نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
همون بهتر کنسل بشه و همون بهتر ماکروسافت از کنسول خدافظی کنه و به ساخت بازی برگرده و شرکت ها رو ساپورت کنه واسه بازیای خاص ایندی. #cuphead
ماکروسافت که اینهمه سرمایه داره حالا بزار خرج کنه تو بازار کنسول ضرری نمیرسه به ما
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,247
نام
سروش
اینم به سرنوشت scalebound و phntom dust دچار میشه تا الان نمیدونم چطور نگهش داشتن این نسل مایکروسافت افتضاح داره عمل میکنه سال 2017 فقط forza 7 داشتن این e3 هم وضعیت خرابه فقط با نمایش ترد پارتی سعی میکنن نمایش جمع کنن چون اگه سرمایه گذاری هم در کار باشه تا 2-3 دیگه نمود پیدا میکنه
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
مایکرو به قول خبرگزاریا داره به آینده ای فراتر از Xbox فکر میکنه ، خدمات Cloud رو برای آینده ی بازیها میبینه ، از لحاظ نرم افزاری قویه منم منکرش نیستم ، از سال 2015 با Havok Simplygon و 2017 با PlayFab داره بصورت پنهانی در مورد آینده ای که در نظر داره کار میکنه ، تیم های بازیسازی مایکرو و توسعه دهنده هایی که دارن باهاش کار میکنن تغییراتی به خودشون دیدن همین الان ، به عنوان ارائه دهنده خدمات بازیهایی که با سیستم Cloud قراره نسل بعد وارد این عرصه بشن . بخش Cloud تحت نظر Kareem Choudhryه ، که روی مهندسی Xbox و directx هم کار کرده .

Choudhry یه مصاحبه داشته که میگه ، فیل اسپنسر واقعا میخواست یه تیم بصورت انحصاری روی Cloud کار و تمرکز کنه ، گفتگوهایی که در تابستان سال گذشته اتفاق افتاد ، و ما تا همین اواخر سال پیش ساختارشو شکل دادیم ، بخش جدید طراحی شده تا طراحان و ناشران بازی را ، به استفاده از سرویسهای ابری مایکروسافت سوق دهند ، Choudhry می گه "ما در حال بررسی راه هایی برای ایجاد این محتوا برای هر کسی بدون در نظر گرفتن اینکه چه دستگاهی در اختیار دارد هستیم" .
مایکرو به سال دیگه فکر نمیکنه یا همین E3 که هر چند در موردش صحبت میشه ، پروژشون 3 سال زمان میبره که نتیجه نهایی رو بگیره ، چرا ؟ چون در نهایت این توسعه دهندگان و ناشران بازی هستن که باید علاقه مند به استفاده از ابزارهای شرکت ، روش های توزیع و در نهایت خواهان یک سرویس کامل هستند . این سیر زمانی طبیعیه .

صرفا این مطلب برا اینه که بحثای این تاپیکو به سمت درستی ببرم .
 
آخرین ویرایش:

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
مایکرو به قول خبرگزاریا داره به آینده ای فراتر از Xbox فکر میکنه ، خدمات Cloud رو برای آینده ی بازیها میبینه ، از لحاظ نرم افزاری قویه منم منکرش نیستم ، از سال 2015 با Havok Simplygon و 2017 با PlayFab داره بصورت پنهانی در مورد آینده ای که در نظر داره کار میکنه ، تیم های بازیسازی مایکرو و توسعه دهنده هایی که دارن باهاش کار میکنن تغییراتی به خودشون دیدن همین الان ، به عنوان ارائه دهنده خدمات بازیهایی که با سیستم Cloud قراره نسل بعد وارد این عرصه بشن . بخش Cloud تحت نظر Kareem Choudhryه ، که روی مهندسی Xbox و directx هم کار کرده .

Choudhry یه مصاحبه داشته که میگه ، فیل اسپنسر واقعا میخواست یه تیم بصورت انحصاری روی Cloud کار و تمرکز کنه ، گفتگوهایی که در تابستان سال گذشته اتفاق افتاد ، و ما تا همین اواخر سال پیش ساختارشو شکل دادیم ، بخش جدید طراحی شده تا طراحان و ناشران بازی را ، به استفاده از سرویسهای ابری مایکروسافت سوق دهند ، Choudhry می گه "ما در حال بررسی راه هایی برای ایجاد این محتوا برای هر کسی بدون در نظر گرفتن اینکه چه دستگاهی در اختیار دارد هستیم" .
مایکرو به سال دیگه فکر نمیکنه یا همین E3 که هر چند در موردش صحبت میشه ، پروژشون 3 سال زمان میبره که نتیجه نهایی رو بگیره ، چرا ؟ چون در نهایت این توسعه دهندگان و ناشران بازی هستن که باید علاقه مند به استفاده از ابزارهای شرکت ، روش های توزیع و در نهایت خواهان یک سرویس کامل هستند . این سیر زمانی طبیعیه .

این چیزا رو گفتم که صرفا بحثای این تاپیکو به سمت درستی ببرم .
فناوری ابری و این چیزا رو من حداقل تا هفت هشت سال دیگه اصلا عملی نمیبینم
یه چیزی میشه مثل گوگل گلس
همین الان خیلی ها تو خیلی جاهای دنیا مشکل اینترنت دارن و مختص ایران هم نیس، خیلی بعید میدونم حداقل تا هفت هشت سال بشه روش حساب کرد
 
  • Like
Reactions: pbgame

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
مثل اینکه اینجا فقط منم که به Crackdown 3 امید دارم :D البته منم بعد از شایعاتی که مطرح شد امیدوار شدم و اینکه مایکرو اگه میخواست بازیو کنسل بکنه تا الان خیلی فرصت داشت اینکارو انجام بده ولی به نظرم حتی شده برای تبلیغ سیستم Cloud ـش هر کاری میکنه این بازی موفق از آب در بیاد در نتیجه حتی اگه تأخیر دیگه هم بخوره زیاد ناراحت نمیشم :D

rhds_capture09019.jpg

v8d2_capture0010.jpg
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
معرفی سانست ۲ میتونه خبر خوبی باشه، امیدوارم واقعیت داشته باشه. در کل این یکی کنفرانس امیدوارم محتواش لیک بشه کلا :D بدونیم چند تا بازی به درد بخور در حال ساخته بهتر از اینه دو ساعت کنفرانس نگاه کنیم و آخرش هم فیل بشیم :D
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
این Sunset واقعا اگر درست از آب دربیاد میشه گفت ماکرو حرکتی سونی واری انجام داده چون فروش نسخه اول زیاد جالب نبود:D

Ryse 2 هم اگه درست از آب دربیاد خوبه. نسخه اول علارغم مشکلاتی که داشت ولی بازم من لذت بردم.به خصوص گرافیک که برای لانچ وحشتناک بود. البته این سری احتمالا یک استدیو دیگه ای بسازه. به نظرم Ninja Theory استدیویی هست که هم میتونه گرافیک در اون حد تحویل بده و هم گیم پلی و داستان را ارتقا بده
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
SO2 خوبه ولی کدوم تیم ؟! Is که سر spiderman هست احتمالا تیم جدید روش کار میکنه
اینسامنیاک کلا استودیو یزرگیه و چندتا تیم دارن!(فکر کنم حداقل سه تا تیم دارن) ولی اینکه کدوم تیم روی سانست کار میکردن و کیا روی اسپایدرمن کار میکنند رونمیدونم...اما فور کنم سانست رو تیم اول ساخته، که الان اسپایدرمنم تیم اول میسازه!
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من نمیدونم ماکرو چرا از کنسول بی مصرف Xbox X استفاده نمیکنه ، الان راحت میتونن برای RDR2 تبلیغ ویژه کنن راحت RDR2 بگن رو کنیول ما گزینه ۶۰ فریم داره
 

Jebaited

کاربر سایت
Feb 5, 2018
739
من نمیدونم ماکرو چرا از کنسول بی مصرف Xbox X استفاده نمیکنه ، الان راحت میتونن برای RDR2 تبلیغ ویژه کنن راحت RDR2 بگن رو کنیول ما گزینه ۶۰ فریم داره
استفاده نمیکنه؟ الان اکثر بازی ها روز لانچ پچ 4k میگیرن دیگه چه جوری باید استفاده کنه؟
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
من نمیدونم ماکرو چرا از کنسول بی مصرف Xbox X استفاده نمیکنه ، الان راحت میتونن برای RDR2 تبلیغ ویژه کنن راحت RDR2 بگن رو کنیول ما گزینه ۶۰ فریم داره
RDR 2 امکان نداره رو وان ایکس 60 فریم باشه مگه اینکه فریم رو آنکپ کنن که فایده نداره. تبلیغات بازی هم دست سونیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر