener به منظور دست یابی به هدفش، خود را به گروه Last Man Battalion که از ارتش های حرفه ای تنها مانده در منطقه هستند نزدیک می کند و با کمک آن ها موانع سر راه خود را بر می دارد. شخصی از کنسول گری روسیه به نام Vitaly ادعا می کند که در مورد ویروس Green Poison اطلاعاتی دارد، اما قبل از رسیدن ماموران The Division، گروه LMB به کنسولگری حمله کرده و آن جا را ویران نموده و Vitaly را می ربایند. پس از انجام ماموریت ها و ضعیف ساختن مواضع LMB با کمک نیروهای پلیس محلی JTF، بازیکن به پایگاه اصلی LMB حمله کرده و رئیس آن ها Charles Bliss را از پای در می آورد، اما Aaron قبل از این حمله به گروه LMB پشت کرده و پا به فرار می گذارد و Vitaly را نیز با خود می برد. پس از شکست LMB وضعیت Manhattan رو به بهبود می گذارد، اما یک سیگنال ناشناخته شخصیت بازی را به آزمایشگاهی دعوت می کند. در این آزمایشگاه با جسد Dr. Amherst روبرو می شویم، شخصی که ویروس Green Poison را ساخت و منتشر کرد. در نوشته ای که این شخص به جا گذاشته در میابیم که او به دنبال برگرداندن قدرت به طبیعت بوده و از تصرف آن توسط انسان و ماشین خسته شده است، بنا به نظریه او، طبیعت هر کسی را که لایق بداند زنده نگاه می دارد و هرکس که اضافی باشد از میان بر می دارد. Aaron Keener نیز از بازیکن می خواهد تا به او بپیوندد و از او سوال می کند آیا نجات جان انسان ها واقعا ارزشش را دارد؟!
    Aaron Keener به عنوان شخصیت منفی اصلی بازی پا به فرار گذاشته و مشخص نیست به کجا رفته، اما او نیز به دنبال ادامه راه Dr. Amherst است و مشخص می شود فرمول تقویت ویروس و تجهیزات لازم برای این کار را به دست آورده است.




    [​IMG]
    Washington DC، حفاظت شده ترین شهر بر روی کره زمین، که در محدود خود 177 سفارت خانه، 550 مقامات منتخب دولتی و 23 هزاز نیروی نظامی جای داده است. در طی یک حمله، افراد کلیدی از شهر بیرون رفتند، پناهگاه های زیرزمینی فعال شدند و سیستم های حفاظتی از محدوده هوایی محافظت کردند. اما هیچ چیز مانع ویروس نشد، 27 روز پس از Patient Zero واشنگتن سقوط کرد، ابتدا شورش در K Street و سپس تیراندازی در National Mall. نیروهای نظامی به پناهگاه ها عقب نشینی کردند و مردم غیرنظامی در خیابان ها تنها گذاشته شدند. آمریکا در لبه ی سقوط قرار گرفت، اما برخی نجات یافتند، سقف ها را به باغچه برای آذوقه تبدیل کردند و از دیوارهای خود توسط تجهیزات نظامی به جا مانده حفاظت نمودند. در جامعه ای که هر لحظه در خطر حمله است، بقا شکل جنگ های خیابانی به خود گرفت. قرن ها پیش، برادر با برادر جنگید و خون ها ریخته شد تا آمریکا شکل گیرد، امروز تاریخ مجدد تهدید به تکرار خود می کند. امروز، در گرمای تابستان و 6 ماه پس از شروع شیوع ویروس، باقی مانده ای از دولت مسموم در سایه کمین کرده و منتظر لحظه مناسب برای شروع جنگ مدنی جدید است. ماموران The Division تنها کسانی هستند که در مقابل آن ها ایستاده اند، ولی چگونه تمدنی را نجات خواهید داد، زمانی که دشمنش از میان خودش باشد؟!

    "!?But how do you SAVE a Nation, When its ENEMIS come from WITHIN"

    در نگاه اول جز تغییر در محیط بازی گویا تغییر دیگری در بازی صورت نگرفته و همه چیز همان است که قبلا تجربه کرده ایم، اما تیم Massive می گوید از دو سال تجربه خود برای این عنوان استفاده کامل کرده است و گویا این حرف بی راه نیست! شاید در نگاه اول همه چیز مشابه به نظر برسد، اما تغییرات خیلی کوچک در چنین بازی می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد نماید، برای مثال اضافه کردن زمان چند ثانیه لازم برای Healing می تواند کامل استراتژی ها را تغییر دهد! دیگر خبری از راش دادن و در صورت حریف Heal کردن در ثانیه آخر نخواهد بود. افرادی که نسخه قبل را بازی کرده باشند با این مسائل بیشتر آشنایی خواهند بود. تغییرات اینچنینی زیادی در بازی صورت گرفته که تا به اینجا نوید یک تجربه جذاب تر و بالانس تری را می دهند. با در نظر داشتن این موارد به اطلاعات منتشر شده از بازی تا به حال می پردازیم:

    اطلاعات بازی:

    • شروع داستان بازی 7 ماه پس از وقایع نسخه اول شکل می گیرد و داستان اینبار در فصل تابستان و در شهر واشنگتن ادامه میابد.
    • گفته می شود که شهر واشنگتن با مقیاس 1:1 ساخته شده و تمام مناطق بازی در صورت آشنایی با این شهر قابل لمس است. همچنین نقشه بازی 20 درصد از نقشه کل نیویورک بازی قبل بزرگ تر خواهد بود.
    • با وجود اینکه داستان ادامه مستقیمی بر شماره نخست است، شخصیت نسخه قبل بازیکن قابل انتقال به این نسخه نخواهد بود.
    • برخی از شخصیت های شماره اول را در این شماره نیز خواهیم دید، اما هنوز مشخص نیست که چه کسانی خواهند بود.
    • همانطور که در تریلر دیده شد، پس از گذشت 7 ماه و نابودی بخش عظیمی از جامعه انسانی، طبیعت در حال تسخیر زمین است. گیاه ها اکثر سطوح را پوشش دادند و حیات وحش به خیابان ها بازگشتند.
    • از اصلی ترین دلایل انتخاب شهر واشنگتن یکی موقعیت استراتژیک آن از لحاظ داستان و دیگری تنوع محیطی آن برای گیم پلی بوده است.
    • شهر نیویورک تقریبا شامل 2 نوع تنوع محیطی بود، در حالی که واشنگتن بیش از 6 مورد تنوع محیطی را فراهم کرده است که هر کدام تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.
    • داستان همچنان به مانند نسخه قبل روایت خواهد شد، اما اینبار منسجم تر. صحبت از سورپرایزهایی در مسیر داستانی نیز شده که اطلاعاتی در دسترس نیست.
    • اگر نسخه قبل را بازی کرده باشید، حتما می دانید که این عنوان بسیاری از جزییات داستانی را توسط محیط بازگو خواهد کرد و از نقاط قوت آن است (Environmental Story Telling). در شماره دوم نیز این روند حفظ شده و حتی به لایه های آن اضافه گشته است.
    • در شماره گذشته مردم نیویورک از حادثه به وجود آمده شکه شده بودند و تنها درمانده بوده و نیاز به کمک های ابتدایی داشتند، اما در این شماره پس از گذشت چندین ماه می بینیم که مردم برای زنده ماندن در کنار یکدیگر جمع شده و تلاش می کنند.
    • NPCها نقش بسیار مهم تری در این شماره ایفا خواهند کرد. در قسمت هایی از شهر می بینیم که تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر Settlementهایی ایجاد کرده و برای بقا می جنگند. هر کدام از این مکان ها شامل ماموریت هایی برای بازیکن خواهد بود و با انجام آن ها مزایایی بدست خواهید آورد. یکی از این موارد نیروهای کمکی از مردم در مبارزات است.
    • Settlementها در پیش برد داستان نیز نقش خواهند داشت و دنیای بازی به صورت زنده به اعمال بازیکن واکنش نشان خواهد داد. برای مثال شما با برطرف کردن مشکلات یک Settlement، مردم آن را می بینید که به اطراف سر می زنند تا لوازم مورد نیاز را پیدا کنند، خط های ارتباطی با سایر Settlementها تشکیل می دهند و ...

    • تا به حال تنها گروه حریفی که از آن ها نام برده شد True Sons است. گروهی که سعی دارد کنترل شهر را در دست بگیرد و آن طور که می خواهد آن را اداره نماید. اعضای ارشد گروه را نیز افرادی که پیش از این عضو JTF بودند تشکیل می دهند.
    • سازندگان گفته اند تنوع دشمن ها بیشتر از قبل خواهد بود و در داخل هر Faction نیز این مورد رعایت شده است.

    • اساس گیم پلی بازی همچنان Cover Based Shooting بوده، اما تغییرات و بهبودهایی به همه بخش های آن وارد شده است.
    • برای داشتن حس بهتر، زمان مورد نیاز برای کشتن (Time to Kill) دشمنان و همچنین خود بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
    • در کنار مورد بالا، برای تک تک دشمنان نقاط قوت و ضعف نیز در نظر گرفته شده است.
    • انیمیشن برخورد گلوله و انفجارها به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کردند تا حس بهتری را القا کنند و بازی را به یک شوتر واقعی نزدیک تر نمایند.
    • همانطور که گفته شد اینبار دشمنان به میزان طبیعی تری آسیب می بینند، اما در میان آن ها افرادی وجود دارند که Armorهای سنگین بر تن کرده و از پای در آوردن آن ها سختی بیشتری به همراه دارد.
    • هوش مصنوعی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته. همچنین هر گروه با توجه به تخصص خود سبک مبارزه متفاوتی خواهد داشت.
    • Armorها در بازی کامل دیده می شوند و به آسیب ها واکنش نشان می دهند. مثلا با آسیب زدن به قسمت دست دشمن می توانید Armor آن قسمت را از بین برده و نقطه حساسی را ایجاد نمایید.
    • برای بازکن نیز نمایانگر سلامتی به دو بخش Health و Armor مجزا شده است.
    • پر کردن سلامتی اینبار به حدود 2 ثانیه زمان لازم خواهد داشت و به اصطلاح حالت Channeling دارد. در طی این مدت از چیز دیگری نمی توانید استفاده کنید و اگر مورد اصابت گلوله قرار گیرید، روند Healing قطع خواهد شد. پس برای این منظور نیاز به دقت و استراتژی بهتری خواهید داشت.
    • Revive کردن نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات چنین است که پس از Revive شدن اگر تا 30 ثانیه بعد از آن مجدد Down شوید به حالت Dead State وارد می شوید. پس باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید.

    • یکی از اصلی ترین ارکان بازی Loot است و به گفته سازندگان در این زمینه بازی بسیار بهتر و گسترده تر از نسخه قبل عمل خواهد کرد.
    • همچنین از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری بین شخصیت های Level پایین با لِوِل بالا وجود خواهد داشت که بیشتر آن ها از روی تجهیزاتی که حمل می کنند قابل تشخیص خواهد بود.
    • آیتم های ظاهری بر اساس Setting در بازی وجود خواهند داشت، در تابستان گرم دیگر خبری از ژاکت و کلاه پشمی نخواهد بود.
    • از اصلی ترین مشکلات شماره اول محتوی End Game بازی بود، اما این شماره از ابتدا با دیدگاه End Game قوی ساخته شد.
    • فعالیت های End Game بازی تنها مخصوص افراد Hardcore نخواهد بود و هرکس می تواند به انجام آن ها بپردازد.
    • اما در قله این فعالیت ها Raidهای 8 نفره وجود خواهد داشت که مخصوص افرادیست که کاملا به بازی مسلط بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.
    • اولین Raid بازی دو الی 3 هفته پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد تا به بازیکنان زمان کافی برای کسب قابلیت های مورد نیاز داده شود.
    • بخش PvP و Dark Zone که نماد سری حساب می شود در بازی وجود خواهد داشت. اطلاعاتی از آن ها تا به حال داده نشده، اما گفته شده چیزهایی را در آن تجربه خواهید کرد که پیش از این دیده نشده!
    • از صحبت های کارگردان بازی می تواند امکان وجود المان هایی از بخش Survive بازی قبلی را در بازی قطعی دانست.

    • در بازی همچنان کلاس بندی وجود ندارد و با توجه به Skillها و Abilityهایی که انتخاب می کنید شخصیت شما شکل می گیرد.
    • در انتهای لول 30، به شما حق انتخاب از بین سه Specialization بازی داده می شود که شامل: Survivalist - Demolitionist و Sharpshooter خواهد بود.
    • هر یک از این 3 دسته قابلیت ها و پیش روی مخصوص خود را خواهند داشت که در دیگری موجود نمی باشد.
    • بازی شما را محدود به یک Specialization نمی کند و می توانید در هر سه مورد پیشروی کنید و تمام شاخه ها را بدست آورید.
    • کل بازی برای افرادی که به تنهایی قصد بازی دارند بهینه شده، اما بازی کردن با دوستان قطعا تجربه بهتری را رقم خواهد زد.
    • به منظور ارتباط بیشتر بازیکنان با یکدیگر، Clan Support به بازی اضافه شد که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

    • پس از انتشار و در سال اول تمام محتوی اضافی به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت که دلیل این کار جدا نشدن پلیرها از یکدیگر است.
    • برای سال اول 3 اکپنشن بزرگ در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها منطقه ای جدید، داستان جدید و امکانات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و هر سه ماه عرضه خواهند شد.
    • علاوه بر آپدیت های بزرگ ذکر شده، بازی به صورت مداوم پشتیبانی خواهد شد و فعالیت های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

    تصاویر و Artworkها

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 armin_shadow, ‏Mar 8, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 18, 2018
    M-SNORK, Destruction, MOH3N_Dark و 13 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    البته گفتی حدس و گمان هست، ولی خوب یه سری موارد رو انگار به دلخواه زدن تنگش!
    مورد اول احتمال داره دوباره توی نیویورک باشه، اما این احتمال به خاطر کاری هست که از The Crew 1 به The Crew 2 انجام شده! یعنی اینطور به نظر می رسه، وگرنه سناریو زیادی خودشون دادن بیرون، از شهرهای دیگه گرفته تا کانادا
    انتقال لباس رو فکر نمی کنم انجام بدن، اما بازم مورد مشابهی با The Crew 2 داره، اونجا هم با انجام به سری چلنچ ها توی شماره اول، توی شماره دوم براتون یک سری آیتم آزاد می کنه، اینجا هم همچین چیزی اضافه شده به اسم Shields که بیشتر به منظور نگه داشتن پلیر هاست.
    در مورد زمان ساخت هم که مراحل اولیه رو توی همون Livestream گفت دوستمون (Julian Gerightly) که حدودا از یک ماه بعد از انتشار نسخه اول شروع شده، اما احساس می کنم انتشار بازی بره برای March 2019 به بعد!

    Battle Royal رو بیان روی GR Wildlands پیاده کنن بهتره. توی استریم اشاره شد که کارهای که می خواستیم انجام بدیم حجمشون زیاد بوده و نمی شده روی بازی که در حال اجراست این کارها رو انجام داد، برای همین نسخه دوم در حال ساخته!
    امیدوارم بازی رو به اون نمایش GDC13 در بیارن! ولی خوب بعیده چون کلا چیز دیگه ای بود.
    یه شایعه دیگه هم هست که Gamereactor گویا منتشر کرده و می گه که تیم سازنده شماره دوم بیش از 1000 نفر از استودیو های مختلف یوبی هستن!
     
    bezad این نوشته را Like کرده است.
  3. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    در مورد لباس اشتباه از من بود که نگفتم. منظورم لباس های خاص هست. مثل همونابی که توی tire 2 &3 لیدربورد هر گلوبال می‌زاره. خودم گرفتمشون. خیلی خاصن. عکسش رو می‌زارم تا ببینی. در مورد ریلیز نمی‌دونم چی بگم. شاید سال سوم با اینکه هیچی نداره فقط قراره نقش یه رابط بین پایان دیویژن یک و شروع دو باشه. در مورد بتل رویال قبول ندارم. یه راند survival بازی کنی کاملا متوجه میشی چه اتمسفری خوبی برای این تم داره. از گوست هم بهتره.
     
    ehsan7 و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  4. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    اتمسفر که بله، صد در صد یک چیز خفن و خیلی خاصه، اما فعلا المان های گیم پلی که Ghost Recon داره، خیلی بیشتر به اون مد می خوره!
     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  5. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    والا هر دو تا رو بازی کردم و میگم دیویژن بهتره. نمی‌دونم منظورت از المان گیمپلی چیه. مد survival کاملا نشون داد پتانسیل بتل رویال رو داره. اگه یه بازی یوبی بهترین کاندید برای بتل رویال باشه اونم دیویژن هست. توی بتل رویال شما باید به همه جای مپ دسترسی داشته باشی، توی گوست اصلا نمیتونی یه جاهایی از مپ که کوه یا تپه داشت بری. هندلینگ ماشین و موتور هم اینقدر بد بود که دیگه هیچی. ولی طراحی مپ دیویژن طوری بود که همچین مشکلی نداشت. تنها خوبیه گوست مپ بزرگ و متنوع هست. همین. وگرنه از نظر شوتینگ این دو تا بازی تقریبا شبیه هم هست. در کل خبرهای بیشتر میاد و متوجه میشیم.
     
    bezad و ehsan7 این نوشته را Like کرده اند.
  6. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    سایت Games.co.uk که یه سایت فروشش بازی هاست با انتشار این توییت هایپ رو دو چندان کرد. انگار شوخی شوخی داره جدی میشه.اگه راست باشه و امسال میتونید پیش خریدش کنید پس فکر نکنم تا ریلیز بازی فاصله زیادی داشته باشیم. نهایت تا مارچ 2019 ،شایدم زودتر. نمیدونم

    [​IMG]
     
    armin_shadow, ehsan7 و bezad این نوشته را Like کرده اند.
  7. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    همون طوری که قبلاً هم گفتم، امروز یه شایعه توی سایت های خبری درز پیدا کرده که Massive روی یه مود بتل رویال کار می‌کنه. البته اینطور که به نظر میاد مدت زمان زیادی نیست که به این فکر افتادند و خودشون این عقیده رو دارن که میتونن توی یه مدت زمان کم، یه مود جالب و فان رو طراحی کنن. البته توی خبر هم میگه که هنوز مشخص نیست که یه بازی مجزاست یا برای دیویژن 2 باشه ولی اینجور که مشخصه دارن روی این مود کار میکنن. به نظر من به اصرار یوبی سافت دارن اینکار رو میکنن تا نظر علاقه ی شخصی خودشون.

    The Division developer Massive is working on a battle royale game - report - VG247

    Division developers Massive are reportedly working on a battle royale

    ویرایش: جواب Massive:

     
    #21 Fifa 10, ‏Apr 5, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 5, 2018
    MoeinSS, bezad و ehsan7 این نوشته را Like کرده اند.
  8. m.d.makan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    ارسال ها:
    2,681
    نام:
    مــاکــان
    کلا 3تا از بازیهای یوبیسافت کاملا آمادگی پذیرفتن مود بتل رویال دارن.
    فارکرای 5 ، دیویژن و گوست ریکون
    در مورد فارکرای چون همین الان دارم با یکی از بچه ها Coop میریم، کاملا داریم له له میزنیم و هی بخودمون میگیم اگه با این کیفیت یوبی بتل رویال برای گیمرها بیاره بهترین چیزی هست که وجود خواد داشت.
    چون خیلی از چیزها کاملا آمادست، کلی Asset آماده وجود داره که بخواد خیلی راحت باکیفیت ترین حالت از این مود (حالا تحت هر نامی) عرضه کنه.
     
  9. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    توی دیویژن یه مود تقریبا بتل رویال داشتن. مشخصا باید ببینیم که چطور میسازنش و هنوز زود برای نظر دادن ولی نظر شخصیم اینه که بتل رویال یوبی مثل PUBG و fortnite موفق نمیشه. وقتشون رو الکی تلف میکنن و انگار به اصرار یوبی و جو بتل رویال دارن اینکار رو میکنن تا علاقه ی شخصی خودشون.
     
  10. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    حالا این قضیه کلا تایید شده نیست، اما چیزی که توی متن خبر اومده اینه که به استودیو Massive پیشنهاد ساخت یه بازی بتل رویال داده شده، اونا هم استقبال کردن و گفتن می تونیم به سرعت یه چیزی آماده کنیم. بیشتر به آمادگی خود استودیو می خوره تا اصرار یوبی به این قضیه!
     
    robb stark این نوشته را Like کرده است.
  11. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    تقریبا مطمعنم که دارن این مود یا بازی رو کار میکنن، ولی در مورد اصرار، خودت داری جواب خودت رو میدی. بهشون پیشنهاد دادن و اونا هم پذیرفتن. همین حرف یعنی اصلا هیچ برنامه ای برای بتل رویال نداشتن و حالا به اصرار یوبی و شایدم پلیرها دارن روش کار میکنن. وقتی داره میگه توی مدت زمان کوتاه، میتونیم یه مود جالب رو طراحی کنیم یعنی از اول توی اولویت کاریشون نبوده و بعدا اضافه شده. حالا چرا میگه مدت زمان کوتاه رو دیگه نمیدونم، شاید ریلیز بازی نزدیکه و نمیخوان عقب بیفتن، شایدم به دلایلی نمیتونن زیاد روش وقت بزارن.

     
  12. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    وقتی می گی به اصرار یوبی داره همچین چیزی می سازه، یعنی اینا نمی خواستن ولی یوبی مجبور کرده که بسازن. در صورتی که می بینیم این ها آمادگی لازم رو داشتن و گویی فقط منتظر چراغ سبز بودن. البته همه این ها فقط از همون خبر میاد و ممکنه اصل قضیه تفاوت داشته باشه.
     
  13. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    درست میگی، نظر من اینه که مسلما نمیخواستن روی این مود کار کنن و حالا به خاطر شرایطی (حالا یا درخواست یوبی یا پلیر ها) دارن میسازنش. جالبه که میگی آمادگی لازم رو داشتن و فقط منتظر چراغ سبز بودن. کدوم آمادگی؟ تنها مزیت این بازی Survival هست که به بتل رویال نزدیکه. همین. ,ولی ساحتن بتل رویال خیلی خیلی کار داره. اگه قرار که بتل رویالی ساخته بشه، دیویژن بهترین گزینه است ولی به نظر مود موفقی نمیشه و فقط وقتشون رو تلف میکنن.

    ویرایش: یوبی لیک که دیگه معروفه. این یکی دو ساله هر چی شایعه توی سایت های خبری (نه ردیت!!!!) در مورد بازی های یوبی خوندم درست بوده.
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  14. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,747
    نام:
    آرمين
    قسمت ویرایش خب درسته، لیک ها درست بوده همیشه، اما خوب با چه شرایطی رو نمی شه همچنان با اطمینان گفت.

    دوم اینکه آمادگی تیم به این دلیل هست که ایده اولیه دیویژن یه بازی با المان های Survive بوده، شاید خیلی چیزهای دیگه براشون طرح ریخته باشن و توی بازی نهایی نبوده باشه. مرحله پیش تولید هم که حدود نصف زمان ساخت یه بازی رو در بر می گیره، حالا اینا یه بازی The Division دارن که خیلی از المان های یک شوتر حداقل توش آمادس (مدل شخصیت، مدل اسلحه و کارکردها و ...)، یه سری ایده های اولیه که توی بازی اصلی وارد نشده، فقط مونده اجازه و پول دیگه!
    اینکه سریع می تونن بسازن منظور فکر نمی کنم دو ماهه باشه، اما با چیزهایی که در دسترس دارن قاعدتا نسبت به ساخت یک بازی جدید خیلی سریع تر می تونن پیش برن. و اینکه چه مدل بتل رویالی هم می خواد باشه هنوز اصلا معلوم نیست.
     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  15. Fifa 10

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    ارسال ها:
    2,992
    نام:
    پوریا
    این آمادگی که توی میگی همون مزیت ای هست که من بهش اشاره کردم. Survival DLC. فضای این بازی به این نوع سبک میخوره ولی باور کن این بازی از نظر سرور و PVP اونقدر مشکل داره که اصلا آمادگی این مود رو نداره. یه جوکی میشه توی سبک بتل رویال که بیا و ببین. 65 روز و 8 ساعت :D تا E3 مونده و مشخص میشه با چی طرفیم.
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  16. MoeinSS

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 25, 2012
    ارسال ها:
    76
    نام:
    Moein
    به نظرم باید پشتیبانی از نسخه اول رو ادامه میدادن. 1.8 خیلی خوب شده بود...